Do včerejších pěti hodin odpoledne platilo embargo na recenze Homefrontu, jehož konec netrpělivě vyhlížela celá řada fanoušků.
Kvalitní mediální masáž totiž slibovala dechberoucí podívanou a jen málokdo nebyl zvědavý, jak to s gamesou ve finále dopadlo. Nyní už je bezpečné říct, že moc dobře ne.
Ačkoliv se Homefrontu místy zadařilo (9/10 od Totally360, 93 % od Xbox Addict, 8,6/10 od CVG), ve většině případů skončila hra s průměrným až lehce nadprůměrným hodnocením.
Od serveru Destructoid, Beefjack a magazínu Edge si tak odnesla 5/10, Joystiq jí udělil 2,5/5, Eurogamer 6/10, IGN, Strategy Informer a Videogamer shodně 7/10 a 1UP B-.
To podle všeho přímo ovlivnilo akcie společnosti THQ, jež už včera večer zaznamenaly propad o 26 % na $4.40 za kus.
I přesto vedení studia Kaos potvrdilo, že usilovně pracuje na rozšíření serverové základny pro multiplayerovou část hry, která navzdory očekáváním nezvládá ohromný přísun hráčů.
Amahara: Když už tak trIIIčko , ale jo, máš pravdu, je hezký
to Vojtas: Recenze bude na Zingu pravděpodobně příští týden
Vkladal jsem do te hry velke nadeje, je to tak spatne? Aspon Multiplayer jestli je dobrej?
Hlavně, že o ní soutěžíme. No což, to tryčko je hezké .
Zdenda : Výpočet firiem nebol taxatívny. T2 je gigant na úrovni THQ – po cca 2000 zamestnancova a porovnateľné príjmy a zisk. Neviem čo si myslel "až tak moc velkej gigant". Ale to je jedno. K pokračovaniu len toľko, že potrebných 2 milióny kópií sa podľa doterajších vyjadrení analytikov celosvetovo predá a teda 2. diel zrejme bude.
Maroš: Ti co si hru předobjednali.
Popravdě kdo čekal, že Homefront uspěje, já teda ne.
Prochik: Měl by být. THQ s Homefrontem do budoucna počítá jako se sérií. Chce s ní rozdrtit CoD. Vše bylo jasné, že s jedním dílem se jim to nepovede takže nezbývá než čekat na další.
Bela: THQ není až zas tak moc velkej gigant podle mě je gigant T2 Take-Two takže pravdu má mattos
Mattos : THQ je herný gigant a v kríze nie je. Pohyb kótovaných akcií je bežná vec, tentokrát trh zareagoval na zlé správy o produkte. THQ si nemôže dovoliť komparatívnu nevýhodu a nechovať sa tak, ako jeho konkurenti, takže s tlakmi na recenzentov je to v jeho prípade asi rovnaké ako u najväčších konkurentov – EA, Activision a Ubisoft.
Bela: Nevím. Můj názor je, že když je THQ v krizi, tak prostě nemají prachy na úplatky recenzentům viz. CoD.
Mattos ak Ti porovnávanie s CoD vadí tak ako mne, načo to sem ťahať. Priemerná známka recencií 74/100 sa prekrýva s hráčskym user score 7, 3. Hodnotenia oscilujúce okolo 7 vytýkali neospravedlniteľne krátku kampaň, údajne hranie na normal trvalo 4 hodiny. Je zrejmé, že je to preto, aby mohli robiť pokračovanie. MP údajne premárnil potenciál a je to kríženec BF2 a COD4. S touto hrou si počkám na zľavu a druhý diel bude zrejme závisieť od predajnosti.
ale zas multak je dobrej
asi nebude prochik