Eidos nám tentokrát ukazuje svobodu volby v každé misi. Téměř každá situace se dá zvládnout nejméně třema způsoby – agresivním, tichým a přizpůsobivým. Možnost výběru a volby je jedním z hlavním trumfů Human Revolution, a tak není divu, že to vývojáři náležitě prezentují.
Deus Ex: Human Revolution se po odkladu přesunul na 26.srpna letošního roku. Doufejme, že to je naposledy.
‚už to že ten cápek nemá ruce neni realistický, tak se na tu oranžovou můžeme vybodnout‘ -takhle se vyjádřil jedem můj známej a je to celkem přesný. Naco realitu ve Fantasy hře
Namiesto realistický by som skôr použil slovo uveriteľný. Dobrá hra by rozhodne mala byť uveriteľná.
Al-Muhambad: proč pužívat u her slovo "realistický" ? Myslím, že za život si tý reality užijem až až, tak neni vůbec špatný když hry spíše půjdou opačným směrem
JakER: Souhlas… velký Souhlas
Al-Muhambad: Ale zase to přidává na atmosféře.
Wojki: Jako jo, je to pěkný, ale přijde mi to takový nerealistický a to u her nemám rád. .
Wojki přesně . . takovou citronovou jestli to přeženou tak to nebude dobré Jinak muj bratr je z toho uplně paf. . co jsem okoukal ze všech ruznych traileru od Deus Ex tak souhlasím s Fatal. Error=XP. Příjde mi to jako mix Splinter Cell s nějakou bondovkou… ja tomu davám předběžne zatím 75%
Al-Muhambad: právě naopak! to žlutý nasvícení tomu dodává správnou šťávu.
Vypadá to dobře, jen aby se z těch voleb nestal stereotyp.
Mě se nelíbí jak je to celý takový žlutě nasvícený….
Ty možnosti jsou božské.
Splinter Cell = Deus Ex
Boží!