Zatímco Arkham Asylum se téměř celé odehrávalo v uzavřených, místy až klaustrofobických prostorách, Arkham City by mělo být pravým opakem.
Vývojáři nedávno přišli s prohlášením, že se víc jak 80 procent hry odehrává venku, což údajně představovalo do jisté míry technologickou výzvu.
„V určitých misích zavítáte i do budov, ale přinejmenším 80 % hry se budete pohybovat venku,“ dočteme se v aktuálním čísle PSM3 magazínu.¨
„To znamená, že můžete spustit hru a rovnou vyrazit na průzkum, aniž by ale jakkoliv utrpěla příběhová linka, která je pro nás velmi důležitá.“
„Naším cílem nebylo vytvořit velký svět jen proto, že můžeme. Chtěli jsme ho zaplnit vším možným, přičemž jako inspirace nám posloužilo netopýří univerzum.“
„V týmu aktuálně máme 97 lidí, oproti 65 u původní hry, za což logicky může velikost hry. Když se chcete pustit do vývoje něčeho takového, musíte holt najmout víc umělců, animátorů atd.“
Batman: Arkham City vyjde v Evropě 21. října tohoto roku na PC, PS3 a Xbox 360.
Vypadá to na slušnou pařbu.
Celkom sa na tuto hru tesim, len dufam ze pokracovanie zasa NVIDIA nevylepsi v prospech AMD kariet. Staci ze na AMD kartach nema Batman AA ziadne effekty, nemuseli este aj to fps vylepsit. PhysX mi nevadi, ale mohli zachovat aspon CPU Physx popri GPU Physx, podobne ako u Mafii 2.
už abych byl o 7 měsíců starší
Joooo, to sem chtěl slyšet jednička je PECKA! ale tohle, hmmm…to bude jako bych se po druhé narodil