„Myslím, že dobrou práci jsme schopni odvádět díky dvěma hlavním faktorům,“ uvedla Hennig. „Zaprvé, Sony nám poskytlo čas i peníze na to, abychom mohli v klidu dělat to, v čem jsme nejlepší.“
„A za druhé, můžeme trávit spoustu času s herci. A to skutečně děláme. Vývoj příběhu je především o spolupráci a neustálých změnách k lepšímu.“
„Všechny ty zkoušky a čtení nám dovolují nechat herce improvizovat a třeba přijít s něčím novým a zajímavým, co kvalitu hry posune ještě výš.“
Amy se v závěru vyjádřila i k filmové předělávce Uncharted, na kterou se fanoušci stejnou měrou těší, jako se bojí.
„Víme, že je mnoho lidí na pochybách, zda-li máme správného režiséra, scénáristu a tak dále. To ale nevíme ani my.“
Důležité podle Hennig je, že na snímku dělá někdo, kdo se o něj skutečně zajímá a baví ho to, než aby se do něj pustil někdo jen kvůli penězům.
Ježííííšíííí už aby to bylo
improvizace herců jo, tím to pěkně okořeněj…to bude pecka na 2
tak to je moc dobrá zpráva
A to je ten správný přístup. Takhle by měl dělat každý, kdo chce vytvořit vynikající příběhovou hru.
Jsem zvědav
Souhlasím s polesní její větou, jakmile někdo něco dělá s chutí a baví ho to, tak se výsledek nedá v penězích vyčíslit, ani sem nevěděl, že se film Uncharted dělá, ale když sem hrál dvojku, tak sem si říkal, že ta hra už je vlastně takový film.
Hm, tady to zavani reklamickou na SONY po tom jejich probihajicim fiasku