Před nějakou dobou jsme vám v novince představili chystané DLC Back to Karkand. Nyní se představuje jedna z nejklasičtějších map, kterou v sérii můžeme najít. Wake Island podstupuje hromadnou rekonstrukci pro Battlefield 3.
Největší význou bylo pro vývojáře zanechat ono srdce, které tluče uprostřed této legendární mapy, a přitom přidat nové vychytávky díky možnostem Frostbite 2 enginu. Mapa za svou bohatou historii podstupovala mnohé změny, studio však chce návrat k původní klasice.
Největší předností mapy je její přehlednost a jednoduchost. Akce je velmi hutná a přímá, vidíte téměř na každý kout mapy a přitom je tu dost místa i pro vozidla a dopravní prostředky vůbec. Původně se mapa objevila v titulu Battlefield 1942 z roku 2002, .
DLC bude k dospozici zcela zdarma pro ty, co si předobjednají Limitovanou edici Battlefieldu 3. Takže hurá do toho, ať jste připraveni na boj.
Fuj medik, tak to ti nenapíšu : P
Já se sniperem netrefim ani stodolu . Nejčastěji jsem medik, inženýr pak útočník. Jestli jste v nějakým klanu pisněte. Rank 49 už vim co se sluší
Já snipera moc často nehraju, ale občas je to zábava Já jsem primárně inženýr nebo assault
a jeste proto mam rad baraky tam preziju o trochu del
njn sniper to j jednotka s kterou sem v zivote nic nehral ja su taky ten co je pokazde prvni mrtev ale pokazde prvni u nepratel proste sapik do ruky raketomet na zada granat do druhe ruky a idu a nebo obcas preferuju to ze du s vice lidma jako treti v rade aspon stihnu neko zastrelit
Taky preferuju město, ale špatně se mi tam ostřeluje V krajinných mapách si klidně lehneš do porostu a střílíš ty blbouny kilometr daleko
Ty seš můj člověk nicitel117. Já taky mnohem radši přestřelky v zástavbě než v lese. Tam hodně ztrácím přehled (to bude možná tím porostem )
Když lítaj cihly prach od kulek co se boří do zdi. A že toho ve frostbiltu umí lítat. A máš se kde schovat před kulkama. Jak tě zmerčí přesila v lese je s tebou amen
a to ani nemluvim o mapach ve meste ktere ja primo miluju v barakoch a mezi nema atd nesnasim les
no tak muj nazor nato je taky , ze si myslim ze to mozna jak bc2 bude v nejakem modu ci urcite prostre hrani napr rush jak to bylo a nebylo to vubec spatne . Na druhou stranu ani na fterinu nepochybuju o tom ze to nepujde hrat stejne jak bf2 to jako nepochybuju vubec ani na sekundu nic proste ze bys nemohl jit po mape kam chces a delat si co hces protoze je to nastupce bf2 a oni to moc dobre veci ze lidi to chteji tak. a ja bych byl rad kdyby tam slo hrat totok aj to rozumime si jo
A ještě bych dodal 100 lidí 100 chutí. Někomu přijde mapa příliš lineární a někomu jinému zase málo. A ted něco programuj
To byla moje reakce na Gigab@ytuv příspěvek. My máme na sebe nějaký štěstí Parad! se
No jasně. Ale v Bc2 se tvůrci zaměřili na zhutnění akce oproti klasickému battlefieldu. B3 bude (aspon doufám) o něčem trochu jiném. Jistě víš že battlefield nikdy nebyl a ani v případě B3 nebude jako operatin flashpoint. Kde dlouhé minuty vyčkáváš. Já věřím že to dopadne dobře
Ano to je bohužel fakt, který nikdo nechce pochopit. Prostě pokud chcete filmový a chytlavý příběh bez scriptů a jedné určené cesty to není možné… BTW zdravím Gigabayta admina nejlepší české herní fanstránky
mihal: Lineárnost singlu je jasná, DICE se vyjádřilo, že aby to bylo "akční a živé", je potřeba to naskriptovat a nedělat tam přemíru volného pohybu. Já tou lineárností map myslel mapy z multiplayeru, kde se bojím, že to bude zase jako v BC2, kdy máš daný jediný směr kudy jít a tím to hasne
No právě. Já nepředobjednávám dokud si to nezahraju. Může se stát že se hra nepovede , ALE TO SE NESMÍ STÁT Lineárnost singlu mě nijak neděsí. Hlavní pro mě bude multiplayer.