Podle mnoha hráčů (i recenzentů) je hra, než pochopíte veškeré její prncipy, až směšně náročná, což jí prý víc škodí, než pomáhá.
CD Projekt RED na tyto názory ovšem odpověděl s lehkostí sobě vlastní: „Smiřte se s tím!“. Tomasz Gop to ale následně přeci jen trochu rozvedl.
„Je myslím jasné, že jsme se inspirovali hardcore hrami, jinými slovy … těmi složitými, možná proto nám Zaklínač nijak zvlášť těžký nepřišel,“ prozradil Gop.
„Tak jako tak jsme nicméně nechtěli, aby nebyla hra procházkou růžovým sadem. To nebyl náš cíl. Usilovali jsme o to, aby se museli hráči alespoň trochu snažit.“
„Největším problémem je podle mě skutečnost, že lidé porovnávají 'Normální' obtížnost ze Zaklínače s 'Normální' obtížností v ostatních hrách.“
„Jelikož máme na svědomí hardcore hru, vyžadujeme určitý skill i při hraní na normál. Easy obtížnost už je opravdu jen pro ty z vás, kteří chtějí hru jen tak prolétnout.“
Gop se pak v závěru na chvíli vrátil ještě k bugům, na které si mnoho hráčů stěžuje, a ujistil všechny fanoušky, že usilovně pracují na opravném patchi, jenž by je měl kompletně odstranit.
GamerCZ1: No tak populární tam určitě není, ale i tam si to někdo koupil. A nezdá se mi, že by brečet kvůli vysoké náročnosti měli ve zvyku Evropané To třeba já spíš brečím nad HW náročností
*Spoiler* *Nečíst kdo nedohrál* Mluvím o prvním boji, v tom druhém na konci hry netuším jaký je, pač jsem ho nechal žít.
Nešel jsem po něm když na sebe použil to znamení co udělá kolem něj štít a jinak…použil jsem na něj aard, dvakrat jsem sekl a utekl A tak pořád dokola, celý boj jsem vlastně jen utíkal dokola, když mu vypršel ten štít, použil jsem aard, sek sek a zase útěk
Lovecrossed: Jak jsi sundal Letha?
Není se ale co divit, když dnešní hráči byli schopní se zaseknout v Mafii 2. Chtěl bych dnešního 12letého hráče vidět hrát třeba takový resident evil 2 (12letého, protože já jsem to hrál kolem 11 až 12 roku) , to by asi tvrdil, že to projít nelze. Hlavně že kuří a chlastají, ale mozkovnu zapojit neumí
Prý náročná, tady jde totiž vidět co dělá "mainstramovaní" všech her, podívejte se například na Dragon age a Dragon age 2…jak šli s obtížností dolů, jen proto, aby to mohly hrát i děti…všechny "RPG" co v poslední době vyšly by dokázalo přejít i 5 leté dítě, tady je konečně pořadná hra a absolutně nelituji těch peněz co jsem dal za originální kopii. Já se ve hře ani jednou nezasekl (hral jsem na střední obtížnost) a ani jednou jsem měnit nemusel ani u Letha, ten je celkem lehký, když příjdete jak na něj (předtím jsem asi taky 60x chcípl
Sady. Proč zrovna Americké lamky? Tam to tak populární není. . Spíš Evropské a Polské lamky.
Já teda jsem obecně na hry levej a u RPG to platí dvojnásob, ale i tak mi hra na snadnou obtížnost přišla dost jednoduchá, takže jsem po pár hodinách zvýšil na střední a i tam to bylo kolikrát úplně v pohodě (ale někdy i pořádně o hubu, né že né! ) . To se zas jednou ozvaly americký lamky.
Když je někdo blbej…. Mě to těžký moc nepřijde. Pouze u Letha jsem si opravdu musel snížit obtížnost. Zapomněl jsem totiž na to, že mám celej bágl plnej petard, veřím, že by to pak šlo v pohodě.
Saix : Souhlasím, já sice nervy neztratil a střední obtížnost jsem si tam nechal, ale u Letha jsem se nehorázně zapotil, FUJ !
Doufám že xboxová verze bude upravená pro nás líné konzolisty
No některá místa jsou i na střední obtížnost o dost těžší než zbytek hry. Zlatej Karjan. Já nemoh zaboha dát Letha (ten druhej zaklínač) . Po hodině mi nevydržely nervy a shodil jsem to na nízkou a pak toho setsakra litoval, protože rozdíl mezi střední a nízkou obtížností je propastnej. Na nízkou jsem prostě 20x kliknul namístě levým tlačítkem a jeho vůbec nepustil ke slovu…
sex scény to ovšem překryjou
Co to melete? ! Maria projedte za 5minut. [ odkaz ]
Amahara: Tak tak, nektere levely v Mariovi byly neuveritene narocne. Vsechna sranda stranou.