Aktualizace:
Již dříve jsme se dozvěděli, že budou potyčky s draky naprosto neskriptované a jejich přítomnost v herním světě bude zcela náhodná. Nyní se dozvídáme, že budeme moci i více taktizovat, protože draci s poraněnými křídly nebudou moci létat a propůjčí nám tak šanci si je podat hezky na zemi.
Byly odhaleny i dvouruční kombinace, kde se ke zbraním a kouzlům přidává také pochodeň. Možné kombinace jsou následující:
– zbraň a zbraň
– zbraň a štít
– zbraň a pochodeň
– kouzlo a zbraň
– kouzlo a kouzlo
– obouruční zbraň
Příběh, který překvapí
Bethesda se také nechala slyšet, že je nový systém Radiant Story a náhodně generované questy inspirován především Falloutem 3, protože se vývojářům nelíbilo, jak uměle některé questy v Oblivionu vypadaly. Skyrim tak díky tomu má být mnohem realističtější.
Ve Skyrimu budeme moci využít 13 typů Orů pro craftování a připojit se ke třem hlavním frakcím (nepočítáme-li Temné Bratrstvo). Základními frakcemi jsou Společenství Zlodějů, Škola Winter Hold (pro mágy) a Společníci (pro válečníky).
Živoucí svět bez hloupostí
Každé město ve světě Skyrim má unikátní ekonomii, kterou může hráč sabotovat. Systém hledanosti byl upraven. Pokud tak například zabijete někoho v bodě A, stráže v bodě B o tom nebudou vědět (alespoň nějakou dobu). Ve hře také narazíte na více jak 60 000 řádků rozhovorů se spoustou herců z Oblivionu a Falloutu 3.
Původní zpráva
Zahraničnímu Oficiálnímu Playstation magazínu se totiž podařilo vyšťourat něco málo detailů o hře, o které se tamější redaktoři obratem podělili se čtenáři.
Upřesnění se tak dočkaly jednotlivé „dračí pokřiky“: Yol Toor – ohnivý dech, Iiz Slen – ledové krystaly a Strun Bah Qo – blesky, přičemž aktuálně se počítá ještě se dvěma dalšími, zpomalením času a zrychlením pohybu, jejichž název však odhalen nebyl.
Hráči se rovněž mohou těšit na tzv. obouruční boj, kdy mohou v každém údu svírat jinou věc. Kupříkladu štít a zbraň, zbraň a pochodeň (ano, i pochodní se můžete ohánět), zbraň a zbraň, kouzlo a kouzlo, kouzlo a zbraň, nebo samozřejmě pořádný obouručák.
Co se měst týče, každé stojí na jiné ekonomice, kterou budete moci sabotovat. Rovněž, stráže už nebudou zdaleka tak mocné jako v Oblivionu.
Vzhledem k rozsáhlému světu došla řeč i na způsob cestování, kde budete mít na výběr mezi chůzí, koněm a tzv. Fast Travel ve stylu Oblivionu a Morrowindu.
V případě frakcí si pak budete moci vybírat hned z několika, ačkoliv doposud byly potvrzeny pouze tři – Zlodějská guilda, College of Winterhold (mágové) a Compainions (válečníci).
A kdyby vám to náhodou bylo málo, do toho všeho budou vaše uši nuceny přelouskat na 60 tisíc dialogů, nahraných různými herci.
@flak nemyslim si ja ostavam pri klasike 2 rucna zbran (blunt)
Dubisek: Škoda? Vždyť ta hra vychází až v listopadu.
nádhera ! ! ! škoda že nové PC plánuju aš v září na tomhle sotva rozjedu oblivion….
dva jednoručáky jsou v tom případě jasná volba
Ježiš tak to jsem nějak přehlídnul, tak to jo, už jsem se lek…
Mumulent: a zbraň + zbraň je co? neboj kombinací dvou zbraní se Skyrim pochlubit může
Nechápu proč není možnost mít dvě jednoruční zbraně
Taky doufám že ještě přibudou frakce a cechy.
Já doufám v haldu různých cechů, sekt, frakcí, ikdyž prostředí k tomu přímo nevybízí.
slabá stráž? to je škoda, v oblivionu jsem je velerád pokoušel
doufam ze to bude super
Už sa teším, vyzerá to ako monster hunter
doufám že tam bude temné bratrstvo
Doufám že těch guild bude mnohem víc, tedy minimálně ty z Oblivionu, vrahouni byly supr.