Jak hlásí důvěryhodný zdroj serveru CVG, personální asistentka Koticka dorazila k prezentační oblasti nového Battlefieldu, který byl ukazován za zavřenými dveřmi vybraným novinářům, a zeptala se jednoho ze zaměstnanců EA, zda by si Kotick nemohl hru vyzkoušet.
Zaměstnanec se na chvíli ztratil uvnitř a když se o několik minut později vrátil, vysvětlil asistentce, že to bohužel „nebude možné“. V redakčním překladu to znamená „trhni si“. Po menší slovní přestřelce pak asistentka odešla v podbořené náladě.
My se tomu každopádně nedívíme. Battlefield 3 se připravuje pro tři základní platformy již na říjen letošního roku, Modern Warfare 3 následuje krátce na to v listopadu.
Tak CoD není špatnou hrou ale udělali z ní továrnu na prachy a jak se říká všeho moc škodí a každý rok to samé za 1532 Kč kde single dohrajete za 5 hodin a u mulťáku někdo (jako já v BO) usínate nudou, k tomu Bobby naráží že PC je malá platforma a ještě hlásá jaké je to nejlepší hru ještě víc zdražit tak tímhle za pár let jednou značku zničí.
Parad! se, Fatal. Error=XP: Jsem rád že nejsem sám. Docik: Napsal jsi to dobře, každý čekáme od válečné fps něco jiného. Ty nejspíš budeš hrát BF3, já MW 3, oba budeme spokojení a tak to má být. Tím bych to uzavřel. Nakonec bych jen dodal že se prodalo více jak 25 mil. kusů a ne 8. O lidech jako je RED & WHITE nebo Mihal si dále budu myslet že příběh nepochopili a proto je nebavil. Vypadá to že MP ani nezkusili, takže nejspíš měli hru staženou a k tomu nemá smysl se vyjadřovat.
Jak vidím, stále je tu hodně lidí, co nechápe příběh BO. Což je divný, protože na Fóru z toho byl slušnej Flame, a je to výbornej Spamovací prostředek mimochodem…. Já mám s BO výborné zkušenosti, příběh se konečně začíná otvírat do podoby, kdy je třeba znát nejen anglický jazyk, ale i mentalitu ostatních zemí ve válce. Navíc se to vše zabaluje do podoby, kdy z toho všeho měla vyjít kniha a ne hra. Nevím, jak vy, ale mě příběh od začátku do konce přišel nabitý dost na styl série, možná ještě víc. Krom toho, CoD je odjakživa (ok, první díl možná ne) hlavně o online hraní… MP byla vedoucí lodí už od CoD4, tak nechápu, jak někdo může brát zrovna tenhle díl na vidle pouze ze strany SP. – a dle tohohle tvrzení taky počítám, že MW3 bude hlavně o vylepšeném MP, o SP a jeho kvality už evidentně nikomu nejde. A možná, že tyhle předsudky už je třeba hodit do koše… zkrátka není co, nebo z čeho ždímat. To by jsme se museli vydat na Měsíc … a dál
Jakože COD: BO kdyby lidi mohli vrátit originál co se jim nelíbí tak mají počítám tak 1/2zpátky. Sám kdybych mohl tak to vrátím hned po vyzkoušení. Nevím, ale to já osobně si raději zahraju BF: BC2 co se týče multiplayeru, single se mi nelíbil ani u 1 z těchto her. Takže se celkem těším na BF 3 když tak slibují zapracování na single části, snad tím nezhýzdí mulťák, ale to se snad nestane a zůstane aspoň tak dobrý jako v předchozích dílech.
psal jsem to ve stoje a vynechal sem čárky mezi větama, tak je to možná teďka fakt nechutně napsanýž na to jak píšu dlouhé věty. sry
ale tak já si zároveň stojím stále za svým, že po řemeslné stránce to není moc dobrá hra, neříkám od teď že je špatná ale není tak dokonalá aby byla v Gynesově knize rekordů s nejrychlejším rpodejem. Plus kolik milionů se jí už celkově prodalo? 8? to je na hru za jeden rok prostě hodně na to, že si staví jen na příběhu a na zpracování v případě kašle a to přiznejte též, že i starší díly byli technicky lépe zprcovanější než BO. Jako modernwarfare sem si zahrál 2x i já a to se ais jevím jako člověk co nenávidí CoD ale není to tak jednička bylá nová dobrá, ale CoD2 byla multiplayerová nemoc na které sem zabil dlouhej kus svýho dětství a kámoš ji hraje dodnes
Docik: Ale to už se tu probíralo 101x že CoD není a nebude opravdový válečný zážitek…
Já už žádný Cod nebudu ani zkoušet hrát. Zasekli se na místě a neví jak dál. Bo singl-totální sračka. Taky jsem to ani neměl sílu dohrát. A že to je krátká hra.
No když si to tak čtu tak asi už chápu proč měl BO tak velekou prodejnost. Myslím s, že nejsem sám kdo ve válečnejch hrách nehledá tolik příběh, spíš chci zažít zážitek co nejbližší opravdové válce, takže tolik na příběh nehledím ( krom bad company jedničky protože tam nešel přehlednout asi díky tomu, že ta grupa byla badass a vtipná) ani nejsem tak znalej CoD serie nehrál jsem všechny díly. Takže jo přiznávám, že to je dobrá hra, ale jen pro určité publikum, i tady je dost lidí co souhlasilo se mnou, ž ta hra byla špatná a nejspíš to bude díky nenaplněním nadějím válečného zážitku.
Satris: Napsal bych to podobně! Taky jsem to zapnul na druhý pokus a hru sem ještě ten večer dojel s tím, že to byl prostě super zážitek…
Docik: Já se ptal jenom na příběh ale navdí . K tomu příběhu, musíš se do toho trochu vžít. Když jsem jí hrál poprví tak mě to moc nebavilo. hra mi kvuli špatné optimalizaci lagovala a neměl jsem moc času takže dohrání SP mi trvalo více jak týden. Z toho důvodu mi i příběh připadal slabší. Pak ale vyšli patche, z 20 fps bylo 60 a tak jsem si řekl že dám hře ještě šanci. Jedno víkendové odpoledne jsem si k ní sednul, zvolil jsem vyšší obtížnost (v tom byl možná problém u tebe, nevím na jakou obtížnost jsi to hrál ale mám vyzkoušené že na easy se do tebe netrefili z 1m. Na hard už se hrálo slušně ) a s jednou záchodovou přestávkou jsem si zahrál celý SP. Zážitek to byl pro mě výjmečný. Naprosto jsem se do příběhu ponořil, četl všechny dialogy, užíval si skvělé soundtracky apod. . Ani minutu jsem se nenudil. (POZOR SPOILER) Když jsem zjistil že byl Reznov celou dobu mrtvý, byl jsem tak šokovaný, jak se to ještě u žádné jiné nebyl. Ke konci kampaně se mi už v hlavě opakovala ta čísla. Přišla mise v Pentagonu (myslím tu na konci) , kde jsem chodil s halucinacema po chodbě, většina z vás by byla naštvaná protože šlo vlastně jen držet W a nic jinýho nešlo dělat ale já měl pocit, že právě hraju tu nejlepší hru, co jsem kdy hrál. Ten okamžik byl daleko lepší něž AAA film v imaxu. Po dohrání kampaně jsem jen seděl několik minut na židli, sledoval titulky a v hlavě mi znělo „Dragovich Kravchenko Steiner, ALL MUST DIE’’. Občas si sednu a jen tak si zahraju celou kampaň např. cod 4 nebo mw2 i když jsem jí už 5x dohrál, protože za to stojí a SP je něco, co mělo cod vždy nejlepší.
Přesně Docik, já jsem BO taky nedohrál. Skončil jsem někde v půlce hry, protože už mě to dost nudilo a hru jsem odinstaloval, podle mě to bylo nejhorší CoD z celé série.
Satris, nevím jakej to mělo mít přesně příběh protože jsem to nedohrál. Ta hra byla řemeslně absolutně nezvládnutá. V serii CoD mám rád to, že je vše nacriptované, protože oni mi nascriptují nějaký děj na scéně tak abych ho viděl. Jdeš ulicí a před tebou někoho popraví, nebo někoho vyhodí z okna, prostě klasika. Ale v Black Ops se too objevovalo jenom v cutscénách kdy si někde seděl nebo nic nedělal. Když ti pak dali do ruky zbraň tak si jenom běžel koridorem a kolem tebe se nic spešl nedělo. Nebo né v takové míře jako v předešlých dílech. Dobrý dalo by se to oželet kdyby aspoń hratelnostně ta hra něco nabízela. Většina misí vypadala tak, že nebyla jiná možnost, než jít očividným tunelem dopředu, když jste se někde jenom kryli, a snažili se celou oblast vyčistit, tak pořád odněkud chodili ty samí vojáci dokonce na ta samá místa. Jediné co pomohlo jít prostě dál aby se ve hře začlo něco dít a situace se změnila. Co mě potom nejvíce pobavilo a kdy jsem to vypnul a už nikdy nepustil, když jsem v misi kde jsem bežel nějakým zákopem, a už sem přišel na kloub tomu, že se ode mně neočekává nic jiného, než že budu běžet dopředu, no taks em se od té doby nikde nezastavil a jen bežel, nejdřív sem zaběhu střílel, kde se kdo objěvil tak sem mu tam poslal dávku a běžel dál. Ale nepřátelé se objevovali, když jste beželi skoro pořád, takže sem pak jenom běžel a nepouštěl spoušť. A stačilo jenom ukazoivat směrem kde se někdo objevil. V jiných hrách bych za prvé- nikoho takhle netrefil, ale tady ne tady hned každej mrtvej a za druhý v každé aspoň trochu normální hře by mi ihned došli náboje, ale tady ne, tady se vám pod nohama válí tolik nábojů, že takto mlžete asi projít celou hrou. Po téhle zkušenosti sem to vypnul a na tu hru už jenom nadávám, protože to je prostě výsměch hráčům dle mě. Jestli o někoho bavilo neberu mu to, ale když to někdo považuje za skvost tak už je to pro mě urážka jiných her.
Přesně tak, příběh byl zpracován velmi inovativně… Třeba ty výslechy, nesmyslná čísla atd… A mise WMD nebo Numbers byly prostě perfektní z mého pohledu. .
Můžete být konkrétnější, co se vám na příběhu nelíbilo? Mě by to zajímalo protože mi připadal nejlepší z celé série.