Už jsme všichni viděli skvělé možnosti Frostbite 2 enginu ve vykreslování a animacích, studio DICE ale říká, že budou některé vlastnosti enginu modifikované, aby se jednotlivé herní složky co nejvíce povedly.
V rozhovoru pro Edge se vedoucí designér Lars Gustavsson rozpovídal o tom, že například animační systém bude u multiplayeru zcela odlišný, než je tomu v příběhové kampani.
„V multiplayeru se o něco více soustředíme na animace a jdeme na to trochu jinak. V singleplayeru vám nevadí, když postřelený voják na balkóně teatrálně zaklopýtá a padne. V multiplayeru ale Hollywoodské smrti nikdo nechce. Tam je více osobních momentů a situací mezi akcí a důsledkem,“ řekl Gustavsson.
To v zásadě znamená, že budou animace a reakce vojáků v multiplayeru o něco odlišné a DICE se nebojí dělat změny, aby zaručilo tu nejvyšší možnou kvalitu obou složek hry. „Singleplayer a multiplayer mají velmi rozdílné potřeby, nakonec je ale nejdůležitější, aby hráči měli pocit ucelenosti a jednotné hry, ať jsou rozdíly jakékoliv.“
O kvalitách nového Battlefieldu se budeme moci přesvědčit již velmi brzy, a to ke konci října letošního roku na PC, PS3 a Xboxu360.
JakER: To já si ani nemyslím, že tam tohle bude… To by byla hrůza… Jedině, že by to fungovalo tak, že ty už by sis třeba vybíral třídu a místo respu a ten, co tě zabil, by pořád jakoby viděl toho vojáka, jak se plazí. Ale ten už by nebyl ovládán žádným hráčem jen by to byla taková "posmrtná" animace.
Bobestom: Souhlasím s tebou. Uvidíme, jaké rozdíly má Gustavsson na mysli.
moc se tesim ! ! !
Zrovna já bych tam ty animace ocenil – hra by hned působila reálněji … ale je to věc názoru.
Ultimate7th: A říkám že je? Ať si takovýhle perky strčel do pr*ele.
jaker: prave tohle neni cod, ze do nej vystrilis zasobnik on lehne a ze zeme te sejme pistolkou
Al-Muhambad: Tyhle animace tam dle mého budou. Spíše tam nebudou takové ty, jak se plazí ještě živý po zemi. Představ si totiž, že jsi ten hráč, co se bude plazit. Nepřítel tě stejně dodělá! Takže je to akorát ztráta drahoceného času. Mezitím by jsi už mohl být po respawnu a zabíjet jinde, než čekat, až tě někdo plazícího se dodělá.
jasně těším se
Ale zase by bylo fajn dát někomu hedšot a sledovat jak před vámi padá k zemi z nějaké střechy nebo třeba z balkonu…
Jen škoda, že se tyto informace většinou nedostanou k nehráčům, no spíše CoDkařům. . : /
Takhle se to má dělat
To jim schvaluji. Trochu jsem se toho bál. Přeci jen spousty věcí v singelplayeru mohou vypadat pěkně a efektně, ale v multiplayeru by to dělalo neplechu. Proto se stavím na stranu Dice a děkuji jim za to.
no uz se tesim