Kampaň by měla spolykat úctyhodných 50 milionů dolarů, což se začíná projevovat na Velké Británii, kde rostou billboardy propagující vojenskou akci jako houby po dešti.
Reklama by se měla táhnout celých 14 týdnů, přičemž zdaleka není vyloučeno, že její rozpočet ještě nabobtná. Ostatně, Riccitiello již dříve odhadoval, že společně s Activisionem za reklamu na BF3 a MW3 nejspíš utratí přes 100 milionů.
Pro pořádek už jen dodejme, že třetí Battlefield vychází na stolní počítače, Playstation 3 a Xbox 360 již 28. října tohoto roku.
To sou debilove jak nevim co fakt demence, jak mužou dělat ze hry reklamu omg demence , ale jinak pěkní
reklamný poster vyzerá dobre … kedy sa dočkáme časov aby aj u náš bol aspoň jeden
Doufám že tohle nezruší ! ! ! [ odkaz ] vypadá to fakt luxusně [ odkaz ] jsem ty videa takže případně je mám
no to zas bude zabava doufam ze zas udelaj nejaky 10min video to rozdeli na 10 casti a budou s tim otravovat celej mesic kdyby radsi dali polovinu penez z kampane do vyvoje te hry
hmm škoda no byly z MP záběry jedno jak ho bodne nožem a druhé jak střílí ze zbraně . Tato hra mě čímdal tím víc přesvědčuje ke kopi ! ! ! [ odkaz ]
jogurt77: První video bloklo EA a druhé je soukromé.
Reklama v TV určitě bude i u nás. To se ale musíte koukat až po půlnoci mezi těmi kartářkami a věštcema a to většina z vás stejně ještě paří. V tento čas stojí těch ani ne 30 sekund pár kaček a mám takový pocit, že jsem tam kdysi zahlídl jeden díl Assassin’s Creed.
[ odkaz ]
[ odkaz ]
Bela: S tím samozřejmě souhlasím. Tyhle malé trhy a ještě ke všemu východní nejsou příznivé pro investování do reklamy u podobných produktů. Ale vzhledem k předobjednávkám si myslím, že se dočkáme alespoň reklamy na internetu.
JakER : S výnimkou netu zatiaľ o BF3 ani zmienka. U nás nepredpokladám billboardy, R a TV reklamu. A neverím, že sa budem báť otvoriť konzervu, aby na mňa nevyskočil BF3. Naše minitrhy nie sú pre nich zaujímavé. A tak je to dobre.
Bela: Vzhledem k počtu předobjednávek BF si myslím, že by jsme se bát měli. Jak řekl Petr Prošek: "V případě Battlefield 3 sehrála roli široká základna hráčů série Battlefield v Česku i na Slovensku a rovněž velký počet předobjednávek, který předčil naše očekávání. Battlefield 3 je titul s největším množstvím předobjednávek v historii naší pobočky a pevně věříme, že jejich počet ještě dále poroste. "
Opět v poslední větě "stolní počítače" asi tím opět myslel osobní.
V našich končinách sa mediálnej masáže báť nemusíme.
Na billboardech a tak jsem viděl jenom NfS a v televizi jsem zatim žádnou reklamu v ČR neviděl. Obchod s hrama nepočítám.
na Mafii II jsem viděl reklamu jenom na Prima COOL a to až několik měsíců po vydání… skutečně efektivní