„V prvním dílu jsme jaksi vystřelili všechno dopředu, ta velká vlákna příběhu,“ řekl producent Casey Hudson v rozhovoru pro Destructoid. „Pak jsme vytvořili druhý díl, který byl asi nejtěžší. Museli jsme navázat na ona vlákna z jedničky, a přitom nechat něco jít dál, do závěru trilogie.“
„Ale nyní v Mass Effectu 3 máme možnost se opravdu odvázat a dělat si s příběhem, co chceme. Stejnou možnost bude mít i hráč. Jeho rozhodnutí budou mít mnohem větší váhu a následky, ať už se jedná o něco z prvního dílu, nebo něco zbrusu nového.“
„Čísla jsou opravdu astronomická. Počet způsobů, jak to můžete hrát, počet kombinací různých rozhodnutí a počet konců, jenž pro vás příběh přichystal. Vše v závislosti na tom, jak si povedete,“ dodal Casey.
Ve svém tweetu také Hudson dodal, že bude možné upravit importovanou postavu ze druhého dílu. Jak moc, to zatím není jasné.
Mass Effect 3 se připravuje na březen příštího roku pro PC, PS3 a Xbox360. Shut up and take my money BioWare!
au
Já určitě oddělám Jacoba a Jack (i když hraju vždycky za Paragona) protože je strašne nemám v lásce a protiví se mi to Zaeeda bych nechal žít ten má pořádné charizma…
Chudák Zaeed takovej chodnej chlapík . No jo ale sestava party bude asi u každýho hráče jiná pokud někomu nepřežili všichni.
Vojta H. – říkají , že bude hodně variant tak moc není na místě… Ale vážně by mě zajímalo jak se s tím poperou. Nejočekávanější hra staletí u mě! ! ! !
Zeed by mel u mne smulu ja ho nechal chcipnout
Zajímalo by mě jestli to platí pro parťáky např. kdybyste nechely v Zaeedově osobní misi Vida zdrhnout tak jestli by po něm zaeed šel, odešel by od Sheparda aby ho moch odkráglovat apod. Ale to už bych chtěl si moc co?
aaaa ja se teším jako malej harant teď jenom sehnat prachy ne spešl edici a budu nejšťastnější človek na světe ! ! ! !
Těším se. Doufám, že rozhodnutí budou mít vliv na příběh během celé hry, ne jen v klíčových momentech.
Ten chlap vie čo má povedať, aby nabudil fanúšikov.
Jen aby to nedopadlo jako s DA2.
No, kdybych frázi "dělat si s příběh co chci" slyšel od někoho jiného, zřejmě by mě zamrazilo v zátylku, jenže vím jak úžasně s tím naloží Bioware, takže se těším jak malej capart na nového krtečka.