Na rovinu to řekl šéf studia id Software, Todd Hollenshead. „I když to Nintendo asi neuslyší rádo, RAGE je pro konzoly Wii technologicky příliš náročnou hrou.“
„Nehodláme dělat mizernou verzi gamesy jen proto, aby na Wii byla.“ V případě ostatních konzolí – PS3 a X360 – byl Hollenshead mnohem přívětivější, neboť jsou prý schopny nabídnout ten správný zážitek.
Zda-li bude tvůrčí celek podporovat Wii U už Todd nepotvrdil, nechal se nicméně slyšet, že to není možné vyloučit. „Zatím jsem neměl čas sednout si s Johnem Carmackem a probrat to.“
Wii? o tuhle platformu jsem nikdy nestál dlouhou dobu prahnu po PlayStation 3 ale Wii?
Jako by to nebylo náročný i na xbox 360 a PS3… , to jsou taky staré krámy…
Cinky: A chceś tvrdit, že PS3 je starší než Wii? EDIT: dobře, to jsem si naběhl. Vyšly skoro na den stejně. Každopádně využití pohybového ovládání na plno, s tím prostě přišlo Nintendo. Sony k tomu čuchlo s Eye Toy a s tím, že to nemá smysl, šli od toho.
Rambo: to není pravda že na to přišli jako první…k PS3 se prodává gamepad SIXAXIS, se kterým se sem tam ve hrach taky hraje pohybem…PS MOVE je už jen takový pohybový ovladač ale v PS3 je ten senzor na snímání zabudován stejně jako ve Wii…jediný kdo se na pohybový hry opičí je zase jen XBOX, který by bez tý kamery Kinect pohybově nereagoval
Cinky: Není to atrapa , ono je to spíše pro rodiny nebo na takové blbnutí s kámoši
Sice je Wii takové jaké je, ale nezapomeňte že byly v podstatě první kdo přišel s takhle pohybovým ovládáním
Ani se nedivim, že je to náročný vždyt Wii je úplná atrapa všech konzolí v životě bych ho domů nechtěl
Warfaryn:
Great joke. Keep it up!
Lol tak on má ještě někdo v dnešní době wii ?