„Měli jsme možnost upravovat zbraně v jedničce a částečně i dvojce, ale nikdy to nemělo onu potřebnou fyzickou odezvu, nikdy to nebylo dostatečně variabilní,“ řekl producent Casey Hudson v rozhovoru pro RipTen.
„Měli jsme velmi pozitivní ohlasy z Mass Effectu 2, ale jednou z věcí, kterou fanoušci chtěli vidět bylo více inteligentní rozhodování co se RPG prvků týče. Zbraňové modifikace jsou tak jednou z oblastí, kterou jsme vylepšili.“
Hudson přiznal, že argumenty a kritika k větší linearitě druhého dílu byla pádná a řekl, že hry musí mít nejen vývoj postavy, ale také možnosti výběru, které sedí hernímu stylu každého hráče.
„Ve třetím dílu jsme vylepšili opravdu spoustu věcí. Nejde jen o rozličné zbraně a jejich modifikace, ale také o vývoj postavy, o vlastnosti a schopnosti Sheparda, o stylu, kterým se pohybuje po prostředí. Když přidáte všechny ty možnosti, můžete v zásadě vybírat, jakým stylem budete hrát,“ dodal Hudson. „Nyní je ten čas, kdy opravdu můžete být Shepardem.“
Mass Effect 3 se chystá do prodeje 9.března pro PC, PS3 a Xbox360.
Chipsonator: Mne trval ME2 asi 26 hodín asi som vynechal nejaku vedlajsiu misiu.
tak jsem konecne dohral cely mass effect 2 (vsechny vedlejsi mise splneny) a mam pripravenyho shepa na to aby zachranil lidstvo. P. S Zabralo mi to 44hodin kolik vam? ? (ptam se pouze ze zvedavosti) sry zapomnel jsem napsat ze jeste plus vsechna dlc krome Firewalker Pack
no konečně je ten čas…
U sebe budete moci mít pouze 3 zbraně a budete moci brát zbraně po padlých nepřátelích
No prostě to bude bomba, už se těšim jak si Shepard půjde před misí složit nějaký pořádný dělo aby mohl Reaperovi ustřelit hlavu Ale jinak je to asi nejlepé vyřešený systém zbraní, upgrady jsou super, ale když se v tom musel člověk dlouho přehrabovat a každou chvíli to měnit za lepší tak to časem začne nudit, ve dvojce je to už lépe vyřešený, ale prostě tam zase chybí ten vztah ke svý flintě skrz svoje vylepšení
Zbraní ve dvojce moc nebylo ale já se v jedničce opravdu ztrácel. Bylo tam strašně krámů. Chce to hold zlatou střední cestu. .
Chipsonator: To zase zaleží podle tříd. Vanguard má třeba pistol a brokovnici už hned na začátku. Na misi u Tali získá samopal. A na kolektroské lodi se muže naučit zacházet se sniperem a utočnou puškou… to samé jak sentinel. A naopak voják získá ten těžký kulomet a kolektorskou zbran. Ostatní třídy nevím. . ale bude to podobně. Infiltrátor ma třeba snipera hned ze začátku. . no tak to bylo ve dvojce. . Ve trojce bude více zbrani ruzné typy atd. . tak to muže být zase nějak jinak. . ale myslím si že zase tak velké změny tam nebudou. Jedině kdyby vymysleli nějaké nové třídy.
GamerCZ1: jj vsichni krom vojaka budou omezeni na dve zbrane (myslim ze dve nejsem si stoprecentne jisty) ale zato si budou moci navolit jake zbrene budou chtit takze to nebude jako ve dvojce kde biotic nemohl mit napr snipera ale ve trojce si biotic treba navoli ze bude mit napr snipera+brokovnici
Ve dvojce bylo zbrani tak akorát + plus dlc Cerberus pack apod. . další zbraně, zbroje navíc. Tak to vypadá. . že ve trojce bude větší arzenál zbrani to je jedině dobře. Voják bude opět vyzbrojený vším. Ale biotici, sentinelové, inženýři atd. budou omezeni na zbraně jako vždy. Vidět biotika co umí střílet z těžkého kulometu. . je asi stejná blbost jako vidět Mága který kouzlí a pak by vytáhl velký obourční meč. Každopádně by o tom mohli říct víc na GamesComu. a ukázat nějaký nový gameplay. .
Souhlasím s JakERem a mrfinem
JakER: Tak v tomto ohledu mi bude možná dvojka svědčit více než jednička. Třetí díl však bude TOP.
marigold: nemůžu nic jinýho než souhlasit , v tomhle směru mě víc bavila dvojka
To je skvělé. Mám rád přizpůsobení zbraní. Ve dvojce bylo zbraní strašně málo a to mě trochu mrzelo.
V jedničce bylo tolik zbraní, že jsem se v nich naprosto ztrácel a to mě docela dost nebavilo. Nevím, jak je tomu ve dvojce, jelikož tu jsem zatím nehrál.
Dobré zprávy, nebudou tam maximálně tři zbraně na třídu