V nedávném rozhovoru pro GameSpy nás Eidos a Nixx, vývojáři PC verze, ujistili, že nebude Deus Ex: Human Revolutions na PC nic jiného, než verze, kterou si pro hraní musíme vybrat. Proč tomu tak je? Šéf studia Jurjen Katsman nám to vysvětlil.
„Tak především, studio Nixx vyvinulo DirectX 11 render, který PC verze využívá, když je potřeba,“ řekl Katsman. „Přidali jsme některé pěkné efekty, které uvidíte v případě, že váš hardware DirectX 11 podporuje. Jedná se například o vyhlazování nerovností v reálném čase, vylepšenou metodu stínování Ambient occlusion, rozmazávání obrazu či hloubkovou ostrost. Také jsme přidali podporu AMD Eyefinity (několik monitorů) a 3DHD. Samozřejmostí bylo přizpůsobení uživatelského rozhraní klávesnici a myši, a tedy možnost si jej plně přizpůsobit.“
Katsman dodal, že je to právě PC verze, kterou by si hráči měli vybrat, pokud chtějí ultimátní Deus Ex zážitek.
„Všichni v Nixx si myslíme, že má PC verze jednoznačně navrch. To, co s ní dostanete, tedy skvělé 3D efekty, jemnější rozlišení, jasnější obraz, stabilní snímky či pohodlné ovládání díky klávesnici a myši, to vše z ní dělá zcela jasnou volbu,“ dodal.
Deus Ex: Human Revolution vychází za necelé dva týdny, 26.srpna letošního roku, na PC, PS3 a Xbox360.
Machine: A ty se prosím nauč psát
Overpowered-s tebou se nikdo nebavý, utři si mléko co ti teče po bradě a utíkej se koukat šmouly.
Icewind-Cha cha diablo 2 a hardcore, to jsi to rosekl, ty jseš vůl jak řemen. Tak to už vůbece nemá cenu, A právě že jsem tvůj profil otevřel. A na to hraní 10 letý to už jsem ti odpověděl jinde.
Dlabte na něho, je to zakomplexovanej konzoloidní blbeček s předsudky, ničemu hádáním nepomůžete.
No v jediném máš pravdu, nedá se o tom s tebou mluvit, hold někdo je… Ono tady je třeba asi trocha myšlení ale neboj na to jednou příjdeš, do zadku nikomu nelezu protože nejsem konzolista, mam jí jen na exklusivity ale to by bylo těžké rozkliknout profil, opět to vyžaduje trochu toho myšlení Hold konzolista se nezapře no, pokud mu to někdo nestrčí pod nos tak si toho nevšimne. A vyjmenovat hardcore pc titul? Podivej se na jakékoliv rpg z doby +- před 10lety a hned máš hardcore rpg jak řemen. Popřípadě dodnes hrající Diablo 2? Ale ono to nemá cenu něco psát stejně to budeš ignorovat.
Icewind-a PC hráčích si to myslím až za hrob jeden z dvaceti můj názor nevytrhne. Já nemám pc (hraní a hráče) rád takže těžko se mnou o tom mluvit.
Icewind-tak mi řekni nějakej hardcore titul na pc. Schválně. A mě ti líto být nemusí, mě je líto tebe, že nevíš jak máš ty konzolisto lést pcčkářům do zadku.
Machine, já ps3 mam neboj, a ano vím že Demons Souls je hardcore záležitost. Já jen interpretoval tvoji logiku. Ty totiž podle většiny soudíš všechny a to je hovadina to musíš uznat i ty, pokud ne tak mi tě je líto. To samí jsem udělal já = podle většiny (casual záležitosti/hráči) jsem udělal závěr na konzole obecně což je taky hloupost ale doufal jsem že to pak pochopíš… PS: Jestli ty chceš srovnávat hardcore tituly, tak potom nechápu proč si vybíráš Crysis2 což prostě hardcore není ani omylem
Icewind-zase špatně , nevím co jsi kdy hrál, na PS ale opravdu hardcore hry tam byly vždy, a jaký a mnoho a nemyslím tím nějaký Call of Duty, zahraj si s těch novějších něco jako Demons Souls, a nebo bojovky na nejtěší a pochopíš co je to Hardcore. Proti nim je Crysis 2 na veterána procházka růžovou zahradou.
Ok machine v tom připadě konzolisti jsou casual hráči kteří nezvládnou u hry přemýšlet déle než 15minut. Hold hardcore hráči jsou jen na pc a vždycky budou. => Stačí se podívat na statistiky procent casual hráčů.
Vilda-mě jako konzolistovy to ale neva, hrál jsem oblivion na ps3 a ovládání bylo super, jestli to není spíš v rukou.
prudislav, Icewind-pcčkáři jsou zloději, a vždycky byli. Stačí se podívat na statistiky zde na netu. čus
Machine: nejvýznačnější ústupek konzolím je návrh user interface. Co zvládne na jedné obrazovce PC pohodlně díky všestrannosti myši, ovladač nikdy nedokáže. UI se proto tříští do menších celků – třeba když se podíváš na nový Skyrim. Zvyšování schopností v podobě hvězdné oblohy. Jo, hezky to vypadá, ale než se tam někam proklikáš, usneš, a přehled v tom taky nebyl – a to proto, aby seto dalo pohodlně ovládat ovladačem. Občas se povede, že to člověk na PC prakticky nepozna (zrovna v DX jsou ty prvky které trčí opravdu minimální) , ale ve většině případů je důsledkem onen "konzoloidní dojem"
Na túto hru sa veľmi teším
Machine třeba se podivej na úspěch zumby – myslím že to je velmi pěkný příklad, kdy 3 měsíce po vydání drtí AAA konkurenci Proč myslíš že se i velcí hráči zaměřují na casualovky? Protože tam je momentálně největší potenciál a přiznejme si většina takovýchto casual hráču hraje na konzoli. Takže asi takhle jsem to sebral k tomu pirátění ti odpověděl už prudislav…