Uživatel nepřihlášen
   

Skyrim bez degradace zbraní a brnění

Pondělí 29.8.2011 10:00 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Jeden z vývojářů přes svůj Twitter prozradil, že v Elder Scrolls V: Skyrim nebude degradace zbraní ani brnění.

"Nechtěli jsme, abyste své těžce vydělané zlaťáky museli investovat do oprav stávajících zbraní a brnění. Místo toho si zbraně a brnění můžete vylepšit nebo si je sami vytvořit," nechal se slyšet Pete Hines.

bleskovkách jsme vás dnes informovali, že Xbox 360 verze Skyrim se vejde na jedno DVDčko. Potvrdila to sama Bethesda.

Elder Scrolls V: Skyrim vyjde po celém světě 11. listopadu tohoto roku pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.

...
Délka: ...
The Elder Scrolls V: Skyrim - Gameplay Trailer
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Skyrim bez degradace zbraní a brnění
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
adamiskos    Slim50: Když už jsme u toho " co by bylo fajn" , tak by se mi docela líbilo, kdyby jsem si ve Skyrimu mohl zbraň i nadesignovat (třeba načrtnout na papíře) a vyrobit jí třeba z nějakých vzácných materiálů. :lala:adamiskosadamiskos299    31.8.2011 00:25 adamiskos

Slim50: Když už jsme u toho " co by bylo fajn" , tak by se mi docela líbilo, kdyby jsem si ve Skyrimu mohl zbraň i nadesignovat (třeba načrtnout na papíře) a vyrobit jí třeba z nějakých vzácných materiálů. :lala:

Slim50    Hm :) Jak psal Marigold, úplné poškození zbraní by bylo skvělé. Například když by mi v souboji nějaký takový obr (viděný například v launch traieru) , rozsekal meč na kousky, nádhera :) . To se ale bohužel nestane :D
Ohledně vylepšování by bylo fajn udělat to stylem jaký byl vizuálně použit v Gothicu. Tjest kompletní žhavení, broušení meče. Nádhera. Už jen 73 Dní :lala: Zbývá jen doufat v dobrou optimalizaci na PC, minimálně tak dobrou jako u Zaklínače 2.
Slim50slim505196
    29.8.2011 21:32
Slim50

Hm :) Jak psal Marigold, úplné poškození zbraní by bylo skvělé. Například když by mi v souboji nějaký takový obr (viděný například v launch traieru) , rozsekal meč na kousky, nádhera :) . To se ale bohužel nestane :D
Ohledně vylepšování by bylo fajn udělat to stylem jaký byl vizuálně použit v Gothicu. Tjest kompletní žhavení, broušení meče. Nádhera. Už jen 73 Dní :lala: Zbývá jen doufat v dobrou optimalizaci na PC, minimálně tak dobrou jako u Zaklínače 2.

XJ-0461 = Clank    Škoda, že se tak nečiní i na konzolích. Od jisté doby uvítám co nejvíce možných RPG prvků. :lala:XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    29.8.2011 20:57 XJ-0461 = Clank

Škoda, že se tak nečiní i na konzolích. Od jisté doby uvítám co nejvíce možných RPG prvků. :lala:

Vivi    No tak ohledně toho, co byste změnili tu máme přece modařskou komunitu, jsem si jistý, že někdo udělá mod na to, aby se poškozovaly zbraně a brnění.Vivivivi2630    29.8.2011 12:20 Vivi

No tak ohledně toho, co byste změnili tu máme přece modařskou komunitu, jsem si jistý, že někdo udělá mod na to, aby se poškozovaly zbraně a brnění.

Prochik    Nebo, že bude mít jenom 11 naprosto spokojených hráčů :D.Prochikprochik3047    29.8.2011 12:12 Prochik

Nebo, že bude mít jenom 11 naprosto spokojených hráčů :D.

yugo    když to vychází 11. 11. 2011 tak by to mohlo znamenat že dostane 11 bodu :-) :-)yugoyugo2867    29.8.2011 11:59 yugo

když to vychází 11. 11. 2011 tak by to mohlo znamenat že dostane 11 bodu :-) :-)

Stixxy    Marigold: Já vím, třeba v Zaklínači to broušení bylo. Ale pro TES: Skyrim by se hodilo asi spíš to, co jsem napsal. A nějaké poškozování zbraní se mi moc nelíbí, leda že by se mi v někom zlomil meč :D To by bylo epické.Stixxystixxy2230    29.8.2011 11:28 Stixxy

Marigold: Já vím, třeba v Zaklínači to broušení bylo. Ale pro TES: Skyrim by se hodilo asi spíš to, co jsem napsal. A nějaké poškozování zbraní se mi moc nelíbí, leda že by se mi v někom zlomil meč :D To by bylo epické.

Marigold    Broušení je fajn, v dosti RPG funguje, ale ne tak, jak to popsal Stixxy. Pouze zvýší damage dané zbraně. Bylo by fajn, kdyby šly některé zbraně úplně rozbít - bylo by to realistické. Doufám, že tímto krokem však ze hry nezmizí kouzlo Disintegrate Armor/Weapon. Teď si nejsim jistý, zda působí pouze dočasně nebo poškodí zbroj/zbraň trvale.Marigoldmarigold5573    29.8.2011 11:24 Marigold

Broušení je fajn, v dosti RPG funguje, ale ne tak, jak to popsal Stixxy. Pouze zvýší damage dané zbraně. Bylo by fajn, kdyby šly některé zbraně úplně rozbít - bylo by to realistické. Doufám, že tímto krokem však ze hry nezmizí kouzlo Disintegrate Armor/Weapon. Teď si nejsim jistý, zda působí pouze dočasně nebo poškodí zbroj/zbraň trvale.

Overpowered    Zjednodušování a zjednodušování...EDIT: Stixxy, to naostřování je dobrej nápad. Zbraň by se opotřebováváním tupila a klesala ze 100% ostrosti. A přesně tolik procent původní damage by dávala. Zbroj se ale opravovat prostě musí, to by nedávalo smysl.Overpoweredoverpowered5690    29.8.2011 10:59 Overpowered

Zjednodušování a zjednodušování...EDIT: Stixxy, to naostřování je dobrej nápad. Zbraň by se opotřebováváním tupila a klesala ze 100% ostrosti. A přesně tolik procent původní damage by dávala. Zbroj se ale opravovat prostě musí, to by nedávalo smysl.

XJ-0461 = Clank    Tak teď bude hlavní to, jakým stylem bude provedeno vylepšování. A až pak je na místě porovnávání s jinými tituly. :lala:XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    29.8.2011 10:45 XJ-0461 = Clank

Tak teď bude hlavní to, jakým stylem bude provedeno vylepšování. A až pak je na místě porovnávání s jinými tituly. :lala:

GamerCZ1    Normálně to co nechceš zničíš a dostaneš za to peníze jako v DS3.GamerCZ1gamercz14881    29.8.2011 10:28 GamerCZ1

Normálně to co nechceš zničíš a dostaneš za to peníze jako v DS3.

Stixxy   1x   U zbraní bych to asi vyřešil maximálně broušením. Ale u brnění by asi fakt nějaké poškození být mělo. Opravování by mohlo být třeba tak, že to na rychlo může hráč nějak dát dohromady, aby to ještě fungovalo. Třeba na 75%, ale pokud by chtěl opravit na 100%, tak by musel ke kováři, případně se kovařinu naučit. Což tam ale nebude, tak jsem zvědavý, jak se to bude vylepšovat, jen doufám, že se nebudou jen vkládat nějaké kameny. A kdyby to měli pořádně vymyšlené, tak by se to mohlo podstatně podepsat na vzhledu , to by bylo super :thumbup:Stixxystixxy2230    29.8.2011 10:28 Stixxy

U zbraní bych to asi vyřešil maximálně broušením. Ale u brnění by asi fakt nějaké poškození být mělo. Opravování by mohlo být třeba tak, že to na rychlo může hráč nějak dát dohromady, aby to ještě fungovalo. Třeba na 75%, ale pokud by chtěl opravit na 100%, tak by musel ke kováři, případně se kovařinu naučit. Což tam ale nebude, tak jsem zvědavý, jak se to bude vylepšovat, jen doufám, že se nebudou jen vkládat nějaké kameny. A kdyby to měli pořádně vymyšlené, tak by se to mohlo podstatně podepsat na vzhledu , to by bylo super :thumbup:

Marigold   3x   Stixxy : Já bych to vyřešil dle materiálu, ze kterého je zbraň vyrobena. Například ty horší (železo, chitin...) by se opotřebovávaly častěji a zbraně z ebonitu apod. až po hodně dlouhé době, tak nějak to tuším bylo v Morrowindu a fungovalo to skvěle. Ve Two Worlds 2 byl systém poměrně zajímavý - co nechceš, rozebereš na materiál, kterým si potom vylepšíš, co chceš - a docela by se hodil i do Skyrimu, jelikož i zde budeš nacházet tuny zbraní, brnění a jiných předmětů a neustálé běhání k obchodníkovi také po čase omrzí.Marigoldmarigold5573    29.8.2011 10:17 Marigold

Stixxy : Já bych to vyřešil dle materiálu, ze kterého je zbraň vyrobena. Například ty horší (železo, chitin...) by se opotřebovávaly častěji a zbraně z ebonitu apod. až po hodně dlouhé době, tak nějak to tuším bylo v Morrowindu a fungovalo to skvěle. Ve Two Worlds 2 byl systém poměrně zajímavý - co nechceš, rozebereš na materiál, kterým si potom vylepšíš, co chceš - a docela by se hodil i do Skyrimu, jelikož i zde budeš nacházet tuny zbraní, brnění a jiných předmětů a neustálé běhání k obchodníkovi také po čase omrzí.

Stixxy   1x   Marigold: No myslím, že to bude vynahrazeno tím vylepšováním zbraní. Bral bych něco jako u Two World 2, tam to měli vymyšlené parádně 8-) Ale spíš to bude něco méně složitého.Stixxystixxy2230    29.8.2011 10:10 Stixxy

Marigold: No myslím, že to bude vynahrazeno tím vylepšováním zbraní. Bral bych něco jako u Two World 2, tam to měli vymyšlené parádně 8-) Ale spíš to bude něco méně složitého.

Marigold   4x   Stixxy : Ale bylo to realistické. Zjednodušování už bylo dost!Marigoldmarigold5573    29.8.2011 10:04 Marigold

Stixxy : Ale bylo to realistické. Zjednodušování už bylo dost!

Stixxy    Fajn, to bylo v Oblivionu otravné furt to opravovat ;-)Stixxystixxy2230    29.8.2011 10:01 Stixxy

Fajn, to bylo v Oblivionu otravné furt to opravovat ;-)

Diskuze na fóru

PSN v ČR (5 příspěvků), ovladač na volant (3 příspěvky), Náhodné myšlenky a události dne (12012 příspěvků), Prodám zlato do Total War Arena (1 příspěvek), SpellForce 3 (1 příspěvek), TERA - Pozvánka do guildy Rafani (1 příspěvek), Trance - TOAO 12 Darren Porter (455 příspěvků), STEAM -všechno sem (7041 příspěvků), Humble bundle -vše sem (580 příspěvků), Resident Evil (4 příspěvky), Splitscreen hry (7 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC
 
 
Rozhovor s Michaelem Dennym o PlayStationu a Paris Games Week

Nejen o chystaných hrách s viceprezidentem SIE Worldwide Studios.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
JCB Pioneer: Mars – dojmy z hraní

Založit kolonii na místě, které není zrovna ideální pro život je oříšek. O to víc je to složitější, když jste na to úplně sami.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 

SpellForce 3

Recenze - 11.12.2017
 
SpellForce 3

Svět Eo je zmítán záhadnou chorobou, z jejíhož šíření jsou obviněni magií nadaní jedinci. Přijdete na kloub původu zhoubného moru?

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 

Deskovkový speciál: Tókaidó

Speciál - 10.12.2017
 
Deskovkový speciál: Tókaidó

Hrstka poutníků se vydává pověstnou stezkou podél japonského pobřeží. Přidáte se k jejich pouti?