„Nechtěli jsme, abyste své těžce vydělané zlaťáky museli investovat do oprav stávajících zbraní a brnění. Místo toho si zbraně a brnění můžete vylepšit nebo si je sami vytvořit,“ nechal se slyšet Pete Hines.
V bleskovkách jsme vás dnes informovali, že Xbox 360 verze Skyrim se vejde na jedno DVDčko. Potvrdila to sama Bethesda.
Elder Scrolls V: Skyrim vyjde po celém světě 11. listopadu tohoto roku pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
Slim50: Když už jsme u toho " co by bylo fajn" , tak by se mi docela líbilo, kdyby jsem si ve Skyrimu mohl zbraň i nadesignovat (třeba načrtnout na papíře) a vyrobit jí třeba z nějakých vzácných materiálů.
Hm Jak psal Marigold, úplné poškození zbraní by bylo skvělé. Například když by mi v souboji nějaký takový obr (viděný například v launch traieru) , rozsekal meč na kousky, nádhera . To se ale bohužel nestane
Ohledně vylepšování by bylo fajn udělat to stylem jaký byl vizuálně použit v Gothicu. Tjest kompletní žhavení, broušení meče. Nádhera. Už jen 73 Dní Zbývá jen doufat v dobrou optimalizaci na PC, minimálně tak dobrou jako u Zaklínače 2.
Škoda, že se tak nečiní i na konzolích. Od jisté doby uvítám co nejvíce možných RPG prvků.
No tak ohledně toho, co byste změnili tu máme přece modařskou komunitu, jsem si jistý, že někdo udělá mod na to, aby se poškozovaly zbraně a brnění.
Nebo, že bude mít jenom 11 naprosto spokojených hráčů .
když to vychází 11. 11. 2011 tak by to mohlo znamenat že dostane 11 bodu
Marigold: Já vím, třeba v Zaklínači to broušení bylo. Ale pro TES: Skyrim by se hodilo asi spíš to, co jsem napsal. A nějaké poškozování zbraní se mi moc nelíbí, leda že by se mi v někom zlomil meč To by bylo epické.
Broušení je fajn, v dosti RPG funguje, ale ne tak, jak to popsal Stixxy. Pouze zvýší damage dané zbraně. Bylo by fajn, kdyby šly některé zbraně úplně rozbít – bylo by to realistické. Doufám, že tímto krokem však ze hry nezmizí kouzlo Disintegrate Armor/Weapon. Teď si nejsim jistý, zda působí pouze dočasně nebo poškodí zbroj/zbraň trvale.
Zjednodušování a zjednodušování…EDIT: Stixxy, to naostřování je dobrej nápad. Zbraň by se opotřebováváním tupila a klesala ze 100% ostrosti. A přesně tolik procent původní damage by dávala. Zbroj se ale opravovat prostě musí, to by nedávalo smysl.
Tak teď bude hlavní to, jakým stylem bude provedeno vylepšování. A až pak je na místě porovnávání s jinými tituly.
Normálně to co nechceš zničíš a dostaneš za to peníze jako v DS3.
U zbraní bych to asi vyřešil maximálně broušením. Ale u brnění by asi fakt nějaké poškození být mělo. Opravování by mohlo být třeba tak, že to na rychlo může hráč nějak dát dohromady, aby to ještě fungovalo. Třeba na 75%, ale pokud by chtěl opravit na 100%, tak by musel ke kováři, případně se kovařinu naučit. Což tam ale nebude, tak jsem zvědavý, jak se to bude vylepšovat, jen doufám, že se nebudou jen vkládat nějaké kameny. A kdyby to měli pořádně vymyšlené, tak by se to mohlo podstatně podepsat na vzhledu , to by bylo super
Stixxy : Já bych to vyřešil dle materiálu, ze kterého je zbraň vyrobena. Například ty horší (železo, chitin…) by se opotřebovávaly častěji a zbraně z ebonitu apod. až po hodně dlouhé době, tak nějak to tuším bylo v Morrowindu a fungovalo to skvěle. Ve Two Worlds 2 byl systém poměrně zajímavý – co nechceš, rozebereš na materiál, kterým si potom vylepšíš, co chceš – a docela by se hodil i do Skyrimu, jelikož i zde budeš nacházet tuny zbraní, brnění a jiných předmětů a neustálé běhání k obchodníkovi také po čase omrzí.
Marigold: No myslím, že to bude vynahrazeno tím vylepšováním zbraní. Bral bych něco jako u Two World 2, tam to měli vymyšlené parádně Ale spíš to bude něco méně složitého.
Stixxy : Ale bylo to realistické. Zjednodušování už bylo dost!