V rozhovoru pro GamesIndustry.biz se Smedley nechal slyšet, že 40 % hráčů, kteří dali sbohem Everquest II uvedlo jako důvod právě placení měsíčních poplatků.
„Ekonomika není ideální a předplatné hry objevující se každý měsíc na vašem účtu může docela vystrašit,“ nechal se slyšet Smedley. „Pro někoho znamená šetření odstřelení každoměsíčních poplatků.“
„Je nicméně asi fér říct, že poplatky za hraní MMO ze dne na den určitě nezmizí, bezpochyby je ale čeká radikální útlum. Snad vyjma posledního černého koně – Star Wars: The Old Republic.“
„Jsem přesvědčen, že hra má na to získat 2 miliony pravidelně platících hráčů a EA se proto poplatků jistě bude držet. Hádám nicméně, že půjde o poslední klasické velké MMO, za něž se bude platit.“
„Je mi jasné, že se objeví spousta komentářů, kteří budou můj výrok napadat a zpochybňovat, ale jsem si docela jistý, že mám pravdu.“
Koldop306: Tím bych si právě nebyl tak jistý…analogicky třeba vemu moji situaci. . docela dost cvičím, takže do posilky chodím na permanentku (členství) koupím si většinou vstupovou nebo maximálně tříměsíční pemanentku. . i když by třeba roční vyšla v poměru levněji. . proč ? Kvůli něčemu co do jisté míry nemůžu předvídat . . například zranění, situace ve škole, v práci atd. díky kterým bych si asi moc nezacvičil (nezahrál) . Stejně funguje i situace se členstvím…ovšem nevím jaké jsou situace u MMO například se zmazením účtu atd. . to pak třeba jo, ale nevyřeší to všechno
Má pravdu…. kdybyse platilo třeba členství ročně…tak to problém nebude aspoň podle mě
Myslim, ze chlapik nie je daleko od pravdy.
Myslím si, že dokud se nerozjela ekonomická krize, tak MMO hry šlo platit bez problémů. Dnes je všechno dražší a peněz furt stejně a nebo méně.