V rozhovoru pro Gamespot Hooper poznamenal, že hráč v kampani vždycky najde, čím se zabavit, především pokud zabrouzdá mimo hlavní příběhovou linku. Singleplayerový zážitek tak v žádném případě nebyl zkrácen, aby nechal prostor co-opu a multiplayeru.
„Naším cílem je vytvořit dlouhou a poutavou kampaň, přibližně na 15 hodin,“ řekl Hooper. „Ale u střílečky se počítá každá hodina, protože většina současných FPS má kolem osmi hodin. Pokud navíc budete plnit nepovinné mise, vyšplhá se časomíra až na 25 hodin. Do této oblasti tak vkládáme velké úsilí, nezaměřujeme se jen na co-op a vozidla.“
„Máme radost, že se nám multiplayer povedl, ale stejně jsme se na něj dívali z pohledu singleplayeru a říkali ‚tohle vypadá dost dobře, bavilo by to hráče ve dvou?‘. Díky tomu vznikly kooperativní módy.“
Tým se hodně soustředil na různorodost a variabilitu, proto se kolem hráče neustále něco děje a nestane se tak, že by 15 hodin bylo spíše na škodu.
„Máme audiovizuál, který dobře spolupracuje s hratelností. A navrch celou krabici pomocných mechanismů, jako jsou zbraně, gadgety aj. Rozhodně nejdeme za obyčejným zážitkem z obyčejné střílečky,“ dodal Hooper.
RAGE vychází 7.října letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.
I bez recenzí předobjednávám, , , ,
Stixxy: žejo! a těch vedlejších možností jak si to prodloužit
Počkám na první recenze a pak se uvidí, ale vypadá to skvěle!
Na tu to hru se velice tesim pockam na recenze a pak ji nejspis koupim zatim to vypada velice dobre
Bonpar : Carmackovci ma ešte nesklamali, preto sa teším až si hru konečne zahrám a dám coop. Pre mňa sa tie 2 týždne povlečú, ešte že je tu Deus Ex.
25 hodin? bomba
Ten námět je božský. Technická stránka zrovna tak. Jsem zvědavý jaké hodnocení si odnese v recenzích.
Obávám se, že Rage bude jakýsi kočkopes. Kombinace střílečky a závodů s mírnými RPG prvky, hmm…