Uživatel nepřihlášen
   

Bethesda si se Skyrim víc věří

Sobota 24.9.2011 13:59 - Autor: Rosťa "Rosťa" Viktorin - Rubrika: Novinky - Zdroj: EDGE Novinka

Todd Howard se nedávno nechal slyšet, že si v otázce konzolového vývoje víc věří se Skyrim, než dvěma předchozími díly The Elder Scrolls.

Howard dokonce prohlásil, že je řada věcí na konzolích jednodušších (co se vývoje týče); znovu nicméně fanoušky ujistil, že na PC bude gamesa vypadat lépe.

„V případě X360 verze hry jsme mnohem sebevědomější,“ prozradil v rozhovoru pro Edge. „Ale ano, na PC bude hra vypadat pořád lépe. Stolní počítače se neustále vyvíjí a i průměrné stroje jsou v otázce zpracování dat nabušené.“

„I přesto ale mají počítače několik nevýhod. Jsme sice schopní data na PC rychleji přesouvat, jenže to, co s těmi daty děláme následně je snazší na konzolích. Na PS3 i X360 se můžeme klidně přímo podívat do paměťových registrů a dělat si co chceme. To na PC nejde.“

Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Bethesda si se Skyrim víc věří
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Hagimo    Už se na to těším :) Doufám že to nezklame. Hodnocení to zatím sklízí dobré. Tak uvidíme.Hagimohagimo8658    26.9.2011 17:54 Hagimo

Už se na to těším :) Doufám že to nezklame. Hodnocení to zatím sklízí dobré. Tak uvidíme.

Raccon    Marigold: Jenom se trochu bojím aby úrověň neklesala.Racconraccon2993    26.9.2011 16:30 Raccon

Marigold: Jenom se trochu bojím aby úrověň neklesala.

Marigold   2x   Já se velmi těším až někdy (snad se dočkám) vyjde ta kompletní předělávka Morrowindu. To je takový menší sen. Nebo bych přesně jak říkáš ocenil nový díl s tolika možnostmi. Skyrim by to alespoň částečně mohl být. :-)Marigoldmarigold5573    25.9.2011 12:27 Marigold

Já se velmi těším až někdy (snad se dočkám) vyjde ta kompletní předělávka Morrowindu. To je takový menší sen. Nebo bych přesně jak říkáš ocenil nový díl s tolika možnostmi. Skyrim by to alespoň částečně mohl být. :-)

Raccon    Marigold: Hezčí mi to nepřijde, ale asi proto že jsem háklivej na Oblivion, ale vypadá to moc pěkně. Problém je že Oblivion je pro mě takové to grafické minimum které u RPG vyžaduji. Za pomocí modifikací jsem z něj vytáhl opravdu dost. Líbil by se mi buď Morrowind v jiném enginu a nebo novej díl ve kterém by bylo tolik možností. Každopádně už se strašně těším.Racconraccon2993    25.9.2011 11:27 Raccon

Marigold: Hezčí mi to nepřijde, ale asi proto že jsem háklivej na Oblivion, ale vypadá to moc pěkně. Problém je že Oblivion je pro mě takové to grafické minimum které u RPG vyžaduji. Za pomocí modifikací jsem z něj vytáhl opravdu dost. Líbil by se mi buď Morrowind v jiném enginu a nebo novej díl ve kterém by bylo tolik možností. Každopádně už se strašně těším.

Marigold   1x   " New factions include the Companions (mercenary guild) , the College of Winterhold (magic guild) and the Stormcloaks (rebels) , as well as the return of the Thieves Guild and the Dark Brotherhood. "
Máš pravdu, ty rebely jsem úplně přehlédl. Imperiální legie má být také přítoma. Zatím to sice prý nebylo potvrzeno, ale mělo by se jít přidat k oběma těmto frakcím.
Marigoldmarigold5573
    25.9.2011 11:06
Marigold

" New factions include the Companions (mercenary guild) , the College of Winterhold (magic guild) and the Stormcloaks (rebels) , as well as the return of the Thieves Guild and the Dark Brotherhood. "
Máš pravdu, ty rebely jsem úplně přehlédl. Imperiální legie má být také přítoma. Zatím to sice prý nebylo potvrzeno, ale mělo by se jít přidat k oběma těmto frakcím.

adamiskos    Marigold: Myslím, že jsem četl i o několika dalších frakcích (minimálně o frakci Stormcloak, rebelové občanské války ve Skyrimu) . Nejspíš také ve hře budou Čepele nebo Imperiální Legie, jako v Oblivionu.adamiskosadamiskos299    25.9.2011 10:57 adamiskos

Marigold: Myslím, že jsem četl i o několika dalších frakcích (minimálně o frakci Stormcloak, rebelové občanské války ve Skyrimu) . Nejspíš také ve hře budou Čepele nebo Imperiální Legie, jako v Oblivionu.

Marigold    Já netrpělivě čekám na Morrowind Graphic and Sounds Overhaul 2. 0. Koukni na YT na video, jak to vypadá, to je něco nádherného. V mých očích je to hezčí než Oblivion.Marigoldmarigold5573    25.9.2011 10:33 Marigold

Já netrpělivě čekám na Morrowind Graphic and Sounds Overhaul 2. 0. Koukni na YT na video, jak to vypadá, to je něco nádherného. V mých očích je to hezčí než Oblivion.

Raccon    Marigold: No já v to doufám. Je to docela škoda že už v Oblivionu to bylo takle osekany. Zajímavý by bylo převést Morrowind. do CryEnginu se vším všudy. Zajímalo by mě to víc než předělávka Duka.Racconraccon2993    25.9.2011 01:41 Raccon

Marigold: No já v to doufám. Je to docela škoda že už v Oblivionu to bylo takle osekany. Zajímavý by bylo převést Morrowind. do CryEnginu se vším všudy. Zajímalo by mě to víc než předělávka Duka.

Marigold    Raccon : Co se týče frakcí, tak jich má být ještě méně či stejně jako v Oblivionu. Takže klasicky guilda bojovníků, zlodějů, mágů, Temné bratrstvo. Rozhodně budou opět úkoly pro daedrické bohy, jelikož ty provázejí celou sérii TES. Třeba si pro nás nechali překvápko a objeví se nějaké další frakce, severské prostředí Skyrimu se tomu úplně nabízí. Třeba nějací Lovci apod.Marigoldmarigold5573    24.9.2011 23:38 Marigold

Raccon : Co se týče frakcí, tak jich má být ještě méně či stejně jako v Oblivionu. Takže klasicky guilda bojovníků, zlodějů, mágů, Temné bratrstvo. Rozhodně budou opět úkoly pro daedrické bohy, jelikož ty provázejí celou sérii TES. Třeba si pro nás nechali překvápko a objeví se nějaké další frakce, severské prostředí Skyrimu se tomu úplně nabízí. Třeba nějací Lovci apod.

Raccon    Marigold: Moc bych se nezlobyl, kdyby to bylo podobné ve Skyrimu :DRacconraccon2993    24.9.2011 20:53 Raccon

Marigold: Moc bych se nezlobyl, kdyby to bylo podobné ve Skyrimu :D

Overpowered    @Chino: spoilů se bát nemusíš, nejsem svině když nechci :D Takže moc prozrazovat nebudu, jenom to, že i když se něco zdá v ASoIaF kouzelné a magické, jsou za tím překapivě realistická a obyčejná vysvětlení. Až na pár elementů je to hodně realistické fantasy, minimálně v prvních pár knihách.Overpoweredoverpowered5690    24.9.2011 20:08 Overpowered

@Chino: spoilů se bát nemusíš, nejsem svině když nechci :D Takže moc prozrazovat nebudu, jenom to, že i když se něco zdá v ASoIaF kouzelné a magické, jsou za tím překapivě realistická a obyčejná vysvětlení. Až na pár elementů je to hodně realistické fantasy, minimálně v prvních pár knihách.

ChinoTheOnlyOne    @Overpowered 1. No o Viserysovi se říkalo, že mu v těle koluje dračí krev. U Daenerys bych to viděl, že fakt :-D. A zatím mi připadalo že Dovahkiin má odolnost proti ohni - jako Daenerys (The Unburnt, Mother of Dragons) . Čerpám ale jen z vědomostí, které mám z GoT, nečetl jsem knihy (to napravím, takže žádné spoily prosím) . Inu asi máš pravdu, nezkopčili to, ale něco mi říká, že ta inspirace tam byla, zvlášť - když jim to podstrčili prakticky pod nos. Jinak o schopnosti ovládat draky u Dovahkiina nic nevím, vždyť je ve hře akorát tak pobíjíš, co jsme zatím viděli :-D. 2. A Dragon Age? No - hned když jsem zjistil že " Blood Magic " není jejich výmysl a že to takdle bídně zkopírovali - /instant facepalm.ChinoTheOnlyOnechinotheonlyone7218    24.9.2011 20:02 ChinoTheOnlyOne

@Overpowered 1. No o Viserysovi se říkalo, že mu v těle koluje dračí krev. U Daenerys bych to viděl, že fakt :-D. A zatím mi připadalo že Dovahkiin má odolnost proti ohni - jako Daenerys (The Unburnt, Mother of Dragons) . Čerpám ale jen z vědomostí, které mám z GoT, nečetl jsem knihy (to napravím, takže žádné spoily prosím) . Inu asi máš pravdu, nezkopčili to, ale něco mi říká, že ta inspirace tam byla, zvlášť - když jim to podstrčili prakticky pod nos. Jinak o schopnosti ovládat draky u Dovahkiina nic nevím, vždyť je ve hře akorát tak pobíjíš, co jsme zatím viděli :-D. 2. A Dragon Age? No - hned když jsem zjistil že " Blood Magic " není jejich výmysl a že to takdle bídně zkopírovali - /instant facepalm.

Stixxy    Někdy mě i konzolovitost na PC vyhovuje, ale stop s tím, pokud to má něco ubrat ! ! :gun: ;-)Stixxystixxy2230    24.9.2011 19:05 Stixxy

Někdy mě i konzolovitost na PC vyhovuje, ale stop s tím, pokud to má něco ubrat ! ! :gun: ;-)

Overpowered    @Chino: Dovahkiin je vlastně člověk s dračí krví, schopen je ovládat, ne? Targaryeni ve skutečnosti dračí krev nemají, Targaryeni jsou rodina pocházející z Valyrie, jedna z mála, která přežila přírodní katastrofu, co se tam stala a jediná, které zůstali draci, které namnožili a používali je na dobývání hradů v Západozemí (Aegon Dobyvatel) . Dovahkiina ale neobšlehli. Hodně z ASoIaF je v Dragon Age (to se přiznali i tvůrci) , ale Dovahkiin myslím, že ne.Overpoweredoverpowered5690    24.9.2011 17:06 Overpowered

@Chino: Dovahkiin je vlastně člověk s dračí krví, schopen je ovládat, ne? Targaryeni ve skutečnosti dračí krev nemají, Targaryeni jsou rodina pocházející z Valyrie, jedna z mála, která přežila přírodní katastrofu, co se tam stala a jediná, které zůstali draci, které namnožili a používali je na dobývání hradů v Západozemí (Aegon Dobyvatel) . Dovahkiina ale neobšlehli. Hodně z ASoIaF je v Dragon Age (to se přiznali i tvůrci) , ale Dovahkiin myslím, že ne.

Strec    A nevíte jestli je tam nutnost trvalého připojení nebo jen připojení při startu? U Dead Islandu mě to docela nemile překvapilo, i když tam se to dá trochu pochopit... trochu.Strecstrec4311    24.9.2011 16:42 Strec

A nevíte jestli je tam nutnost trvalého připojení nebo jen připojení při startu? U Dead Islandu mě to docela nemile překvapilo, i když tam se to dá trochu pochopit... trochu.

ChinoTheOnlyOne    Mimochodem... tak mě teď napadlo, jestli nevykradla Bethesda ideu Dovahkina trochu z Song of Ice and Fire - Targaryenů. A to ještě mohli dělat herní adaptaci :DChinoTheOnlyOnechinotheonlyone7218    24.9.2011 16:17 ChinoTheOnlyOne

Mimochodem... tak mě teď napadlo, jestli nevykradla Bethesda ideu Dovahkina trochu z Song of Ice and Fire - Targaryenů. A to ještě mohli dělat herní adaptaci :D

Marigold   2x   Jeden z důvodů, proč je pro mne Morrowind nepřekonaným RPG široko daleko. [ odkaz ] 14 frakcí, ke kterým ve hře vstoupit a pro které lze plnit propracované příběhové linie a postupovat v jejich žebříčku. Některé se mezi sebou vylučují, ale i tak lze v základní hře bez datadisků vstoupit alespoň do 10 z nich, aniž byste se navzájem neshodli. Některé pluginy navíc umožňují vstoupit do všech rodů, upírských klanů apod. Navíc lze plnit úkoly pro daedrické bohy. Navíc lze plnit rozsáhlou hlavní příběhovou linii a neméně rozsáhlou linii vedlejších úkolů. Navíc lze plnit (v případě vlastnění datadisků) další 2 hlavní příběhové linie a spoustu vedlejších questů a v Bloodmonu je možnost hrát i za další frakci - těžařskou společnost East Empire Company.
Oproti tomu Oblivion nabízí 4 frakce, arénu a úkoly pro daedrické bohy. A samozřejmě hlavní linii a vedlejší úkoly.
Marigoldmarigold5573
    24.9.2011 15:50
Marigold

Jeden z důvodů, proč je pro mne Morrowind nepřekonaným RPG široko daleko. [ odkaz ] 14 frakcí, ke kterým ve hře vstoupit a pro které lze plnit propracované příběhové linie a postupovat v jejich žebříčku. Některé se mezi sebou vylučují, ale i tak lze v základní hře bez datadisků vstoupit alespoň do 10 z nich, aniž byste se navzájem neshodli. Některé pluginy navíc umožňují vstoupit do všech rodů, upírských klanů apod. Navíc lze plnit úkoly pro daedrické bohy. Navíc lze plnit rozsáhlou hlavní příběhovou linii a neméně rozsáhlou linii vedlejších úkolů. Navíc lze plnit (v případě vlastnění datadisků) další 2 hlavní příběhové linie a spoustu vedlejších questů a v Bloodmonu je možnost hrát i za další frakci - těžařskou společnost East Empire Company.
Oproti tomu Oblivion nabízí 4 frakce, arénu a úkoly pro daedrické bohy. A samozřejmě hlavní linii a vedlejší úkoly.

Overpowered    @Raccon: ne, vyšlo to stejně. PS3 mělo pozdější release.Overpoweredoverpowered5690    24.9.2011 15:37 Overpowered

@Raccon: ne, vyšlo to stejně. PS3 mělo pozdější release.

Raccon   2x   Overpowered: Já jsem žil v dojmu že na Xbox vyšel Oblivion mnohem později.Racconraccon2993    24.9.2011 15:34 Raccon

Overpowered: Já jsem žil v dojmu že na Xbox vyšel Oblivion mnohem později.

luxin221   2x   Zlatej Morrowind. Na Oblivionu mě teda hlavně štvalo, že ten svět byl sice velkej, ale " neživej" . Prostě to jeho procházení bylo takový nezajímavý a nudný. V tomhle byl Morrowind dokonalej. Pro mě teda bylo rozhodně Oblivion jedno velké zklamání. Uvidíme, co Skyrim. Sice Morrowind asi nepřekoná, ale i tak z toho bude pecka a bude radost si to zahrát.luxin221luxin2215833    24.9.2011 15:28 luxin221

Zlatej Morrowind. Na Oblivionu mě teda hlavně štvalo, že ten svět byl sice velkej, ale " neživej" . Prostě to jeho procházení bylo takový nezajímavý a nudný. V tomhle byl Morrowind dokonalej. Pro mě teda bylo rozhodně Oblivion jedno velké zklamání. Uvidíme, co Skyrim. Sice Morrowind asi nepřekoná, ale i tak z toho bude pecka a bude radost si to zahrát.

ChinoTheOnlyOne    Morrowind jsem hrál minimálně, Oblivion mě okouzlil volností, možnostmi, rozmanitosti a hromadou věcí, co jste mohli dělat a jakým směrem se vydat. Co mě ale strašně štvalo, tak nudné dialogy, animace postavy se omezovala na mrkání, pohyby úst a pár gest, podané informace byly zcela nedůležité, někdy až stupidně banální. I proto jsem Oblivion už tak nadopovaný OOO a spoustou dalších modifikací, nedohrál.ChinoTheOnlyOnechinotheonlyone7218    24.9.2011 15:23 ChinoTheOnlyOne

Morrowind jsem hrál minimálně, Oblivion mě okouzlil volností, možnostmi, rozmanitosti a hromadou věcí, co jste mohli dělat a jakým směrem se vydat. Co mě ale strašně štvalo, tak nudné dialogy, animace postavy se omezovala na mrkání, pohyby úst a pár gest, podané informace byly zcela nedůležité, někdy až stupidně banální. I proto jsem Oblivion už tak nadopovaný OOO a spoustou dalších modifikací, nedohrál.

Overpowered    Oblivion bylo pro mě velké zklamání a ani OOO a BT mod ho příliš nezlepšili...Overpoweredoverpowered5690    24.9.2011 15:09 Overpowered

Oblivion bylo pro mě velké zklamání a ani OOO a BT mod ho příliš nezlepšili...

Marigold   2x   No abych pravdu řekl, tak v mých očích Oblivion ani zdaleka nedosáhl kvalit Morrowindu. Ona konzolovitost na tom také nesla určitý podíl. Bethesda se však nechala slyšet, že Skyrim bude daleko více " podobný" Oblivionu než Morrowindu a to bylo mé největší zklamání. Na hru jako takovou se velmi těším, vím, že si ji maximálně užiji, ale myslím, že ani v tomto případě nebude starý dobrý Morrowind překonán.Marigoldmarigold5573    24.9.2011 14:59 Marigold

No abych pravdu řekl, tak v mých očích Oblivion ani zdaleka nedosáhl kvalit Morrowindu. Ona konzolovitost na tom také nesla určitý podíl. Bethesda se však nechala slyšet, že Skyrim bude daleko více " podobný" Oblivionu než Morrowindu a to bylo mé největší zklamání. Na hru jako takovou se velmi těším, vím, že si ji maximálně užiji, ale myslím, že ani v tomto případě nebude starý dobrý Morrowind překonán.

Overpowered   1x   Problém je v tom, že třeba PC verze Oblivionu byla pouze konzolovej port. Jestli bude Skyrim to stejný, tak budu naštvanej 8-)Overpoweredoverpowered5690    24.9.2011 14:54 Overpowered

Problém je v tom, že třeba PC verze Oblivionu byla pouze konzolovej port. Jestli bude Skyrim to stejný, tak budu naštvanej 8-)

Marigold   9x   Konzolovitě vám to možná působí hlavně kvůli tomu, že veškeré zveřejněné ukázky byly Xbox360 verze. :-)Marigoldmarigold5573    24.9.2011 14:45 Marigold

Konzolovitě vám to možná působí hlavně kvůli tomu, že veškeré zveřejněné ukázky byly Xbox360 verze. :-)

luxin221   1x   Jogobela: Tak v tom s tebou souhlasím. Skyrim bude pecka, ať už to budu hrát na PC, nebo na XBoxu. Skyrim will be the best. :-D :-Dluxin221luxin2215833    24.9.2011 14:35 luxin221

Jogobela: Tak v tom s tebou souhlasím. Skyrim bude pecka, ať už to budu hrát na PC, nebo na XBoxu. Skyrim will be the best. :-D :-D

Jogobela    luxin221: To mě je jedno, pro mě je Skyrim už teď best hra :)Jogobelajogobela7016    24.9.2011 14:28 Jogobela

luxin221: To mě je jedno, pro mě je Skyrim už teď best hra :)

luxin221   4x   Jogobela: Na PC bude hra hezčí, to ale neznamená, že bude lepší :nah:luxin221luxin2215833    24.9.2011 14:22 luxin221

Jogobela: Na PC bude hra hezčí, to ale neznamená, že bude lepší :nah:

Overpowered    No už Oblivion byla hodně zretarděná verze Morrowindu, takže bych se nedivil, kdyby šli ještě hlouběji, když už jim to vyšlo :)Overpoweredoverpowered5690    24.9.2011 14:21 Overpowered

No už Oblivion byla hodně zretarděná verze Morrowindu, takže bych se nedivil, kdyby šli ještě hlouběji, když už jim to vyšlo :)

Slim50    Je pravda, že v ukázkách které byly doposud k vidění to vypadá trochu konzolovitě, až zjednodušeně, ale i tak Bethesdě věřím. Myslím že tou lehkou konzolovitostí se snaží přitáhnout i jiné hráče než nás zaryté fanoušky Elder Scrolls jako takových. Na druhou stranu si myslím že hra bude precizně promyšlená a zachová si kouzlo TES.Slim50slim505196    24.9.2011 14:15 Slim50

Je pravda, že v ukázkách které byly doposud k vidění to vypadá trochu konzolovitě, až zjednodušeně, ale i tak Bethesdě věřím. Myslím že tou lehkou konzolovitostí se snaží přitáhnout i jiné hráče než nás zaryté fanoušky Elder Scrolls jako takových. Na druhou stranu si myslím že hra bude precizně promyšlená a zachová si kouzlo TES.

Diskuze na fóru

Sluchátka na občasné hraní (23 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11989 příspěvků), Trance - TOAO 11 John Askew* (447 příspěvků), South Park: The Fractured But Whole (7 příspěvků), Wild West Online:Váš názor na hru. (4 příspěvky), STEAM -všechno sem (7027 příspěvků), Fotka vašeho PC (199 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Hob – kamenná pěst v akci

Recenze - 23.10.2017
 
Hob – kamenná pěst v akci

Zákeřná nemoc požírá vaši domovinu. Jen vy ji můžete vyléčit svým důvtipem a robotickou paží.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Assassin’s Creed: Origins - vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Po roční pauze se série Assassin’s Creed vrací, aby nás přesvědčila, že má ještě pořád co nabídnout a nepatří do starého železa.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 16. až 22. října

Uzavření Visceral Games a překopání jeho Star Wars hry, launch trailer Wolfensteina 2, odklad Age of Empires: Definitive Edition, Monster Energy…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

Deskovkový speciál: DOOM

Speciál - 22.10.2017
 
Deskovkový speciál: DOOM

Základna Lazarus na Phobosu se opět probudila k životu. Odvážíte se prozkoumat zdánlivě opuštěné laboratoře plné démonických monster?

 
 
 
Total War: Arena - první dojmy z bojiště

V minulých dnech nám byla dána možnost otestovat uzavřenou betu Total War: Arena. Líbil se nám nový zástupce slavné značky?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC