„V současné době se tomu vyhýbáme záměrně,“ dočteme se v překladu portálu 1UP. „Je tak nějak naší přirozeností nedělat to, co dělají všechny ostatní firmy.“
„Hádám, že o třetím Maxi Paynovi by se dalo říct, že má docela blízko k FPS, přesto ale obsahuje celou řadu aspektů, nejen hratelnostních, díky nimž vybočuje.“
„Každá gamesa by měla být originální, měla by obsahovat nějaký druh sdělení. Naším cílem v Rockstaru proto je snaha o to, aby hráči prožívali to, co děláme.“
R* byl vždycky nejlepší na TPSky.
BLA BLA BLA : d
Pekne sa to cite len sa treba presvedcit ked Max Paine 3 vyde.
Žádne bla bla. Rockstar vydal jen samé dobré hry. A jednu nejbrutalnější serii:-)
Silverine: To je snad každému jasné už od pohledu, na to aby to co řekl Houser bylo myšleno tak jak píšeš.
bla bla bla….
Nevím no, osobně bych řekl, že běhání a střílení po lidech se dá považovat za žánr blízko FPS, i když to není z první osoby.
Třetí Max Payne že má docela blízko FPS? To bych si docela rád nechal vysvětlit