Uživatel nepřihlášen
   

VIDEO: Pohled do zákulisí RPG Skyrim

Úterý 1.11.2011 17:58 - Autor: Michal "Mendys" Maliarov - Rubrika: Novinky Novinka

Bethesda uvolnila nové dokumentární video, které nás zavede do studia a ukáže nám, jak se vůbec TES V: Skyrim vyvíjel.

Video má něco málo přes dvě minuty a pokud chcete vidět plnohodnotný dokument, budete si muset pořídit sběratelskou edici hry, kde jej najdete jako bonus. Bonusové DVD obsahuje tunu exkluzivních detailů, neviděných záběrů a zajímavých poznatků z vývoje. My ostatní se budeme muset spokojit s tímto kouskem, než po vydání někdo uvolní na internet originál.

The Elder Scrolls V: Skyrim vychází 11.listopadu letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.

...
Délka: ...
Elder Scrolls V: Skyrim - Pohled do zákulisí
Kvalita videa »nízkástřední vysoká
Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince VIDEO: Pohled do zákulisí RPG Skyrim
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
EpiCenega   1x   tak tohle bude pro mě hra roku :lol:EpiCenegaepicenega7263    3.11.2011 21:15 EpiCenega

tak tohle bude pro mě hra roku :lol:

Slim50    Marigolde co se týče novely Infernal City týkající se serie TES, tak tu průběžně překládají ikdyž amatérsky, ale vcelku vkusně lidi na největší české fansite Skyrimu. Tjest: [ odkaz ]Slim50slim505196    1.11.2011 23:14 Slim50

Marigolde co se týče novely Infernal City týkající se serie TES, tak tu průběžně překládají ikdyž amatérsky, ale vcelku vkusně lidi na největší české fansite Skyrimu. Tjest: [ odkaz ]

Moppy    Adamiskos: Jelikož první RPG systémy (Dungeons & Dragons) byly inspirovány těmi " rytíři a mágy" , tak je zcela jasné, že si lidé pod pojmem RPG představí " rytíře a mágy" . Nebýt těch " rytírů a mágů" , tak by ani ty RPG nevznikla.
Nick: Ty tvoje " legendarní RPG" jak ty říkáš, bych sérii Gothic a Oblivion hodil do nadprůměrných RPG.
Moppymoppy9018
    1.11.2011 23:07
Moppy

Adamiskos: Jelikož první RPG systémy (Dungeons & Dragons) byly inspirovány těmi " rytíři a mágy" , tak je zcela jasné, že si lidé pod pojmem RPG představí " rytíře a mágy" . Nebýt těch " rytírů a mágů" , tak by ani ty RPG nevznikla.
Nick: Ty tvoje " legendarní RPG" jak ty říkáš, bych sérii Gothic a Oblivion hodil do nadprůměrných RPG.

Marigold   1x   Core : To je asi jediná věc, na které se neshodneme. :D A sice, já říkám, že Skyrim smysl pro detail rozhodně má, uvidíme přímo ve hře. Jsem přesvědčen o tom, že spoustě z nás spadne brada a to už bylo leccos viděno ve videích a na screenech.
Co se týče příběhu v TES sérii a v Zaklínači, tak zde zásadní věcí podle mne je knižní předloha mistra Andrzeje Sapkowského. Po přečtení se prostě člověk s postavami zžije na tolik, že to pouto vydrží na dlouho. Miloval jsem, když jsem zrovna četl knihu a danou postavu/narážku na událost jsem ve hře spatřil.

TES série má také knihy, ale jsou to tuším pouze 2 novely, jejich příběh se odehráva 40 let po událostech Oblivionu a Shivering Isles, tedy v meziobdobí před Skyrimem. Škoda, že zatím nebyly přeloženy, bylo by docela fajn je mít načtené, potom bychom na příběh nahlíželi více familierně. ;) Každopádně TES universum je neskutečně propracované, od božstev, ras, geografie, až po veškeré historické mezníky, důležité postavy. Ve Skyrimu navíc bude podstatně přítomna ona zmiňovaná seveřanská/keltská/nordská kultura, kterou já osobně mám také velmi rád. Těším se opravdu hodně a neméně mě budou zajímat následná hodnocení a kritika.
Marigoldmarigold5573
    1.11.2011 22:45
Marigold

Core : To je asi jediná věc, na které se neshodneme. :D A sice, já říkám, že Skyrim smysl pro detail rozhodně má, uvidíme přímo ve hře. Jsem přesvědčen o tom, že spoustě z nás spadne brada a to už bylo leccos viděno ve videích a na screenech.
Co se týče příběhu v TES sérii a v Zaklínači, tak zde zásadní věcí podle mne je knižní předloha mistra Andrzeje Sapkowského. Po přečtení se prostě člověk s postavami zžije na tolik, že to pouto vydrží na dlouho. Miloval jsem, když jsem zrovna četl knihu a danou postavu/narážku na událost jsem ve hře spatřil.

TES série má také knihy, ale jsou to tuším pouze 2 novely, jejich příběh se odehráva 40 let po událostech Oblivionu a Shivering Isles, tedy v meziobdobí před Skyrimem. Škoda, že zatím nebyly přeloženy, bylo by docela fajn je mít načtené, potom bychom na příběh nahlíželi více familierně. ;) Každopádně TES universum je neskutečně propracované, od božstev, ras, geografie, až po veškeré historické mezníky, důležité postavy. Ve Skyrimu navíc bude podstatně přítomna ona zmiňovaná seveřanská/keltská/nordská kultura, kterou já osobně mám také velmi rád. Těším se opravdu hodně a neméně mě budou zajímat následná hodnocení a kritika.

Core   1x   Overpowered : Pokud se budeme bavit čistě o vizuálu, tak Zaklínač II je mi mnohem bližší. Zaklínače mám doma, ze Skyrimu jsem viděl všechna videa a screeny a grafická stránka mě ve Skyrimu prostě nijak zvlášť neupoutala... TES série na mě vždy působila obrovským hřištěm, mnohdy ale na úkor detailu. Universum Zaklínače naopak dává důraz na detail a po stránce grafiky je mi celkově mnohem bližší. Čili za sebe můžu napsat, že dle této stránky bych rozhodně Skyrim jako RPG roku nevolil. Ale to je subjektivní.

Stejně tak rovina příběhu. Opět Zaklínač je podle mě promakanější... Oproti sáze TES a to má o 3 díly navíc.

Také si myslím, že roli hraje sžití se s postavami a to mi nikdy v TES nešlo. Nějak jsem se do tohoto světa nedokázal ponořit. U Zaklínače (a jiných RPG) jsem problém oblíbit si/nenávidět nějaké NPC neměl problém. Ale opět, to je otázka vkusu.

Co se mi naopak u Skyrimu líbí, tak to je větší... jak to napsat... drsnost, barvená paleta a směr á la seveřani / kelti. Jsem příznivcem severských bájí a tak se mi směr Skyrimu (co jsem tedy zatím viděl) líbí. Je vidět, že Bethesda se skutečně inspirovala Frazzetou a vikingskou tématikou. Super.
Corecore6047
    1.11.2011 22:24
Core

Overpowered : Pokud se budeme bavit čistě o vizuálu, tak Zaklínač II je mi mnohem bližší. Zaklínače mám doma, ze Skyrimu jsem viděl všechna videa a screeny a grafická stránka mě ve Skyrimu prostě nijak zvlášť neupoutala... TES série na mě vždy působila obrovským hřištěm, mnohdy ale na úkor detailu. Universum Zaklínače naopak dává důraz na detail a po stránce grafiky je mi celkově mnohem bližší. Čili za sebe můžu napsat, že dle této stránky bych rozhodně Skyrim jako RPG roku nevolil. Ale to je subjektivní.

Stejně tak rovina příběhu. Opět Zaklínač je podle mě promakanější... Oproti sáze TES a to má o 3 díly navíc.

Také si myslím, že roli hraje sžití se s postavami a to mi nikdy v TES nešlo. Nějak jsem se do tohoto světa nedokázal ponořit. U Zaklínače (a jiných RPG) jsem problém oblíbit si/nenávidět nějaké NPC neměl problém. Ale opět, to je otázka vkusu.

Co se mi naopak u Skyrimu líbí, tak to je větší... jak to napsat... drsnost, barvená paleta a směr á la seveřani / kelti. Jsem příznivcem severských bájí a tak se mi směr Skyrimu (co jsem tedy zatím viděl) líbí. Je vidět, že Bethesda se skutečně inspirovala Frazzetou a vikingskou tématikou. Super.

Marigold   3x   Mé srdce také patří spíše fantasy, než sci-fi RPG. Cítím se v nich daleko více " doma" . Je však nutno posuzovat RPG nejen z hlediska prostředí a světa, ale také z hlediska systému vývoje postavy, soubojového systému apod. Mass Effect má sice propracované universum, svět, veškerou lore, ale v samotné hře je velká část podána vlastně jako FPS (dle mne) a tím, že v něm není zase tolik úkolových, příběhových linek a různých frakcí, tak jsem si v zásadě odnesl převážně akční zážitek, než zážitky, které mám z plnohodnotných RPG. Ještě jsem však nehrál 2. díl, ten je však údajně ještě více akčnější.Marigoldmarigold5573    1.11.2011 21:51 Marigold

Mé srdce také patří spíše fantasy, než sci-fi RPG. Cítím se v nich daleko více " doma" . Je však nutno posuzovat RPG nejen z hlediska prostředí a světa, ale také z hlediska systému vývoje postavy, soubojového systému apod. Mass Effect má sice propracované universum, svět, veškerou lore, ale v samotné hře je velká část podána vlastně jako FPS (dle mne) a tím, že v něm není zase tolik úkolových, příběhových linek a různých frakcí, tak jsem si v zásadě odnesl převážně akční zážitek, než zážitky, které mám z plnohodnotných RPG. Ještě jsem však nehrál 2. díl, ten je však údajně ještě více akčnější.

Overpowered    No RPG roku to vezme tutově, už jenom kvůli tech. spracování. Já ale chci vidět jak to bude s předměty a jak moc bude klišovitej příběh. Předměty jsou jedna z věcí které se mě v Oblivionu vůbec nelíbily a to dobíjení magických itemů bylo akorát otravné, takže jsem zvědav jak to vyřeší.Overpoweredoverpowered5690    1.11.2011 21:51 Overpowered

No RPG roku to vezme tutově, už jenom kvůli tech. spracování. Já ale chci vidět jak to bude s předměty a jak moc bude klišovitej příběh. Předměty jsou jedna z věcí které se mě v Oblivionu vůbec nelíbily a to dobíjení magických itemů bylo akorát otravné, takže jsem zvědav jak to vyřeší.

adamiskos    Nick: Mě se zase Mass Effect líbil, ale podle mě, když se řekne RPG, většina si představí hlavně rytíře, mágy, rozlehlý herní svět, volnost pohybu, atd.adamiskosadamiskos299    1.11.2011 21:34 adamiskos

Nick: Mě se zase Mass Effect líbil, ale podle mě, když se řekne RPG, většina si představí hlavně rytíře, mágy, rozlehlý herní svět, volnost pohybu, atd.

Stixxy    Mass Effect je právěže úžasný protože to není Fantasy, ale Sci-fi a to Sci-fi neuvěřitelně povedené a propracované. Podle mě je to nejlepší věc, co kdy Bioware vytvořili :thumbup: Trefili se mi úplně přesně do toho, co bych chtěl :dance:Stixxystixxy2230    1.11.2011 21:30 Stixxy

Mass Effect je právěže úžasný protože to není Fantasy, ale Sci-fi a to Sci-fi neuvěřitelně povedené a propracované. Podle mě je to nejlepší věc, co kdy Bioware vytvořili :thumbup: Trefili se mi úplně přesně do toho, co bych chtěl :dance:

sk8mancj    Diskuze kolem toho jak dobré RPG to bude je zcela zbytečná když to tady NIKDO nehrál. Ano hra působí velmi dobře. Ano vývojáři sou velmi zkušení a odvedli jedny z nejlepších prací v herním průmyslu. Ale to jak to bude dobré , to uvidíme za rok za dva , jak se o hru budou starat. Já upřímě doufám v datadisky a velká DLC. Protože hra se už nedá hodnotit jen tak samotná. Protože co to je když pod názvem Mafia prodávaj 60% původní hry :Dsk8mancjsk8mancj1759    1.11.2011 21:15 sk8mancj

Diskuze kolem toho jak dobré RPG to bude je zcela zbytečná když to tady NIKDO nehrál. Ano hra působí velmi dobře. Ano vývojáři sou velmi zkušení a odvedli jedny z nejlepších prací v herním průmyslu. Ale to jak to bude dobré , to uvidíme za rok za dva , jak se o hru budou starat. Já upřímě doufám v datadisky a velká DLC. Protože hra se už nedá hodnotit jen tak samotná. Protože co to je když pod názvem Mafia prodávaj 60% původní hry :D

Nick    2 adamiskos: Souhlasim, hral jsem oba dily ME a osobne me to moc nebavilo, vubec bych to nezaradil mezi zanr RPG...A uz vubec bych tomu nedal vice nez 90%...A podle Traileru a Obrazku bude SKYRIM na 100% Legendarni RPG tak jako Dagerfall, Morrowid, Oblivion, Fallout (1, 2) Gothic (1, 2) a ostatni jiz jmenovane...A ze to bude RPG roku je jiste uz ted, konkurence je totiz tento rok hrozna a po graficke strance je SKYRIM neporazitelnym kandidatem...Sorry za hrubky pisu z PS3Nicknick6027    1.11.2011 21:09 Nick

2 adamiskos: Souhlasim, hral jsem oba dily ME a osobne me to moc nebavilo, vubec bych to nezaradil mezi zanr RPG...A uz vubec bych tomu nedal vice nez 90%...A podle Traileru a Obrazku bude SKYRIM na 100% Legendarni RPG tak jako Dagerfall, Morrowid, Oblivion, Fallout (1, 2) Gothic (1, 2) a ostatni jiz jmenovane...A ze to bude RPG roku je jiste uz ted, konkurence je totiz tento rok hrozna a po graficke strance je SKYRIM neporazitelnym kandidatem...Sorry za hrubky pisu z PS3

adamiskos    PitBull: No nevím, já mám asi radši pravá RPG zahrnující magii, meče, luky, šípy, apod. ;-)adamiskosadamiskos299    1.11.2011 20:35 adamiskos

PitBull: No nevím, já mám asi radši pravá RPG zahrnující magii, meče, luky, šípy, apod. ;-)

PitBull    Na hodnocení RPG roku je ještě brzy i když doufám že Skyrim bude tak dobrej aby ten titul získal, ale popravdě všechny RPG mají štěstí že ME3 vychází až v březnu :-DPitBullpitbull6320    1.11.2011 20:34 PitBull

Na hodnocení RPG roku je ještě brzy i když doufám že Skyrim bude tak dobrej aby ten titul získal, ale popravdě všechny RPG mají štěstí že ME3 vychází až v březnu :-D

Marigold   3x   Jak již v úvodu poznamenal Core, stříkl jsem si do trenek. A ne jednou. :lala:Marigoldmarigold5573    1.11.2011 20:19 Marigold

Jak již v úvodu poznamenal Core, stříkl jsem si do trenek. A ne jednou. :lala:

Core    versace186: V pohodě :-D Uvidíme, jak Skyrim dopadne. Já bych mu titul RPG roku klidně přál. Je mi to jedno. Pro mě to tak jako tak bude Deus Ex: Human Revolution :-)Corecore6047    1.11.2011 19:35 Core

versace186: V pohodě :-D Uvidíme, jak Skyrim dopadne. Já bych mu titul RPG roku klidně přál. Je mi to jedno. Pro mě to tak jako tak bude Deus Ex: Human Revolution :-)

versace186   2x   A zas kolko máš plusiek tomu vdačíš v podstate mne... :dance:versace186versace1868620    1.11.2011 19:32 versace186

A zas kolko máš plusiek tomu vdačíš v podstate mne... :dance:

versace186    No dobre kámo, nič proti tebe nemám iba sme sa nezhodli tak prepáč toho trtka. :Dversace186versace1868620    1.11.2011 19:30 versace186

No dobre kámo, nič proti tebe nemám iba sme sa nezhodli tak prepáč toho trtka. :D

Core   2x   versace186: Jasně, vždyť to máš i v osobním profilu, cituji: " ...som sylne veriaci a prudko inteligentný, to mi hovoria, tak neviem..." :-D
Čili raději ukončím diskuzi, protože jinak si budu o Slovácích myslet něco nehezkého a to bych nerad, mám na Slovesnku příbuzenstvo. V každém případě, opět píšeš kravinec: na prvé místo dávám hru - rpg - které nejčastěji hraji a je mým nejmilovanějším :-) Čili prd nostalgie. Prudce inteligetní osoba by neměla hovořit za ostatní, OK? :-D
Corecore6047
    1.11.2011 19:27
Core

versace186: Jasně, vždyť to máš i v osobním profilu, cituji: " ...som sylne veriaci a prudko inteligentný, to mi hovoria, tak neviem..." :-D
Čili raději ukončím diskuzi, protože jinak si budu o Slovácích myslet něco nehezkého a to bych nerad, mám na Slovesnku příbuzenstvo. V každém případě, opět píšeš kravinec: na prvé místo dávám hru - rpg - které nejčastěji hraji a je mým nejmilovanějším :-) Čili prd nostalgie. Prudce inteligetní osoba by neměla hovořit za ostatní, OK? :-D

versace186    Chlapec ja viem napísať zmysluplný komentár, som dosť inteligentný na to ale dávať hru na prvé miesto z lútosti alebo nostalgie nie je môj štýl!versace186versace1868620    1.11.2011 19:23 versace186

Chlapec ja viem napísať zmysluplný komentár, som dosť inteligentný na to ale dávať hru na prvé miesto z lútosti alebo nostalgie nie je môj štýl!

Core   2x   versace186: Připomínáš mi jednoho nejmenovaného farmáře. Jinak ale Zaklínač II vynikající. CD Project má naprosto unikátní přístup k hráčům (už jen za to fandím jim a né molochu Bethesda) . Navíc u Zaklínače lze vidět totální důraz na detail a nádherně zpracované téma knih od mistra Sapkowskiho. Kdyby se měl Zaklínač stylizovat do TES ságy, tak to není Zaklínač. Tvé " argumenty" jsou naprosto mimo mísu. Pokud neumíš napsat smysluplnný příspěvek, ale jen tyhle rádoby vtipné výkřiky do tmy, tak se obrať na někoho duševně stejně " vyspělého" . ;-)Corecore6047    1.11.2011 19:21 Core

versace186: Připomínáš mi jednoho nejmenovaného farmáře. Jinak ale Zaklínač II vynikající. CD Project má naprosto unikátní přístup k hráčům (už jen za to fandím jim a né molochu Bethesda) . Navíc u Zaklínače lze vidět totální důraz na detail a nádherně zpracované téma knih od mistra Sapkowskiho. Kdyby se měl Zaklínač stylizovat do TES ságy, tak to není Zaklínač. Tvé " argumenty" jsou naprosto mimo mísu. Pokud neumíš napsat smysluplnný příspěvek, ale jen tyhle rádoby vtipné výkřiky do tmy, tak se obrať na někoho duševně stejně " vyspělého" . ;-)

versace186    Dobre trtko, ale dík za pobavenie! :D:Dversace186versace1868620    1.11.2011 19:19 versace186

Dobre trtko, ale dík za pobavenie! :D:D

versace186    Zaklínač 2 ty nemyslíš vážne, je videt že to robili poliaci, to má ku skyrim mílové kroky daleko. :DSi ma pobavil! :Dversace186versace1868620    1.11.2011 19:16 versace186

Zaklínač 2 ty nemyslíš vážne, je videt že to robili poliaci, to má ku skyrim mílové kroky daleko. :DSi ma pobavil! :D

Core   2x   versace186 : Aha, Troll. Končím s Tebou diskuzi. Jak někdo píše ve stylu " vidím ti do hlavy a vím co by sis vybral" , tak nemá v diskuzi cenu nadále pokračovat. Navíc mě sága The Elder Scrolls nikdy nebrala a to mám Morrowind v originále i s datadiskama. Tenhle svět (vývoj RPG prvků i primární FPS pohled) mě prostě neuchvátil. Dávám přednost ručně (nádherně) kreslenému ISO enginu Infinity á la Planescape. Čili hry od Black Isle, Bioware, Interplay. Kolik lidí, tolik chutí. Howgh!Corecore6047    1.11.2011 19:14 Core

versace186 : Aha, Troll. Končím s Tebou diskuzi. Jak někdo píše ve stylu " vidím ti do hlavy a vím co by sis vybral" , tak nemá v diskuzi cenu nadále pokračovat. Navíc mě sága The Elder Scrolls nikdy nebrala a to mám Morrowind v originále i s datadiskama. Tenhle svět (vývoj RPG prvků i primární FPS pohled) mě prostě neuchvátil. Dávám přednost ručně (nádherně) kreslenému ISO enginu Infinity á la Planescape. Čili hry od Black Isle, Bioware, Interplay. Kolik lidí, tolik chutí. Howgh!

Core   2x   Jogobela: Tak to máš lepší zkušenosti než já. Já si pamatuji přesně ten okamžik, kdy herní novináři uchcáv*** ze screenshotů Oblivionu a pár měsíců na to psali, jak ta hra je hnusná. Abychom si rozuměli: mně se to také hrubě nelíbí. Stejně tak (např. Dan Vávra) nadávají i na Fallout III atd. Prostě klasický hype, vynášení do nebes a potom hanění.

Jinak jsem se neohradil proti titulu " Hra roku" , ale " RPG historie" . Já bych za hru roku dal Deus Ex III, potom Zaklínač II a poté Skyrim, pokud bude skutečně tak dobrej. Nikdo to nehrál čili stejně je to diskuze o ničem.
Corecore6047
    1.11.2011 19:12
Core

Jogobela: Tak to máš lepší zkušenosti než já. Já si pamatuji přesně ten okamžik, kdy herní novináři uchcáv*** ze screenshotů Oblivionu a pár měsíců na to psali, jak ta hra je hnusná. Abychom si rozuměli: mně se to také hrubě nelíbí. Stejně tak (např. Dan Vávra) nadávají i na Fallout III atd. Prostě klasický hype, vynášení do nebes a potom hanění.

Jinak jsem se neohradil proti titulu " Hra roku" , ale " RPG historie" . Já bych za hru roku dal Deus Ex III, potom Zaklínač II a poté Skyrim, pokud bude skutečně tak dobrej. Nikdo to nehrál čili stejně je to diskuze o ničem.

versace186   1x   Ano, tak potom klameš sám seba, vybral by si si skyrim a dobre to vieš! :lala:versace186versace1868620    1.11.2011 19:11 versace186

Ano, tak potom klameš sám seba, vybral by si si skyrim a dobre to vieš! :lala:

Core   3x   versace186: Můžeš se spolehnout cirka na milion procent, že bych si vybral přesně v tomto pořadí:

1. Planescape: Torment - totální nářez od úžasné grfiky, přes neskutečně nádherný příběh až po RPG prvky.
2. Baldur's Gate/Icewind Dale - dělená pozice. Miluji obě ságy stejně.
3. System Shock/Deus Ex I, III
4. Fallout I, II
5. Zaklínač I, II
6. Gothic I, II (možná III)
....
A teď možná nějaký díl ze ságy The Elder Scrolls. Nejspíš Oblivion či Skyrim. Určitě jsem na hromadu špičkových RPG zapoměl. V každém případě, pokud bych si měl vybrat jedno jediné, které bych měl na zbytek života, tak Planescape: Torment. Pokud dvě, tak Planescape: Torment + Zaklínač II. A to jsem nezmínil parádní Vampire Masquerade: Bloodlines či třeba stařičké steam punkové Arcanum.
Corecore6047
    1.11.2011 19:09
Core

versace186: Můžeš se spolehnout cirka na milion procent, že bych si vybral přesně v tomto pořadí:

1. Planescape: Torment - totální nářez od úžasné grfiky, přes neskutečně nádherný příběh až po RPG prvky.
2. Baldur's Gate/Icewind Dale - dělená pozice. Miluji obě ságy stejně.
3. System Shock/Deus Ex I, III
4. Fallout I, II
5. Zaklínač I, II
6. Gothic I, II (možná III)
....
A teď možná nějaký díl ze ságy The Elder Scrolls. Nejspíš Oblivion či Skyrim. Určitě jsem na hromadu špičkových RPG zapoměl. V každém případě, pokud bych si měl vybrat jedno jediné, které bych měl na zbytek života, tak Planescape: Torment. Pokud dvě, tak Planescape: Torment + Zaklínač II. A to jsem nezmínil parádní Vampire Masquerade: Bloodlines či třeba stařičké steam punkové Arcanum.

Jogobela   2x   Core: V životě jsem neviděl někoho, kdo by na Oblivion nadával, obvzlášť fandu RPG :-) A Skyrim má velké šance na RPG, nebo i hru roku.Jogobelajogobela7016    1.11.2011 19:06 Jogobela

Core: V životě jsem neviděl někoho, kdo by na Oblivion nadával, obvzlášť fandu RPG :-) A Skyrim má velké šance na RPG, nebo i hru roku.

versace186    A teraz si polož otazku kebyže si máš vybrat medzi ktoroukolvek s tých hier a skyrymom bez ohladu na to že si ich už hral, vybral si niečo iné ako skyrim?versace186versace1868620    1.11.2011 19:01 versace186

A teraz si polož otazku kebyže si máš vybrat medzi ktoroukolvek s tých hier a skyrymom bez ohladu na to že si ich už hral, vybral si niečo iné ako skyrim?

Core   3x   versace186: Planescape: Torment / Fallout I, II / Bladur's Gate I, II / Icewind Dale I, II / System Shock a tuny dalších, kultovních RPG... Skyrim nejlepší RPG v historii? To je HODNĚ přitažené za vlasy. Bude to solidní RPGčko, ale nic víc (ani nic méně) . Okolo Oblivionu byl také monstr hype a kde kdo na něj teď nadává jak může. Holt pokrytci. Byl bych trochu střídmější v názorech.Corecore6047    1.11.2011 19:00 Core

versace186: Planescape: Torment / Fallout I, II / Bladur's Gate I, II / Icewind Dale I, II / System Shock a tuny dalších, kultovních RPG... Skyrim nejlepší RPG v historii? To je HODNĚ přitažené za vlasy. Bude to solidní RPGčko, ale nic víc (ani nic méně) . Okolo Oblivionu byl také monstr hype a kde kdo na něj teď nadává jak může. Holt pokrytci. Byl bych trochu střídmější v názorech.

Moppy   4x   Legendy typu BG1, BG2, Morrowind, Diablo ( i když to je spíš akční RPG, ale to je jedno protože Oblivion byl akční též) . NWN, který má jeden z nejlepších rpg systému vůbec.Moppymoppy9018    1.11.2011 18:56 Moppy

Legendy typu BG1, BG2, Morrowind, Diablo ( i když to je spíš akční RPG, ale to je jedno protože Oblivion byl akční též) . NWN, který má jeden z nejlepších rpg systému vůbec.

Diskuze na fóru

Sluchátka na občasné hraní (23 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11989 příspěvků), Trance - TOAO 11 John Askew* (447 příspěvků), South Park: The Fractured But Whole (7 příspěvků), Wild West Online:Váš názor na hru. (4 příspěvky), STEAM -všechno sem (7027 příspěvků), Fotka vašeho PC (199 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Hob – kamenná pěst v akci

Recenze - 23.10.2017
 
Hob – kamenná pěst v akci

Zákeřná nemoc požírá vaši domovinu. Jen vy ji můžete vyléčit svým důvtipem a robotickou paží.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Assassin’s Creed: Origins - vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Po roční pauze se série Assassin’s Creed vrací, aby nás přesvědčila, že má ještě pořád co nabídnout a nepatří do starého železa.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 16. až 22. října

Uzavření Visceral Games a překopání jeho Star Wars hry, launch trailer Wolfensteina 2, odklad Age of Empires: Definitive Edition, Monster Energy…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

Deskovkový speciál: DOOM

Speciál - 22.10.2017
 
Deskovkový speciál: DOOM

Základna Lazarus na Phobosu se opět probudila k životu. Odvážíte se prozkoumat zdánlivě opuštěné laboratoře plné démonických monster?

 
 
 
Total War: Arena - první dojmy z bojiště

V minulých dnech nám byla dána možnost otestovat uzavřenou betu Total War: Arena. Líbil se nám nový zástupce slavné značky?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC