Až doposud se přitom Altairova, Eziova a Desmondova dobrodružství vyznačovala third-person zpracováním, na němž tvůrci bazírovali.
Připravené mise by se nicméně měly striktně omezovat na putování hlavního protagonisty, Desmonda Milese, jenž na konci Brotherhood zůstal uvězněn v prostředí podobném Animusu.
„V samotném Animusu pobudete hodně krátce, vše se soustředí hlavně na završení příběhu,“ dodal Michal Maliarov, recenzent titulu. „Tyto krátké mise jsou jen dodatkem, ke kterému se dostanete za sbírání fragmentů Animusu během putování s Eziem. Do hlavního příběhu tedy ničím nezasahují, a pokud nechcete, vůbec je hrát nemusíte. Na naši recenzi se můžete těšit hned, jak vyprší embargo, tedy 14.listopadu ve večerních hodinách. Dodám jen, že je konec trilogie překvapivě dojemný, skvěle promyšlený a rozhodně důstojný. Více v recenzi.“
Pro tento způsob hraní byly údajně speciálně navrženy lokace, jež trochu připomínají plošinovky. „Hrozně těžko se to vysvětluje, museli byste si to zahrát, abyste to pochopili,“ pokrčil rameny designer Falco Poiker.
„Je to rozhodně něco jiného, ale podle nás je to vážně cool. Hraním těchto misí získáte mnohem větší přehled o Desmondově minulosti.“
chipsonatore to jsou ale požadavky na Battlefield 3 a pěkny humor sem se zasmal
a běda jestlli to odloži na březen u PC VERZE
nevíte jestli jsou to oficiální požadavky ? [ odkaz ]
Jestli ano tak to opět s Eziem roztočím aspoň na mynimální
tak na to jsem zvědavý! Ale do Revelations půjdu až ve slevě…
Ach, ne tohoto jsem se bál. Ve 3rd person pohledu šlo postavu plně ovládat a mít o ní přehled. Teď se to zvrhne do interaktivních videí ala COD, kde se budeme moct tak leda tupě rozhlížet.
Wow, zní to skvěle, sice stále nemám absolutní představu o co se bude jednat , ale tak AC vývojářům nemám důvod nevěřit.