„Měli jsme velice blízko k tomu, aby se na něm začalo dělat,“ prozradil Levine. „Měli jsme nachystané smlouvy i režiséra, ale nic nás netlačilo. Určitě jsme do toho nechtěli jít čistě proto, aby to bylo.“
„Pro nás i pro Take Two to musí být něco, co za a) fanoušci chtějí, a za b) představí Bioshock i těm, kteří doposud netuší co to vlastně je, aniž by ale jakkoliv utrpěla provázanost s hrou, nebo její image.“
„Mezi tvorbou filmů a her je samozřejmě spousta rozdílů, avšak základ stavějící na fungujícím světě a dobře odvyprávěném příběhu je všude stejný. Jak jsem ale říkal, necítíme potřebu pouštět se do adaptace.“
Pokud dění kolem filmové předělávky Bioshocku sledujete, jistě vám neuniklo, že se kolem projektu jeden čas motal i režisér Pirátů z Karibiku, Gore Verbinski. Ten ale nakonec odstoupil, když snímek odmítnul vměstnat do kategorie rodinných filmů.
To jsme dva !
war100: Efekty jsou to poslední o co bych se bál
kdyby dělali big daddyho ta by to mněly těžký
BioShock je zrovna hra, která by byla pro zfilmování neuvěřitelně těžká. Stačí jen trošku šlápnout vedle a je to celé v háji a film se může jevit jako ptákovina.
Ten Levine má hlavu na správnom mieste. Každý vie ako to dopadá z filmovými adaptáciamy hier. Samotný hráč zažíva pri hraní filmový pocit, tak prečo to kazit nejakým nepodareným filmom.