Tentokrát pro vás máme celkem pět špičkových lukostřelců, jež předvádí své umění na nebohých obyvatelích, zvířatech a rostlinstvu obecně.
The Elder Scrolls V: Skyrim vyšel 11.listopadu letošního roku na PC, PS3 a Xbox360.
Tentokrát pro vás máme celkem pět špičkových lukostřelců, jež předvádí své umění na nebohých obyvatelích, zvířatech a rostlinstvu obecně.
The Elder Scrolls V: Skyrim vyšel 11.listopadu letošního roku na PC, PS3 a Xbox360.
© 2010-2023 Zing & Grunex
to chcu taky umět
Borci
Dovolím si přidat také komentář o koních Jednoho dne jsem jel po zimní krajině a tu náhle vidím úkryt Obrů i s mamuty jelikož jsem na to neměl prostředky rychle jsem ujel na svém oři poté jsem uviděl nějjaký oltář tak jsem sesednul a šel se podívat tu náhle vidím jak kůň míří k obrovi tak rychle seskočím a běžím za ním naštěstí se nic nestalo nakonec jsem s ním pak spadnul ze skaly a byl konec Proto už dlouho chodím po svých není nad to vychutnant si krajinu . Já osobně nemám rád žádné RPG s výjmkou Mass Effectu a to ani neřadím mezi RPG ale Skyrim to je krása zábava svět je to moje nová láska
Core : Přesně tak. Já koně používám jen pro imidž. Vždycky většinou chodím pěkně po svých. Přidává to takového dobrodružného ducha.
OS1R1S : So say we all!
Tak jsme si vyřikali klady a zápory hry, jsme všichni spokojení s přijetím faktů všech stran a zase se paří o 106 A tak to má být
Marigold: Beru na vědomí. Já už to dohnal tak daleko, že na koně rezignuju a chodím prostě pěšky Na RPG mě prostě nejvíc baví objevování světa a v kulisách zasněžených hor, je to prostě paráda. Bylinkaření a climbingu zdar!
Core: Já bych to řekl asi takto. V rámci obrovské rozlehlosti, příběhových linií, objevování a dalších krásných věcí se alespoň v mém případě spousta neduhů naprosto vytrácí. Inventář, mapy, koně vem čert. Já se raduju jen z holého faktu, že už je Skyrim konečně tady a také proto si hru naprosto užívám. Dokázal by mne vytočit jedině bug, který by mi znemožnil pokračování v některé příběhové linii či prostě znepřístupnění něčeho a to se (zatím) nekoná.
Tohle je čistě o haluzi. . Mě se taky stalo že jsem sejmul Orla nebo co to tam všude lítá. . a to jsem si jen tak řekl že to zkusím. .
Marigold: OK, dobře, ale je cílem hry, aby se člověk pořád hlídal a varoval se něčeho? Podle mě to mělo zůstat ještě ve studiích Bethesdě tak půl roku, aby vychytaly ty největší masařky… Ale jak jsem napsal, Skyrim jinak dobrej, sympatický je mi seversky laděný svět. Je to radost objevovat a běhat po mezích
Bug asi ne, setkává se s tím více lidí. Já se však snažím různých situací varovat prostřednictvím zmíněných postupů a tudíž se ani kolikrát s nepříjemnostmi nesetkám. Proto si možná hru daleko více užívám a spousta věcí mi vůbec nevadí, nedotýká se mě.
RyanGame: Tak to je prostě Vávra. Ovšem jak jsem napsal, nic to nemění na tom, že má v mnoha bodech pravdu. Skyrim je příjemná hra, ale neviděl bych to tak utitmátně. Páčení zámků je vyloženě k smíchu, perky jsou celkem nepřehledné, ale ještě to jde. Je to pěkný nápad, jen to chtělo ještě drobet poladit. Osobně doufám v mod, ktery upraví inventář…
No, tak to je skutečně zvláštní, mě kůň prostě jde úplně do…. pryč. Klidně X kilometrů Takže pravděpodobnost, že slezu z koně a vydám se dělat něco na vlastní pěst, což je právě že pořád, a že mi koně mezitím něco / někdo zabije, je prostě obrovská… Zmiňoval se o tom i Poláček v podcastu. Tahle věc mě naprosto se** asi nejvíc, protože na oře jsem se fakt těšil a do hry mi prostě zcela pasuje. Škoda. Že by bug na mé straně?
Co se týče perků, tak má naprostou pravdu. Mám tentýž problém, pokaždý se mi to přesune uplně někam jinam. . Takzvaná nepříjemná minihra je trefný název. Ale přesto mi autor příjde prvoplánově zaujatej proti.
Jak říkám, mám jiné zkušenosti. Kůn vždy zůstane stát na místě po rychlém přesunu, i kdybych 4 hodiny běhal po okolí a nikam jinam se nepřesunu. Pakliže kůň nezačne bojovat s nepřítelem, který se objeví v jeho zorném poli, tak stojí jako přibitý. Když se pak přesunu na jiné místo, kůň se objeví vedle mě. Případným problémům se také varuji sám, jelikož nikdy s koněm nechodím k chumlu nepřátel, ale nechávám jej opodál a k cíli se blížím a plížím sám, což považuji za realistické a optimální. Něco jiného však je, když mi zkříží cestu nějaký nepřítel. Sesednu a bojuji spolu s koněm, poté však nasednu a všechno je v pořádku. Kůň mi nikam neutíká.
Co se týče nemožnosti střílet ze sedla, tak ta mi nevadí. Nějak si nedokážu představit, jak to dost dobře udělat, abys vůbec něco trefil za jízdy. Bylo by to podle mě docela náročné a daleko lepší výsledky by přinesla střelba ve stoje/ v kleče.
Životní cyklus v Gothicu sice byl, ale rozhodně ne na zdejší úrovni. Pokud si dobře pamatuji, tak se dle určité doby akorát NPC objevovala na jiných místech a to jen některá. Tady dělají všemožné činnosti, mluví mezi sebou apod. Není to přivedeno k úplně dokonalosti, ale neznám hru, která by to momentálně zvládala lépe.