Uživatel nepřihlášen
   

Prohlédněte si nejlepší lučištníky ve Skyrimu

Pondělí 28.11.2011 11:50 - Autor: Michal "Mendys" Maliarov - Rubrika: Novinky - Zdroj: GamaRanx Novinka

Skyrim mánie zatím neukazuje nejmenší příznaky zpomalování a internet se plní zábavným videoobsahem.

Tentokrát pro vás máme celkem pět špičkových lukostřelců, jež předvádí své umění na nebohých obyvatelích, zvířatech a rostlinstvu obecně.

The Elder Scrolls V: Skyrim vyšel 11.listopadu letošního roku na PC, PS3 a Xbox360.

Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Prohlédněte si nejlepší lučištníky ve Skyrimu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
ostrostrelec    to chcu taky umět :Dostrostrelecostrostrelec10163    10.12.2011 13:01 ostrostrelec

to chcu taky umět :D

Rambo   3x   Borci :-DRamborambo4005    28.11.2011 16:08 Rambo

Borci :-D

tovlasek    Dovolím si přidat také komentář o koních :-D Jednoho dne jsem jel po zimní krajině a tu náhle vidím úkryt Obrů i s mamuty jelikož jsem na to neměl prostředky rychle jsem ujel na svém oři poté jsem uviděl nějjaký oltář tak jsem sesednul a šel se podívat tu náhle vidím jak kůň míří k obrovi tak rychle seskočím a běžím za ním naštěstí se nic nestalo nakonec jsem s ním pak spadnul ze skaly a byl konec :-D Proto už dlouho chodím po svých není nad to vychutnant si krajinu :thumbup: . Já osobně nemám rád žádné RPG s výjmkou Mass Effectu a to ani neřadím mezi RPG :-D ale Skyrim to je krása zábava svět je to moje nová láska :-)tovlasektovlasek4015    28.11.2011 15:20 tovlasek

Dovolím si přidat také komentář o koních :-D Jednoho dne jsem jel po zimní krajině a tu náhle vidím úkryt Obrů i s mamuty jelikož jsem na to neměl prostředky rychle jsem ujel na svém oři poté jsem uviděl nějjaký oltář tak jsem sesednul a šel se podívat tu náhle vidím jak kůň míří k obrovi tak rychle seskočím a běžím za ním naštěstí se nic nestalo nakonec jsem s ním pak spadnul ze skaly a byl konec :-D Proto už dlouho chodím po svých není nad to vychutnant si krajinu :thumbup: . Já osobně nemám rád žádné RPG s výjmkou Mass Effectu a to ani neřadím mezi RPG :-D ale Skyrim to je krása zábava svět je to moje nová láska :-)

Marigold    Core : Přesně tak. Já koně používám jen pro imidž. :D Vždycky většinou chodím pěkně po svých. Přidává to takového dobrodružného ducha.Marigoldmarigold5573    28.11.2011 14:57 Marigold

Core : Přesně tak. Já koně používám jen pro imidž. :D Vždycky většinou chodím pěkně po svých. Přidává to takového dobrodružného ducha.

Core    OS1R1S : So say we all! :-DCorecore6047    28.11.2011 14:41 Core

OS1R1S : So say we all! :-D

OS1R1S    Tak jsme si vyřikali klady a zápory hry, jsme všichni spokojení s přijetím faktů všech stran a zase se paří o 106 :-) A tak to má být ;-)OS1R1Sos1r1s8560    28.11.2011 14:40 OS1R1S

Tak jsme si vyřikali klady a zápory hry, jsme všichni spokojení s přijetím faktů všech stran a zase se paří o 106 :-) A tak to má být ;-)

Core    Marigold: Beru na vědomí. Já už to dohnal tak daleko, že na koně rezignuju a chodím prostě pěšky :-D Na RPG mě prostě nejvíc baví objevování světa a v kulisách zasněžených hor, je to prostě paráda. Bylinkaření a climbingu zdar!Corecore6047    28.11.2011 14:35 Core

Marigold: Beru na vědomí. Já už to dohnal tak daleko, že na koně rezignuju a chodím prostě pěšky :-D Na RPG mě prostě nejvíc baví objevování světa a v kulisách zasněžených hor, je to prostě paráda. Bylinkaření a climbingu zdar!

Marigold   1x   Core: Já bych to řekl asi takto. V rámci obrovské rozlehlosti, příběhových linií, objevování a dalších krásných věcí se alespoň v mém případě spousta neduhů naprosto vytrácí. Inventář, mapy, koně vem čert. Já se raduju jen z holého faktu, že už je Skyrim konečně tady a také proto si hru naprosto užívám. Dokázal by mne vytočit jedině bug, který by mi znemožnil pokračování v některé příběhové linii či prostě znepřístupnění něčeho a to se (zatím) nekoná.Marigoldmarigold5573    28.11.2011 14:27 Marigold

Core: Já bych to řekl asi takto. V rámci obrovské rozlehlosti, příběhových linií, objevování a dalších krásných věcí se alespoň v mém případě spousta neduhů naprosto vytrácí. Inventář, mapy, koně vem čert. Já se raduju jen z holého faktu, že už je Skyrim konečně tady a také proto si hru naprosto užívám. Dokázal by mne vytočit jedině bug, který by mi znemožnil pokračování v některé příběhové linii či prostě znepřístupnění něčeho a to se (zatím) nekoná.

BůhOnty    Tohle je čistě o haluzi. . Mě se taky stalo že jsem sejmul Orla nebo co to tam všude lítá. . a to jsem si jen tak řekl že to zkusím. .BůhOntybuhonty2908    28.11.2011 14:22 BůhOnty

Tohle je čistě o haluzi. . Mě se taky stalo že jsem sejmul Orla nebo co to tam všude lítá. . a to jsem si jen tak řekl že to zkusím. .

Core    Marigold: OK, dobře, ale je cílem hry, aby se člověk pořád hlídal a varoval se něčeho? Podle mě to mělo zůstat ještě ve studiích Bethesdě tak půl roku, aby vychytaly ty největší masařky... Ale jak jsem napsal, Skyrim jinak dobrej, sympatický je mi seversky laděný svět. Je to radost objevovat a běhat po mezích :-)Corecore6047    28.11.2011 14:22 Core

Marigold: OK, dobře, ale je cílem hry, aby se člověk pořád hlídal a varoval se něčeho? Podle mě to mělo zůstat ještě ve studiích Bethesdě tak půl roku, aby vychytaly ty největší masařky... Ale jak jsem napsal, Skyrim jinak dobrej, sympatický je mi seversky laděný svět. Je to radost objevovat a běhat po mezích :-)

Marigold    Bug asi ne, setkává se s tím více lidí. Já se však snažím různých situací varovat prostřednictvím zmíněných postupů a tudíž se ani kolikrát s nepříjemnostmi nesetkám. Proto si možná hru daleko více užívám a spousta věcí mi vůbec nevadí, nedotýká se mě.Marigoldmarigold5573    28.11.2011 14:20 Marigold

Bug asi ne, setkává se s tím více lidí. Já se však snažím různých situací varovat prostřednictvím zmíněných postupů a tudíž se ani kolikrát s nepříjemnostmi nesetkám. Proto si možná hru daleko více užívám a spousta věcí mi vůbec nevadí, nedotýká se mě.

Core    RyanGame: Tak to je prostě Vávra. Ovšem jak jsem napsal, nic to nemění na tom, že má v mnoha bodech pravdu. Skyrim je příjemná hra, ale neviděl bych to tak utitmátně. Páčení zámků je vyloženě k smíchu, perky jsou celkem nepřehledné, ale ještě to jde. Je to pěkný nápad, jen to chtělo ještě drobet poladit. Osobně doufám v mod, ktery upraví inventář...Corecore6047    28.11.2011 14:20 Core

RyanGame: Tak to je prostě Vávra. Ovšem jak jsem napsal, nic to nemění na tom, že má v mnoha bodech pravdu. Skyrim je příjemná hra, ale neviděl bych to tak utitmátně. Páčení zámků je vyloženě k smíchu, perky jsou celkem nepřehledné, ale ještě to jde. Je to pěkný nápad, jen to chtělo ještě drobet poladit. Osobně doufám v mod, ktery upraví inventář...

Core    No, tak to je skutečně zvláštní, mě kůň prostě jde úplně do.... pryč. Klidně X kilometrů :-D Takže pravděpodobnost, že slezu z koně a vydám se dělat něco na vlastní pěst, což je právě že pořád, a že mi koně mezitím něco / někdo zabije, je prostě obrovská... Zmiňoval se o tom i Poláček v podcastu. Tahle věc mě naprosto se** asi nejvíc, protože na oře jsem se fakt těšil a do hry mi prostě zcela pasuje. Škoda. Že by bug na mé straně?Corecore6047    28.11.2011 14:17 Core

No, tak to je skutečně zvláštní, mě kůň prostě jde úplně do.... pryč. Klidně X kilometrů :-D Takže pravděpodobnost, že slezu z koně a vydám se dělat něco na vlastní pěst, což je právě že pořád, a že mi koně mezitím něco / někdo zabije, je prostě obrovská... Zmiňoval se o tom i Poláček v podcastu. Tahle věc mě naprosto se** asi nejvíc, protože na oře jsem se fakt těšil a do hry mi prostě zcela pasuje. Škoda. Že by bug na mé straně?

RyanGame    Co se týče perků, tak má naprostou pravdu. Mám tentýž problém, pokaždý se mi to přesune uplně někam jinam. . Takzvaná nepříjemná minihra je trefný název. Ale přesto mi autor příjde prvoplánově zaujatej proti.RyanGameryangame9302    28.11.2011 14:15 RyanGame

Co se týče perků, tak má naprostou pravdu. Mám tentýž problém, pokaždý se mi to přesune uplně někam jinam. . Takzvaná nepříjemná minihra je trefný název. Ale přesto mi autor příjde prvoplánově zaujatej proti.

Marigold   1x   Jak říkám, mám jiné zkušenosti. Kůn vždy zůstane stát na místě po rychlém přesunu, i kdybych 4 hodiny běhal po okolí a nikam jinam se nepřesunu. Pakliže kůň nezačne bojovat s nepřítelem, který se objeví v jeho zorném poli, tak stojí jako přibitý. Když se pak přesunu na jiné místo, kůň se objeví vedle mě. Případným problémům se také varuji sám, jelikož nikdy s koněm nechodím k chumlu nepřátel, ale nechávám jej opodál a k cíli se blížím a plížím sám, což považuji za realistické a optimální. Něco jiného však je, když mi zkříží cestu nějaký nepřítel. Sesednu a bojuji spolu s koněm, poté však nasednu a všechno je v pořádku. Kůň mi nikam neutíká.

Co se týče nemožnosti střílet ze sedla, tak ta mi nevadí. Nějak si nedokážu představit, jak to dost dobře udělat, abys vůbec něco trefil za jízdy. Bylo by to podle mě docela náročné a daleko lepší výsledky by přinesla střelba ve stoje/ v kleče.

Životní cyklus v Gothicu sice byl, ale rozhodně ne na zdejší úrovni. Pokud si dobře pamatuji, tak se dle určité doby akorát NPC objevovala na jiných místech a to jen některá. Tady dělají všemožné činnosti, mluví mezi sebou apod. Není to přivedeno k úplně dokonalosti, ale neznám hru, která by to momentálně zvládala lépe.
Marigoldmarigold5573
    28.11.2011 14:14
Marigold

Jak říkám, mám jiné zkušenosti. Kůn vždy zůstane stát na místě po rychlém přesunu, i kdybych 4 hodiny běhal po okolí a nikam jinam se nepřesunu. Pakliže kůň nezačne bojovat s nepřítelem, který se objeví v jeho zorném poli, tak stojí jako přibitý. Když se pak přesunu na jiné místo, kůň se objeví vedle mě. Případným problémům se také varuji sám, jelikož nikdy s koněm nechodím k chumlu nepřátel, ale nechávám jej opodál a k cíli se blížím a plížím sám, což považuji za realistické a optimální. Něco jiného však je, když mi zkříží cestu nějaký nepřítel. Sesednu a bojuji spolu s koněm, poté však nasednu a všechno je v pořádku. Kůň mi nikam neutíká.

Co se týče nemožnosti střílet ze sedla, tak ta mi nevadí. Nějak si nedokážu představit, jak to dost dobře udělat, abys vůbec něco trefil za jízdy. Bylo by to podle mě docela náročné a daleko lepší výsledky by přinesla střelba ve stoje/ v kleče.

Životní cyklus v Gothicu sice byl, ale rozhodně ne na zdejší úrovni. Pokud si dobře pamatuji, tak se dle určité doby akorát NPC objevovala na jiných místech a to jen některá. Tady dělají všemožné činnosti, mluví mezi sebou apod. Není to přivedeno k úplně dokonalosti, ale neznám hru, která by to momentálně zvládala lépe.

Core    Marigold: Mě nepřijde košér (bavíme-li se o koni) , že si koupím za vydřený peníz koně, z něho sesednu, abych si nasbíral bylinky, vylezl na kopec a on mi mezitím, protože se toulá, zhebnul někde kdesi uprostřed lesa a po rychlém přesunu do jiné lokace budu bez koně... To jednoho dost naštve. To ještě ke koni. Plus nemožnost vystřelit z koňského sedla z luku, to je čistě osobní pohled na věc. Tobě to nechybí, mě ano. Nevidím důvod, proč by to nemohlo v roce 2011 jít... V Oblivionu to také nešlo, nepletu-li se.

A ještě bych zmínil, že onen 24 hod. cyklus NPC je zcela a naprosto srovnatelný s životním cyklem NPC v PRVNÍM Gothicu. A to se psal rok 2001. Čili i zde bych šetřil body a ultimátními větami typu RPG roku.

Kde s Vávrou zcela určitě nesouhlasím, tak to je hudební podkreslení hry. Až na dungeony jde o solidní a velice vkusný soundtrack. Sice NIC objevného v repertoáru mistra Jeremy Soulea, ale osobně se mi soundtrack hodně líbí a poslouchám jej celkem často.
Corecore6047
    28.11.2011 14:06
Core

Marigold: Mě nepřijde košér (bavíme-li se o koni) , že si koupím za vydřený peníz koně, z něho sesednu, abych si nasbíral bylinky, vylezl na kopec a on mi mezitím, protože se toulá, zhebnul někde kdesi uprostřed lesa a po rychlém přesunu do jiné lokace budu bez koně... To jednoho dost naštve. To ještě ke koni. Plus nemožnost vystřelit z koňského sedla z luku, to je čistě osobní pohled na věc. Tobě to nechybí, mě ano. Nevidím důvod, proč by to nemohlo v roce 2011 jít... V Oblivionu to také nešlo, nepletu-li se.

A ještě bych zmínil, že onen 24 hod. cyklus NPC je zcela a naprosto srovnatelný s životním cyklem NPC v PRVNÍM Gothicu. A to se psal rok 2001. Čili i zde bych šetřil body a ultimátními větami typu RPG roku.

Kde s Vávrou zcela určitě nesouhlasím, tak to je hudební podkreslení hry. Až na dungeony jde o solidní a velice vkusný soundtrack. Sice NIC objevného v repertoáru mistra Jeremy Soulea, ale osobně se mi soundtrack hodně líbí a poslouchám jej celkem často.Komentář byl autorem naposledy upraven 28.11.2011 14:12

Původní verze před úpravami:Marigold: Mě nepřijde košér (bavíme-li se o koni) , že si koupím za vydřený peníz koně, z něho sesednu, abych si nasbíral bylinky, vylezl na kopec a on mi mezitím, protože se toulá, zhebnul někde kdesi uprostřed lesa a po rychlém přesunu do jiné lokace budu bez koně... To jednoho dost naštve. To ještě ke koni. Plus nemožnost vystřelit z koňského sedla z luku, to je čistě osobní pohled na věc. Tobě to nechybí, mě ano. Nevidím důvod, proč by to nemohlo v roce 2011 jít... V Oblivionu to také nešlo, nepletu-li se.

A ještě bych zmínil, že onen 24 hod. cyklus NPC je zcela a naprosto srovnatelný s životním cyklem NPC v PRVNÍM Gothicu. A to se psal rok 2001. Čili i zde bych šetřil body a ultimátními větami typu RPG roku.

Marigold   2x   Mám Stína (kůň Temného bratrstva) a ještě nikdy se mi nestalo, že by někam sám od sebe utekl. Když je poblíž nepřítel, tak na něj vyrazí, ale jinak vždy stojí na místě po rychlém přesunu. Koneckonců stejně většinu času trávím na vlastních nohou, tudíž mne ani nemožnost bojování ze sedla vůbec neirituje. :-)

S mapou nemám žádné problémy. Lokální mapu moc nepoužívám, ale i tak na ni nevidím nic špatného. Světová mapa, uznávám, může být docela nepřehledná, ale pokud si dáš sledování úkolu, pak nemáš problém. Inventář mi vadí jen ve smyslu pořádání si věcí do sbírek. Nikdy věci v truhlách, skříních apod. nezůstanou v takovém pořadí, v jakém je tam umisťuji, tudíž pak musím nepříjemně hledat.
Marigoldmarigold5573
    28.11.2011 13:57
Marigold

Mám Stína (kůň Temného bratrstva) a ještě nikdy se mi nestalo, že by někam sám od sebe utekl. Když je poblíž nepřítel, tak na něj vyrazí, ale jinak vždy stojí na místě po rychlém přesunu. Koneckonců stejně většinu času trávím na vlastních nohou, tudíž mne ani nemožnost bojování ze sedla vůbec neirituje. :-)

S mapou nemám žádné problémy. Lokální mapu moc nepoužívám, ale i tak na ni nevidím nic špatného. Světová mapa, uznávám, může být docela nepřehledná, ale pokud si dáš sledování úkolu, pak nemáš problém. Inventář mi vadí jen ve smyslu pořádání si věcí do sbírek. Nikdy věci v truhlách, skříních apod. nezůstanou v takovém pořadí, v jakém je tam umisťuji, tudíž pak musím nepříjemně hledat.

Core    Marigold: Jasně má tam i hnidopišské zbytečnosti + některé věci opravdu nepobral (viz paklíče u poctivých kramářů) , ale článek obsahuje stejné množství věcí, které skutečně člověka musí iritovat. Například pro mě osobně je naprosto nepochopitelné chování koně... Nemožnost z něj bojovat... To že útočí na vše kolem sebe (plus jsem včera viděl jakéhosi cizího koně bez pána :-) ubít čarodějku, která mi pár vteřin předtím zapálila koudel u zadku) ... Nejhorší ale je, že draze zakoupený kůň se skutečně potuluje po Skyrimu a to mi přijde zcela absurdní... Plus další hromady věcí, které mi hraní znepříjemňují...

Za sebe: inventář / mapa / koně = největší slabina + se mi nelíbí, že v horách běhají NPC takřka v "bikinách" (a další drobnosti) .
Corecore6047
    28.11.2011 13:53
Core

Marigold: Jasně má tam i hnidopišské zbytečnosti + některé věci opravdu nepobral (viz paklíče u poctivých kramářů) , ale článek obsahuje stejné množství věcí, které skutečně člověka musí iritovat. Například pro mě osobně je naprosto nepochopitelné chování koně... Nemožnost z něj bojovat... To že útočí na vše kolem sebe (plus jsem včera viděl jakéhosi cizího koně bez pána :-) ubít čarodějku, která mi pár vteřin předtím zapálila koudel u zadku) ... Nejhorší ale je, že draze zakoupený kůň se skutečně potuluje po Skyrimu a to mi přijde zcela absurdní... Plus další hromady věcí, které mi hraní znepříjemňují...

Za sebe: inventář / mapa / koně = největší slabina + se mi nelíbí, že v horách běhají NPC takřka v "bikinách" (a další drobnosti) .

OS1R1S    Core: To je pravda že někde šlo čistě o nátlak davu, ale co můžu říct za sebe (jako fandovi série TES, kde Morrowind je pro mě srdcovka) , se mi prostě Skyrim líbil (líbí) natolik, abych mu tu desítku za sebe dal :-) Chápu někomu se to nemusí líbit a jak řikám, názor nikomu brát nebo vnucovat nebudu, ale názor pana Vávry byl pro mě natolik fanatický a proti hře samotné, že mě to prostě naštvalo :-)OS1R1Sos1r1s8560    28.11.2011 13:52 OS1R1S

Core: To je pravda že někde šlo čistě o nátlak davu, ale co můžu říct za sebe (jako fandovi série TES, kde Morrowind je pro mě srdcovka) , se mi prostě Skyrim líbil (líbí) natolik, abych mu tu desítku za sebe dal :-) Chápu někomu se to nemusí líbit a jak řikám, názor nikomu brát nebo vnucovat nebudu, ale názor pana Vávry byl pro mě natolik fanatický a proti hře samotné, že mě to prostě naštvalo :-)

Marigold   2x   Musím se smát, když vytýká třeba málo paklíčů u obchodníků. To je snad sakra jasné, že každý obchodník nebude prodávat paklíče, abys mu pak následně mohl vykrást dům. Zlodějští obchodníci jich mají plno a tak to mát být. Hrdina vydrží běžet jen chvíli? Stamina mu asi nic neříká. Skyrim dabují 4 herci? Pán asi špatně vnímá a slyší.

Nejvíce mne dostalo tohle : 56. Teď se pouštím na hodně tenký led, ale romantické syntezátorové cajdáky z doprovodného soundtracku, které jsou skoro stejné jako v Oblivionu, mi už lezou pěkně na nervy a že se do toho občas přimíchají sbory Alexandrovců (Rusko, Norsko koho to v Bethesdě zajímá) to opravdu pro mě nezachraňuje. Pseudo barokní hudba a vikingský svět jdou k sobě asi jako Lady Gaga a Přátelé zeleného údolí.

3x klystýr a facepalm.
Marigoldmarigold5573
    28.11.2011 13:46
Marigold

Musím se smát, když vytýká třeba málo paklíčů u obchodníků. To je snad sakra jasné, že každý obchodník nebude prodávat paklíče, abys mu pak následně mohl vykrást dům. Zlodějští obchodníci jich mají plno a tak to mát být. Hrdina vydrží běžet jen chvíli? Stamina mu asi nic neříká. Skyrim dabují 4 herci? Pán asi špatně vnímá a slyší.

Nejvíce mne dostalo tohle : 56. Teď se pouštím na hodně tenký led, ale romantické syntezátorové cajdáky z doprovodného soundtracku, které jsou skoro stejné jako v Oblivionu, mi už lezou pěkně na nervy a že se do toho občas přimíchají sbory Alexandrovců (Rusko, Norsko koho to v Bethesdě zajímá) to opravdu pro mě nezachraňuje. Pseudo barokní hudba a vikingský svět jdou k sobě asi jako Lady Gaga a Přátelé zeleného údolí.

3x klystýr a facepalm.

Core    Teclado: Zkoušel jsem trefit také toho kněze v Bílém průsmyku. Skutečně to jde.
Jen se mi nějak nedařilo po " vilémo-telovsku" nasadit mu na hlavu jablko, pořád padalo.
Corecore6047
    28.11.2011 13:41
Core

Teclado: Zkoušel jsem trefit také toho kněze v Bílém průsmyku. Skutečně to jde.
Jen se mi nějak nedařilo po " vilémo-telovsku" nasadit mu na hlavu jablko, pořád padalo.

Teclado    Nějak se mi těm výstřelům do nebe nechce věřit.Tecladoteclado5873    28.11.2011 13:39 Teclado

Nějak se mi těm výstřelům do nebe nechce věřit.

Core    OS1R1S : Jasný, OK, v pohodě! Beru. U mě osobně nic nepřekoná ISO klasiky od Bioware / Interpaly / Black Isle. System Shock (původní) a z novějších Deus Ex I a III + Gothic série a Zaklínač I + II. Skyrim je až za tímhle vším, ale to už opravdu zacházím daleko. To je čistě osobní pocit.

Jinak ještě abych to doplnil: Já naprosto chápu postoj Vávry i z toho úhlu pohledu, že každej téměř nekriticky, zbožně a hystericky dává ultimátní hodnocení. Což mi také nesedí. Nemám tyhle davové nátlaky rád čili i proto jsem si rád přečetl alespoň jeden článek vyloženě kritický. Ovšem to se dalo od Vávry čekat. Koho článek šokoval, tak je naivní blázínek.
Corecore6047
    28.11.2011 13:30
Core

OS1R1S : Jasný, OK, v pohodě! Beru. U mě osobně nic nepřekoná ISO klasiky od Bioware / Interpaly / Black Isle. System Shock (původní) a z novějších Deus Ex I a III + Gothic série a Zaklínač I + II. Skyrim je až za tímhle vším, ale to už opravdu zacházím daleko. To je čistě osobní pocit.

Jinak ještě abych to doplnil: Já naprosto chápu postoj Vávry i z toho úhlu pohledu, že každej téměř nekriticky, zbožně a hystericky dává ultimátní hodnocení. Což mi také nesedí. Nemám tyhle davové nátlaky rád čili i proto jsem si rád přečetl alespoň jeden článek vyloženě kritický. Ovšem to se dalo od Vávry čekat. Koho článek šokoval, tak je naivní blázínek.Komentář byl autorem naposledy upraven 28.11.2011 13:36

Původní verze před úpravami:OS1R1S : Jasný, OK, v pohodě! Beru. U mě osobně nic nepřekoná ISO klasiky od Bioware / Interpaly / Black Isle. System Shock (původní) a z novějších Deus Ex I a III + Gothic série a Zaklínač I + II. Skyrim je až za tímhle vším, ale to už opravdu zacházím daleko. To je čistě osobní pocit.

OS1R1S   1x   Core: Určitě nevidím pod konverzací útok, zase taková citlivka opravdu nejsem :-) Navíc psát dnešní generace a neuvádět svůj věk, je poněkud zcestné :-) Více či méně souhlasím že hra má dostatek nedodělků, ale nevidím v tom důvod proč hru tak extrémně odsuzovat jako pan Vávra, to už hraničilo s linčováním hry :-) Ve všem se člověk musí krotit, což pan Vávra asi neumí, ale dost o něm a článku co napsal. Osobně mám v srdci hluboko zakořeněnou jinou RPG hru, o které vím že je pro mě hrou roku a Skyrim to (světě dív se) taky není :-) Jen řikám, že Skyrim rozhodně není tak špatná hra, jak bylo řečeno v jistém článku, po kterém by hodnocení muselo znít jedině brak ;-) To se snažím říct, ne že ta hra je dokonalá nebo dokonce něco, co tady do té doby nebylo, jen že to je lepší hra, než se psalo :-)OS1R1Sos1r1s8560    28.11.2011 13:23 OS1R1S

Core: Určitě nevidím pod konverzací útok, zase taková citlivka opravdu nejsem :-) Navíc psát dnešní generace a neuvádět svůj věk, je poněkud zcestné :-) Více či méně souhlasím že hra má dostatek nedodělků, ale nevidím v tom důvod proč hru tak extrémně odsuzovat jako pan Vávra, to už hraničilo s linčováním hry :-) Ve všem se člověk musí krotit, což pan Vávra asi neumí, ale dost o něm a článku co napsal. Osobně mám v srdci hluboko zakořeněnou jinou RPG hru, o které vím že je pro mě hrou roku a Skyrim to (světě dív se) taky není :-) Jen řikám, že Skyrim rozhodně není tak špatná hra, jak bylo řečeno v jistém článku, po kterém by hodnocení muselo znít jedině brak ;-) To se snažím říct, ne že ta hra je dokonalá nebo dokonce něco, co tady do té doby nebylo, jen že to je lepší hra, než se psalo :-)

Marigold   3x   Tak jsem si ten článek přečetl a musím se docela smát. Většina věcí, které vytýká jsou totální pitomosti. Některým se zkušený hráč dokáže vyvarovat, jiné se dají v pohodě ignorovat (alespoň u mě) . Je to opravdu rýpání do samého jádra pudla, ale o tom článek asi měl být. Souhlasil bych v pár bodech ohledně uživatelského rozhraní a grafiky, ale to je tak vše. Asi jsem nenáročný hráč nebo spíše (to je pravděpodobnější) vždy hledám a vidím na hře ty lepší stránky. Mám nahráno přes 140 hodin a minimálně s polovinou věcí, které autor vytýká jsem se nesetkal či jsem si jich nevšiml/mám jiné zkušenosti. Tudíž jsem s hrou maximálně spokojen a jednoznačně převažují epické pocity.Marigoldmarigold5573    28.11.2011 13:17 Marigold

Tak jsem si ten článek přečetl a musím se docela smát. Většina věcí, které vytýká jsou totální pitomosti. Některým se zkušený hráč dokáže vyvarovat, jiné se dají v pohodě ignorovat (alespoň u mě) . Je to opravdu rýpání do samého jádra pudla, ale o tom článek asi měl být. Souhlasil bych v pár bodech ohledně uživatelského rozhraní a grafiky, ale to je tak vše. Asi jsem nenáročný hráč nebo spíše (to je pravděpodobnější) vždy hledám a vidím na hře ty lepší stránky. Mám nahráno přes 140 hodin a minimálně s polovinou věcí, které autor vytýká jsem se nesetkal či jsem si jich nevšiml/mám jiné zkušenosti. Tudíž jsem s hrou maximálně spokojen a jednoznačně převažují epické pocity.

Core    OS1R1S : V tom se možná lišíme. Já nejsem ovce, která když si něco přečte, tak jde a hru smaže, jen na základě cizího názoru. Čili přečetl jsem si Vávrův článek, vyhodnotil situaci a srovnal se svým názorem. Před přečtením Vávry jsem měl názor podobný, ne tak vyhraněný a extrémní, ale proč bych měl Skyrim mazat kvůli nějakému názoru netuším.Corecore6047    28.11.2011 13:10 Core

OS1R1S : V tom se možná lišíme. Já nejsem ovce, která když si něco přečte, tak jde a hru smaže, jen na základě cizího názoru. Čili přečetl jsem si Vávrův článek, vyhodnotil situaci a srovnal se svým názorem. Před přečtením Vávry jsem měl názor podobný, ne tak vyhraněný a extrémní, ale proč bych měl Skyrim mazat kvůli nějakému názoru netuším.

Core    OS1R1S : Nevidím jedinej důvod, proč by se to mělo vylučovat. Ano, přesně tak. S Vávrou víceméně souhlasím a přesto Skyrim hraju. Stejně tak jsem ochotný se podepsat pod to, že letos vyšla ) pro mě osobně) hodnotnější a lepší RPG než Skyrim a (světe div se) přesto Skyrim hraju. To se nevylučuje. A nehádáme se, ale normálně konverzujeme. Čím to je, že dnešní generace ve všem hned vidí útok? ! Hm? Klídek.

Viliem: Bohužel, zatím jsem nic neviděl, ale úpravu inventáře by to chtělo jako prase drbání. Ten neskutečný marast v inventáři, ve kterém není NIC roztříděno je naprostá šílenost... Místo přizoomování a detailního zkoumání borůvek bych uvítal obyčejný, přehledný inventář.
Corecore6047
    28.11.2011 13:08
Core

OS1R1S : Nevidím jedinej důvod, proč by se to mělo vylučovat. Ano, přesně tak. S Vávrou víceméně souhlasím a přesto Skyrim hraju. Stejně tak jsem ochotný se podepsat pod to, že letos vyšla ) pro mě osobně) hodnotnější a lepší RPG než Skyrim a (světe div se) přesto Skyrim hraju. To se nevylučuje. A nehádáme se, ale normálně konverzujeme. Čím to je, že dnešní generace ve všem hned vidí útok? ! Hm? Klídek.

Viliem: Bohužel, zatím jsem nic neviděl, ale úpravu inventáře by to chtělo jako prase drbání. Ten neskutečný marast v inventáři, ve kterém není NIC roztříděno je naprostá šílenost... Místo přizoomování a detailního zkoumání borůvek bych uvítal obyčejný, přehledný inventář.

OS1R1S   2x   Core: Takže souhlasíš s panem Vávrou a přitom tvrdíš že tě Skyrim baví? Asi malinko pomatení mysli ne? Nebudu sem kopírovat článek pana Vávry a už vůbec se s tebou nebudu hádat o tom jaká hra je a není, ale doporučuji si ho přečíst znovu a pak plácnout kravinu že mě i tak Skyrim baví, po přečtení článku bych musel hru okamžitě smazat, protože tam nebylo jediné slovo o hře dobré a celou hru jen rozebral do 100+ bodů a poté poslal do kanálu :-) Pokud se panu Vávrovi hra nelíbí, tak ať jí nehraje a drží laskavě papulu, když rozeberu tak jako on rozebral hru i pana Vávru, tak z něj taky vyjde největší .... . :-) Jistě se najdou lidé co najdou na hře 100+ jednu chybu a stejně tak se najdou lidé co najdou 100+ jeden důvod, proč jí hrát a takové názory jako byl pana Vávry ignorovat :-)

Viliem: Musíš počkat až Bethesda vydá CS a pak se na 100% najdou modifikace inventáře (který i mě po pravdě na hře vadí) .
OS1R1Sos1r1s8560
    28.11.2011 13:03
OS1R1S

Core: Takže souhlasíš s panem Vávrou a přitom tvrdíš že tě Skyrim baví? Asi malinko pomatení mysli ne? Nebudu sem kopírovat článek pana Vávry a už vůbec se s tebou nebudu hádat o tom jaká hra je a není, ale doporučuji si ho přečíst znovu a pak plácnout kravinu že mě i tak Skyrim baví, po přečtení článku bych musel hru okamžitě smazat, protože tam nebylo jediné slovo o hře dobré a celou hru jen rozebral do 100+ bodů a poté poslal do kanálu :-) Pokud se panu Vávrovi hra nelíbí, tak ať jí nehraje a drží laskavě papulu, když rozeberu tak jako on rozebral hru i pana Vávru, tak z něj taky vyjde největší .... . :-) Jistě se najdou lidé co najdou na hře 100+ jednu chybu a stejně tak se najdou lidé co najdou 100+ jeden důvod, proč jí hrát a takové názory jako byl pana Vávry ignorovat :-)

Viliem: Musíš počkat až Bethesda vydá CS a pak se na 100% najdou modifikace inventáře (který i mě po pravdě na hře vadí) .

Viliem    Core: Když už jsi zmínil ten inventář, nepotkal jsi nějakej mód, který ho upraví, aby byl použitelný (taky aby věci v truhle doma byli nějak seřazeny) ? Zatím jsem nic nenašel.Viliemviliem3485    28.11.2011 13:00 Viliem

Core: Když už jsi zmínil ten inventář, nepotkal jsi nějakej mód, který ho upraví, aby byl použitelný (taky aby věci v truhle doma byli nějak seřazeny) ? Zatím jsem nic nenašel.

Core    OS1R1S : Dodatek - osobně jsem toho názoru, že Skyrim prostě JE přetexturovanej Oblivion. Pár věcí je hezčích (pro mě osobně severský feeling / draci) , ale více toho nedodělali nebo zůstalo na půli cesty + něco totálně zmrvili - celé uživatelské rozhraní hry na PC. Totální mrdník v inventáři / mapě / percích a menu celkově špatně.

Ovšem to je otázka vkusu, proto jsem upozornil, že jde o osobní pocit. Dal bych hře 7 možná 8/10, ale to je naprosté maximum.
Corecore6047
    28.11.2011 12:54
Core

OS1R1S : Dodatek - osobně jsem toho názoru, že Skyrim prostě JE přetexturovanej Oblivion. Pár věcí je hezčích (pro mě osobně severský feeling / draci) , ale více toho nedodělali nebo zůstalo na půli cesty + něco totálně zmrvili - celé uživatelské rozhraní hry na PC. Totální mrdník v inventáři / mapě / percích a menu celkově špatně.

Ovšem to je otázka vkusu, proto jsem upozornil, že jde o osobní pocit. Dal bych hře 7 možná 8/10, ale to je naprosté maximum.

Diskuze na fóru

PSN v ČR (5 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12012 příspěvků), ovladač na volant (3 příspěvky), Vtipné momenty z her (7 příspěvků), Trance - TOAO 12 Darren Porter (455 příspěvků), STEAM -všechno sem (7041 příspěvků), Humble bundle -vše sem (580 příspěvků), Resident Evil (4 příspěvky), Splitscreen hry (7 příspěvků), Prodám zlato do Total War Arena (1 příspěvek), SpellForce 3 (1 příspěvek)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC
 
 
Rozhovor s Michaelem Dennym o PlayStationu a Paris Games Week

Nejen o chystaných hrách s viceprezidentem SIE Worldwide Studios.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
JCB Pioneer: Mars – dojmy z hraní

Založit kolonii na místě, které není zrovna ideální pro život je oříšek. O to víc je to složitější, když jste na to úplně sami.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 

SpellForce 3

Recenze - 11.12.2017
 
SpellForce 3

Svět Eo je zmítán záhadnou chorobou, z jejíhož šíření jsou obviněni magií nadaní jedinci. Přijdete na kloub původu zhoubného moru?

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 

Deskovkový speciál: Tókaidó

Speciál - 10.12.2017
 
Deskovkový speciál: Tókaidó

Hrstka poutníků se vydává pověstnou stezkou podél japonského pobřeží. Přidáte se k jejich pouti?