Uživatel nepřihlášen
   

Skyrim hlásí úspěch v časopise Famitsu

Úterý 29.11.2011 17:45 - Autor: Michal "Mendys" Maliarov - Rubrika: Novinky - Zdroj: Eurogamer Novinka

Ultrahit Bethesdy se stal vůbec první hrou západní tvorby, která obdržela od uznávaného japonského plátku Famitsu plný počet bodů.

Famitsu u podobných her bere průměrné hodnocení od čtyř redaktorů, kteří titul testují a zaznamenávají své hodnocení v rozmezí deseti bodů. Fantasy RPG The Elder Scrolls V: Skyrim obdrželo verdikt 40/40.

Skyrim je celkem sedmnáctý herní titul za celou historii časopisu, který obdržel perfektní hodnocení a první z východní tvorby. Přidává se tak do seznamu hitů, kde nechybí The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soulcalibur či Vagrant Story.

Perfektnímu hodnocení jsme se nevyhnuli ani my. Skyrim možná schovává hodně bugů a chyb, to důležité ale nabízí bezkonkurenčně.



Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Skyrim hlásí úspěch v časopise Famitsu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
RyanGame    Nevim jak to říct, ale Mass Effect 2 mi spíš než rpg, připadadá jako " něco jako rpg" , tim však nechci říct, že mě nebavil, naopak ME miluju, ale SKYRIM? ! Pro mne fakt užasná hra a hodně toho dělá ten open world, kde v koridorovitém ME neni taková svoboda, na druhou stranu ME na plné čáře vyhrává se vztahy mezi hráčem a NPC) )RyanGameryangame9302    30.11.2011 11:36 RyanGame

Nevim jak to říct, ale Mass Effect 2 mi spíš než rpg, připadadá jako " něco jako rpg" , tim však nechci říct, že mě nebavil, naopak ME miluju, ale SKYRIM? ! Pro mne fakt užasná hra a hodně toho dělá ten open world, kde v koridorovitém ME neni taková svoboda, na druhou stranu ME na plné čáře vyhrává se vztahy mezi hráčem a NPC) )

Marigold   2x   Ono srovnávat Mass Effect 2 se Skyrimem je docela nešťastné. :) Obě tyto hry jsou kvalitními RPG, tím však podobnost končí. ;)Marigoldmarigold5573    29.11.2011 21:51 Marigold

Ono srovnávat Mass Effect 2 se Skyrimem je docela nešťastné. :) Obě tyto hry jsou kvalitními RPG, tím však podobnost končí. ;)

Stixxy   1x   Neznabohu :DStixxystixxy2230    29.11.2011 21:46 Stixxy

Neznabohu :D

versace186    co je to mass effect to nepoznám, musím vyhladat... ;-)versace186versace1868620    29.11.2011 21:42 versace186

co je to mass effect to nepoznám, musím vyhladat... ;-)

Stixxy    Nejlepší RPG je Mass Effect 2 podle mě, ale Skyrim je také hodně dobrý :thumbup: Teď čtu ty Vávrovi chyby a má celkem pravdu, jediná chyba toho jeho výčtu je, že ty chybky jsem považoval za tak malicherné, že jsem je přehlídl a hru si královsky užíval :thumbup:Stixxystixxy2230    29.11.2011 21:39 Stixxy

Nejlepší RPG je Mass Effect 2 podle mě, ale Skyrim je také hodně dobrý :thumbup: Teď čtu ty Vávrovi chyby a má celkem pravdu, jediná chyba toho jeho výčtu je, že ty chybky jsem považoval za tak malicherné, že jsem je přehlídl a hru si královsky užíval :thumbup:

versace186    Nehovorím že nemože mať dobré názory iba že je vačšia šanca že v tomto veku sú jeho názory ešte nedozreté a toto bol zrovna ten príklad. Zase nechci mi povedat že jedno kolko máš rokov... :-Dversace186versace1868620    29.11.2011 21:37 versace186

Nehovorím že nemože mať dobré názory iba že je vačšia šanca že v tomto veku sú jeho názory ešte nedozreté a toto bol zrovna ten príklad. Zase nechci mi povedat že jedno kolko máš rokov... :-D

Marigold     :thumbup:Marigoldmarigold5573    29.11.2011 21:36 Marigold

:thumbup:

Mr.Triboni   1x   versace186: Na tom nezáleží kolik je komu roků. Každý člověk je jiný a jedinečný. Každý má jiné názory, někdo má rád scifi a někdo má rád něco nadpřirozeného. Musíme si tolerovat své názory a né všeci odpálkovat a říkat si ´´ Já vím vše´´. Všichni tady mají částečně pravdu.Mr.Tribonimrtriboni6895    29.11.2011 21:27 Mr.Triboni

versace186: Na tom nezáleží kolik je komu roků. Každý člověk je jiný a jedinečný. Každý má jiné názory, někdo má rád scifi a někdo má rád něco nadpřirozeného. Musíme si tolerovat své názory a né všeci odpálkovat a říkat si ´´ Já vím vše´´. Všichni tady mají částečně pravdu.

CHILLY    Je král rpg a snad bude králem i oficiáloně :D
odkaz ]
CHILLYchilly9467
    29.11.2011 21:16
CHILLY

Je král rpg a snad bude králem i oficiáloně :D
odkaz ]

versace186    Ale u niekoho kto má iba 16 rokov sa dá pochopiť trochu nezmyselný názor, ower, ked nie toto čo potom? ! :lala:versace186versace1868620    29.11.2011 20:46 versace186

Ale u niekoho kto má iba 16 rokov sa dá pochopiť trochu nezmyselný názor, ower, ked nie toto čo potom? ! :lala:

versace186    Skyrim je král rpg ale dúfam že dlho ním neostane (narážka na další diel) , ked si toto nezaslúži plný počet potom už nič, neni to žiadny port a neviem čo...Jedna z najlepších hier v historii vôbec, to si dovolím tvrdiť s absolútnym presvedčením! ! !versace186versace1868620    29.11.2011 20:43 versace186

Skyrim je král rpg ale dúfam že dlho ním neostane (narážka na další diel) , ked si toto nezaslúži plný počet potom už nič, neni to žiadny port a neviem čo...Jedna z najlepších hier v historii vôbec, to si dovolím tvrdiť s absolútnym presvedčením! ! !

Marigold   4x   Souhlasím s ním leda tak s některými neduhy uživatelského rozhraní či grafiky. Kritizovat málo šperháků u obchodníků, slabou výdrž hrdiny, trhání určitých bylin ve sněhu apod. a označovat je jako " chyby" je naprosto zcestné. Minimálně polovina jeho výroků je totální hnidopišství. Nechápu, proč tedy hru hraje, když mu vadí téměř vše. Ohrazovat se tím, že nic lepšího momentálně v žánru není je alibistické.Marigoldmarigold5573    29.11.2011 20:40 Marigold

Souhlasím s ním leda tak s některými neduhy uživatelského rozhraní či grafiky. Kritizovat málo šperháků u obchodníků, slabou výdrž hrdiny, trhání určitých bylin ve sněhu apod. a označovat je jako " chyby" je naprosto zcestné. Minimálně polovina jeho výroků je totální hnidopišství. Nechápu, proč tedy hru hraje, když mu vadí téměř vše. Ohrazovat se tím, že nic lepšího momentálně v žánru není je alibistické.

dex1o(^_^)o   2x   Overe jak jsem řekl, díky moderské práci + patche, z toho dokonalou hru udělají. Tady jde především o hratelnost, která většinu lidí včetně mě natolik baví, že hře udělí klidně tu 10, byť přiznávám to není úplně dokonalá hra ale co není, může být :lala: . Vždyť je jedno jaké kdo má čísílko na konci recenze, podstatný je přece zážitek, který si člověk ze hry odnese a ten já říkám že je prostě parádní. :thumbup:dex1o(^_^)odex1o-_-o9087    29.11.2011 20:36 dex1o(^_^)o

Overe jak jsem řekl, díky moderské práci + patche, z toho dokonalou hru udělají. Tady jde především o hratelnost, která většinu lidí včetně mě natolik baví, že hře udělí klidně tu 10, byť přiznávám to není úplně dokonalá hra ale co není, může být :lala: . Vždyť je jedno jaké kdo má čísílko na konci recenze, podstatný je přece zážitek, který si člověk ze hry odnese a ten já říkám že je prostě parádní. :thumbup:

Overpowered   1x   dex: chyby nelze takto odpustit. Ta hra je devítková, určitě, ale tady je takový názor je že to vrchol herního průmyslu a dokonalá hra atd. jenže není. Stále je to konzolový port, stále je to zabugované, stále ta hra má zásadní mezery a stále není 100% hotový produkt. Je to supr hra, ale není to prostě 10/10. Vávra to možná s hodnocením přehnal, ale ty chyby vyčetl správně.Overpoweredoverpowered5690    29.11.2011 20:20 Overpowered

dex: chyby nelze takto odpustit. Ta hra je devítková, určitě, ale tady je takový názor je že to vrchol herního průmyslu a dokonalá hra atd. jenže není. Stále je to konzolový port, stále je to zabugované, stále ta hra má zásadní mezery a stále není 100% hotový produkt. Je to supr hra, ale není to prostě 10/10. Vávra to možná s hodnocením přehnal, ale ty chyby vyčetl správně.

dex1o(^_^)o   1x   No v některých věcech má pravdu, taky bych uvítal možnost bojovat z koně, nicméně se ukázal jako hater skyrimu prvního řádu, zkrátka a dobře neměl tu kritiku objektivní. Jemu se prostě nelíbilo, že ta hra má tak dobré hodnocení, tak se jí snažil schodit i za cenu lží, což fakt není nic objektivního a ve většině věcí prostě pravdu nemá. Neříkám že je Skyrim bez chyb, chyby tam samozřejmě jsou, to bezesporu ale tyto chyby nedevalvují celou hru tak moc, jak se snaží hatersky a hlavně hystericky říci. A konec konců, při tak obrovské herní náplni lze některé chyby odpustit. Což je právě důvod, proč má hra tak skvělé hodnocení, není to ani omylem proto, že by lidé měli okolo Skyrimu růžové brýle, ty chyby tam jsou vidět ale klady krátka převažují nad zápory. RPG hry jsou mainstreamově mířeny vždy na PC a tak tomu bylo vždy, když to hraje na Xboxu 360, tak ať se nediví. Na PC je tentokrát podstatě méně problémů a díky módům lze hru vylepšit takovým způsobem, že to tu 10 dá bez debat + další patche, které odstraní neduhy na dobro. Ta hra je objektivně řečeno výborná. End of story :lala: .dex1o(^_^)odex1o-_-o9087    29.11.2011 20:03 dex1o(^_^)o

No v některých věcech má pravdu, taky bych uvítal možnost bojovat z koně, nicméně se ukázal jako hater skyrimu prvního řádu, zkrátka a dobře neměl tu kritiku objektivní. Jemu se prostě nelíbilo, že ta hra má tak dobré hodnocení, tak se jí snažil schodit i za cenu lží, což fakt není nic objektivního a ve většině věcí prostě pravdu nemá. Neříkám že je Skyrim bez chyb, chyby tam samozřejmě jsou, to bezesporu ale tyto chyby nedevalvují celou hru tak moc, jak se snaží hatersky a hlavně hystericky říci. A konec konců, při tak obrovské herní náplni lze některé chyby odpustit. Což je právě důvod, proč má hra tak skvělé hodnocení, není to ani omylem proto, že by lidé měli okolo Skyrimu růžové brýle, ty chyby tam jsou vidět ale klady krátka převažují nad zápory. RPG hry jsou mainstreamově mířeny vždy na PC a tak tomu bylo vždy, když to hraje na Xboxu 360, tak ať se nediví. Na PC je tentokrát podstatě méně problémů a díky módům lze hru vylepšit takovým způsobem, že to tu 10 dá bez debat + další patche, které odstraní neduhy na dobro. Ta hra je objektivně řečeno výborná. End of story :lala: .Komentář byl autorem naposledy upraven 29.11.2011 20:10

Původní verze před úpravami:No v některých věcech má pravdu, taky bych uvítal možnost bojovat z koně, nicméně se ukázal jako hater skyrimu prvního řádu, zkrátka a dobře neměl tu kritiku objektivní. Jemu se prostě nelíbilo, že ta hra má tak dobré hodnocení, tak se jí snažil schodit i za cenu lží, což fakt není nic objektivního a ve většině věcí prostě pravdu nemá. Neříkám že je Skyrim bez chyb, chyby tam samozřejmě jsou, to bezesporu ale tyto chyby nedevalvují celou hru tak moc, jak se snaží hatersky a hlavně hystericky říci. A konec konců, při tak obrovské herní náplni lze některé chyby odpustit. Což je právě důvod, proč má hra tak skvělé hodnocení, není to ani omylem proto, že by lidé měli okolo Skyrimu růžové brýle, ty chyby tam jsou vidět ale klady krátka převažují nad zápory. RPG hry jsou mainstreamově mířeny vždy na PC a tak tomu bylo vždy, když to hraje na Xboxu 360, tak ať se nediví. Na PC je tentokrát podstatě méně problémů a díky modum lze hru vylepšit takovým způsobem, že to tu 10 dá bez debat + další patche, které odstraní neduhy na dobro. Ta hra je objektivně řečeno výborná. End of story :lala: .

k8nny    Over: Ano jistě, některé jeho připomínky na tu hru jsou pravda ALE, recenzenti (kteří těch her už zažily) tomu dávají 10/10, takže to prostě nemůže být tak pitomá hra jak on říká, nevěřím že by 90 procent recenzentů mělo růžové brýle ;-)k8nnyk8nny7667    29.11.2011 20:02 k8nny

Over: Ano jistě, některé jeho připomínky na tu hru jsou pravda ALE, recenzenti (kteří těch her už zažily) tomu dávají 10/10, takže to prostě nemůže být tak pitomá hra jak on říká, nevěřím že by 90 procent recenzentů mělo růžové brýle ;-)

Bela    Over :thumbup: Dovolím si podotknúť, že jeho vyjadrenie nie je " útok na hru" , ani " nadávanie" . Jednoducho tá hra má dostatok chýb. Bodka. Ak by ste kúpili dlho vyhliadnuté auto s poškriabaným lakom, ak by Vám čašník doniesol obľúbené jedlo s vlasmi, asi by ste protestovali. Tak nechápem, prečo vlastne obhajujete chyby hry.Belabela2855    29.11.2011 19:59 Bela

Over :thumbup: Dovolím si podotknúť, že jeho vyjadrenie nie je " útok na hru" , ani " nadávanie" . Jednoducho tá hra má dostatok chýb. Bodka. Ak by ste kúpili dlho vyhliadnuté auto s poškriabaným lakom, ak by Vám čašník doniesol obľúbené jedlo s vlasmi, asi by ste protestovali. Tak nechápem, prečo vlastne obhajujete chyby hry.

Overpowered    Jen dvacet pravdivých? Já shledal pravdivými přes 50...chvástání na twitteru neřeším, jde mi o to, že ty body jsou mnohdy pravdivé a vy fanboisticky se na hru díváte skrz růžové brýle, takže jakýkoliv útok berete takto citlivě. Já to chápu, taky mi vadí, když někdo nadává na mé oblíbené hry, ale zkuste se na to podívat z kritického nezaslepeného pohledu a uvidíte, že má bohužel pravdu. Pravda může bolet, ale nic to na tom nemění :)Overpoweredoverpowered5690    29.11.2011 19:42 Overpowered

Jen dvacet pravdivých? Já shledal pravdivými přes 50...chvástání na twitteru neřeším, jde mi o to, že ty body jsou mnohdy pravdivé a vy fanboisticky se na hru díváte skrz růžové brýle, takže jakýkoliv útok berete takto citlivě. Já to chápu, taky mi vadí, když někdo nadává na mé oblíbené hry, ale zkuste se na to podívat z kritického nezaslepeného pohledu a uvidíte, že má bohužel pravdu. Pravda může bolet, ale nic to na tom nemění :)

dex1o(^_^)o   2x   DV má právo na názor a kdyby dal 9, či 8 tak by se to dalo ještě tolerovat ale když napíše přes 100 důvodů, z kterých je pouze 20 pravdivých, na twitteru se chvástá, tak to fakt není akceptovatelné, s takovým chováním se fakt může jít leda tak vycpat...dex1o(^_^)odex1o-_-o9087    29.11.2011 19:33 dex1o(^_^)o

DV má právo na názor a kdyby dal 9, či 8 tak by se to dalo ještě tolerovat ale když napíše přes 100 důvodů, z kterých je pouze 20 pravdivých, na twitteru se chvástá, tak to fakt není akceptovatelné, s takovým chováním se fakt může jít leda tak vycpat...

Overpowered   1x   má na to právo. Recenze je přece jen subjektivní hodnocení. Proč do něho rejpete? V mnohém má pravdu, ta hra nevyšla 100% hotová...jinak nechápu jak tomu tady tihleti Famitsu nebo co to je mohli dat tolik, to fakt jakože ne. Hra je supr, ale není dokonalá, což bych od hry s absolutním hodnocením čekal.Overpoweredoverpowered5690    29.11.2011 19:16 Overpowered

má na to právo. Recenze je přece jen subjektivní hodnocení. Proč do něho rejpete? V mnohém má pravdu, ta hra nevyšla 100% hotová...jinak nechápu jak tomu tady tihleti Famitsu nebo co to je mohli dat tolik, to fakt jakože ne. Hra je supr, ale není dokonalá, což bych od hry s absolutním hodnocením čekal.

dex1o(^_^)o   1x   Daniel Vávra se může jít vycpat se svým 7 bodovým hodnocením z 10.dex1o(^_^)odex1o-_-o9087    29.11.2011 19:14 dex1o(^_^)o

Daniel Vávra se může jít vycpat se svým 7 bodovým hodnocením z 10.

Marigold    Gratulace!Marigoldmarigold5573    29.11.2011 19:09 Marigold

Gratulace!

Tess    Cakam Čo da Indian, ak da menej ako bf3 tak ____Tesstess6801    29.11.2011 19:05 Tess

Cakam Čo da Indian, ak da menej ako bf3 tak ____

Mr.Triboni    Tak to bylo jisté. Tady vidíte, že grafika né vždy něco znamená.Mr.Tribonimrtriboni6895    29.11.2011 18:37 Mr.Triboni

Tak to bylo jisté. Tady vidíte, že grafika né vždy něco znamená.

Jogobela    Tos zabil :DJogobelajogobela7016    29.11.2011 18:37 Jogobela

Tos zabil :D

ߣack KiŁŁer   13x   Což nás utvrzuje v tom, že Dan Vávra je troll...ߣack KiŁŁerslack-killer6019    29.11.2011 18:10 ߣack KiŁŁer

Což nás utvrzuje v tom, že Dan Vávra je troll...

CHILLY   2x   Ta hra je prostě boží. Nedivím se že všude na netu má jen jedinný verdikt a to 10/10.
Bethesdě se povedl Morrowind s perfektní hudbou, Oblivion ten vyhrál hru roku a Skyrim zaručeně taky, já bethesdě fandím :-) :-D
CHILLYchilly9467
    29.11.2011 18:06
CHILLY

Ta hra je prostě boží. Nedivím se že všude na netu má jen jedinný verdikt a to 10/10.
Bethesdě se povedl Morrowind s perfektní hudbou, Oblivion ten vyhrál hru roku a Skyrim zaručeně taky, já bethesdě fandím :-) :-D

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (12018 příspěvků), PSN v ČR (5 příspěvků), Budoucnost GTA série + GTA V / VI ve VR ? Názory (4 příspěvky), ovladač na volant (3 příspěvky), STEAM -všechno sem (7041 příspěvků), Humble bundle -vše sem (580 příspěvků), Resident Evil (4 příspěvky), Splitscreen hry (7 příspěvků), SpellForce 3 (1 příspěvek), TERA - Pozvánka do guildy Rafani (1 příspěvek), Trance - TOAO 12 Darren Porter (455 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
The Surge: A Walk in the Park DLC

Zatím jediné příběhové DLC The Surge láká na výlet do zábavního parku. Zažijeme akční jízdu na horské dráze, na kterou dlouho nezapomeneme?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC
 
 
Rozhovor s Michaelem Dennym o PlayStationu a Paris Games Week

Nejen o chystaných hrách s viceprezidentem SIE Worldwide Studios.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
JCB Pioneer: Mars – dojmy z hraní

Založit kolonii na místě, které není zrovna ideální pro život je oříšek. O to víc je to složitější, když jste na to úplně sami.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 

SpellForce 3

Recenze - 11.12.2017
 
SpellForce 3

Svět Eo je zmítán záhadnou chorobou, z jejíhož šíření jsou obviněni magií nadaní jedinci. Přijdete na kloub původu zhoubného moru?

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC