Thomas Paincon, manažer EMEA, si myslí, že Ubisoft méně riskuje, když novou značku poskytne pouze v digitální podobě na PlayStation Network, Xbox Live Marketplace či Steam.
V rozhovoru pro MCV Paincon řekl, že pokud nová IP nemá fanoušky a pěkné hodnocení na Metacritic, je velmi riskantní hru vydávat klasickým způsobem.
„Je zde menší riziko, když vydáváte hru digitálně. Když se podíváte na From Dust, tak se Ubisoftu podařilo prodat půl milionů kusů přes XBLA a PSN.“
„Ptáte se proč? Nejen proto, že cena byla nižší, ale také kvůli tomu, že lidé, kteří nakupují hry digitálně, jsou mnohem více ochotni vyzkoušet novou neznámou značku.“
Paincon se dále nechal slyšet, že z hlediska strategie je rozumné vydávat takové hry na začátku roku nebo v létě, kdy se neobjevuje tolik krabicových trháků.
„Je těžké bojovat o peníze hráčů, když vychází jedna dobrá hra za druhou. Microsoft se snaží zaujmout hráče s akcí Summer of Arcade Xbox Live a vychází mu to skvěle. Hráči už jsou na to zvyklí.“
„Digitální sítě jsou pro obchodníky velmi důležité. On-line hry tvoří velkou část příjmu,“ dodal Paincon.
Ubisoft v současné době pracuje na 10 hrách, které vyjdou digitálně. Jde například nové značky: Shoot Many Robots, Babel Rising či I Am Alive.
MyTyZ : Tak trochu aj o značke, ľudia vo všeobecnosti radšej kupujú osvedčené veci. V prípade novej značky by mala tento deficit vyrovnať masívna reklama pôsobiaca na podvedomie zákazníka. Ale z obsahu článku mi nejako vychádza, že pan Paincon si " digitálne" trošku zamieňa s " pro konzole" .
tak ale značka je dosť dôležitá, zas nehovorme že nie, napr. máš boty nike a nová značka tá istá kvalita, čo kúpiš? Ale máš pravdu ked je to kvalitné a vyrovná sa to po všetkých strankách velkím značkám, má to šancu, dokonca môže nastať istý ošial z nového " hrdinu" na trhu a zisky budú fakt velké!
Hezký ale neni to o značce ani cena není tak důležitá, ale o " kvalitě hry" ta určuje cenu a dělá značku. toť vše.