Uživatel nepřihlášen
   

DLC pro Skyrim budou hru vylepšovat

Pondělí 12.12.2011 11:56 - Autor: - Rubrika: Novinky - Zdroj: Joystiq Novinka

Bethesda zopakovala, že hodlá dodatečný obsah pro Elder Scrolls V: Skyrim využít k vylepšování hry ze zpětné vazby od hráčů.

V rozhovoru pro Joystiq řekl ředitel Bethesdy, Todd Howard, že s dodatečným obsahem plánují zlepšit hru. Nemají prý v plánu využít DLC pro nový obsah, protože hra už je dost rozsáhlá.

"Diskutujeme o nových nápadech a sledujeme, co všechno hráči ve hře dělají. Snažíme se najít nové způsoby, jak bychom Skyrim vylepšili."

"Nemáme žádný časový harmonogram. Nesnažíme se do DLC dát co nejvíc obsahu a vydat balíčky během chvilky."

Bethesda sleduje názory hráčů a snaží se vyhovět všem. Ale už v tento moment ví, že na multiplayer se rozhodně soustředit nebude.

"Nikdy nemůžeme říkat nikdy. V současné době se ale na nic takového nesoustředíme. Tohle je typ hry, na kterou se soustředíme a milujeme ji. Nechceme se rozptylovat multiplayerem a zjistit, že jsme obětovali hru pro jednoho hráče," dodal Howard.

Závěrem rozhovoru Tod Howard poděkoval všem, že právě Elder Scrolls 5: Skyrim získal cenu za nejlepší hru roku 2011.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince DLC pro Skyrim budou hru vylepšovat
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
arnysimilar    Nech radšej už konečne vydajú Creation Kit a komunita si už poradí. Však už teraz bez kitu je na Nexuse viac ako 2700 modov a niektoré hru skutočne posúvajú ďalej. Bethesda nech radšej nič nevylepšuje, hlavne nie štýlom patch 1. 2, ktorý toho viac pokazil ako opravil. :(arnysimilararnysimilar9230    15.12.2011 08:48 arnysimilar

Nech radšej už konečne vydajú Creation Kit a komunita si už poradí. Však už teraz bez kitu je na Nexuse viac ako 2700 modov a niektoré hru skutočne posúvajú ďalej. Bethesda nech radšej nič nevylepšuje, hlavne nie štýlom patch 1. 2, ktorý toho viac pokazil ako opravil. :(

Bela    Silent : Concorde bolo zase gigantické lietadlo ...Belabela2855    13.12.2011 13:33 Bela

Silent : Concorde bolo zase gigantické lietadlo ...

Silent    ty vole skyrim je giganticky svet je jasne ze jse tam najdou bugy viz gothic. . ale treba ja jsem jeste zadny bug nenasel. . no dobra dobrovolny quest za zlodeje nemuzu prepsat knihu a kone mam zaparkovaneho ve staji ale kvuli tomu nebudu mazat hruSilentsilent2464    12.12.2011 20:47 Silent

ty vole skyrim je giganticky svet je jasne ze jse tam najdou bugy viz gothic. . ale treba ja jsem jeste zadny bug nenasel. . no dobra dobrovolny quest za zlodeje nemuzu prepsat knihu a kone mam zaparkovaneho ve staji ale kvuli tomu nebudu mazat hru

RyanGame    Cvrnda má naprostou pravdu. Mne osobně mrzí, že se nedočkám pořádného datadisku typu Bloodmoon nebo Tribunal. . Hra se mi líbí, ale dostávám se do bodu, kdy už bude za mnou. Když nepočítám nekonečné questy skrz ten jejich náhodný questgenerator. . Přídat do hry aspoň nějaké vedlejší příběhové linie. . Cokoliv, možností tam na to je hromady... Ale co si mám představit pod pojmem vylepšovat hru? Napadne mě přidat možnost tasit zbraň při jízdě na koni. . Napadne mě možnost adoptovat dítě. . Ale to mi prostě nestačí. .RyanGameryangame9302    12.12.2011 19:15 RyanGame

Cvrnda má naprostou pravdu. Mne osobně mrzí, že se nedočkám pořádného datadisku typu Bloodmoon nebo Tribunal. . Hra se mi líbí, ale dostávám se do bodu, kdy už bude za mnou. Když nepočítám nekonečné questy skrz ten jejich náhodný questgenerator. . Přídat do hry aspoň nějaké vedlejší příběhové linie. . Cokoliv, možností tam na to je hromady... Ale co si mám představit pod pojmem vylepšovat hru? Napadne mě přidat možnost tasit zbraň při jízdě na koni. . Napadne mě možnost adoptovat dítě. . Ale to mi prostě nestačí. .

dex1o(^_^)o    Core: Hele bez urážky ale myslím že ti DV článek na TG začíná lézt už vážně na mozek. Skyrim je skvělá hra, byť s chybami ale jaké RPG je bez bugů... Bug je skoro synonymum pro žánr RPG. A souhlasím se Cvrndou, DLC by mělo být o přidáném obsahu, asi jim ta vidina výdělku zaslepila zdravý rozum...dex1o(^_^)odex1o-_-o9087    12.12.2011 17:25 dex1o(^_^)o

Core: Hele bez urážky ale myslím že ti DV článek na TG začíná lézt už vážně na mozek. Skyrim je skvělá hra, byť s chybami ale jaké RPG je bez bugů... Bug je skoro synonymum pro žánr RPG. A souhlasím se Cvrndou, DLC by mělo být o přidáném obsahu, asi jim ta vidina výdělku zaslepila zdravý rozum...

dex1o(^_^)o    Když jsi hru nehrál, zdrž se prosím zbytečného kvákání do větru :-D :lala:dex1o(^_^)odex1o-_-o9087    12.12.2011 17:19 dex1o(^_^)o

Když jsi hru nehrál, zdrž se prosím zbytečného kvákání do větru :-D :lala:

zidpadne    Mě by fakt zajímalo proč skyrim se stal hrou roku nic extra není to snad :)zidpadnezidpadne2496    12.12.2011 17:17 zidpadne

Mě by fakt zajímalo proč skyrim se stal hrou roku nic extra není to snad :)

Mustang    Všichni se ale shodneme, že s bugama Skyrim rozhodně nemá na Magicku :DMustangmustang5081    12.12.2011 16:59 Mustang

Všichni se ale shodneme, že s bugama Skyrim rozhodně nemá na Magicku :D

Houskič    Nemůžu si pomoct, ale ten nadpis mě strašně rozesmál :-)Houskičhouskic5146    12.12.2011 15:27 Houskič

Nemůžu si pomoct, ale ten nadpis mě strašně rozesmál :-)

Finch182    ja ale neviem o jakych bugoch tu furt tocite, teda minimalnena pc, mam prejdenu asi tretinu a mam bugly jeden jedinu q seriu a to tak, ze mi neukazuje kam mam ist a vypise neaktivny q a nebavi ma to robit podla youtube a ze raz mi padol z oblohy mamut. Pamatate si niekto na gothic 3? to bola zabugovana hra kde sa na jej zaciatku prakticky nic nedalo dokoncit a do dnesneho dna to studio neopravilo a az komunity patch to spravil. Skyrim je velmi rozsiahla hru, niekolko nasobne rozsiahlejsia nez bol gothic a ked porovnam tie dve hry tak je to 100 a 1. Najviac sa stazuju ps3 hraci, tam neviem aka je situacia ale co sa tyka pc tak som spokojnyFinch182finch1826496    12.12.2011 15:17 Finch182

ja ale neviem o jakych bugoch tu furt tocite, teda minimalnena pc, mam prejdenu asi tretinu a mam bugly jeden jedinu q seriu a to tak, ze mi neukazuje kam mam ist a vypise neaktivny q a nebavi ma to robit podla youtube a ze raz mi padol z oblohy mamut. Pamatate si niekto na gothic 3? to bola zabugovana hra kde sa na jej zaciatku prakticky nic nedalo dokoncit a do dnesneho dna to studio neopravilo a az komunity patch to spravil. Skyrim je velmi rozsiahla hru, niekolko nasobne rozsiahlejsia nez bol gothic a ked porovnam tie dve hry tak je to 100 a 1. Najviac sa stazuju ps3 hraci, tam neviem aka je situacia ale co sa tyka pc tak som spokojny

Mustang   1x   Ale jako co-op by tam nebyl spatnej...Mustangmustang5081    12.12.2011 15:01 Mustang

Ale jako co-op by tam nebyl spatnej...

Cvrnda člen redakce   1x   Core: Tohle je bohužel v mnoha případech běžná praxe. Assassin's Creed je na tom podobně, Ubisoft jeho (a nejen jeho) prostřednictvím s PC hráči otevřeně vyjebává, a oni ho pořád vynášejí do nebes jako jedno z nejlepších studií a AC jako jednu z nejlepších her. Každopádně, Skyrim je skvělá hra. To bezesporu. Není to sice Morrowind, ale až na ten inventář je to víc než důstojný pokračovatel série. Rozhodně se mi ale tyhle informace nějak zvlášť nelíbí. Když s DLC nechtějí přidávat nový obsah, ale vylepšovat hru, nestává se už z toho spíše patch? Nemá být smysl DLC právě přidávat nový obsah? Když dejme tomu ve StarCraftu II pozmění statistiky nějakých jednotek, říká tomu Blizzard DLC a chce za to peníze? Jakoby nestačilo, že Bethesdě fanoušci dodnes vyčítají "DLC" Oblivionu, jehož obsahem byla zbroj pro koně. Je možné, že Howardova slova tak úplně dobře nechápu, ale zdá se mi, že až moc slovíčkaří a okecávají. A to samo o sobě je podle mě důvod k obavámCvrndacvrnda7    12.12.2011 14:51 Cvrnda

Core: Tohle je bohužel v mnoha případech běžná praxe. Assassin's Creed je na tom podobně, Ubisoft jeho (a nejen jeho) prostřednictvím s PC hráči otevřeně vyjebává, a oni ho pořád vynášejí do nebes jako jedno z nejlepších studií a AC jako jednu z nejlepších her. Každopádně, Skyrim je skvělá hra. To bezesporu. Není to sice Morrowind, ale až na ten inventář je to víc než důstojný pokračovatel série. Rozhodně se mi ale tyhle informace nějak zvlášť nelíbí. Když s DLC nechtějí přidávat nový obsah, ale vylepšovat hru, nestává se už z toho spíše patch? Nemá být smysl DLC právě přidávat nový obsah? Když dejme tomu ve StarCraftu II pozmění statistiky nějakých jednotek, říká tomu Blizzard DLC a chce za to peníze? Jakoby nestačilo, že Bethesdě fanoušci dodnes vyčítají "DLC" Oblivionu, jehož obsahem byla zbroj pro koně. Je možné, že Howardova slova tak úplně dobře nechápu, ale zdá se mi, že až moc slovíčkaří a okecávají. A to samo o sobě je podle mě důvod k obavám

Honzas4400 člen redakce   4x   Half-Lifeblazen: My sme to pochopili, nemusíš to tady vysvětlovat ;)Honzas4400honzas4400274    12.12.2011 14:48 Honzas4400

Half-Lifeblazen: My sme to pochopili, nemusíš to tady vysvětlovat ;)

HALF-LIFEBLAZEN    Bela: Tjn to by dopadlo následovně koupí si od nich letadlo které není pořádně vychytané a jen pro to aby se co nejdřív prodalo, letadlo odstartuje a zachvíli spadne do oceanu protože je celé nedotažené a má plno bugů, takže se rozhodli že budou vydávat opravy které ale musí letiště hradit ze své kapsy (DLC) a tak by jsme mohli pokračovat donekonečna.HALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617    12.12.2011 14:17 HALF-LIFEBLAZEN

Bela: Tjn to by dopadlo následovně koupí si od nich letadlo které není pořádně vychytané a jen pro to aby se co nejdřív prodalo, letadlo odstartuje a zachvíli spadne do oceanu protože je celé nedotažené a má plno bugů, takže se rozhodli že budou vydávat opravy které ale musí letiště hradit ze své kapsy (DLC) a tak by jsme mohli pokračovat donekonečna.

Bela   7x   Ako jeden maník napísal : Ešte šťastie, že Bethesda nevyrába lietadlá :)Belabela2855    12.12.2011 14:00 Bela

Ako jeden maník napísal : Ešte šťastie, že Bethesda nevyrába lietadlá :)

Fildus   1x   Core: A o tom to je.Fildusfildus2600    12.12.2011 13:35 Fildus

Core: A o tom to je.

HALF-LIFEBLAZEN   2x   Core: S tím nemohu jinak než souhlasit.HALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617    12.12.2011 13:08 HALF-LIFEBLAZEN

Core: S tím nemohu jinak než souhlasit.

Core   6x   Ve světle problémů a bugů, které obsahuje základní hra, vyzní věty od Howarda vyloženě tragikomicky...

"...jak bychom Skyrim vylepšili. " / "...vydat balíčky během chvilky. "

Je tohle možné? Měl bych hned několik nápadů, jak Skyrim vylepšit. Třeba nečumět na grafy s křivkami prodejů, vymanit se z PR keců a nechat TES tituly tak půl roku dopéct a vychytat ty největší bugy, velké jako prase. Fascinuje mě, kolik lidí tohle Bethesdě žere a ještě je schopné je poplácat po zádech, jací to jsou borci, co myslí na hráče. Přitom PC scéna, bez které by byly v prd*** je jim úplně volná.
Corecore6047
    12.12.2011 13:04
Core

Ve světle problémů a bugů, které obsahuje základní hra, vyzní věty od Howarda vyloženě tragikomicky...

"...jak bychom Skyrim vylepšili. " / "...vydat balíčky během chvilky. "

Je tohle možné? Měl bych hned několik nápadů, jak Skyrim vylepšit. Třeba nečumět na grafy s křivkami prodejů, vymanit se z PR keců a nechat TES tituly tak půl roku dopéct a vychytat ty největší bugy, velké jako prase. Fascinuje mě, kolik lidí tohle Bethesdě žere a ještě je schopné je poplácat po zádech, jací to jsou borci, co myslí na hráče. Přitom PC scéna, bez které by byly v prd*** je jim úplně volná.

Milord   2x   Jen tak dál Bethesdo ! :thumbup:Milordmilord5784    12.12.2011 12:25 Milord

Jen tak dál Bethesdo ! :thumbup:

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ken Follett’s The Pillars of Earth – stavění katedrály podle knižní předlohy

První část hry „Z popela“ nabízí prolog k rozsáhlému příběhu o stavbě katedrály a o osudech lidí s ní spojenými.

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC a konzole
 
 
Dungeons 3 – ničte, palte, pleňte, vše je dovoleno!

Už vás nebaví hrdinské chování hlavních postav pohádkových příběhů? Odhalte svou temnou stránku v kůži mladé elfky vládnoucí smrduté kobce!

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Middle-earth: Shadow of War – velkolepé tažení za záchranou Středozemě

První díl byl darem z nebes pro všechny milovníky Středozemě a akčních her. Dokázal Shadow of War něčím překvapit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Rogue Trooper Redux - dystopický komiks v nové grafice

Po více než deseti letech se vrací kdysi oblíbená komiksová střílečka. Uspěje v remasterované podobě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole