Za dva měsíce se dočkáme ukončení oblíbené sci-fi trilogie a příběhu kapitána Sheparda. Všechna naše rozhodnutí, ať už dobrá nebo špatná, všechny naše činy a události, ve kterých jsme hráli alespoň nějakou roli, vše se zúčtuje v poslední krvavé bitvě za záchranu lidstva a naší rodné planety. Pokud tohle nezní epicky, tak už asi nic
BioWare se také pilně snaží spojit všechny příběhy dohromady a patřičně je ukončit, aby nenastalo podobné nepochopení a rozčarování, jako na konci takřka každého dílu série Assassin’s Creed.
„Chceme ukončit trilogii tak, jak se patří, to je to nejdůležitější,“ řekl Casey Hudson, kreativní ředitel projektu. „Teprve pak se můžeme přesunout k nápadům a myšlenkám o pokračování. Tam už se může odehrávat cokoliv, ale v tomto případě je pro nás nejdůležitější obdařit hráče epickým zakončením, které si po té dlouhé pouti zaslouží. Mass Effect pro nás rozhodně nekončí. Tato trilogie však ano.“
Vypadá to tedy, že už se nemusíme strachovat, že zase narazíme na otevřená vrata od hangáru, co povedou k pokračování. Příběh končí, ať už po dobrém, nebo po zlém. Ale to už je na nás.
Nové obrázky:
Nějak jsem nepostřehnul lokalizaci jak to s ní teda bude…
draggo: Osobně jsem čekal, že tu látku použijí k vytvoření nějaké biologické zbraně, nebo něčeho podobnýho… ne, opravdu mi obří T-800 střílející laser z doutníku v hubě nepřišel dost dobrý na mrazení v zádech. Navíc, nevěděl jsem že "Reapera" můžu rozstřílet sniperkou a pistolí. Konec prostě obsahuje nějaké ty alogičnosti a estetické mušky, narozdíl od konce ME1. Vím, že jsem dost kritický, ale tak to prostě vidím já.
R2-D2: Pravděpodobně bych ti nedokázal vyjmenovat ani jeden . Zaklínače jsem zatím nehrál a za nejlepší herní příběh považuju asi ten z první Mafie.
Hmmm už aby bylo 6 března
Routa: Mě osobně z toho odhalení, k čemu používají ve skutečnosti lidi docela mrazilo v zádech…
Číst umím, a když už se tu rozebírá ta sečtělost, někteří by měli vedět, že slovo "epika" samo osobě znamená příběh, takže pokud má nějaká hra příběh, je automatická epická
Ale je mi to jasné, všichni jsou zblblí wowkem , sám tento výraz často používám ve stejných případech.
Routa: Dokážeš vyjmenovat jeden jediný titul, kterej považuješ za "dokonalý" po příběhové stránce? Série ME epičnost prostě umí a ve třetím díle to bude poznat nejmarkantněji, tedy, alespoň doufám.
Nechápejte mě špatně, narážím pouze na konec s "terminátorem" a nabíjení laseru za pomocí lidskýho mletýho masa. ME1 i ME2 patři mezi mý TOP20 a Sci-fi žánr je u mě hned po fantasy na stejný příčce s post-apo . A pokud sledujete Bioware fóra, nejsem jedinej komu se to nelíbilo.
PS: Sparku, tebe bych ještě poprosil, abys pořádně četl.
No ty jo, konec obou Mass Effectů považuji za vůbec nejlepší konce ve všech hrách Sice mi taky přišlo na hlavu, jak toho transformera vyráběli. Ale tak, kdoví, jaký měli důvod
draggo tak na tom se pevně shodneme
draggo: Ámen. Já jsem si během té mise ani nedovolil na chvíli odskočit.
nediskutujte tu o DA… toto patří nejlepší hře planety
Chipsonator: Pevným jádrem je de facto myšleno srdce celé společnosti. Tedy ti kvalitní vývojáři, kteří tam pracují a na kterých všechno stojí a padá. Že mě série DA nechytla, to je čistě můj osobní problém ale to že zmrvili 2ku, to už je čistý FAIL. No každopádně, DA3 vypadá po prvních informacích zajímavě. To, že se chystají inspirovat Skyrimem pro mě značí jediné: Nebudou recyklovat svoje vlastní prostředí. Tak alespoň u tohohle u mě má DA3 jedno velké plus. Uvidíme však, jak se hra nakonec vyvine.
Routa: Ehm… sebevražedná mise na konci ME2 jsou dvě nejlepší hodiny mého dosavadního herního života.
R2-D2: Cože? To trochu nechápu. Co považuješ za pevné jádro?
Spark: Mě se ani jednička moc nelíbila a dvojka byl totální průšvih. Proto já považuju za kvalitní pouze to jádro BioWare, které pracuje na sérii ME.