Stále častěji čteme, že nějaké studio hledá nové zaměstnance, kteří se budou podílet na vývoji hry pro novou generaci konzolí. Teď se k nim přidává i Naughty Dog, tvůrci Uncharted a The Last of Us.
Naughty Dog na svých internetových stránkách zveřejnili pracovní nabídku na pozici Character Artist. Ten bude pracovat s lidskými postavami, které přenese do hry.
Na tom by nebylo nic zajímavého, kdyby Naughty Dog nepsali, že modely budou ve hře ve vysokém rozlišení a především se budou skládat s milionů polygonů. Vytvoří tak čistý, deformovatelný a efektní model ve vysokém rozlišení.
Pro představu, Kratos a Nathan Drake mají 20 až 30 tisíc polygonů.
Je tedy jasné, že jde o něco nového, co současné konzole nezvládnou.
Další inzerát hledá kandidáta pro síťové programování, který bude mít za úkol přispět k vytvoření nových síťových technologií, stejně tak by měl zvládnout navrhnout a vytvořit vysoce kvalitní síť pro další generaci herních konzolí.
Zvýše zmíněného je jasné, že je pracovní nabídka zaměřena na novou generaci konzolí, pravděpodobně pro druhý tým studia, jenž nedávno dokončil Uncharted 3. První pracuje na The Last of Us.
Studio Naughty Dog patří společnosti Sony. Je tedy dost možné, že tvůrčí celek začíná pracovat na hře pro budoucí PlayStation. Vývoj takové hry trvá přibližně dva až čtyři roky.
Říkejte si co chcete. PS3 je nejlepší a Naughty Dog dělá hry jenom pro PS3
Crash Bandicoot : P
Forward: Souhlasím, jestliže je Xbox dokonalej, potom PS3 je z jinýho světa…
linhartik: Ak je Xbox dokonalý, tak čo je PS3? A čo teda PC?
Naco dalsi konzoly kdyz Xbox je dokonalej ? ?
Nebo že by to byla hra na PC?
Taky to ale můžou být modely postav do inter.
Prosim at nove konzole jsou dokonale pro vyvojare