Manažer značky Karl Stewart vysvětluje, že vývoj znovuzrozeného Tomb Raideru započal dlouho před oznámením konzole a už by tak nebylo možné hru kompletně přepracovat.
„Když začínáme s vývojem hry, vždycky se díváme na cílové platformy a jednotlivé mechanismy jim navrhujeme na míru. To by však s novou Larou na Wii U prostě nešlo. Od začátku bychom totiž hru navrhovali zcela jinak, aby maximálně využívala nový ovladač.“
Jásat ale mohou uživatelé Macu. Karl totiž potvrdil, že na jejich zařízení se hra podívá. Momentálně ale není jasné, zda to bude ve stejný čas jako na PC, Xbox 360 a PS3.
Nechápu, kde se prodalo těch 55mil. kusů, já bych si teda nintendo nekoupil, ani kdyby to byla poslední konzole na světě.
Linhartik: souhlasím…
NIntendo a celkove WII je uplne na…. Nikdy to nebylo moje oblibeny a sem si naprosto jiste z ani nebude
Ja bych se taky na nintendo vybodl. Zbytecny vyvoj, ktery by akorad zbrzdil vydání
Nastve
Fuck you NINTENDO