Uživatel nepřihlášen
   

Dark Souls 2 – je umírání stále zábavné?

Středa 2.4.2014 14:00 - Autor: Daniel "corfer" Mazura - Rubrika: Recenze Recenze Dark Souls 2

From Software nás v Dark Souls naučili přijímat smrt jako přirozenou součást hratelnosti. Druhý díl ryje do konceptu řadou změn, jež ovlivňují základní formuli Dark Souls. Bavilo nás umírání i tentokrát?

Recenze z hraní PS3 verze hry

Není třeba měnit něco funkčního. Nemá to smysl, jelikož jde stejně o tu komunitu, jejíž věrnost jste si už získali svou prapůvodní vizí a podstatné zásahy do svatořečené hratelnosti chápe jako urážku na cti. Změňte naopak maličkosti a z takových konzervativců se rázem stane progresivní jádro, kterému chybí nové nápady. Víme, že volání o pomoc ve vesmíru nikdo neuslyší, brblání komunity ovšem ano. Jde-li navíc o tak specifickou sérii jako je Dark Souls, dá se snadno předvídat, jaký randál si pravděpodobně vyslechnete, když se jako vývojáři z From Software rozhovoříte o přístupnějším pokračování.

...
Délka: ...
Dark Souls 2 - Launch trailer
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Smrtonosné změny

Správně vychovaný hrdina neumírá na skalních římsách, to ví přece každý průměrný hráč, který byl alespoň jednou třeba pekle, kam Lucifer nechal instalovat neviditelné oplocení. Správný hrdina se také léčí z bodných ran s poselstvím, že žádné břicho není tak rozpárané, aby to minutka odpočinku za skalou nespravila. Tady se hraje podle jiných pravidel!

Dark Souls II, potažmo celá série, o hrdinech není. V tom masivním kyrysu se klepe hráč, jehož sebevědomí odteklo spolu s poslední kapkou léčivého lektvaru. S flakónky života vývojáři opravdu šetřili a na rozdíl od jedničky vám do batohu žádné nepřipraví. Zcela podle filozofie Dark Souls vám ke všemu v úvodu nikdo ani neprozradí, že si prázdné lahvičky musíte obstarávat sami. Pokud tedy nejste dostatečně pozorní, klidně budete prvních pár hodin kroutit hlavou nad jejich absencí.

,,S flakónky života vývojáři opravdu šetřili a na rozdíl od jedničky vám do batohu žádné nepřipraví. Zcela podle filozofie Dark Souls vám ke všemu v úvodu nikdo ani neprozradí, že si prázdné lahvičky musíte obstarávat sami"

S vaším zdravím souvisí i další mechanika, která se objevila už v Demon´s Souls, aby se v prvním Dark Souls vytratila a teď oslavila návrat. Znáte to, když se na obrazovce objeví nápis YOU DIED? Ano? Tak teď se připravte na to, že pokud jste nezemřeli v humánním stavu, pomyslná smrtka vám lehce přistřihne metr zdraví. Nejprve to není nijak zásadní a změnu takřka nepostřehnete, ale zkuste si zemřít třeba desetkrát a zdraví máte najednou v půlce.





Zatím jsme hovořili pouze o změnách, které jsou spíše kosmetické a nijak výrazně základní motiv hry nemění. Co když vám ale povím, že v druhém díle lze volně cestovat mezi již navštívenými ohništi. Ze hry se díky tomu vytratila nutnost dlouhých přesunů, které hráč musel absolvovat, chtěl-li například navštívit velmi vzdálenou postavu, jejíž služby potřeboval.

Na druhou stranu je logické, že autoři tuto možnost hráči dali. Vylepšovat se nově totiž nemůžete u jakéhokoliv ohniště. Statistiky si lze vylepšit jen u postavy, která se nachází u konkrétní vatry, což vám podobně jako v případě léčiv nikdo nevysvětlí a vy si tak musíte tápat sami a čmuchat všechno, co autoři tentokrát připravili.

,,Statistiky si lze vylepšit jen u postavy, která se nachází u konkrétní vatry, což vám podobně jako v případě léčiv nikdo nevysvětlí a vy si tak musíte tápat sami a čmuchat všechno, co autoři tentokrát připravili."

Aby toho nebylo málo, vývojáři zatli tipec i věčným grindům, tedy plenění oblastí dokola a dokolečka. Pořád lze některé lokace řádně dřenit, v určité chvíli se ale v jednotlivých oblastech přestanou obnovovat nepřátelé. Tak se stane v momentě, kdy už jste jich vybili určitý počet a autoři jako by nám tím říkali: ,,Tady už to procházíš poslepu, duše zadarmo ale nedostaneš!“

Celkově mi změny, které provedli ve From Software, připadaly ku prospěchu věci. Nejde o to, že bych se korunoval nějakým univerzálním soudcem a tvrdil, že na Dark Souls II není nic špatně a hra je to dokonalá. To co se od minula změnilo, mně osobně ozvláštnilo hru natolik, že jsem se výborně bavil. Otázkou samozřejmě zůstává, nakolik to všechno úsilí bylo potřeba, když jádro hratelnosti vlastně pořád funguje stejně.



Značková atmosféra, značkový svět

Co se v Dark Souls nikdy nedalo zaměnit s jinou hrou, to byl herní svět a jeho romantická izolovanost, suchost a brutalita. Tam kde se ale první díl vytasil s ponurými podzemními oblastmi a maximálně nechal hráče nakouknout do rozlehlých hradních komplexů, tam se pokračování drží malebných, někdy až kýčovitých, zákoutí. Ne že by byl nový svět atmosférou úplně jinde, ale je z něho cítit invence autorů přijít s něčím novým

Drangleic se také rozprostírá na výrazně větším prostoru, který zaplňují někdy více někdy méně atraktivní lokace. Nemám problém s technickou kvalitou hry, jelikož osobně dám spíše na dojem z kompozice obrázku, než na pocit z totální ostrosti. Staré konzole už jsou samo sebou v důchodu a rozlišení 1080p jsme si na nich nakonec moc neužili, proto ani Dark Souls II nebudu mít za zlé, že textury už nejsou v největší formě. Co mi ale vadí, to jsou ty generické hradní koridory, s nimiž jsem měl problém už v prvním díle, a které jsou i tady zřejmě proto, aby hráčům zkazili zážitek po nádherných lokacích, jako je kupříkladu Majula.

,,To co se od minula změnilo, mně osobně ozvláštnilo hru natolik, že jsem se výborně bavil. Otázkou samozřejmě zůstává, nakolik to všechno úsilí bylo potřeba, když jádro hratelnosti vlastně pořád funguje stejně."

Ať už se nacházíte ve hře kdekoliv, opět potkáte řadu tajemných postav, které sice vaši přítomnost okomentují, vy je samotné ale neovlivníte jinak než svým mečem či nákupem. Minimalistický děj ve hře najdete, potíž je ale v tom, že autoři až moc sází na to, že tady si na nějaké rozmáchlé dialogy nikdo nepotrpí. Možná si řeknete, že jenom blázen by chodil do světa Dark Souls kvůli story. Když ale jiným RPG hrám vyčítáme trapné příběhy, proč bychom se tady neměli pozastavit nad absencí jakékoliv vypravěčské techniky, jež se ve zdejším světě smrskla na pseudomystické vyprávění bizarních postav.



Dotkla se nás dokonalost

Jakmile však přestanete řešit ,,podružné“ věci, jakkoliv je tohle slovní spojení zavádějící, těšte se na klasický systém Dark Souls, kdy slzy potečou proudem. Jednou to bude z radosti, podruhé frustrací, pokaždé se ale budete bavit systémem tak dokonale nastaveným, že by mohl zbytek RPG pelotonu tiše závidět.

Mluvil jsem o tom už v souvislosti s minulým dílem a budu o to mluvit i zde. Obtížnost je kapitola sama pro sebe, je neuvěřitelně chytlavá a nehází klacky pod nohy, je férová a dokonce vám dá šanci i ve chvíli, kdy by s čistým svědomím mohla opět ukončit vaše snažení nápisem ,,YOU DIED“. Mám na mysli klasické přepadovky, které sice přijdou náhle, hra vám ale dá dostatek času (čti: sekundu) na to abyste zareagovali. Je to fér? Je to fér!

,,Když ale jiným RPG hrám vyčítáme trapné příběhy, proč bychom se tady neměli pozastavit nad absencí jakékoliv vypravěčské techniky, jež se ve zdejším světě smrskla na pseudomystické vyprávění bizarních postav."

Vysoká obtížnost není pro každého. Ten kdo si ji zamiluje, ale bude mít tendence k nekritickému honorování jinak velmi specifického díla, které druhou stranu ,,barikády“ nutí ke hledání chyb i tam, kde to není vhodné.

Třídy jsou v podstatě totožné s těmi z minula a stejně jako v prvním Dark Souls též platí, že si ze zvolené postavy ve hře stejně nakonec můžete udělat libovolnou mašinu na zabíjení. Počáteční volba tak ovlivňuje zejména úvod hry, kde díky nativnímu vybavení a rozložení bodů ve statistice budete muset zvolit, s ohledem na vybranou postavu, adekvátní styl.



Kolem a kolem nemohu jinak a musím celý systém spolu s jeho natvrdo postavenými pravidly chválit. Dokážu si dokonce představit, že ani příště, ani přespříště nebudu kritizovat jeho vyčpělost, poněvadž se jedná o typický příklad pečlivě broušeného diamantu, který se autorům několikanásobně vyplatí.

,,Dokážu si dokonce představit, že ani příště, ani přespříště nebudu kritizovat jeho vyčpělost, poněvadž se jedná o typický příklad pečlivě broušeného diamantu, který se autorům několikanásobně vyplatí."

Kašlete na pivo, zajděte na jednu smrt

Pro Dark Souls mám slabost, přiznávám to na rovinu s tím, že jsem se musel hodně přemáhat, abych dal dohromady hodnocení, které se co nejméně opírá o pilíř mého fanouškovství. I když se ale oprostím od symptaií, které chovám k sérii Dark Souls, pořád mi vychází skvělá hra plná ryzí hratelnosti. Na druhou stranu nic kromě perfektního systému a atmosférického světa bohužel nenabídne. Je to jediná hra, které to odpouštím.

Dark Souls 2 na PC, PS3, Xbox 360Hodnocení hry
Skóre hry 8 8/10
Dark Souls 2
» Více o hře
Líbí se nám
  • skvělý systém
  • nastavení obtížnosti
  • změny ozvláštňující hratelnost
  • unikátní atmosféra
Vadí nám
  • absence vypravěčského stylu
  • místy nezajímavé koridory
  • čas, který si to od vás vezme
Verdikt: Unikátní zážitek ve spojení s takřka dokonale nastavenými pravidly. Dark Souls II je slunce na zamračeném RPG nebi.
Na Zingu se nachází také 1 uživatelská recenze hry Dark Souls 2.
Hru ohodnotilo také 86 čtenářů průměrnou známkou 8.4/10.
falla (10), Danalth (10), Lootmaster (8), NintendoNES (10), feraris256 (8), Spletter (9), Horry (10), petlos69 (1), Praky (10), trissana (8), Škorpion (9), Toldo (8), GarSonak (10), MateuM (9), booker (10), Blizz (9), GoOdTiMe (9), klaz365 (10), Mr.Triboni (10), Maxiklos (10), DNKovic (10), Malcolm (10), PredatorCzech (7), FesakSX (9), ThainDegu (9), Brokarek (10), Man1akCZ (9), Mafian11102000 (9), OMG&WTF (1), Petras (10), snakerh (9), hozix (10), Monkeyskunk (9), matroš (1), malum j (8), Lord_Of_Warez (9), _marosho_ (8), Lynch (9), InkredyblDyno (10), Jencl (8), Geralt z Rivie (8), gumadzus (9), sticka (9), dopitapetr (9), SenziSkunk (8), Davelek (9), Alvarian (9), zoltan chivay (9), witcherrr (9), Jsem zpět (8), Dr.Killjoy (9), Phill002 (9), Vincent_Vega (8), Vejce (10), zmrzlinar22 (9), Jendus (9), Ako Suminoe (4), SoulCZ (9), opletalpa (9), Hospodsky (3), adultreviews (6), Petr-34 (8), jakero (7), hruska (9), irdzi (6), Darkzur (10), SteveHood (9), STELKER (10), draco666 (7), erazghûl (9), Shiro_CZ (10), SedllY (10), Clon3 (8), s3Cr3 (9), Ardis (7), SweetL.c.King (8), HentaiLord (7), Kope (10), yugo (9), šuplík (7), MORTHSIR (9), hellogin (6), ReymondReylow (7), blockhead (9), WeirdWorm (7), Norbi001 (8)
Před vydáním hru ohodnotilo 11 čtenářů průměrnou známkou 8.6/10.
dantegamer (10), Mondes (9), Silent (4), TreeMapled (10), Thief-CZ (10), Juraj72 (5), skaldacz8 (10), CZconnor (9), Silchas Zmar (10), mlok1911 (8), Ľubor Fabian (10)
(Pro hodnocení musíte být přihlášen)
Tisk  
Dark Souls 2 na PC, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Dark Souls 2 Screenshot ze hry Dark Souls 2 Screenshot ze hry Dark Souls 2 Screenshot ze hry Dark Souls 2 Screenshot ze hry Dark Souls 2 Screenshot ze hry Dark Souls 2 Screenshot ze hry Dark Souls 2 Screenshot ze hry Dark Souls 2

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Dark Souls 2 – je umírání stále zábavné?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
23cicer    dopitapetr - správnej konzument, kterej nám je příkladem23cicer23cicer7279    2.6.2014 13:35 23cicer

dopitapetr - správnej konzument, kterej nám je příkladem

MORTHSIR    dopitapetr: To se urcite vyplati poridit si to a zahrat za takovou chvilku xD Uplna dekadence hrace+ herniho prumyslu ! ! ! lolMORTHSIRmorthsir17268    2.6.2014 12:31 MORTHSIR

dopitapetr: To se urcite vyplati poridit si to a zahrat za takovou chvilku xD Uplna dekadence hrace+ herniho prumyslu ! ! ! lol

dopitapetr    Dark Souls 2 takto dohrán za 22 minut a 3 vteřiny [ odkaz ]dopitapetrdopitapetr5480    2.6.2014 11:06 dopitapetr

Dark Souls 2 takto dohrán za 22 minut a 3 vteřiny [ odkaz ]

Chepa    Miky - dal bych to i do plusu. Pro nekoho to je minus, pro vetsinu plus.Chepachepa9532    3.4.2014 10:16 Chepa

Miky - dal bych to i do plusu. Pro nekoho to je minus, pro vetsinu plus.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky člen redakce    to 007assassin: Ty mínusy zas tolik nerozhodují o samotném hodnocení, respektive kvůli tomu času hra nedostala 8/10.Mikymiky3    3.4.2014 07:52 Miky

to 007assassin: Ty mínusy zas tolik nerozhodují o samotném hodnocení, respektive kvůli tomu času hra nedostala 8/10.

arnysimilar    Vieš, niektorí tu aj pracujeme, máme reálny život, ďalšie koníčky a nemáme čas opakovať jednu a tú istú pasáž hry 10-20 krát.arnysimilararnysimilar9230    3.4.2014 07:35 arnysimilar

Vieš, niektorí tu aj pracujeme, máme reálny život, ďalšie koníčky a nemáme čas opakovať jednu a tú istú pasáž hry 10-20 krát.

007assassin    proč je v mínusu "čas, který si to od vás vezme" místo toho aby lidi byli rádi, že si zahrají dlouho za ty prachy, které taky dnes moc nejsou007assassin007assassin6878    3.4.2014 00:07 007assassin

proč je v mínusu "čas, který si to od vás vezme" místo toho aby lidi byli rádi, že si zahrají dlouho za ty prachy, které taky dnes moc nejsou

23cicer    Chepa - jedině dobře23cicer23cicer7279    2.4.2014 23:31 23cicer

Chepa - jedině dobře

Chepa   1x   23cicer - from software prohlasili, ze na PC mame cekat E3 grafiku.Chepachepa9532    2.4.2014 23:26 Chepa

23cicer - from software prohlasili, ze na PC mame cekat E3 grafiku.

23cicer    zas tu bude zástup anti-grafiků (blablabla) , ale ať to na pc nevydaj vyblitý tak, jako se to podařilo na old-genu23cicer23cicer7279    2.4.2014 23:20 23cicer

zas tu bude zástup anti-grafiků (blablabla) , ale ať to na pc nevydaj vyblitý tak, jako se to podařilo na old-genu

dopitapetr    GoOdTiMe: Tak to vypadá že tento díl nejspíš vynechám. :-(dopitapetrdopitapetr5480    2.4.2014 23:16 dopitapetr

GoOdTiMe: Tak to vypadá že tento díl nejspíš vynechám. :-(

GoOdTiMe    Dopitapetr: Je to 75 dil indiana. .
Taky se na indiana divam. . Ale opakuje se to samy co pri vydani jednicky. . Autor prosel sotva prvni lokaci a sel psat recenzi. . To mi vadi. . U hry jako DS dvojnasob. .
GoOdTiMegoodtime13181
    2.4.2014 20:24
GoOdTiMe

Dopitapetr: Je to 75 dil indiana. .
Taky se na indiana divam. . Ale opakuje se to samy co pri vydani jednicky. . Autor prosel sotva prvni lokaci a sel psat recenzi. . To mi vadi. . U hry jako DS dvojnasob. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Alcatras    Ne ne ne. Ruce pryč. Hra dobrá ale asi bych musel někoho zabít. Mě stačilo dneka Jak and Daxter. Ta hra se nedá. Myslel jsem že rozkopu barák. Serií jsem hodil pryč a raději jsem si pustil inFAMOUS 1 a Killzone 2 které jsem si koupil a které jsem asi 2 roky nehrál :)Alcatrasalcatras5716    2.4.2014 20:18 Alcatras

Ne ne ne. Ruce pryč. Hra dobrá ale asi bych musel někoho zabít. Mě stačilo dneka Jak and Daxter. Ta hra se nedá. Myslel jsem že rozkopu barák. Serií jsem hodil pryč a raději jsem si pustil inFAMOUS 1 a Killzone 2 které jsem si koupil a které jsem asi 2 roky nehrál :)

Chepa    Stála i s poštou 5400 :DChepachepa9532    2.4.2014 20:00 Chepa

Stála i s poštou 5400 :D

dopitapetr    A nechceš se podělit? :-Ddopitapetrdopitapetr5480    2.4.2014 19:59 dopitapetr

A nechceš se podělit? :-D

Chepa    dopitapetr - Došly dnes dvě, pro mě a kamoše :DChepachepa9532    2.4.2014 19:55 Chepa

dopitapetr - Došly dnes dvě, pro mě a kamoše :D

dopitapetr    GoOdTiMe: Ta recenze byla ted' v posledním díle Indiana? Já jen, že ten pořad mám docela rád a nerad bych tam nějakou takovou recenzi viděl. Navíc ještě na tak luxusní hru, jakou zajista Dark Souls 2 je.
Chepa: Ta Collectorka ti dnes přišla?
dopitapetrdopitapetr5480
    2.4.2014 19:51
dopitapetr

GoOdTiMe: Ta recenze byla ted' v posledním díle Indiana? Já jen, že ten pořad mám docela rád a nerad bych tam nějakou takovou recenzi viděl. Navíc ještě na tak luxusní hru, jakou zajista Dark Souls 2 je.
Chepa: Ta Collectorka ti dnes přišla?

Chepa   1x   Tohle dneska přišlo z JP :Dodkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ]Chepachepa9532    2.4.2014 19:23 Chepa

Tohle dneska přišlo z JP :Dodkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ]

marolem   2x   Pravidlo stále platí jsou hry a potom DARK SOULS není lepší hry co se týče uzemnění do křesla a říkáte si ještě chvíli a vypnu to.marolemmarolem14404    2.4.2014 18:18 marolem

Pravidlo stále platí jsou hry a potom DARK SOULS není lepší hry co se týče uzemnění do křesla a říkáte si ještě chvíli a vypnu to.

Chepa    Aha got it. Uz sem si myslel, ze je tam neco jako easy xDChepachepa9532    2.4.2014 17:17 Chepa

Aha got it. Uz sem si myslel, ze je tam neco jako easy xDKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

GoOdTiMe    Chepa: Neda, autor asi myslel vyvazenost obtiznosti. .
Jediny co muzes tak si pomoci itemu zvysit obtiznost v dany lokaci. . Pokud hrajes NG, tak po pouziti itemu se docasne zvedne obtiznost na NG+. .
GoOdTiMegoodtime13181
    2.4.2014 17:15
GoOdTiMe

Chepa: Neda, autor asi myslel vyvazenost obtiznosti. .
Jediny co muzes tak si pomoci itemu zvysit obtiznost v dany lokaci. . Pokud hrajes NG, tak po pouziti itemu se docasne zvedne obtiznost na NG+. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Silchas Zmar    Chepa Ano jde. Můžeš pomocí spáleného předmětu přenést celou oblast do NG+ nebo se můžeš připojit ke Covenants, který ti nabídne těžší protivníky apod. .Silchas Zmarsilchas-zmar22866    2.4.2014 17:15 Silchas Zmar

Chepa Ano jde. Můžeš pomocí spáleného předmětu přenést celou oblast do NG+ nebo se můžeš připojit ke Covenants, který ti nabídne těžší protivníky apod. .

GoOdTiMe    Kdyz jsem videl recenzi na Indianu, cekal jsem ze se tady objevi podobna zrudnost. . Nastesti tomu tak neni.
Pekna recenze.
Osmicka mi sice prijde trochu malo. . Ale co. . Je to jen cislo.
Kdyz vidim jak jde kazda druha slavna serie doprd***. .
Jsem rad ze stale existuji hry jako Dark souls. .
Praise the sun !
GoOdTiMegoodtime13181
    2.4.2014 17:10
GoOdTiMe

Kdyz jsem videl recenzi na Indianu, cekal jsem ze se tady objevi podobna zrudnost. . Nastesti tomu tak neni.
Pekna recenze.
Osmicka mi sice prijde trochu malo. . Ale co. . Je to jen cislo.
Kdyz vidim jak jde kazda druha slavna serie doprd***. .
Jsem rad ze stale existuji hry jako Dark souls. .
Praise the sun !Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Chepa    Tam se da nastavit obtiznost?Chepachepa9532    2.4.2014 16:57 Chepa

Tam se da nastavit obtiznost?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

D3nton   5x   Čas který u toho ztratíte nemáte dávat jako mínus :D o tom to právě je, zvlášť v dnešní době kdy jsou i hry které trvají sotva 5 hodin.D3ntond3nton6140    2.4.2014 16:33 D3nton

Čas který u toho ztratíte nemáte dávat jako mínus :D o tom to právě je, zvlášť v dnešní době kdy jsou i hry které trvají sotva 5 hodin.

th0ca    V dark souls si pribeh vypravi kazdej sam podle svyho. A diky tomu se vedou na forech ruzne zapalene diskuse, o tom jake misto ve hre zaujima ta a ta npc. Rozhodne bych to nedaval jako minus. Prave diky tomu je hra zajimava, ze clovek nekouka porad dokola na stejne cut sceny atp, ale sam si vytvari pribeh, kterej se klidne pri druhym hrani zmeni na zaklade zkusenosti z prvni hry.th0cath0ca11767    2.4.2014 15:31 th0ca

V dark souls si pribeh vypravi kazdej sam podle svyho. A diky tomu se vedou na forech ruzne zapalene diskuse, o tom jake misto ve hre zaujima ta a ta npc. Rozhodne bych to nedaval jako minus. Prave diky tomu je hra zajimava, ze clovek nekouka porad dokola na stejne cut sceny atp, ale sam si vytvari pribeh, kterej se klidne pri druhym hrani zmeni na zaklade zkusenosti z prvni hry.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

adultreviews    Sakra ze ja tu PS1 prodaval ted to nemam na cem hrat.adultreviewsadultreviews6447    2.4.2014 15:03 adultreviews

Sakra ze ja tu PS1 prodaval ted to nemam na cem hrat.

Silchas Zmar    Narace je v každé první hře, proč to tedy píšete do mínusů? Je to jediná hra, která jde jinou cestou.Silchas Zmarsilchas-zmar22866    2.4.2014 14:57 Silchas Zmar

Narace je v každé první hře, proč to tedy píšete do mínusů? Je to jediná hra, která jde jinou cestou.

crockynek   1x   to lootmaster: njn taky by mne zajimalo proc tomu tak neni :(crockynekcrockynek10900    2.4.2014 14:47 crockynek

to lootmaster: njn taky by mne zajimalo proc tomu tak neni :(

dopitapetr    I když venku panuje tak krásné počasí jako v posledních dnech, raději se doma zavřu v pokoji a pařím Dark Souls 2. Tohle je prostě jedna z mála her, od které se hodně těžko odchází.dopitapetrdopitapetr5480    2.4.2014 14:30 dopitapetr

I když venku panuje tak krásné počasí jako v posledních dnech, raději se doma zavřu v pokoji a pařím Dark Souls 2. Tohle je prostě jedna z mála her, od které se hodně těžko odchází.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (538 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11969 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (430 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (6 příspěvků), STEAM -všechno sem (7014 příspěvků), Soška - Aiden Pearce (prodám) (1 příspěvek), Prodám Intel Core i5-6400, LGA1151 (1 příspěvek)

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
PES 2018 – fotbal pro fajnšmekry

Jaký je nejnovější fotbálek od Konami? Co přináší nového a jak se hraje? Otázek je celé řada a odpovědi najdete v dnešní recenzi.

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 11. až 17. září

Doom a Wolfenstein 2: The New Colossus pro Switch, veřejná PC beta Call of Duty: WWII, Season Pass Star Wars: Battlefrontu zdarma, streamování her…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Vládce Tokia

V kůži mocného monstra ničte japonskou metropoli a rozdávejte mocné údery svým nepřátelům.

 
 
 
Conan Exiles: The Frozen North – výprava do hor

Vyprahlá poušť, nevyzpytatelná oáza a drsné vrcholky hor. Jaké bylo naše přežívání?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole