Uživatel nepřihlášen
   

Hitman: Absolution – stylový návrat legendy

Neděle 18.11.2012 14:00 - Autor: Michal "Mendys" Maliarov - Rubrika: Recenze Recenze Hitman: Absolution

Po dlouhé odmlce se plešatý zabiják Agent 47 opět vrací na scénu a ukazuje, že neztratil nic ze svých kvalit. Podrobnosti v naší recenzi.

Recenze z hraní PC verze

Je to už pěkná řádka let, co se na trhu objevil titul Hitman: Blood Money a mnozí před oznámením Absolution nejspíše ani nedoufali, že se oblíbený klonovaný zabiják vůbec vrátí. Herní struktura, která vás opravdu nutí přemýšlet, je totiž v poslední době hodně vzácná a o to více těší fakt, že si IO Interactive dalo tu práci vrátit Hitmana v jeho plné síle. Se všemi surovými reáliemi, hardcore hratelností a nevyčerpatelným (i když lehce chladivým) charismatem hlavního protagonisty.

...
Délka: ...
Hitman: Absolution - Launch trailer
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Tentokrát je to osobní

Jedním z hlavních prvků předchozích dílů bylo cestování po celém světě. Dostanete cíl, vystartujete do vyznačené země, odstraníte jej a letíte dál. Vývojáři si však řekli, že už neosobních zakázek bylo dost a vytvořili příběh, který mnohem více krouží kolem Hitmana samotného, jeho nadřízených a známých. To je podle mě skvělý krok, jelikož bylo potřeba pro návrat hrdiny vymyslet něco nového, osvěžujícího a originálního. A ačkoliv nelze zápletku označit za veskrze perfektní, náladě hry sedne skvěle.

Podle informací od vedení však Diana svou Agenturu podvedla a unikla s cenným předmětem, což ji samozřejmě na zátylek umístilo laserový zaměřovač ostatních agentů.

Jak už je známo z trailerů i od studia samotného, hra začíná jen dalším obyčejným cílem. I když, tentokrát to není moc obyčejné, jelikož se jedná o Dianu Burnwood, bývalou „pomocnici na drátě“ a člověka, který Agentovi 47 kdysi zachránil život. Podle informací od vedení však Diana svou Agenturu podvedla a unikla s cenným předmětem, což ji samozřejmě na zátylek umístilo laserový zaměřovač ostatních agentů. A kdo jiný se na tak delikátní práci hodí lépe, než náš plešoun?



Jak ale záhy zjišťujete, nic není tak černobílé a oním cenným předmětem je holčička jménem Victoria. Rozhodně tady nebudu popisovat, kým je a proč Diana obětovala svůj život za to, aby byla v bezpečí. Řeknu jen, že je pro Agenturu nesmírně cenná a pro její návrat podstoupí cokoliv. Jediným štěstím Diany je však její blízký vztah k našemu hrdinovi, který ve správný moment udělá své a Hitman, nejlepší zabiják Agentury, slíbí chránit holčičku vlastním životem.

Jak jistě chápete, to se mu nejednou šeredně vymstí, chladnokrevnost a vypočítavost však vždy byly hlavními pomocníky Agenta 47 a jediné, co se nyní změnilo, jsou okolnosti. Na útěku před policií, vlastními bývalými zaměstnavateli a několika dalšími ubožáky, kteří chtějí dostat „cenný náklad“, tak musí Hitman zjistit, co je Victoria zač, proč po ni prahne polovina podsvětí a když bude nejhůře…odstranit všechny, kdo se mu postaví do cesty.


Když musíš, tak musíš

Strukturou se nový Hitman prakticky neliší od svých předchůdců. Ačkoliv je příběh mnohem osobnější a uzavřenější, stále se posouváte od cíle k cíli, jen se nyní mezitím snažíte zjistit více informací a přijít na kloub celé situaci. Vůbec poprvé se také všechny události odehrávají ve Spojených státech a náš hrdina nekrouží po světě. Nemusíte se však bát, různorodosti je na území USA více než dost a prakticky každá mise je odlišná stylem, atmosférou i prostředím. Zavítáte do čínské čtvrti Chicaga, jeho knihovny a soudní síně, odskočíte si také do Dakoty a prosluněného městečka Hope, které nabídne zcela odlišný zážitek od propršeného města plného tvrdých chlápků a dolů. Až na výjimky navíc každá úroveň nabízí velmi bohaté okolí, což je hrám série vlastní, a dává vám kupu způsobů, jak se vypořádat se situací.

Máte tu pár počátečních obtížností pro začátečníky a příležitostní hráče, pro fajnšmekry a letité fanoušky je tu však připraven hardcore mód, kde se nedočkáte absolutně žádných pomocníků.

Tím se ostatně dostáváme ke hřebu titulu, a sic jeho naprosté svobodě a otevřenosti. Největším strachem fanoušků bylo, že vývojáři titulu zjednoduší a přizpůsobí dnešním poměrům, což ostatně bylo vidět už v předchozím dílu. Strach však můžete směle odfouknout, Hitman je zpět a je stejně tvrdý, drsný a těžký, jako jeho počátky. Jistě, máte tu pár počátečních obtížností pro začátečníky a příležitostní hráče, pro fajnšmekry a letité fanoušky je tu však připraven hardcore mód, kde se nedočkáte absolutně žádných pomocníků. A věřte, že je to mnohem větší záhul, než si dokážete představit. Každá obtížnost vám totiž ubírá na jednotlivých pomůckách a celkově zinteligentňuje AI nepřátel a postav v okolí, jejich reakce na situaci a činy.



Ostatně právě umělá inteligence dělá ze hry velmi živou záležitost. Podle vývojářů se na AI pracovalo opravdu hodně, a je to znát. Ať už se stane jakákoliv situace, postavy v okolí na ni dokážou čile a realisticky reagovat. Pokud uvidí tělo, začnou prohledávat okolí, stanou se pozornější a mnohem rychleji vás zpozorují. Pokud však nebudete odhaleni s pistolí nad mrtvolou, povětšinou do vás nikdo nikdy ihned nezačne pálit a všichni se snaží nejprve zjistit, co se vůbec stalo. Někdo vás tak může požádat, abyste odešel, což je asi nejideálnější způsob, jak vypadnout z místa činu. Jiní zase začnou požadovat, abyste jim ukázal obličej, druzí zase začnou přemýšlet, zda už vás nikde neviděli. Právě díky tomu můžete ve hře aplikovat nápady z reálného života, jelikož se AI chová vcelku realisticky. Viděl někdo moji zbraň? Viděl mě někdo zabíjet? Ne. Tak proč se nervovat, obléknu se do hadrů uklízeče a v klidu odkráčím. Bohužel se neobešlo bez několika kiksů, nebo spíše kompromisů AI, které jsou ostatně v sérii už zažité.

Velmi užitečnou funkcí je rychlé zabíjení. Po jeho spuštění vám začne ubývat instinkt a vy máte chvíli na to, abyste po vzoru Splinter Cell: Conviction označili co nejvíce nepřátel a pustili řadu luxusně vypadajících headshotů.

Převlékání je samozřejmě nedílnou součástí i nového dílu, tentokrát jsou navíc převleky vázány na jeden nový prvek, a sic Instinkt. Ten se vám postupně doplňuje, když potichu a chytře odklízíte nepřátele, plníte úkoly nebo nacházíte rozličné předměty v okolí a slouží hned k několika účelům. Tím prvním je možnost splynout s okolím. V případě, že se snažíte v převleku dostat skrze zaplněné prostředí a někdo vás začne podezřívat, podržíte tlačítko instinktu a prokráčíte směle skrz. Chytré je také využívat stacionární schovky, jako jsou například koblihy v policejním okrsku či ovládání strojů v dolech. Velmi užitečnou funkcí je rychlé zabíjení. Po jeho spuštění vám začne ubývat instinkt a vy máte chvíli na to, abyste po vzoru Splinter Cell: Conviction označili co nejvíce nepřátel a pustili řadu luxusně vypadajících headshotů. To pomáhá jak v zapeklitých soubojích, tak ve chvíli, kdy čelíte několika strážím a chcete je všechny sejmout bez toho, abyste riskovali odhalení šmejděním myši k jednotlivým hlavám. A samozřejmě to pěkně vypadá.


Batoh bez mapy

Změnou značně prošel inventář a jeho používání. Hitman dokáže unést najednou slušný počet zbraní včetně dvou druhů duálních pistolí, samopalu, ostřelovačky, škrtícího drátu a dalšího předmětu z okolí. Vše navíc lze bez problémů schovat pod sako, což zní možná divně, jinak by to ale v podobné hře ani nešlo. Pro dosažení co nejvyššího skóre na konci mise se navíc vyplatí opravdu přemýšlet nad postupem a z větší části dělat věci potichu. Nejen, že si hru tímto stylem mnohem více užijete, ještě ale narazíte na neopakovatelné konverzace a situace, když budete jen naslouchat. Nechybí ani pár parádních odkazů z jiných her Square Enix, což se musí líbit fanouškům.

Zcela zmizela interaktivní mapa, jeden z klíčových strategických prvků předchozích dílů. Její přítomnost částečně nahradil Instinkt, který po spuštění zviditelňuje zajímavá místa v okolí a dokáže dokonce ukázat všechny postavy a jejich předpokládaný směr chůze skrze zdi, což se rozhodně hodí pro tichý postup a v zásadě nahrazuje mapu v reálném čase, navíc ani nemusíte neustále přepínat mezi hrou a mapou. Svým způsobem se navíc značně zvyšuje obtížnost, jelikož musíte opravdu prozkoumávat prostředí a přemýšlet, kudy se vydáte, vše navíc za chodu a bez zdržování. Instinkt vám navíc kromě konkrétních cílů a míst úniku neukáže, kde se válí onen klíč pro postup dál, vše si budete muset hezky najít sami. A to je podle mě další velké plus pro zvýšení pozornosti a zážitku ze hry.



Opomenout bych nesměl ani další prvek, který moc hráče k soubojům netlačí. Vaše zdraví totiž ubývá relativně rychle a pod přímou palbou dlouho nevydržíte. Navíc se vám zdraví nijak neobnovuje, a pokud nenajdete lékárničku, máte smůlu. Všechny úrovně jsou navíc doslova posety postavami, takže sprintování k nejbližší lékárničce opravdu nepomůže. Někdo po vás začne šít, někdo poběží donášet, někdo si to bude chtít vyřídit osobně. Takový únik ze soudní síně při plném poplachu není žádná sranda a budete rádi, pokud se dokážete schovat v nějaké skříni. Ano, samozřejmě se vrací rozličné schovky, rozeseté všemožně po úrovni, kam můžete také přetáhnout a schovat mrtvoly, aby zbytečně neplašily kolemjdoucí. Dávejte však bacha, nepřátelé jsou inteligentní a dokážou si zvednout tlak už i z malé kaluže od krve, kterou samozřejmě nijak nevymažete.

Když pouť skončí

Hitman naštěstí neobsahuje žádný plnohodnotný multiplayer. Říkám naštěstí, protože se díky tomu mohli vývojáři maximálně soustředit na singleplayerový zážitek. Na druhou stranu najdete online mód jménem Contracts, který sedí nátuře hry mnohem lépe. Všichni fanoušci série odjakživa soutěžili, kdo je nejlepší, nejtišší a nejrychlejší zabiják. Zatímco předtím se jednalo spíše o výměnu YouTube videí, tentokrát to IO Interactive komunitě umožňuje přímo ve hře, a to luxusním způsobem.


Představte si každou úroveň ve hře jako menší editor. Vyberete úroveň, vstoupíte do ni a svět okolo žije. Události probíhají, všichni NPC postavy dělají svou práci a vy v kůži Hitmana procházíte úrovní a přemýšlíte, koho odpravit. V každé úrovni můžete označit, kdo bude hlavním cílem, a je jedno, zda se jedná o uklízeče, policistu nebo zhulence. Označíte postavu, ideální způsob zabití, jeho čas a postup. Pak projdete dál, označíte několik dalších lidí, svůj postup uložíte a nahrajete na komunitní server jako výzvu. Všichni ostatní si mohou vaši výzvu stáhnout a pokusit se ji co nejlepším způsobem splnit. Za vše samozřejmě dostáváte body, díky kterým si dokupujete lepší vybavení, obleky a další serepetičky. Pokud nejste tvořivá nátura, stačí jednoduše zabrousit online a vybrat si výzvu pro sebe.

Díky počtu úrovní a především postav v nich jsou možnosti prakticky neomezené a vždy se najde někdo, kdo vymyslí nějaký šílený způsob a cíl, který se budou snažit ostatní dostat.

Contracts beru jako jeden z nejlepších nápadů bez přímého multiplayeru za posledních několik let, který vám vydrží prakticky nekonečně dlouho a budete v něm soutěžit dlouho poté, co dohrajete příběh. Díky počtu úrovní a především postav v nich jsou totiž možnosti prakticky neomezené a vždy se najde někdo, kdo vymyslí nějaký šílený způsob a cíl, který se budou snažit ostatní dostat. Zde před IO Interactive opravdu smekám.



Když styl velí grafice

Nový Hitman běží na druhé generaci Glacier enginu a ten dělá vše pro to, aby si hráči odnesli co nejpůsobivější zážitek. Nejde tu ani tak o krásy grafiky jako takové, jako spíše o precizní výtvarný styl, ve kterém série vždy kralovala. Ať už procházíte soudní síní, zapršenými uličkami města nebo se kocháte tanečnicemi v přelidněném strip klubu, vše je vypipláno do posledního detailu a právě to hráče nepřestává udivovat. Nejvíce potěší efekty vody a deště, stejně jako osvětlení a hra světel a stínů. Velmi dobře vypadají také postavy, detaily oblečení a obličeje. Svět Hitmana vypadá až moc realisticky a živě, vše působí věrohodně a některé scenérie dokážou zlákat k obyčejnému obdivování. Ani nevím, kolik minut jsem skejsnul ve strip klubu.

Mlčenlivého agenta se opět ujal David Bateson, v týmu se to ale hvězdami jen hemží. Nechybí Marsha Thomason v roli Diany či Powers Boothe v roli šéfa Agentury Travise.

Ať je však dokonalost enginu sebe veliká, občas jsem narazil na rozmazané textury a obličejům by prospěl nějaký ten polygon navíc, především pak když je sledujete zblízka ve filmečcích, které jsou renderovány v enginu hry. Naopak synchronizace rtů a mluveného slova je na velmi slušné úrovni a především malé detaily postav a jejich chování jim dokáže vtisknout život. Postavy by samozřejmě nebyly nic bez jejich dabérů. Mlčenlivého agenta se opět ujal David Bateson, v týmu se to ale hvězdami jen hemží. Nechybí Marsha Thomason v roli Diany, Powers Boothe v roli šéfa Agentury Travise či perfektní Keith Carradine, který ozvučil dakotského magnáta Blaka Dextera.


Soundtrack se drží v rámci celé série a velmi příjemně spojuje elektronickou hudbu s orchestrálním doprovodem, který především vypjatým situacím a přestřelkám skvěle sedne. Soundtrack má na svědomí Thomas Bartschi, který nahradil původního Jespera Kyda. Musím přiznat, že dostatečně úspěšně.

Návrat, jak se patří

O Hitmana jsem měl během jeho vývoje oprávněný strach. Celá série totiž vždy byla a je o přemýšlení, taktice a hardcore hratelnosti, která je výzvou. Současná doba je však plná akčních her, které svou obtížností připomínají spíše tutoriály. IO Interactive naštěstí nezklamalo a vrátilo Agenta 47 se vší parádou. To, co jsme na sérii tak milovali, zůstalo do poslední kapky, a i když chybí některé dřívější prvky, byly nahrazeny novými, modernějšími mechanismy, které do hry dobře zapadají. Příběh proletíte jedním dechem, a až budete dostatečně připraveni, vyražte do Kontraktů a ukažte, kdo je na světě nejlepší asasín.

PS: Nezapomeňte dnes v 17:30 naladit LivePlay s Hitmanem, kde se hře budeme věnovat podrobněji a ukážeme vám vše, co budete chtít vědět. Bez spoilerů a zábavně!

Hitman: Absolution na PC, PS3, Xbox 360Hodnocení hry
Skóre hry 9 9/10
Hitman: Absolution
» Více o hře
Líbí se nám
  • návrat ke kořenům
  • Instinkt
  • řádně tuhá obtížnost
  • mód Contracts
  • osobitý výtvarný styl
  • živoucí svět
  • skvělá umělá inteligence
Vadí nám
  • občasné kiksy AI
  • pár grafických nedostatků
Verdikt: Hitman měl vždy v herním průmyslu svůj neopakovatelný vibe a osobně jsem nesmírně rád, že se po dlouhých šesti letech opět vrací. Vývojáři vyslyšeli všechna přání fanoušků a inovace, které do hry přinesli, žádným způsobem neruší strukturu série. Co chtít více?
Hru ohodnotilo také 263 čtenářů průměrnou známkou 8.7/10.
Ľubor Fabian (10), _Immortall- (10), Ironix32 (10), tovlasek (10), MILDAman-3000 (10), iNva (10), Rewan (6), KET312 (10), Axon (8), Darius (10), StrikerTH (9), D3VL3R (7), IMP700 (10), PETAS117 (9), Vlastimil91 (9), soldierXXXX (10), Dweight (9), Redpoint1 (6), Fejfi (9), Imrik (8), HoloCron (10), Mine (9), SamFisher (8), dcreep45 (8), theo (9), corey26 (10), vegasss7771 (8), Gerald of Rivia (10), Play (7), SHIT222 (10), SAMES (10), martyEF (9), -STEFFAN- (10), warhammer77 (10), Rocky6740 (10), thundeus (10), ozzyozzy (9), Joker_The (10), BenderXCZ (8), BionicD (8), geobbu (9), Myrra (10), midder (7), Tarpan (8), Bogi_cze (7), Mazarox (9), bErRishTO (8), Szczigi (10), Praky (10), Lumicko (10), Petras (10), simon34 (9), Toxik (8), Kamcza715 (10), DarkDriver (9), Awake28 (9), Snorlax (9), Enemy_001 (9), Havlacio123 (9), sokolik1144 (9), warmanager (10), hudi11 (9), Blizz (8), Veritas (8), RecreesCZ (10), Doominnoo (8), Ka3el (9), Pato8 (8), Dare (9), Bonpar (9), Phillios191 (8), Andrsten (8), michalin (9), klesla (10), stihac10 (7), LanceCZ (9), Icarus (9), Antidox (8), 23cicer (9), aSsAsSiNuS (10), Lucas War (10), LoWier (9), Kamikaze Ninja (9), Skallagrim (7), Mrkrikajs (8), melish1945 (10), avalanchedisc (9), Davelek (8), DavrosCZ (10), Temgotin (10), Jarda65 (10), ChiLLi_Master (10), tungus svk (9), AmID34D (8), Killermsik (7), urbi.j (9), Atlantis (6), KrytaCZ (7), kubakonek (9), breeg (9), mirrko (9), Legrion (8), Karui (8), Kubajzna (9), GTA 5 Fan (8), kurny31 (8), Novisss1 (9), Abakanius (8), MagicFiberCZ (9), JazzCZ (8), Blodex (10), Hodor (9), Wojki (10), gocek.tigr (9), ILayme (9), Fildus (9), mirek TANECEK (9), Moody7822 (10), balcy (9), Molitann (10), MarkCZ (8), Toreador (10), stalkertwo (10), japol (9), Kozopes (8), LuckyBaal (8), JonikCZ (9), okick (8), MrXPlayCZ (8), Semuel (5), jesterkacz (8), -OverLord- (9), LucyferEwill (10), tomidelo (10), Mordred (10), Vynex (10), largo (9), Selphie (8), shaak (9), žemla (10), Darnatos (9), Zack (9), Bryan (9), beeturbo30 (8), EliminatorCzech (9), Ardis (8), bart201 (9), vancouver97 (9), mlok1911 (9), Balldur (9), Phase (9), Narky(connor) (9), Aveline (9), chelseacz (10), Damián (9), Zainex (10), Lord Soup (7), th0ca (7), Tom666 (9), Mustaffa (9), miirroo (7), Hoot (6), Big Boss (8), AsuraCzech (8), Bargud (7), Deyw (8), gumadzus (10), TheDrifT3r_Cz (9), assasins creed (10), Jencl (8), brigand cz (9), NintendoNES (8), Keeper (7), DwaneDibbley (7), Halalí (9), 0martas0 (10), Urbi (10), Kirkes21 (10), Horry (10), Tiberius92x (10), Danigon (9), Desmond Miles (7), Škorpion (8), F-Zol1s (8), Raden (9), Toldo (9), Ice Golem (9), theDafli90 (9), hej7mi (10), Lišák (8), želva (10), G4rgamel (10), CZconnor (9), Man1akCZ (9), legolas0901 (10), Sovjet (8), Ghost_ (10), Freddie (8), RockMax (6), Smirnow (10), Bayernfan (8), Call of duty (10), Tejkr (9), Nick (7), hozix (8), Cvrnda (8), Parasit (9), versace186 (9), Bart12 (9), stuntman (8), Skutecny.David (9), shifty205 (9), Stenlly69 (8), Mafian11102000 (8), Petroň (7), Kalňas (9), Mjay (9), Wedomz (10), nero (3), OMG&WTF (10), Kakttus (9), prazak007 (10), Desmond000 (8), fallanga (5), Petr-34 (8), Geralt z Rivie (8), Lubajz (10), TheBalcy (8), Behavioralista (10), Anton (9), jacks1108 (9), witcherrr (9), Lazy (9), Eliot2 (10), Sir Edgar (8), Atom123 (7), Marrino (8), Dager31CZ (9), PetrX (8), Le Magnifique (9), Jendus (10), Gallifreden (8), davidkkk (7), GamerAC (9), CzePavel99 (8), Nathan Drake (9), chips (10), PsyW0lf (9), Paranoia (8), HruLeX (9), Exiperus (6), Blackhand47XD (8), En.kidu (9), Parkysis (7), adalas (9), M1L4N (7), skylines (8), matroš (9), Strec (8), Thorn1991 (8), dantegamer (6), fatush1 (7), Wreis (8)
Před vydáním hru ohodnotilo 73 čtenářů průměrnou známkou 9.4/10.
Gylly (8), Rushi (10), tomito007 (9), Hades47 (8), MikeR (8), patas98 (8), piskovec (10), wolflegion (10), screaw (10), Berry7 (7), Bunhead (8), PlayerOfGame (10), pepino (10), Virus (9), Thomas (10), RaZzor10 (10), ACR27 (10), Warfaryn (10), charmander98 (8), kened94 (10), war100 (10), DepešákDom (10), deff (10), Micuda (10), Ferrar (10), Farcry96 (9), LordOfDav11 (9), zdenda (10), Sectr (10), mrtvola369 (10), metalseed (9), ScorpionMK11 (9), zidpadne (9), lukass.petr (10), Hony (7), lukezamek111 (10), Melmus24 (8), Hrot85 (10), Xenus (10), deres000 (10), Altair 98 (9), Alcatraz105 (10), andrys (10), tomco777 (10), rampage (10), Mimminocc (9), xxtygrxx112zero (10), Louis_Vuitton (5), Ilidary (10), Zoliis (10), KiKca (10), Johanides (8), feldisko (9), Smuky (9), SnEaK (10), čajda (9), niksons (10), Marek77 (10), Rambo (10), damik (10), Mr.Triboni (10), blazen730 (10), zombicek (9), Ko0bantee (10), SOPIM (10), SineD (8), fja_ (9), FJ10 (10), Romis (10), Cmoud94 (10), Lootmaster (9), koubik.11 (10), SeanDevline (10)
(Pro hodnocení musíte být přihlášen)
Tisk  
Hitman: Absolution na PC, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Hitman: Absolution Screenshot ze hry Hitman: Absolution Screenshot ze hry Hitman: Absolution Screenshot ze hry Hitman: Absolution Screenshot ze hry Hitman: Absolution Screenshot ze hry Hitman: Absolution Screenshot ze hry Hitman: Absolution Screenshot ze hry Hitman: Absolution

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Hitman: Absolution – stylový návrat legendy
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
ACzeMiky    Tak takovouhle krávovinu jsem dlouho nehrál. Co je to za recenzi? NPCčka mě zaregistrujou, když se plížim, skrz zeď, vypařim se, objevim se za nima a oni už se otáčej a šijou to do mě nova... Bože tohle že je stylový návrat legendy? Na blood money to nemá ani omylem.ACzeMikyaczemiky13579    30.1.2013 15:33 ACzeMiky

Tak takovouhle krávovinu jsem dlouho nehrál. Co je to za recenzi? NPCčka mě zaregistrujou, když se plížim, skrz zeď, vypařim se, objevim se za nima a oni už se otáčej a šijou to do mě nova... Bože tohle že je stylový návrat legendy? Na blood money to nemá ani omylem.

dusty    návrat legendy na vaše konzole :-Ddustydusty4291    5.12.2012 16:22 dusty

návrat legendy na vaše konzole :-D

Strec    -R. I. P-: Možná na lehčí obtížnosti, ale tady to beru jako že mi nikdo nestrká nic pod nos a zadarmo. Přeci jen Hitman jede víceméně na vlastní pěst a co nemá... to prostě nemá. Náhodou je krásny, jak sám objevím nějakou "skrytou/hlídanou místnost" a "poklad" v ní.Strecstrec4311    28.11.2012 21:41 Strec

-R. I. P-: Možná na lehčí obtížnosti, ale tady to beru jako že mi nikdo nestrká nic pod nos a zadarmo. Přeci jen Hitman jede víceméně na vlastní pěst a co nemá... to prostě nemá. Náhodou je krásny, jak sám objevím nějakou "skrytou/hlídanou místnost" a "poklad" v ní.

-R.I.P-    Bohatě by stačila mapa terénu a místností v baracích. Na vyšší obtížnosti na těch mapách dřív stejně nic nebylo, ale pro orientaci sloužily dobře.-R.I.P-rip1029    28.11.2012 21:33 -R.I.P-

Bohatě by stačila mapa terénu a místností v baracích. Na vyšší obtížnosti na těch mapách dřív stejně nic nebylo, ale pro orientaci sloužily dobře.

Strec    -R. I. P-: S mapou by to bylo už moc jednoduchy. Stačí bohatě minimapa.Strecstrec4311    28.11.2012 21:30 Strec

-R. I. P-: S mapou by to bylo už moc jednoduchy. Stačí bohatě minimapa.

-R.I.P-    Bez mapy si absolutně neškrtám, fakt nechápu proč tam chybí něco natolik zásadního! Budu muset holt zabíjet :(-R.I.P-rip1029    28.11.2012 21:12 -R.I.P-

Bez mapy si absolutně neškrtám, fakt nechápu proč tam chybí něco natolik zásadního! Budu muset holt zabíjet :(

Virus    Strec : :-D Ty mu ji pleskneš do čela viď? :thumbup: Nejstilovější to je ale stále hrnkem a nebo strunkou ;-) Ale rád hážu flašky na odvedení pozornosti a taky sem tam si nastražím kanistr pro ten případ, co kdyby se to zvrtlo. :-)Virusvirus7406    27.11.2012 19:16 Virus

Strec : :-D Ty mu ji pleskneš do čela viď? :thumbup: Nejstilovější to je ale stále hrnkem a nebo strunkou ;-) Ale rád hážu flašky na odvedení pozornosti a taky sem tam si nastražím kanistr pro ten případ, co kdyby se to zvrtlo. :-)

Strec    Virus: Můj scénář... jen já nečekám na vzdej se.Strecstrec4311    27.11.2012 18:25 Strec

Virus: Můj scénář... jen já nečekám na vzdej se.

Virus    Strec: Je jich asi 5 že jo? No a ty jsi mám za to na třetí a já na páté. Jo je to super těžké ale tak to je prostě Hitman. :lala: A je dobrej. Jen občas mě sere, že chci někam vyšplahat a bum "Co tam děláš? Otoč se, ukáž tvář, to jsi ty vzdej se a bum a už má kudlu v krku a já zase musim od znova! :-DVirusvirus7406    27.11.2012 17:25 Virus

Strec: Je jich asi 5 že jo? No a ty jsi mám za to na třetí a já na páté. Jo je to super těžké ale tak to je prostě Hitman. :lala: A je dobrej. Jen občas mě sere, že chci někam vyšplahat a bum "Co tam děláš? Otoč se, ukáž tvář, to jsi ty vzdej se a bum a už má kudlu v krku a já zase musim od znova! :-D

Strec    Virus: Jedu na první obtížnost z té v profesional "taulce" a jsem přesně za tím klubem (v postupu) o kterým píšeš . A jako i na téhle obtížnosti to není jenoduchy, ale níž bych nešel ani náhodou... tahle obtížnost mi vyhovuje, ale pořád to není nic flustrujícího. Nepochopil bych, kdyby pro někoho byla těžká obtížnost normál :D.Strecstrec4311    26.11.2012 20:14 Strec

Virus: Jedu na první obtížnost z té v profesional "taulce" a jsem přesně za tím klubem (v postupu) o kterým píšeš . A jako i na téhle obtížnosti to není jenoduchy, ale níž bych nešel ani náhodou... tahle obtížnost mi vyhovuje, ale pořád to není nic flustrujícího. Nepochopil bych, kdyby pro někoho byla těžká obtížnost normál :D.

Virus    Jak říkáte, tak i já to hraju na tu nejtěžší možnost a je to maso. Modlím se za každou ventilaci, za každýho blbýho poldu, co snad obejde ten stůl a nepude za mnou a hlavně se modlím, že už konečně najdu své zbraně! ;-) Jsem v té misi, jak mám jít do striptýz baru ale zatim se flákám u těch poldů. :-D A zatim jsem našel asi u třech misí, jak to dát bez zabíjení navíc ale kdo se bude vracet. Já ty dvě nebo jednu mrtvolu vemu. Holt když mi čuměj z otevřeného okna... :lala:Virusvirus7406    26.11.2012 17:20 Virus

Jak říkáte, tak i já to hraju na tu nejtěžší možnost a je to maso. Modlím se za každou ventilaci, za každýho blbýho poldu, co snad obejde ten stůl a nepude za mnou a hlavně se modlím, že už konečně najdu své zbraně! ;-) Jsem v té misi, jak mám jít do striptýz baru ale zatim se flákám u těch poldů. :-D A zatim jsem našel asi u třech misí, jak to dát bez zabíjení navíc ale kdo se bude vracet. Já ty dvě nebo jednu mrtvolu vemu. Holt když mi čuměj z otevřeného okna... :lala:

-R.I.P-    @Keeper aneb další důkaz toho, že za tyhle ty kolikrát směšný zjednodušování nemůžou konzole.-R.I.P-rip1029    26.11.2012 15:31 -R.I.P-

@Keeper aneb další důkaz toho, že za tyhle ty kolikrát směšný zjednodušování nemůžou konzole.

MoRt8    Keeper : : : Tak si nastav obtížnost na Extreme nebo Purist a uvidíš, jak si tě budou hoši všímat a kolik jich bude. S checkpointama se taky nebudeš muset rozčilovat, protože tam žádný nejsou - pěkně postaru, celej level na jeden zátah. 1 chyba po 1/2 hodině hraní a pěkně znova od začátku. Musím se teda ale přiznat, že na obtížnost Purist jsem to dojel do toho levelu, kdy má člověk nastoupit na nádraží do vlaku, což mi zabralo asi 15 hodin čistýho času:-) ) Od toho kola jedu na předposlední obtížnost, kde aspoň člověk vidí, jestli ho nemá někdo v merku a tak. Purist je opravdu masochismus - jediné co máte k dispozici je crosshair a nepřátel je víc, jsou podezřívavější, všímavější a mají rychlejší reakce. Tam to bylo opravdu o tom 50x chcípnout, našprtat každej kout levelu a pak jet jak stroj po paměti. Taky si myslím, že nás ty současný hry nechaly zlenivět a otupět, možná bych to před lety hrál snáze. Koneckonců první Hitman byl taky frustrující hard core. Dneska už na to nejsme zvyklí - hry mají příliš berliček. V tom je novej Hitman fajn, že umožňuje jet to fakt natvrdo.MoRt8mort88219    26.11.2012 14:34 MoRt8

Keeper : : : Tak si nastav obtížnost na Extreme nebo Purist a uvidíš, jak si tě budou hoši všímat a kolik jich bude. S checkpointama se taky nebudeš muset rozčilovat, protože tam žádný nejsou - pěkně postaru, celej level na jeden zátah. 1 chyba po 1/2 hodině hraní a pěkně znova od začátku. Musím se teda ale přiznat, že na obtížnost Purist jsem to dojel do toho levelu, kdy má člověk nastoupit na nádraží do vlaku, což mi zabralo asi 15 hodin čistýho času:-) ) Od toho kola jedu na předposlední obtížnost, kde aspoň člověk vidí, jestli ho nemá někdo v merku a tak. Purist je opravdu masochismus - jediné co máte k dispozici je crosshair a nepřátel je víc, jsou podezřívavější, všímavější a mají rychlejší reakce. Tam to bylo opravdu o tom 50x chcípnout, našprtat každej kout levelu a pak jet jak stroj po paměti. Taky si myslím, že nás ty současný hry nechaly zlenivět a otupět, možná bych to před lety hrál snáze. Koneckonců první Hitman byl taky frustrující hard core. Dneska už na to nejsme zvyklí - hry mají příliš berliček. V tom je novej Hitman fajn, že umožňuje jet to fakt natvrdo.

Keeper    -R. I. P-: ale jo, jinak je inteligence slusna, jak je u teto serie zvykem. .
u predchozich dilu jsem si te konzolovatosti moc nevsiml teda, zadne vymackavani klaves pri soubojich nebo tak neco... celkove i seskupit klavesy by slo, je to az zbytecne klavesove rozsahle
Keeperkeeper7130
    26.11.2012 14:28
Keeper

-R. I. P-: ale jo, jinak je inteligence slusna, jak je u teto serie zvykem. .
u predchozich dilu jsem si te konzolovatosti moc nevsiml teda, zadne vymackavani klaves pri soubojich nebo tak neco... celkove i seskupit klavesy by slo, je to az zbytecne klavesove rozsahle

Strec    -R. I. P-: Přesně. Proti Dihonored nemám nic, ale ta všímavost vojáků byla k smíchu... i když dokázaly překvapit :D, když jsem je bral jako trdla a byl jsem neostražitý já.Strecstrec4311    26.11.2012 14:21 Strec

-R. I. P-: Přesně. Proti Dihonored nemám nic, ale ta všímavost vojáků byla k smíchu... i když dokázaly překvapit :D, když jsem je bral jako trdla a byl jsem neostražitý já.

-R.I.P-    @Keeper Hitman je už od jedničky konzlová hra, cos jinýho čekal? AI bych (pominu-li standartní kiksy) je podle mě na standartně dobré hitmanovské úrovni (nebe a dudy oproti Dishonored! ) . Všímají si skvrn, všímají si ruky čučící přes překážky atp.-R.I.P-rip1029    26.11.2012 06:11 -R.I.P-

@Keeper Hitman je už od jedničky konzlová hra, cos jinýho čekal? AI bych (pominu-li standartní kiksy) je podle mě na standartně dobré hitmanovské úrovni (nebe a dudy oproti Dishonored! ) . Všímají si skvrn, všímají si ruky čučící přes překážky atp.

Keeper    Me vadi teda konzolovitost, ktera je na prvni pohled patrna a na medium obtiznost si me nepratele na deset metru obcas nedokazou vsimnout. . V tom byly predchozi dily lepsi. . A prisly mi mnohem volnejsi, nevim proc. . Ty checkpointy taky nic moc. .
Ale zas tu je krasna moderni grafika, design prostredi, a celkove cela hra :) za me urcite povedene. .
Keeperkeeper7130
    26.11.2012 03:33
Keeper

Me vadi teda konzolovitost, ktera je na prvni pohled patrna a na medium obtiznost si me nepratele na deset metru obcas nedokazou vsimnout. . V tom byly predchozi dily lepsi. . A prisly mi mnohem volnejsi, nevim proc. . Ty checkpointy taky nic moc. .
Ale zas tu je krasna moderni grafika, design prostredi, a celkove cela hra :) za me urcite povedene. .

-R.I.P-   2x   Já si to dal nejdřív na experta, ale pak jsem zjistil, že tam vůbec není mapa, takže jsem si to s klidem dal na hard. Bez mapy a toho instinktu bych jednu misi hrál 3 hodiny.-R.I.P-rip1029    24.11.2012 20:00 -R.I.P-

Já si to dal nejdřív na experta, ale pak jsem zjistil, že tam vůbec není mapa, takže jsem si to s klidem dal na hard. Bez mapy a toho instinktu bych jednu misi hrál 3 hodiny.

MoRt8    Tak jsem to rozehrál na PURIST a vypadá to na tvrdej vořech:-)MoRt8mort88219    24.11.2012 14:23 MoRt8

Tak jsem to rozehrál na PURIST a vypadá to na tvrdej vořech:-)

Trongix   1x   Grafika myslím že nemá moc nedostatků :) aspoň na počítači to vypadá nádherně :)Trongixtrongix6500    23.11.2012 08:14 Trongix

Grafika myslím že nemá moc nedostatků :) aspoň na počítači to vypadá nádherně :)

iNva    škoda že ještě nejdou servery na contracts mod : / jináč ale mega super hra. Už se mi opět stalo to, že hraju jedno kolo hodinu a půl každýho obcházím, pozoruju a vymejšlím a pak BUM a průser a mohl jsem jedině vystřílet celé patro guardů :DDDiNvainva5792    20.11.2012 23:40 iNva

škoda že ještě nejdou servery na contracts mod : / jináč ale mega super hra. Už se mi opět stalo to, že hraju jedno kolo hodinu a půl každýho obcházím, pozoruju a vymejšlím a pak BUM a průser a mohl jsem jedině vystřílet celé patro guardů :DDD

Virus   1x   Už je to doma, už se to počítá!
Jdeme pařit, jdeme pařit,
už se bude zase vraždit! :lala:
supr věc! Zatim jen jeden kiks a to jen blbý zvuk vypadl. Se neni čemu divit, 47ka má takovej vražednej pohled, taky bych se radši vypl. :-D No a na tu nejtěžší obtížnost je to něco. Tam neni nic! :-D Tam nevim ani co mačkat ale furt ještě mám při ruce hrnek od kafe. :thumbup:
Virusvirus7406
    20.11.2012 21:46
Virus

Už je to doma, už se to počítá!
Jdeme pařit, jdeme pařit,
už se bude zase vraždit! :lala:
supr věc! Zatim jen jeden kiks a to jen blbý zvuk vypadl. Se neni čemu divit, 47ka má takovej vražednej pohled, taky bych se radši vypl. :-D No a na tu nejtěžší obtížnost je to něco. Tam neni nic! :-D Tam nevim ani co mačkat ale furt ještě mám při ruce hrnek od kafe. :thumbup:

bErRishTO    Prosím mohl by mi někdo potvrdit že 1st day patch má 2, 5GB? nebo sem prostě debil a PC mi nechce nainstalovat hitmana celého z disku?bErRishTOberrishto2382    20.11.2012 18:08 bErRishTO

Prosím mohl by mi někdo potvrdit že 1st day patch má 2, 5GB? nebo sem prostě debil a PC mi nechce nainstalovat hitmana celého z disku?

ltr33    lootmaster - sel jsem ven odnest pc do kontejneru z pc kapala voda lidi se na mne divali jak na magora a jeden z nich se mne zeptal co to delam a ja mu rekl optimalizaci pc a ten hned na to no to tak to taky musim vyzkouset ... vidis tvuj navod pomohl vice lidem si dobra duse :D :D (pro mene chapave zase joke)ltr33ltr3311336    19.11.2012 10:57 ltr33

lootmaster - sel jsem ven odnest pc do kontejneru z pc kapala voda lidi se na mne divali jak na magora a jeden z nich se mne zeptal co to delam a ja mu rekl optimalizaci pc a ten hned na to no to tak to taky musim vyzkouset ... vidis tvuj navod pomohl vice lidem si dobra duse :D :D (pro mene chapave zase joke)

Lootmaster   1x   ltr33: šestému bodu by měl uživatel věnovat maximální pozornost pro úspěšný přechod na nový systém .... doporučuji kontejner na el. odpad mají ho na všech veřejných skládkách. U normálního hrozí zpětné použití = urazy el. proudem případné zprovoznění a navrácení do distribuční sítě a stěžovatelů by nám neubylo. :DLootmasterlootmaster5989    19.11.2012 10:42 Lootmaster

ltr33: šestému bodu by měl uživatel věnovat maximální pozornost pro úspěšný přechod na nový systém .... doporučuji kontejner na el. odpad mají ho na všech veřejných skládkách. U normálního hrozí zpětné použití = urazy el. proudem případné zprovoznění a navrácení do distribuční sítě a stěžovatelů by nám neubylo. :D

ltr33    lootmaster - provedl jsem rady 1-5 ale tu 6 nikdy nevidim myslis ze bych to mohl hodit do normalniho kontejneru? dik za rady snad to pojede na nejvyssi (pro mene chapave je to joke :D)ltr33ltr3311336    19.11.2012 10:36 ltr33

lootmaster - provedl jsem rady 1-5 ale tu 6 nikdy nevidim myslis ze bych to mohl hodit do normalniho kontejneru? dik za rady snad to pojede na nejvyssi (pro mene chapave je to joke :D)

Lootmaster   5x   Hitman mě nikdy nebavil , ale tento díl je první co stojí za zahrátí a konečně se vyšoupl na zábavnou úroveń a má smysl to hrát :) ...jsem příjemě překvapen.

PS: Pro ty co mají Win XP na svém pc doporučuji provést optimalizaci operačního systému a HW podle následujícího návodu, který vám radí lootmaster osobně a funguje ve 100% případů.

1. vyndejte nádobí z dřezu v kuchyni
2. vypněte počítač
3. vypojte vaši case ze sítě
4. vložte case do dřezu
5. pusťe vlažnou vodu aby vás nezebali ručičky
6. omývejte 30 minut v jarové vodě
5. poté už PC nezapojujte do sítě!
6. použijte kontejner na el. odpad.
7. optimalizace dokončena už si musíte koupit novej PC ! :D
Lootmasterlootmaster5989
    19.11.2012 09:48
Lootmaster

Hitman mě nikdy nebavil , ale tento díl je první co stojí za zahrátí a konečně se vyšoupl na zábavnou úroveń a má smysl to hrát :) ...jsem příjemě překvapen.

PS: Pro ty co mají Win XP na svém pc doporučuji provést optimalizaci operačního systému a HW podle následujícího návodu, který vám radí lootmaster osobně a funguje ve 100% případů.

1. vyndejte nádobí z dřezu v kuchyni
2. vypněte počítač
3. vypojte vaši case ze sítě
4. vložte case do dřezu
5. pusťe vlažnou vodu aby vás nezebali ručičky
6. omývejte 30 minut v jarové vodě
5. poté už PC nezapojujte do sítě!
6. použijte kontejner na el. odpad.
7. optimalizace dokončena už si musíte koupit novej PC ! :D

Strec   5x   ScorpionMK11: Už by sis mohl zvyknout. Každá druhá hra je už jen na Vistu nebo 7. Je mi jedno, co kdo používá za systém, ale touto dobou si na tohle ztěžovat je už jen blbost uživatele. Před rokem dobrá, ale teď už se nonXP hry rozjeli ve velkym a hráč by si toho měl být vědom.
S XP jsem byl spokojen, ale okolnosti mě přinutili přejít na 7 a neztěžuju si, jinak bych teď nemohl nic hrát (nového) . A této situace jsem si byl vědom už někdy začátkem roku, takže času na přípravu a přechod nebylo málo (já přešel teprve pře 3 měsícema) .

Jestli je to uměli nasazování DX11, aby se prodával nový systém to nechám konspiračním teoretikům, já s tím prostě nic neudělám a buď se přizpůsobým nebo nehraju.

Ale recenze mě docela mile překvapila, ale i přesto si raději udělám obrázek sám.
Strecstrec4311
    18.11.2012 23:55
Strec

ScorpionMK11: Už by sis mohl zvyknout. Každá druhá hra je už jen na Vistu nebo 7. Je mi jedno, co kdo používá za systém, ale touto dobou si na tohle ztěžovat je už jen blbost uživatele. Před rokem dobrá, ale teď už se nonXP hry rozjeli ve velkym a hráč by si toho měl být vědom.
S XP jsem byl spokojen, ale okolnosti mě přinutili přejít na 7 a neztěžuju si, jinak bych teď nemohl nic hrát (nového) . A této situace jsem si byl vědom už někdy začátkem roku, takže času na přípravu a přechod nebylo málo (já přešel teprve pře 3 měsícema) .

Jestli je to uměli nasazování DX11, aby se prodával nový systém to nechám konspiračním teoretikům, já s tím prostě nic neudělám a buď se přizpůsobým nebo nehraju.

Ale recenze mě docela mile překvapila, ale i přesto si raději udělám obrázek sám.

Andrea    Vitej zpatky 47. . :thumbup:Andreaandrea14123    18.11.2012 22:35 Andrea

Vitej zpatky 47. . :thumbup:

ScorpionMK11   1x   Debilní directx 11! XPčka zase utřeli hubu :(ScorpionMK11scorpionmk116223    18.11.2012 22:00 ScorpionMK11

Debilní directx 11! XPčka zase utřeli hubu :(

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11431 příspěvků), Vaše YT (328 příspěvků), Pokemon GO (63 příspěvků), STEAM -všechno sem (6536 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4350 příspěvků), CS:GO lidi na competitive (17 příspěvků), S.T.A.L.K.E.R (190 příspěvků), Zvolení nejideálnější varianty stavby v editoru (3 příspěvky), Nákup, prodej, výměna (8 příspěvků), Výměna CPU vs OEM verze Windows 10 (13 příspěvků), Undertale - Český překlad (11 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Deus Ex: Mankind Divided - vše, co potřebujete vědět, na jednom místě

Adam Jensen se vydává na boj proti teroristům a Iluminátům. Kdy na ten boj dojde, jak bude vypadat a co ho bude doprovázet?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Sonic,  Pac-Man,  Bionic Commando Rearmed 2 a další!

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Pokémon GO – návod pro začátečníky i pokročilé

Máme pro vás i seznam nejlepších Pokémonů z jednotlivých kategorií a zajímavosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Handheld
 
 
Monster Hunter Generations - v sevření netradiční klasiky

To, co je jinde standardem, nemusí platit úplně všude a těžké začátky vám hra bohatě vynahradí.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld
 
 
Poly Bridge – znáte hráče, všechno zničí

Co takhle si čekání na výrazné tituly roku zkrátit touhle logickou hříčkou o mostech?

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC