Uživatel nepřihlášen
  

Cities in Motion 2 – magnátem veřejné dopravy

Sobota 13.4.2013 13:00 - Autor: "Locky" - Rubrika: Recenze Recenze  Cities in Motion 2

Možná vám SimCity neudělalo radost, možná vás prostě zláká možnost ovládnout veřejnou dopravu velkoměsta. Ale nebude to tak snadné.

Ujela vám před nosem tramvaj? Čekali jste dlouhé minuty na zastávce na autobus, který ne a ne přijet? Zapomněli jste si koupit předraženou jízdenku a teď vás čeká tučná pokuta, protože vás chytil revizor? K čertu s tím, přeci to zvládnete líp! Šanci máte v Cities in Motion 2 (dále CIM2).

Na první pohled toho ve hře nenajdete mnoho: jen kampaň, volnou hru a editor města; přitom měst je také jen několik. Na druhou stranu jsou skutečně velmi rozlehlá a díky editoru si můžete vytvořit vlastní nebo se těšit z kreativity komunity.

Města jsou nedotčena veřejnou dopravou, dokonce zpočátku mnoho lidí cestuje pěšky, takže i automobilový provoz ve špičce je zanedbatelný. Nicméně každý se chce někam dostat a je vaším úkolem kvalitní transport zajistit, a ještě na tom pořádně vydělat.

CIM2 je hospodářská strategie ze staré školy, se spoustou tabulek, s neuvěřitelným kvantem detailů a hlavně s věčně nakrknutými zákazníky.

Nečekejte ale žádnou procházku, na které byste se kochali malebnou grafikou, svištěli kamerou nad silnicemi i vodními kanály a u toho pohodlně usazení v koženém křesle počítali odevšad se hrnoucí zisky. CIM2 je hospodářská strategie ze staré školy, se spoustou tabulek, s možností (a nutností) sledování neuvěřitelného kvanta detailů a hlavně s věčně nakrknutými zákazníky, které byste nejraději poslali do horoucích pekel.

...
Délka: ...
Cities in Motion 2 - Launch trailer
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Obtížné začátky

Jestli nejste veterány prvního dílu, obrňte se trpělivostí. Tutoriál je ve hře takřka k ničemu, nenaučí vás zhola nic, natož aby třeba přidal hrstku užitečných tipů. Sice vás naučí umístit depo a několik zastávek, ale se spoustou důležitých nuancí se pak musíte bolestivě prát sami.

Docela mě překvapilo, že v CIM2 linky nefungují klasickým způsobem, tj. kyvadlově z bodu A do bodu B. Místo toho je počátkem každé cesty depo a koncem musí být totéž depo, jste tedy omezeni na okružní trasy. Ty lze nicméně poměrně pohodlně budovat obousměrně, čímž zajistíte rozumný čas potřebný k cestě mezi kterýmikoliv zastávkami.

Depa, malá i velká, jsou důležitým místem, protože v nich dochází k servisu vozů. Kapacitu depa můžete překročit, nicméně pak není na servisování dost času, což se negativně projeví na technickém stavu vozidel. Obecně depa nesmíte podcenit: jejich vhodná velikost i správné umístění jsou pro kvalitu linek důležité.





Cestou necestou

Obyvatele měst v CIM2 můžete přepravovat autobusy, trolejbusy, tramvajemi, metrem a lodí. Autobusy jsou univerzální a vcelku levné, oceníte na nich využití stávající infrastruktury, jen si musíte dobře ohlídat jednosměrky, aby se vám vozy zbytečně nemotaly po celém městě. Trolejbusy fungují podobně, ale vyžadují výstavbu trolejí, což je obvykle kontraproduktivní investice.

Tramvaje jsou naopak super, i když jsou nákladné a občas je náročné vyzrát na jednosměrky rozumnou trasou – nemluvě o tom, že když si neohlídáte, do jakého pruhu dáváte koleje, nebude fungovat zastávka. Naopak lodě jsem si neoblíbil, i když je pravda, že kolorit města doplní moc hezky.

Netrvá dlouho a začnou první potíže: na zastávce se čeká dlouho, vůz má zpoždění, řidič ignoruje pasažéry…

Kapitolou samou pro sebe je metro. Je velice efektivní a zastávky pokryjí větší plochu, než je tomu u ostatních dopravních prostředků, nicméně výstavba je uživatelsky extrémně nepříjemná. Lákavou možností však je použití metra coby nadzemky nebo vlaku.

Tabulky, chaos, panika

Když zvládnete umístění depa a zastávek, stačí naklikat trasy, ověřit potřebný počet vozů, koupit ty správně velké a hurá rýžovat peníze. Město můžete pohodlně rozdělit do čtyř tarifních zón a následně nastavovat ceny jízdenek pro jednu jízdu i pro jízdu napříč různým počtem zón, ale také měsíční jízdenky. A že si s nastavováním užijete: každou chvíli je něco moc drahé nebo levné a stojí za to flexibilně reagovat na aktuální náladu zákazníků.

Netrvá dlouho a začnou první potíže: na zastávce se čeká dlouho, vůz má zpoždění, řidič ignoruje pasažéry… Něco vyřešíte změnou jízdního řádu (ovlivnit jde do nejmenších detailů a na různé části dne), něco platy zaměstnanců. Občas je nutné dokoupit nebo vyměnit vůz, to není nic nového.

Drsné je, jak s přibývajícím počtem linek exponenciálně rostou starosti. Hra vám dává docela použitelné (byť ne nutně kdovíjak pohodlné) nástroje na sledování palčivých míst vašeho podnikání, ale jejich řešení zabírá čím dál větší množství času. Trochu pomůže možnost pojmenovávat depa, vozy a linky, ale za několik hodin hraní se vám z tabulek stejně bude motat hlava.



O penězích a městech

Peníze jsou pochopitelně až na prvním místě, ale kromě jejich získávání usilujete v kampani o plnění hlavních cílů i vedlejších úkolů, jaké se občas objeví. Ty vedlejší obvykle spočívají v propojení určitých budov linkou, případně i v přepravení určitého počtu lidí. Klidně je můžete odmítnout, když se vám do nich nechce, a nic moc se neděje. S hlavními úkoly to je složitější: zasekl jsem se už u prvního (získat 15% pokrytí města), protože hra s ukládáním a načítáním obvykle zapomněla částečné splnění cíle a obecně se nezdálo, že by vyhodnocování plnění tohoto úkolu dávalo jakýkoliv smysl.

Ve hře má každý člověk konkrétní bydliště i konkrétní zaměstnání, kam se nějakým způsobem dopravuje.

S plnýma rukama práce na uspokojování potřeb rozmazlených obyvatel snadno vyčerpáte počáteční balík peněz, přičemž i pokud linky vydělávají, na monumentální výstavby hotovost dlouho nestačí. Systém půjček je podobně jako spousta dalších aspektů ve hře podrobně propracovaný, můžete si detailně vyhrát s vhodnou délkou splácení, která samozřejmě ovlivňuje úrok a výši splátky.

Důraz na simulaci nejmenších detailů je patrný všude. V CIM2 má každý člověk konkrétní bydliště i konkrétní zaměstnání, kam se nějakým způsobem dopravuje, auta musí někde parkovat… dokonce celé město se postupně rozrůstá, zatímco se různě mění jeho ekonomická situace. K tomu můžete ostatně přispět sami díky budování nových silnic – nakonec někdy je to jediný způsob, jak se vyhnout komplikacím s dopravou kvůli opravdu velkému množství jednosměrek.





Odjezd do západu slunce

Co CIM2 nelze upřít, je povedené grafické zpracování. Budovy i okolní terén jsou detailní; kamerou můžete sjet pouhých několik metrů nad povrch a všechno pořád vypadá (na strategii) parádně. Hra simuluje běh času, můžete tedy sledovat putování slunce na obloze a po setmění se kochat městem zářícím okny i lampami veřejného osvětlení.

S tím kontrastuje vcelku mizerné ozvučení. Na jednu stranu hluk ulice i ambientní zvuky při pohledu z oblaků jsou v pohodě, všechno ostatní působí jak z patnáct let starých tycoonů. Nejvíc asi zamrzí hudba: není vyloženě špatná, ale zřejmě kvůli bugu ji ve hře prakticky nikdy neuslyšíte.

Jen pro někoho

Celkově je CIM2 rozporuplnou hrou. Ohromí obrovským důrazem na řadu detailů, nicméně zároveň nepotěší nedostatkem některých možností, které byste čekali. Zamrzí také mnohdy kostrbaté ovládání.

Při rozhodování, zda si hru pořídit, záleží jen na tom, jak je vám tento žánr blízký. Pokud se rádi probíráte mrakem tabulek a v brutálním chaosu nespočtu dep, linek, vozů, zastávek a stížností lidí se budete cítit jako doma, neváhejte a jděte do toho. CIM2 ale není pro odpočinkové hraní, v takovém případě postavíte několik linek, pokocháte se okolím, zanadáváte si na nevděčnost obyvatel virtuálního města a půjdete raději hrát něco jiného. Na výsledné číslo v hodnocení proto příliš nehleďte: CIM2 prostě buď jsou pro vás, nebo ne.

Cities in Motion 2 již vyšlo, u nás ho má na starost Cenega, která připravila české titulky.

Cities in Motion 2 na PC, MacHodnocení hry
Skóre hry 6 6/10
 Cities in Motion 2
» Více o hře
Líbí se nám
  • propracovaná simulace obyvatel
  • budování veřejné dopravy v dynamickém velkoměstě
  • pohledná grafika
  • důraz na velké množství detailů
  • stavba mnoha druhů silnic
Vadí nám
  • množství zbytečných bugů
  • nemožnost vést linky z bodu A do bodu B
  • nepříjemný interface na budování metra
  • po čase velký chaos v péči o cestující
  • tutoriál k ničemu
  • zastaralé zvuky a prakticky absentující hudba
Verdikt: V ledasčem podařená simulace veřejné dopravy ve velkém městě, která však také trpí řadou chyb. Pro někoho vysněná hra, pro ostatní zbytečnost.
Hru ohodnotilo také 17 čtenářů průměrnou známkou 5.6/10.
morrelo (9), PsychoGamer (1), SAMES (1), Bart12 (8), D3VL3R (8), simon20 (8), Moonis (6), Echosword (8), Lootmaster (4), mirrko (5), japol (5), Toldo (8), Praky (5), czmajkl (2), Pessurczech (5), stoupa (6), lukasiino (7)
(Pro hodnocení musíte být přihlášen)
Tisk  
Cities in Motion 2 na PC, MacScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry  Cities in Motion 2 Screenshot ze hry  Cities in Motion 2 Screenshot ze hry  Cities in Motion 2 Screenshot ze hry  Cities in Motion 2 Screenshot ze hry  Cities in Motion 2 Screenshot ze hry  Cities in Motion 2 Screenshot ze hry  Cities in Motion 2 Screenshot ze hry  Cities in Motion 2

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Cities in Motion 2 – magnátem veřejné dopravy
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
kosdais    Hm ja vim
:lol:
kosdaiskosdais18858
    17.4.2013 19:05
kosdais

Hm ja vim
:lol:

morrelo    @kosdais Vždyť já s tebou souhlasil :Dmorrelomorrelo1503    16.4.2013 14:14 morrelo

@kosdais Vždyť já s tebou souhlasil :D

kosdais    Kdyt ja rxkam ze to je drahe a ne levnekosdaiskosdais18858    15.4.2013 19:33 kosdais

Kdyt ja rxkam ze to je drahe a ne levne

morrelo    @kosdais Tak levné to zrovna není, zvláště v porovnání s CiM 2morrelomorrelo1503    15.4.2013 17:30 morrelo

@kosdais Tak levné to zrovna není, zvláště v porovnání s CiM 2

kosdais    @morrelo Ty jo na to jak je to stary tak je to drahy (v porovnani se SimCity a The Sims 3)kosdaiskosdais18858    15.4.2013 16:59 kosdais

@morrelo Ty jo na to jak je to stary tak je to drahy (v porovnani se SimCity a The Sims 3)

kosdais    Aha ty myslis Omsi - Buskosdaiskosdais18858    15.4.2013 16:58 kosdais

Aha ty myslis Omsi - Bus

kosdais    @morrelo hm ja nevim jiste jesli si to mam koupit protoze tet hraju SimCity a Minecraft takže nechci hrat 3 hry dobromadykosdaiskosdais18858    15.4.2013 16:57 kosdais

@morrelo hm ja nevim jiste jesli si to mam koupit protoze tet hraju SimCity a Minecraft takže nechci hrat 3 hry dobromady

morrelo    @kosdais V oficiálním obchodě za necelých 30 € [ odkaz ]morrelomorrelo1503    14.4.2013 21:55 morrelo

@kosdais V oficiálním obchodě za necelých 30 € [ odkaz ]

kosdais    Nevite kde stahnout OMSI-Bus simulator?kosdaiskosdais18858    14.4.2013 17:58 kosdais

Nevite kde stahnout OMSI-Bus simulator?

kosdais    To je mi jasny a le ne ty fotky připadali trochu ale jen ze SmCity (2013)kosdaiskosdais18858    14.4.2013 17:52 kosdais

To je mi jasny a le ne ty fotky připadali trochu ale jen ze SmCity (2013)

morrelo   1x   Těžko může konkurovat SimCity, když je podstatou hry úplně něco jiného.morrelomorrelo1503    14.4.2013 17:21 morrelo

Těžko může konkurovat SimCity, když je podstatou hry úplně něco jiného.

morrelo   1x   @Filuto Takže ty hodnotíš něco, co jsi ani nehrál? Naopak CiM 2 jde extrémně do hloubky, a o tom to je, celá hra je o micromanagementu a ne ani tak o stavění. TTD i CiM jsou v obouch případech dokonalé tituly, oba jsou ale docela jiné.

@kosdais Co myslíš tím jako Euro Truck Simulator 2? Tahačem tam opravdu nejezdíš :D
morrelomorrelo1503
    14.4.2013 17:19
morrelo

@Filuto Takže ty hodnotíš něco, co jsi ani nehrál? Naopak CiM 2 jde extrémně do hloubky, a o tom to je, celá hra je o micromanagementu a ne ani tak o stavění. TTD i CiM jsou v obouch případech dokonalé tituly, oba jsou ale docela jiné.

@kosdais Co myslíš tím jako Euro Truck Simulator 2? Tahačem tam opravdu nejezdíš :D

kosdais    Ja mislel v jakem žanru připomína SimCity mě připada že to muže být dobra hra ale SimCity určitě nekonkoturo :Dkosdaiskosdais18858    14.4.2013 17:09 kosdais

Ja mislel v jakem žanru připomína SimCity mě připada že to muže být dobra hra ale SimCity určitě nekonkoturo :D

Kubent    Tahle hra myslím SimCity moc konkurovat nebude, i když vypadá velmi slibně :)Kubentkubent18633    14.4.2013 17:05 Kubent

Tahle hra myslím SimCity moc konkurovat nebude, i když vypadá velmi slibně :)

kosdais    Je to zase nějaka Jako třeba Euro Truck Simularor 2 nebo je to nějaco ve tylu SimCity?kosdaiskosdais18858    14.4.2013 17:01 kosdais

Je to zase nějaka Jako třeba Euro Truck Simularor 2 nebo je to nějaco ve tylu SimCity?

Filuto    jakto ? tady prevazis lidi, tam prevazis i suroviny. taky stavis zastavky a taky pomahas mestum rust a vsechno je tom vic dohloubky jako dotace atd...Filutofiluto14430    14.4.2013 16:06 Filuto

jakto ? tady prevazis lidi, tam prevazis i suroviny. taky stavis zastavky a taky pomahas mestum rust a vsechno je tom vic dohloubky jako dotace atd...

morrelo   2x   @Filuto Až na to že TTD je z principu docela jiná hra, to je stejný jako srovnávat SimCity a CiM...morrelomorrelo1503    14.4.2013 15:37 morrelo

@Filuto Až na to že TTD je z principu docela jiná hra, to je stejný jako srovnávat SimCity a CiM...

Filuto    Transport Tycoon byl, je a bude nejlepsi. Nejaky CIM se muze jit zahrabat. Vubec me to nebavilo.Filutofiluto14430    14.4.2013 14:39 Filuto

Transport Tycoon byl, je a bude nejlepsi. Nejaky CIM se muze jit zahrabat. Vubec me to nebavilo.

morrelo   1x   @Locky: ok, to se dá pochopit, když je ale první díl horší a cílí na úplně stejnou úzkou skupinu, co je na něm tak jiné, že má 7 a ne 6 jako jeho nástupce?morrelomorrelo1503    13.4.2013 22:22 morrelo

@Locky: ok, to se dá pochopit, když je ale první díl horší a cílí na úplně stejnou úzkou skupinu, co je na něm tak jiné, že má 7 a ne 6 jako jeho nástupce?

Locky   1x   morrelo: Se známkou je to vcelku jednoduché. Hru jsem hodnotil jako takovou, ne jen v kontextu prvního dílu, protože hodnocení nelze odvíjet od toho, že hra přináší vylepšení oproti minulému dílu. U her tohoto žánru je navíc shrnutí do jednoho čísla nemožné. Hra přeci jen cílí na úzkou skupinu, kterou bezesporu nadchne. Zbytek hráčů, a bude to většina, tolik odvázaná nebude. Řešením pro mne bylo číslem vyjádřit nadprůměrné kvality hry, ale také upozornit na to, že to nebude pro každého – ostatně od toho je text recenze.

K mínusu co do chaosu po čase hraní: jistěže čekám, že to bude tak trochu zmatek, ale proč tedy hra nezkouší s hráčem komunikovat trošku přívětivěji, aby ten chaos byl zvládnutelnější? Je hezké, že je v CIM2 jakési centrum na důležitá oznámení, ale to je vyhrazeno jen na výraznější průšvihy. Proč se tam nemůžu dozvědět, na které lince je potíž s dodržováním jízdního řádu, na které jsou přeplněné vozy, kde se dlouho čeká, které jízdenky jsou moc drahé/levné… Místo toho se proklikávám tunou nabídek, podnabídek, tabulek a grafů. Což opět úzkou skupinu hráčů ohromně baví, ale většinu to leda tak otráví. Proto považuji CIM2 za nadprůměr, ale ne senzaci.

K linkám mezi dvěma body: shame on me, trochu jsem se do toho zamotal. V podstatě to jde, jen jsem si to představoval trochu jinak – ve výsledku je nejjednodušší vyřešit to dvěma nezávislými linkami, což mi přijde jako zbytečná komplikace.

Editor je samozřejmě fajn, nicméně jeho hlavní přínos pro většinu hráčů vidím v tom, že budou přibývat další města. Že by ale měl nějak zásadně měnit výslednou známku, si nemyslím. V každém případě je to číslo na konci trochu přeceňované: jak jsem už naznačil, fanoušci žánru hra nadchne, zbytek vůbec, tj. pro někoho bude hodnocení kolem 8–9, pro jiné klidně méně než 4. Šestka v kontextu celé recenze je způsob, jak tohle vyjádřit.
Lockylocky18505
    13.4.2013 20:15
Locky

morrelo: Se známkou je to vcelku jednoduché. Hru jsem hodnotil jako takovou, ne jen v kontextu prvního dílu, protože hodnocení nelze odvíjet od toho, že hra přináší vylepšení oproti minulému dílu. U her tohoto žánru je navíc shrnutí do jednoho čísla nemožné. Hra přeci jen cílí na úzkou skupinu, kterou bezesporu nadchne. Zbytek hráčů, a bude to většina, tolik odvázaná nebude. Řešením pro mne bylo číslem vyjádřit nadprůměrné kvality hry, ale také upozornit na to, že to nebude pro každého – ostatně od toho je text recenze.

K mínusu co do chaosu po čase hraní: jistěže čekám, že to bude tak trochu zmatek, ale proč tedy hra nezkouší s hráčem komunikovat trošku přívětivěji, aby ten chaos byl zvládnutelnější? Je hezké, že je v CIM2 jakési centrum na důležitá oznámení, ale to je vyhrazeno jen na výraznější průšvihy. Proč se tam nemůžu dozvědět, na které lince je potíž s dodržováním jízdního řádu, na které jsou přeplněné vozy, kde se dlouho čeká, které jízdenky jsou moc drahé/levné… Místo toho se proklikávám tunou nabídek, podnabídek, tabulek a grafů. Což opět úzkou skupinu hráčů ohromně baví, ale většinu to leda tak otráví. Proto považuji CIM2 za nadprůměr, ale ne senzaci.

K linkám mezi dvěma body: shame on me, trochu jsem se do toho zamotal. V podstatě to jde, jen jsem si to představoval trochu jinak – ve výsledku je nejjednodušší vyřešit to dvěma nezávislými linkami, což mi přijde jako zbytečná komplikace.

Editor je samozřejmě fajn, nicméně jeho hlavní přínos pro většinu hráčů vidím v tom, že budou přibývat další města. Že by ale měl nějak zásadně měnit výslednou známku, si nemyslím. V každém případě je to číslo na konci trochu přeceňované: jak jsem už naznačil, fanoušci žánru hra nadchne, zbytek vůbec, tj. pro někoho bude hodnocení kolem 8–9, pro jiné klidně méně než 4. Šestka v kontextu celé recenze je způsob, jak tohle vyjádřit.

D3VL3R   7x   recenze jak na jinou hru, s morrelo souhlasím. Kdyby si aspon autor recenze spustil tutorial, tak by zjistil, že plno věcí je jinak. Chjo... :nah:D3VL3Rd3vl3r1061    13.4.2013 16:43 D3VL3R

recenze jak na jinou hru, s morrelo souhlasím. Kdyby si aspon autor recenze spustil tutorial, tak by zjistil, že plno věcí je jinak. Chjo... :nah:

morrelo   16x   Pravda, na známku nemáme moc hledět, ale nemyslíte že je trochu nízká?
Za prvé mi nejde do hlavy, jak může být nižší než ta, kterou dostal první díl. Přitom dvojka je oproti předchůdci o mnoho lepší. Colossal Order vyslyšel názory lidí, zákazníků, naprosto bravurně a vytvořil skvost ve svém žánru. Celkový přístup tvůrců i vydavatele je výborný a do dalších updatů se máme na co těšit.
A navíc ta cena, já to předobjednal z oficiálních stránek za krásných 460 Kč a ještě k tomu dostal DLC.
Ano, hra má své mouchy, ale některé minusy tady jsou docela zcestné. Třeba "po čase velký chaos v péči o cestující" - a co jste čekali, že u toho budete popíjet a ono všechno bude samo fungovat? Vždyť o tom to je, čím více toho vybudujete, tím více máte starostí. Pokud nechcete chaos, tak holt tolik nestavte a zůstaňte při zemi. Dále "nemožnost vést linky z bodu A do bodu B" - to je zajímavé, že mně to jde. Stačí na každý konec linky postavit depo. Ve skutečnosti taky linka najednou neskončí a autobusy se neteleportnou zpátky na začátek. Vždy končí v depu, a pokud je linka jednosměrná, tak jsou depa na každém konci, nebo musí autobus projet celou trasu zpátky, a tak je to i ve hře. A se zvukovou stránkou hry také nemám problém, to už je ale věc názoru. A ten výborný editor jste také mohli do hodnocení zohlednit, ostatně je součástí hry.
Každopádně se šestkou jste hodně ujeli, kdyby aspoň 7 nebo 8, ale 6? To prostě tahle nemůže dostat.
morrelomorrelo1503
    13.4.2013 13:59
morrelo

Pravda, na známku nemáme moc hledět, ale nemyslíte že je trochu nízká?
Za prvé mi nejde do hlavy, jak může být nižší než ta, kterou dostal první díl. Přitom dvojka je oproti předchůdci o mnoho lepší. Colossal Order vyslyšel názory lidí, zákazníků, naprosto bravurně a vytvořil skvost ve svém žánru. Celkový přístup tvůrců i vydavatele je výborný a do dalších updatů se máme na co těšit.
A navíc ta cena, já to předobjednal z oficiálních stránek za krásných 460 Kč a ještě k tomu dostal DLC.
Ano, hra má své mouchy, ale některé minusy tady jsou docela zcestné. Třeba "po čase velký chaos v péči o cestující" - a co jste čekali, že u toho budete popíjet a ono všechno bude samo fungovat? Vždyť o tom to je, čím více toho vybudujete, tím více máte starostí. Pokud nechcete chaos, tak holt tolik nestavte a zůstaňte při zemi. Dále "nemožnost vést linky z bodu A do bodu B" - to je zajímavé, že mně to jde. Stačí na každý konec linky postavit depo. Ve skutečnosti taky linka najednou neskončí a autobusy se neteleportnou zpátky na začátek. Vždy končí v depu, a pokud je linka jednosměrná, tak jsou depa na každém konci, nebo musí autobus projet celou trasu zpátky, a tak je to i ve hře. A se zvukovou stránkou hry také nemám problém, to už je ale věc názoru. A ten výborný editor jste také mohli do hodnocení zohlednit, ostatně je součástí hry.
Každopádně se šestkou jste hodně ujeli, kdyby aspoň 7 nebo 8, ale 6? To prostě tahle nemůže dostat.

Wifinus    ach...ty simulátoryWifinuswifinus13974    13.4.2013 13:49 Wifinus

ach...ty simulátory

Diskuze na fóru

Vaše YT (328 příspěvků), STEAM -všechno sem (6536 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11431 příspěvků), Pokemon GO (64 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4350 příspěvků), CS:GO lidi na competitive (17 příspěvků), S.T.A.L.K.E.R (190 příspěvků), Zvolení nejideálnější varianty stavby v editoru (3 příspěvky), Výměna CPU vs OEM verze Windows 10 (13 příspěvků), Undertale - Český překlad (11 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (285 příspěvků)

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Deus Ex: Mankind Divided - vše, co potřebujete vědět, na jednom místě

Adam Jensen se vydává na boj proti teroristům a Iluminátům. Kdy na ten boj dojde, jak bude vypadat a co ho bude doprovázet?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Sonic,  Pac-Man,  Bionic Commando Rearmed 2 a další!

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Pokémon GO – návod pro začátečníky i pokročilé

Máme pro vás i seznam nejlepších Pokémonů z jednotlivých kategorií a zajímavosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Handheld
 
 
Monster Hunter Generations - v sevření netradiční klasiky

To, co je jinde standardem, nemusí platit úplně všude a těžké začátky vám hra bohatě vynahradí.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld
 
 
Poly Bridge – znáte hráče, všechno zničí

Co takhle si čekání na výrazné tituly roku zkrátit touhle logickou hříčkou o mostech?

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC