„PC hraní je velkou součástí našeho odkazu hernímu průmyslu,“ řekl šéf vývoje, Oskari Hakkinen v rozhovoru pro Eurogamer. „PC scéna je naším srdcím blízká a budeme se snažit přinést pokračování i pro ni.“
To rozhodně není nic překvapivého, vezmeme-li v úvahu, jakého úspěchu se na PC dočkal první díl. Alan Wake: American Nightmare je mnohem akčnější pokračování, které se objeví exkluzivně na Xbox Live Arcade již zítra.
Zatímco PC port je velkou pravděpodobností, majitelé konzole PS3 naopak na Alana mohou zapomenout. Rozhodně to ale není kvůli problémům s licencí, nýbrž enginem samotným.
„Nevyvíjeli jsme pro PlayStation, protože je herní engine šit na míru Xboxu. To samozřejmě neznamená, že bychom pro konzoli Sony nikdy nemohly udělat port, vyžadoval by ale mnohem více práce a času,“ vysvětlil situaci Hakkinen.
Pokračování ale podle všeho nebude prorážet cestu na PC tak dlouho, jako původní díl a my se tak na další strastiplnou cestu Alana městečkem Bright Falls můžeme začít těšit.
Je tam oproti původnímu AW nějak moc světla.
Je to pěkny, že to bude i na PC… jsem za to rád. Ale nevypadá to na tu tmosféru z AW. Příjde mi to už až moc akční, popravdě i AW byl docela akční a strach jsem u toho taky hledal… a marně. Snad aspoň ten příběh bude mít stejny kvality.