Z početných videí jste si jistě udělali obrázek o tom, že bude Kingdoms of Amalur mnohem akčnější, než většina fantasy RPG dnešní doby a nabídne zábavné a propracované souboje. Tvůrci z Big Huge Games se nám nyní snaží vysvětlit, proč tomu tak bude a nakolik variabilní boje vlastně budou.
Kingdoms of Amalur: Reckoning se objeví na trhu 10.února příštího roku pro PC, PS3 a Xbox360.
klidně bych si jen stoupl do areny a bojoval tak mě tohle chytlo… a nějaké Q budou příjemné spestření. . k příběhu zatím řekli, tuším, že bude ovlivnitelný rozhodnutími…
Vypadá to parádně
to o inom ta hra nebude? o tej hre vysla plna prdel videi ale je to : jak sa bojuje, ake su suboje, ake su moznosti boja atd atd…. . nic ine sa o tej hre nedozviem alebo to bude len hns vo fantasy svete?