Zakladatelé Supermassive opouští studio i herní průmysl
Bratři Samuelsovi končí po více než patnácti letech.
Bratři Samuelsovi končí po více než patnácti letech.
Domácí studia se potýkají s opačným problémem než ty v zahraničí.
K indickým vývojářům poputuje 100 tisíc dolarů.
Dojmy po dohrání Atomic Heart a diskuze o herním vývoji i byznysu.
Těšit se můžete na 37 rozhovorů.
V TOP100 2022 se nachází na velmi slušných pozicích.
Pravidelný každoroční přehled od Asociace českých herních vývojářů.
Dosáhl rekordního obratu a zaměstnává nejvíce lidí v historii.
Ten byl vydaný v rámci hry Medal of Honor: Above and Beyond.
Výstřednímu Japonci děkujeme především za série NieR a Drakengard.
Koronavirová pandemie pomohla nárůstu prodejů her.
Celkové tržby hlásí nárust oproti prvnímu čtvrtletí o 7%.
Očekává se meziroční nárůst obratu o 10%.
Phil Spencer tvrdí, že dopad koronaviru se na hrách projeví začátkem roku 2021.
O kolik se objem herního průmyslu zvětšil loni?
Jak se daří v herním světě našim sousedům?
Videohry jsou úžasná věc. Jako forma zábavy jsou nedílnou součástí moderní kultury. Jsou zdrojem radosti i zřídlem inspirace. Videohry jsou ...
Umělá inteligence a milionové výhry v Dotě, erotičtí spam boti na PSN nebo Adam Jensen volající na technickou podporu.
Nový formát článků z oblastí herního průmyslu, které je třeba brát s rezervou a humorem.
Raphael Colantonio byl u vývoje her jako Arx Fatalis, Dishonored nebo Prey.
Tvůrce Metal Gear Solid série má stále chuť vytvářet nové hry.
Není tomu tak dlouho, co se francouzský Ubisoft zařadil mezi nenáviděné firmy u nejednoho hráče. Pověstnou poslední kapkou se stalo ...
,,60 snímků za sekundu je dobré pro střílečky, akční adventury už ale tolik ne."
V tomto pokračování z článků (Staří známí aneb pohled do minulosti) popíši postavy z her, které se nám dostaly do ...
Přesto se růstem přesahující 6,4 procenta dostal poprvé přes 2,5 miliardy korun.
Dan Vávra a Igor Staněk hovoří o budoucnosti herního průmyslu. Umírá hraní na počítačích?
Rozhodl jsem se malinko zavěštit z křišťálové koule, co nás možná čeká za pár let v herním průmyslu. Snad se ...
V další části seriálu o historii Bohemia Interactive se podíváme na vše důležité ohledně jednoho z nejnovějších projektů, simulátoru vrtulníků ...
Autoři populární figurkové hry zahodili ostych a na Kickstarteru rozjeli kampaň na podporu nové PC hry + AKTUALIZACE.
© 2010-2023 Zing & Grunex