Vyzkoušejte si zdarma na Steamu dvě známé hry
10. 5. 2024
Xbox spustí v červenci mobilní obchod
10. 5. 2024
Dubnové prodeje v českých herních obchodech
10. 5. 2024
Rozhovory byly nad síly studia.
Zeptali jsme se na prodeje, ohlasy v zahraničí či plány do budoucna.
Hráčům má být díky tomu nabídnut lepší zážitek.
O náročnosti překladů, vývoji a také budoucích projektech.
Na lokalizaci rozsáhlé hry pracují tři roky.
Nechybí Chris Avellone, Ron Gilbert ani Daniel Vávra.
O otevřeném světě, vývoji a nepřátelích.
Hlavním průvodcem tímto světem se stane příběh.
Jak probíhá vývoj Bulánků?
"Tohle nemá být hra, kterou hrajete v klidu rozvalení na gauči."
Těšit se můžete na 37 rozhovorů.
Chceme ukázat, že absolutní dobro ani zlo není, říká Pavel J. Strnad.
Rozhovor nejen o pirátství, cenách a budoucnosti série.
Rozhovor o zneškodňování bomb, nedostatcích Deus Ex, designu úrovní i českých hrách.
Ukradněte miliardářům plyšového Sonica.
V hlavní roli frajírek, nano-bojovnice, přechytřelý inženýr a prase.
Jak vidí budoucnost fotbalových her Emerickson?
Otázky na tělo v unikátní zasvěcené diskuzi s tvůrci.
Jak si hra od uvedení předběžného přístupu vede?
Co prozradil výkonný producent hry v novém videu?
Povedlo se nám vyzpovídat jednoho z klíčových autorů hry.
Plus odkazy na všechny díly oficiálního podcastu o obou hrách.
Promluvili jsme si s tvůrci slibné VR akce, která dosáhla Gold fáze.
Zing dostal příležitost vyzpovídat jednoho z klíčových tvůrců hry.
Proč dělat rozhovory v reálném světě, když je můžete udělat v tom virtuálním.
Vydali jsme se do brněnské pobočky Bohemia Interactive za hrou, kterou si vyzkoušelo již téměř 2.5 milionu hráčů.
Svérázný indie vývojář, jeho práce a úskalí vývoje nezávislých titulů.
O konkurenci v žánru survival her, dalších plánech nebo konzolových verzí.
Téměř sám vytvořil budovatelskou strategii zasazenou do socialismu.
O minulosti, přítomnosti i budoucnosti nezávislého tvůrce her.
© 2010-2023 Zing & Grunex