Telltale Games v posledních letech tak nějak stojí na místě, jak se zdá. Projektů a her je sice spousta, ale nějak chybí kvalita a kreativita. Podle reportáže Variety by se ale tohle mělo brzo změnit, a to hned dvěma způsoby.
Pro nás běžné hráče je tím prvním a nejdůležitějším způsobem zahození jejich enginu – Telltale Tool, který používají už velmi dlouhou dobu. O takové změně mluví nejen zdroje Variety, ale vychází to také z pracovní nabídky a všeobecné podpory Unity například na Twitteru. Finální série The Walking Dead tak má údajně nejen zakončit příběh Clementine, ale také užívání Telltale Tool, s tím, že nedávno oznámená série Stranger Things by měla být naopak první, která bude využívat Unity.
Změna samotného enginu je dost možná i důvodem, proč byla druhá sezóna The Wolf Among Us odložena až na příští rok. Jiným důvodem a zároveň druhou změnou je i změna vedení. O tom, že se v Telltale Games něco děje, víme už delší dobu. Podle Variety se ale do hry dostali důležití lidé, kteří celé Telltale Games srovnali do latě s cílem vydávat méně her, ale zato s lepší kvalitou.
Jaká bude nakonec realita ukáže až čas, ale zatím to zní, že by Telltale Games mohlo čekat nějaký comeback. Což je samozřejmě jedině dobře pro nás všechny.
Hmm tak to je totálně v řiti… To už nerozjede plynule nikdo. Ani NASA PC Master Race.
Na Unity je potřeba SKILL. Což ten jaksi se těžko hledá, když většina vývojářů je odkojena na konzolových dev-kitech. Na kterých je schopen pracovat kdejaký hňup.
Pokud mají aspoň trochu pud sebezáchovy, tak zvolí UE4.
Takový vývojáři System Shocku to zavčas pochopili.
Vývojáři toho typu co pracovali na hrách jako Far Cry 1, Crysis 1, Doom 3, FEAR, DOOM, SW:BattleFront 2015, METRO, STALKER… jsou naprosto jiný level.
GearBox studio mělo v jednu dobu naprosto elitní team vývojářů…
Momentálně vidím největší talenty u SONY na GeyStationu paradoxně.
udelaji konecne nejakou hru?
Unity je zas zabuggovaný např. Verdun
je to o vývojářích samotných
Měli přejít na powerpoint a dělat ty hry tam.