Stream můžete sledovat právě teď na Youtube zde.
Původní zpráva z 3 .10.
Série taktických stříleček od Ubisoftu s názvem Tom Clancy’s Ghost Recon je opravdu početná. K dnešnímu dni bychom našli 12 velkých her s tímto názvem a k tomu několik rozšíření. Značka navíc letos v listopadu oslaví 20. narozeniny a Ubisoft si pro fanoušky přichystal překvapení v podobě streamu, který proběhne už 5. října.
Řeč bude o sérii jako takové a také o vývoji dosud nejnovějšího dílu s podtitulem Breakpoint (recenzi si můžete přečíst zde). Na závěr nás pak čeká odhalení nového projektu z této série. Na to dojde v 19:15 našeho času.
+ 2400 VS 2000 – palců mluví zcela jasně.
Kde já už něco takového viděl?
Moje zklamání nemůže být větší… Tohle fakt ne jako Záporné palce naskakují obrovskou rychlostí a to ještě neskončil ani přenos… Přesně tohle jsem si od jména Tom Clancy nepřál. Další zabitá značka… další vymaštěná call of duty like akce pro uvřískaný influencéry.
tak to je smutne predelane pvp z divizion do reconu
Tak zrovna takový nový projekt jsem opravdu nečekal…ach jo.
Absolutně nevidím důvod proč hrát toto místo WZ nebo BF2042.. nechápu je..
………… achjo, tak zase nic..
toš uvidíme s čím se UBI vytasí
Tak na to se moc těším, Wildlands i Breakpoint mě moc bavily. V obou dohromady mám stovky hodin. Solo.
Ale musím souhlasit, že Wildlands byl o chlup lepší. Breakpoint se na něj dotáhl až ve chvíli, kdy přidali parťáky.
Pro Corvuse: Zrovná já Breakpoint stále ještě občas hraju
Breakpoint platina. Kdybych to nehrál v co-opu s kámošem prakticky po celou dobu. Nehrál bych to vůbec. Takže prosím další díl ale tentokrát bez dronů a jiných kravin. Pokud mě něco fakt nebaví tak je to boj proti robotům a dronům. Ps: robodinosauři jsou taky záser.
Na Wildlands VS Breakpoint je naprosto nádherně vidět, jak fungující hru dokáže ubi zmastit. Tedy samozřejmě v mých očích. Pokud někomu Breakpoint imponuje, názor mu neberu, aby tady hned nezuřil hejt.
Malé srovnání:
1. Wildlands – Naprosto vynikající zasazení. Bolívie mě do dnes baví. Nádherný biom, perfektní neotřelé prostředí. Polopouštní horské vrcholky projížděné na motorce, na cestách flusající lamy. Solná jezera. Džungloidní terén v údolích. VS Breakpoint – neskutečně fádní prostředí s imaginárním tropickým ostrovem, aby se náhodou někdo zase neurazil, že ve hře je zpracována skutečná lokalita. Doslova nic NUDNĚJŠÍHO si nedokážu představit, než „sajfaj kanáry“.
2. Wildalnds – Špinavost, drogy, kartely, haciendy, vesničani, prostituky, korupce VS Breakpoint – Jako kulky naleštěné outposty, rádoby scifi, odboj v jeskyni (zase), 1000 x viděné nudné tropy, posraný drony, které ubisoft cpe doslova úplně všude, ale v této hře jsou doslova na každém kroku.
3. Wildlands – Příběh do dnes řada lidí má rádo příběh s nádechem špionáže a malé jednotky operující v korupcí, prostitucí a drogami prolezlé zemi VS Breakpoint – DRONY, DRONY, geniální výrobce DRONŮ a chytrých vozítek… pro krista už když to píšu, tak na mě padá nuda a deprese. A ne, Tom Holland to nezachránil.
4. Wildlands – Soundtrack si do dnes pamatuji a to je na ubi VELKÝ výkon, protože jejich hry mají jedny z nejgeneričtějších a nejnudnějších soundtracků. Ale když člověk v Bolívii shlíží z vrcholu nějaké vyhlídky do kamenitého údolí a k tomu vybrnkává pěkná kytarovka při západu/východu slunce, je to požitek VS Breakpoint – tam byla nějaká hudba???
5. Wildlands – Spoluparťáci BYLI prostě cool. Ano, může kdo chce, co chce tvrdit, jak měla tupou AI, že se přiteleportovávala za zadek hráči, ale FUNGOVALA a hlavně plnila zásadní roli: byla neskutečná zábava zakempit a skrz puškohled/dalekohled naklikávat koho mají v následně synchronizovaném útoku tiše odpravit. Skvělá věc a právě TO mě u Wildlands drželo roky a člověk měl skutečný pocit jednotky operující v řadách nepřítele. Tiše se nad ránem snést na padácích do oblasti, tiše vše vyřešit a tiše zmizet. Ghosti hadr! VS Breakpoint – ABSOLUTNĚ nudná, nefungující, generická střílečka s JEDNÍM Rambo vojákem v hlavní roli. Naprostý nesmysl… Což po půl roce velice rychle (s hořící koudelí u zadku) zachraňovali přidáním parťáků do hry, ale to už byla dávno hra pryč z mého disku a velmi pravděpodobně se tam nikdy nevrátí.
6. Wildlands – Fotomód: skvěle navržené rozhraní, ve kterém byla doslova radot típat nádherné wallpapery s bolivijskou přírodou VS Breakpoint – nepochopitelně překopané funkce fotomódu. Nechápu, kterej debil se v tom vrtal a PROČ?!
7. Wildlands – vozidla. Jízdní model je v ubi hrách fádní a je to čistá arkáda, ale aspoň nějaká snaha o nazvučení tam byla VS Breakpoint kde všechno zní jako by bylo čistě na elektrický pohon. Což asi i bude, vzhledem k tomu, že onen tropický ostrov, jehož jméno jsem dávno zapomněl, je elektrifikovaný droní ráj.
Takže za mě asi tak. Jediné, co mě na Wildlands mrzí je, že má mnohem méně fashion prvků. Zde Breakpoint vede. Rád bych si svého Nomáda oblékl a vyladil detailněji. Stejně tak s různými prvky na zbraně si poradil lépe Breakpoint. Ve Wildlands poměrně trvá, než se člověk dostane k nějakým použitelným částem výbavy. Jinak ale Breakpoint totálně prošumněl a neznám doslova nikoho, kdo by to hrál, déle jak měsíc. Na Wildlands řada lidí vzpomíná v dobrém, i přes výhrady k Ubisoftu. Doufám, že nový připravovaný projekt bude plnohodnotná AAA hra. Méně sci-fi, zajímavá existující lokalita a co nejvíce fashion a hrátek se zbraněmi.
Jak lituju pořízení Breakpointu…
Nepřekvapila by mně další generická monotónní akce.
Přál bych si Wildlands 2, ale pořádně vyladěné. Např. bez vracení nepřátel do již vyčištěných oblastí atd.
No, zrovna to nevracení nepřátel by v tomhle typu open worldu moc smysl nedávalo, když hráč ty oblasti nijak neovládá a dál skáče z jedné do druhé. Kartel má malou armádu, auta a vrtulníky a najednou by vznikla hranice, za kterou nemůže? To by hře spíš uškodilo.
Navíc když to vezmu podle Windlands, proč by se třeba kartel úplně stáhl z oblasti jen proto, že tam někdo unesl populárního zpěváka nebo odvysílal projev z rádia?
Prosím, ať to je plnohodnotná hra a ne pro mobily..