Loni v červnu jsme se dočkali oznámení nové hry od Ubisoftu, která je založena na známé filmové značce. Jde o Avatar: Frontiers of Pandora, 1st person akční adventuru, na níž pracuje studio Massive Entertainment, autoři The Division. Titul měl původně vyjít už letos, ale vzhledem k tomu, že jsme se od oznamovacího traileru nedočkali žádné další ukázky, či alespoň podrobností, to nevypadalo, že by hra skutečně tento rok vyšla. A to nyní potvrdil také Ubisoft v rámci své finanční zprávy za uplynulé čtvrtletí.
Firma oznámila, že hra dorazí až v následujícím fiskálním roce, který začíná v dubnu 2023 a končí v březnu 2024. Insider Tom Henderson k tomu přidal poměrně zajímavou informaci, a to že ještě před pár týdny Ubisoft prodejcům tvrdil, že hra vyjde ještě letos v listopadu. Plány se tedy možná změnily poměrně rychle. Titul by měl každopádně stále mířit na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.
Co se týče oficiální zprávy, v ní je zajímavá ještě jedna věc. Na následující fiskální rok byla odložena také další prémiová hra, jež dosud nebyla oznámena, ale původně měla vyjít už letos. Vzhledem k tomu, že má jít podle Ubisoftu o „menší“ titul, tak je dost možná řeč o projektu známém jako Assassin’s Creed Rift, který poprvé zmínil novinář Jason Schreier před několika měsíci.
Ubisoft will also release an "unannounced premium game" in 2023/24 that was originally planned for 2022/23 pic.twitter.com/IRpHtSsMbO
— Nibel (@Nibellion) July 21, 2022
Trochu se obávám, že Avatar: Frontiers of Pandora bude reskinem posledních Far Cry her. Úplně vidím nádherně zpracované prostředí protkané generickým obsahem. Ubisoft style.
Ale při troše štěstí budeme dělat i něco jiného než zabírat a „čistit“ outposty a chodit od jednoho markeru k dalšímu dokud nebude mapa čistá.
To je dobře, už tak nevím co dřív hrát. Ale že si dali parádní rezervu, že by vývoj nešel podle plánu?
Mě fascinuje, že zrovna Ubisoft si nechá utéct šanci svést se na marketingovém hype kolem vánoční premiéry filmu… asi se museli fakt leknout vší té kritiky v poslední době
Možný to je a byl by to zázrak, kdyby reflektovali kritiku od hráčů. Je možný, že vývoj byl ve velmi špatném stavu a finální verze hry by mohla poškodit značku, tak radši zatáhli za brzdu a dali si nějaký rok navíc. Přeci jen je to značka, se kterou Ubisoft nemá taková zkušenosti, nějaký Assassin, Far Cry, to oni švihají jako cvičky podle své šablony, ale když mají dělat něco nového, tak to jde očividně hůř.
Nebylo by to poprvé, myslím že podobně se kdysi chytli za nos s Assassinem a výsledkem byla skvělá Origins
“Skvělá”. Vždyť to nemá s AC absolutně nic společného. Pustil jsem si zrovna nedávno Revelations a super, feeling úplně jiný než to generický podprůměrný RPG.
Tvůj názor, mě se origins také líbí.
U Origins se ale nejednalo o odklad, ale prostě jen o delší vývoj protože zkoušeli změnit tehdy svoji AC šablonu. Tady za tím bude asi něco jiného, plus když zrušili své 4 projekty. Ono nebude na škodu, když jim poteče do bot, aspoň se budou víc snažit a vyslyší i svoji komunitu.
A co hrajes, ze nevis co driv Mysi v monterkach?