Počet hráčů, kteří aktuálně tráví čas v RPG Cyberpunk 2077, v posledních dnech výrazně zvýšil. Trend dobře ilustrují data ze Steamu. Zatímco v období od dubna do srpna mělo zpravidla hru v jeden čas spuštěnou okolo dvaceti tisíc hráčů, tak momentálně se počet současně hrajících přiblížil hranici sedmdesáti tisíc.
Tento citelný nárůst hráčů může být způsoben trojicí faktorů. V první řadě jsme se před pár dny dočkali vydání animovaného seriálu Cyberpunk: Edgerunners, který se nejen podle naší recenze opravdu povedl.
Celých pět hodin jsem sjel na jeden zátah: tempo @edgerunners je parádní. Ačkoliv výsledek není tak ohromující jako @arcaneshow, pořád jde o velmi kvalitní nálož (nejen) pro fanoušky @CyberpunkGame – po téhle stránce bych to přirovnal třeba k Netflixové verzi Castlevanie. pic.twitter.com/ocqGC4xKTW
— Martin Zavřel (@martinzavrel) September 17, 2022
Úspěch seriálu by mohl i z dlouhodobějšího hlediska výrazně oživit zájem o hru i celé univerzum Cyberpunku. Tento jev ostatně nastal po vydání seriálové adaptace Zaklínače, takže bychom se nedivili, kdyby něco podobného potkalo i Cyberpunk 2077.
Na momentálně rostoucí počet hráčů má ale zřejmě nemalý vliv i aktualizace hry s číslem 1.6, která vyšla začátkem září. Kromě řady oprav a vylepšení přinesl tento update i nový obsah, jehož velká část je tematicky spjata právě se zmíněným seriálem.
Aktuální čísla mohou být ovlivněna rovněž slevovou akcí, díky které si nyní můžete na Steamu, PS Storu i Xbox Storu hru zakoupit s 50% slevou. Právě na Steamu se hra opět vyhoupla mezi nejprodávanější hry aktuálního týdne. Bezesporu bude zajímavé sledovat, kam se zájem o Cyberpunk 2077 i celé jeho univerzum bude ubírat v budoucnu. Z pohledu nového obsahu do hry zatím víme o rozšíření Phantom Liberty, které CD Projekt oznámil na začátku měsíce.
Plánujete se k Cyberpunku také vrátit nebo se do něj poprvé pustit?
anime je pecka, a taky sem si potom zapl hru dostal sem strašné nutkání rozstřílet Adama Smashera na cucky
Plánujete se k Cyberpunku také vrátit nebo se do něj poprvé pustit?
Hru jsem dohrál po vydání za korporáta a vrátit se plánuji teď na pozdím, po koupi nové RTX 4080 nebo 4090…
Zdravím,
tak nad tím už od vydání pořád přemýšlím, jestli tomu dát šanci…
Mám Ps4 PRO a za pětikilo… to tam asi pošlu, co myslíte?
Máte někdo zkušenost jak to na Ps4 PRO šlape a i teď s 1.6 updatem?
Díky moc!
Jestli ti nevadí 30fps, tak na Pro je to hratelný. Ale osobně bych si bejt tebou počkal na upgrade, nebo to raději zahrál na Geforce Now nebo Stadii. A třeba xbox S stojí pouhých 6 litrů nebo kolik a taky už má 60fps mód.
Radši našetři těch pětikil víc a pošli ten kus šrotu do kontejneru a zahraj si to na něčem normálním.
Tak Ps4 PRO opravdu žádná „wysoka technika“ není, což v Polsku určitě vědí, ale taky by mohli vědět, že chtít peníze za něco, co očividně pořádně nešlape ani po téměř dvou letech od vydání je ostuda. A co jsem dneska viděl videa s jejich patchem 1.6 jim ani to pětikilo nedám. Tohle je velký špatný.
„Plánujete se k Cyberpunku také vrátit nebo se do něj poprvé pustit?“
Ani jedno, zatím . Možná někdy časem jakožto kompletní verzi včetně všech DLC.
Kéž bych si ho mohl znovu zahrát poprvé. Nedávno jsem si ho ale zase na chvilku zahrál a ironicky jsem tam měl víc bugů než před patchema.
no ja byl ze hry zklamanej , hodne ale hodne kratkej pribeh . pamatuju si jak hraju cca par hodin a dostanu se na misto kde chce (jaks e jmenoval , proste asiat) naplanovat „prepadeni“ ty jeho sestry .. rikam si .. kaslu na to … pojedu jen vsechny mikro mise apod .. hrozny pain .. minimalne 35hodin jezdit sem tam , delat mise co nemaji smysl a furt se opakuji .. … rikam si ok tak ted uz to mam z 90% objezdeny jdu si konecne uzit pribeh a pak treba po 7 hodinach budu zas delat ten shit .. no a pak zjistim ze je to predposledni mise … kratka mise .. pac primo po ni je mise z ktery uz nejde nijak odejit .. a bum konec … .. to me zabilo .. ihned sem to smazal a nezajem … takle kratkou hru , ktera dela ze sebe neco co neni , neco mega obriho neco hrozne promakanyho sem nevidel …
nejde mi o nejaky bugy , ja je tam nemel ani pri vydani . me jde o ten pribeh .
na zaklinace se to necape ani zdalaeka . ten ma tolik pribehovych hlavnich misi i vedlejsich a ne jen par hlavnich a tunu vedlejsich aktivit jak v nejakym pokakanym far cry new dawn … des bes ..
ale atmosfera byla pecka , libi se mi styl cyberpunku . to zadna . grafika usla , na to jak je to narocny to tak nevypada ale neni to uplne zlo …
za me 6/10
Sorry, ale 6/10 to objektivně není náhodou, chápu třeba množství bugů, co ta hra měla dříve, dokone mě osobně štve i ten krátký hl. příběh, v podstatě jste se s Hanako potkali jen jednou a hned po té schůzce v té restauraci byla hned poslední mise, i když teda množství konců ta hra měla hodně. Každopádně jsem zvědav na DLC, snad tam krom příběhu přidá i tuning aut, třeba nadzemku atp, ale tak nějak pochybuji. Každopádně v den vydání ta hra byla tak na 8/10, dneska min. 9/10, protože kdo dá CP77 6/10 a pak vyjde sračkoidní AC nebo FC a tam narve svůj průběr 8/10, tak je pokrytec jak víno..
Tak zrovna CP77 si s AC a FC může podat ruku, ty generický vedlejšáky jsou možná i horší než cokoliv, co Ubi předvedl za poslední roky, to i otazníčky v třetím zaklínači byly zábavnější Ovšem tohle je nekonečná debata, dle mě je naopak objektivně i těch 6/10 dost štědrých, protože dejme stranou lživou kampaň, nenaplněný sliby a absence mechanik, co slibovali ještě pár týdnů před vydáním v rozhovorech a ony nikde, ale celá hra je nehorázně zastaralá po stránce hratelnosti a příběh je poslepovaný, že sotva drží pohromadě.
CP77 si s AC a FC může podat ruku? Tak to ani omylem, některý side questy možná v CP nejsou zrovna bomba ale celkově svět v CP působí 100x víc zajimavě a to nejen kvůli větvený story. Ubi šablona je daleko víc monotonní a generická.
Tak nějakých 95% vedlejšáků tvoří GiGs a podobné, kde ti zavolají, následně dostaneš zprávu s textem skoro jak z WoWka a jdeš něco vystřílet, ukrást, zabít, a stále dokolečka to samé, těch pár side questů kde se aspoň trochu snažili scénáristé dělat svou práci, to opravdu nezachrání. Stejně jako to větvení bych moc nezmiňoval, protože až na jednu misi na začátku a volbě konce v předposlední misi, tam reálně nic vliv nemá, vždyť hra ani nebere moc v potaz jak se chováš k NPCčkám, kdy jsem toho policajta/detektiva posílal skoro do míst, kde slunce nesvítí a stejně V pozval na rodinnou grilovačku a flirtoval s ní.
Sakra to možná i to Odyssey co jsem hrál od Ubi naposledy bylo v tomhle lepší RPGčko.
Tak jestli je CP WoW v tomhle ohledu potom je AC WoW lite lol
Přijde mi že celej hate na CP byl způsoben přehnaným hypem v době vydaní a to má dozvěny do teď. Za mě ta hrá má hodnotu už čistě jen za příběhový mise, ten immersion v hodně momentech je úplně jinde než jiný rpg a ubi.
Že 95% vedlejšáků tvoří Gigs je lež, ikdyž je jich docela dost. Ale ikdyž jsou příběhově jednodušší, většinou se na nich najde něco zajímavýho, ať už třeba lokalita kde se odehrávaj, nebo nějakej dialog. Plus jsou zaměřený primárně na gameplay a dá se v nich dost vyblbnout. Pokud někoho baví v tom světě bejt, tak jsou Gigs supr. A pak jsou tu Sidejobs, který jsou takřka všechny povedený a příběhově bohatý. Např. linka s Peralez nebo všechny mise s Riverem jsou skvělý.
Shodneme se leda na tom, že se neshodneme Už jen gigs dát do jedné věty se slovem super, je dost značný rozpor v našem hráčském vkusu.
Čekal jsem až všechno v Cyberpunku opraví a určitě se chystám na koupi. Ale víc čekám než vydají PS5 upgrade na Zaklínače a toho si dám jako prvního 😁 teda pokud se toho dočkáme 😄