V několika posledních dnech se uskutečnila uzavřená beta Diabla IV pro hráče, kteří si titul předobjednali. Ačkoli sklízela převážně pozitivní ohlasy (můžete si přečíst naše rozsáhlé dojmy), nevyhnula se jí ani kritika. Výtky směřovaly od rychlosti připojování k serverům přes optimalizaci na PC až po grafické nedodělky přímo ve hře. Stav nového Diabla teď vysvětluje generální manažer značky Rod Fergusson.
„Slovo beta se dnes tak trochu špatně používá. Lidé začínají nazývat beta verzí to, co je ve skutečnosti marketingová beta a vlastně jen jiný výraz pro demo. To není náš případ. Naše beta je skutečné testování technologie – zejména pokud jde o servery. V pátek jsme měli trochu krkolomný začátek,“ říká pro magazín NME.
„Během víkendu jsme vydali šest hotfixů, vyřešili jsme desítky problémů a tato práce se nám vyplatí příští víkend a potom při vydání,“ pokračuje, „někdy to může být pro hráče trochu frustrující, ale musí si uvědomit, že nám pomáhají, aby bylo opravdové vydání mnohem lepší.“
Otevřená beta poběží od 24. do 26. března. Finální hra je naplánovaná na 6. června, kdy dorazí na PC a obě generace konzolí PlayStation a Xbox. Vzhledem k protahovanému nákupu Activision Blizzardu ze strany Microsoftu nezamíří Diablo IV v den vydání do Game Passu, jak se původně spekulovalo.
jasne ze beta je demo, stejne jako full release je early access, terminy se nam trochu posouvaji…