Star Wars Jedi: Survivor je další z řady her, které trápí rozsáhlé technické problémy. Ty se týkají jak konzolí, tak především PC. Digital Foundry hru označilo jako nejhorší počítačový port tohoto roku… tedy alespoň prozatím. Jedním z nedostatků titulu je také fakt, že obsahuje pouze upscalovací technologii FSR, což je zřejmě způsobeno tím, že je hra sponzorována společností AMD. Není to totiž zdaleka první případ, kdy titul vychází bez podpory DLSS či XeSS. Majitelé karet Nvidie tím přichází o možnost lepší kvality obrazu, a konkrétně majitelé některého modelu z řady RTX 40 také o možnost využití DLSS 3, respektive jejího aspektu generování snímku. To však nezastavilo fanouška s přezdívkou PureDark, aby technologii do hry přidal sám.
Na výsledek se můžete podívat v tomto videu. Jak můžete vidět na pravé straně obrazovky, hra nativně běží přibližně ve 45 FPS, ale díky technologie Frame Generation je výsledná hodnota okolo 90 snímků za sekundu, tedy prakticky dvojnásobek. Sám PureDark nicméně dodává, že je implementace nedokonalá a způsobuje znatelné artefakty kvůli tomu, že DLSS 3 nemá všechna potřebná data. Ta by získala jen nativní implementací přímo vývojáři, které se ale zřejmě nedočkáme.
Pokud jste však s nedostatky smířeni, PureDark říká, že brzy nejspíš modifikaci zveřejní. Kromě Frame Generation momentálně pracuje také na implementaci DLSS upscalingu.
A je to tady. Úplně jsem čekal, jak si radši EA zaplatí za to trapné DLSS 3, aby nemuselo nic dělat
DLSS 3 je malej kouzelník, který zvvedá input lag a ještě vlastně neukazuje nebo nerenderuje reálná FPS.
Místo toho, aby se to opravilo tam zase šoupnou tuhle podělanou technologii.
Mám už úplně alergii na tohle DLSS a ty fake fps. To jsme vážně klesli, až takhle ? Chci optimalizovanou hru a nativní rozlišení. Ne zkoumat, jestli DLSS Vylepšuje obraz nebo zhorší nebo přidává ghosting. A určitě nechci input lag.
A přesně tohle je další z věcí co si říkají vývojáři: Lidi nám to stejně zaplatí a když to nebude chodit zaplatíme si DLSS 3, protože jsme naprosto líný prasata.
Tohle je ale fanouškovská modifikace, nikoli plnohodnotná implementace přímo vývojáři, jak ostatně píšu v článku.
Vývojáři nejspíš ani nemohli do hry dát DLSS nebo XeSS, kvůli toho, že je hra sponzorována AMD, a ti jsou na to fakt háklivý. Když jde o titul Nvidie, tak s tím není problém, ale kvůli toho, že Nvidie ví, že všichni stejně chtějí používat DLSS.
Zase jde o důvod k prodeji karet toho a toho výrobce.
jj .. to co rikas dela nvidia ,, blokuje vse .. a snizuje umele vykon kde muze .. tak radsi mlc …
Čekal jsem, kdy se s tím někdo objeví. Hrál jsem teď Resident Evil 2, 4 a Village a na netu se dá sehnat .dll soubor od borce, co modifikuje hry na RE enginu, PrayDog. K tomu je ještě zapotřebí Upscaler tady od PureDark, a máte ve hře DLSS a DLAA.
Nebylo to úplně perfektní, v RE4Remaku se objevoval ghosting docela často. V RE2R a Village myslím, že ne, nebo jsem si jej aspoň nevšiml. Navíc to grafiku jako takovou nemaže tolik jako FSR, ale UI a text trochu ano, asi kvůli toho upscalingu.
To je divny ze vam to vsem jede spatne, mam pradavnou grafiku od nvidie GTS 250 1gb vram, tenkrat herní dělo co dalo gta iv na 25 fps diky asi spatnymu procesoru jinak by to slo lip, nicmene tahle hra mi bezi obstojne
S 1GB VRAM by se ta hra ani nezapla tak si tady nevymýšlej