Pevně doufám, že si tentokrát většina z vás přečte kromě verdiktu alespoň tento úvodní odstavec. Je totiž dle mého názoru velmi důležitý pro pochopení kontextu mého hodnocení hry. Halo je jedna z mých vůbec nejoblíbenějších sérií. První díl jsem sledoval poměrně dlouho předtím, než vyšel – a samozřejmě jsem si kvůli němu koupil tehdejší první generaci Xbox konzole – dodnes mám tu konzoli i hru ve sbírce s takovými poklady, jako je sběratelská steelbook edice Halo 2 (s jedním z nejzajímavějších „making of“ na bonusovém disku) nebo sběratelská edice Halo 3 (s onou pověstnou helmou). Halo Reach je podle mne nejlepší díl série, v Halo Wars jsem nechal doslova tisíce hodin v multiplayeru. Na nejnovější dva díly hlavní série od 343 Industries jsem si musel trochu „zvykat“, ale obdivoval jsem jejich odvahu překlopit příběh a hlavně vztah hlavních hrdinů naruby. Soundtracky Halo patří k mým nejposlouchanějším, celé ty roky. Miluji sérii Halo a miluji Xbox. Právě proto mi bohužel Halo Infinite docela zlomilo srdce.
- Platforma: XSX (recenzováno), XSS, X1, PC
- Datum vydání: 8. 12. 2021
- Výrobce: 343 Industries (USA)
- Žánr: FPS
- Česká lokalizace: ne
- Multiplayer: zatím pouze kompetitivní
- Dat ke stažení: 28 GB
- Herní doba: 6+ hodin
- Cena: 1799 Kč (Xzone)
Restart za každou cenu
Původní trilogie Halo od studia Bungie nabídla velmi silnou příběhovou ságu, s parádním gradováním (od bitvy o jednu „planetu“ po masivní mezigalaktickou válku několika civilizací), nečekanými zvraty (druhá hratelná postava ve dvojce) až po velmi důstojné finále, plné obětí a nezapomenutelných momentů. „Vzbuďte mne, až mne budete potřebovat“, řekl Master Chief na konci té cesty. Na to následně Bungie navázali svým vrcholným dílem, zpracováním ikonické bitvy o planetu Reach. Poté se ale tvůrci série odtrhli od Microsoftu a vydali se na cestu za vlastním osudem (hrou Destiny). Žezlo převzalo zbrusu nové studio 343 Industries, sestavené speciálně pro péči o nejdůležitější sérii Xboxu. Jejich Halo 4 velmi chytře vsadilo na vztah Master Chiefa s Cortanou, zatímco představilo nové nepřátele. Bohužel pátý díl zašel ještě dále a Cortanu proměnil v něco, co už málokterý fanoušek skousnul – navíc velká část hry věnovala pozornost zcela nové postavě jménem Jameson Locke, na úkor Master Chiefa. Reputace série se otřásala v základech a bylo jasné, že nabrala nebezpečný směr.
Tahle historie je klíčová, abyste pochopili, co a proč se děje v Halo Infinite. Už od úplně prvních ukázek ze hry bylo patrné, že se vývojáři ve studiu 343 Industries chytli za nos (nebo dostali od Microsoftu pořádně přes prsty) za to, jakým směrem se čtvrtý a pátý díl vydaly. Z každého jednoho pohledu na Halo Infinite tedy čišel návrat k původnímu prvnímu dílu série, po stránce vizuální, obsahové, zasazení, obsazení… prostě všeho. Působilo to natolik sveřepě, že jsem se až začínal bát, aby vůbec šlo o pokračování již od-vyprávěného příběhu, jelikož například po Cortaně a jejích spojencích z pětky nebylo nikde ani stopy. V duchu jsem se připravoval na to, že půjde o jakýsi soft-reboot, který nenabídne žádné odpovědi ani pojítka na doposud rozvíjený ambiciózní lore ságy. Nu, možná by to tak ve výsledku bylo i lepší. Protože to, co tvůrci předvádějí s ohýbáním příběhu za každou cenu, aby smazali události předchozích dvou dílů a dostali se do bodu podobného původní trilogii, je místy opravdu postavené na hlavu.
Ohýbání příběhu za každou cenu, aby smazal události předchozích dvou dílů.
Pokud jste žádné Halo nikdy nehráli, bude vám nejspíš význam velké část dialogů unikat, jelikož se nezřídka jedná třeba o „vzpomínky“ a citování hlášek z minulých dílů série. To ale neznamená, že byste příběh nepochopili: není totiž složitý. Víceméně jde o to, že trojice hrdinů (Master Chief, vystrašený pilot Pelikána a nová AI přezdívaná Weapon neboli Zbraň) bojuje na povrchu dalšího Halo prstence proti frakci mimozemšťanů, přezdívané Banished. Pro zasvěcené se na pozadí vine linka o tom, co se tedy vlastně stalo s Cortanou – bohužel velmi krkolomně vystavěná, takže její části vás mohou úplně minout. Nemluvě o tom, že skoro všechny dialogy jsou tak přeplněné patosem (řeči o naději na straně dobrých, řeči o hrdosti a výzvě na straně zloduchů), až je prakticky nelze brát vážně. Když pak do toho občas zazní ikonická hláška z minulých dílů série, je to vyloženě hořkosladký moment. Každopádně pokud se budete držet jen hlavních misí na některou z nižších obtížnosti, po šesti (!) hodinách budete mít příběh odehraný a vlastně se dostanete do stejného bodu, kde byla série se svým prvním dílem. Dokonce vám k tomu v několika místech bude hrát i „remasterovaná“ hudba z prvního dílu.
„Největší Halo vůbec“ aneb otevřený svět Infinite
Kromě příběhu byl druhým největším lákadlem hry otevřený svět, zbrusu nový přístup k herní struktuře v rámci série (pokud nepočítáme mnohem omezenější experiment v Halo: ODST). Nuže, rád potvrzuji, že tohle zpracování herního světa dokáže vykouzlit působivé momenty. Mezi ty nejlepší patří třeba dynamické střídání denní doby, s efektními západy/východy slunce nad mimozemskou krajinou. Silné jsou i chvíle, kdy dostanete úkoly typu „znič protileteckou obranu“ a vy se rozhlédnete po krajině kolem sebe, abyste našli tyčící se kanón na obzoru, naskočili do vozidla a rozjeli se jeho směrem po trase, kterou si vyhodnotíte jako nejvhodnější. Tyhle momenty se mi velmi líbily, ale nejsem si jistý, zda stály za tu přeci jen slabší grafiku (nemohu se zbavit dojmu, že některé „vymazlené koridory“ v minulých dílech série vypadaly lépe) a hlavně za (dočasnou) absenci coopu – obzvláště s ohledem na následující skutečnosti.
Velmi nerad to říkám, ale obsah otevřeného světa v Halo Infinite nápadně připomíná „šablonu“ z her Ubisoftu. Ačkoliv není mapa tak přebujelá, jsou po ní rozsypané „ikony“ nepovinných aktivit, které lze shrnout do několika velmi jednoduchých vzorců: nejčastějším je vyvraždění nějaké základny nepřátel, abyste ji obsadili pro lidské jednotky. To občas prostřídá VIP miniboss, prakticky vždy humanoidního typu, byť občas používají i vozidla. Zkrátka a dobře po vyzkoušení několika těchto zaměnitelných vedlejších aktivit jsem naprosto ztratil chuť a motivaci plnit další. Pokud si hru budete chtít maximálně vychutnat, prodloužit a například posbírat všechny lore záznamy/nahrávky apod., umím si představit, že si mapu vyčistíte celou. Obzvláště na vyšší obtížnost, kde se vám budou hodit extra body pro vylepšení vašeho vybavení, byť to jsou celkem omezené upgrady (silnější štít, rychlejší nabíjení vystřelovací kotvy).
Hratelnost zůstala výborná
Halo Infinite ale v žádném případě není špatná hra. Vděčí za to především velmi zdravému jádru hratelnosti, kterým je oněch pověstných „30 vteřin zábavy“, opakujících se stále dokola. Tím se myslí dynamické střety s protivníky různých typů, kteří se všelijak rozprchnou nebo vás naopak obklíčí podle vaší a jejich výzbroje, zatímco vy zvažujete hození granátu, jednu ze zbraní ležících kolem vás nebo využití vozidla od malých „motorek“ po velké tanky nebo vznášedla. Obzvláště jsem si oblíbil některé nové zbraně, v čele s elektrickou puškou, schopnou rozdávat headshoty, shazovat štíty nebo dokonce ochromit vozidla. Čemu jsem tak docela na chuť nepřišel, to je ona zbrusu nová vystřelovací kotva, využívaná pro přesuny prostředím i třeba v boji pro ochromení nepřítele. Bez ní by ale bylo skoro nemožné zdolat některé hornatější části mapy. Docela dost mě mrzelo, že příběhová kampaň vás nedonutí vyzkoušet si pořádně tanky nebo vznášedla, ačkoliv se na bojišti samozřejmě mihnou. Starší díly série ale kolem nich uměly vystavět nezapomenutelné mise.
Výborné zbraně, ovládání a celková „gunplay“ samozřejmě drží také kompetitivní multiplayer hry, který je ke stažení samostatně zcela zdarma. Nebudu se o něm v této recenzi příliš rozepisovat, protože to za mne učinil již kolega David v jeho článku. Takže jen ve stručnosti podotknu, že souhlasím s jeho závěry. Multiplayer Halo Infinite je příjemným návratem k arkádovějšímu pojetí kompetitivních stříleček „ze staré školy“, kde některé zbraně a obzvláště vozidla dodávají extra koření či neskonale nápadité a zábavné kejkle některých týmů. S ohledem na žalostný stav letošní konkurence jde o celkem jednoznačného vítěze v kategorii „nové AAA kompetitivní hry“. Bohužel pro dlouhodobé fanoušky zatím chybí některé módy a funkce, ale to je zřejmě jen otázka času, než tvůrci nabídku rozšíří. Původní verzi hry trápil naprosto příšerně pomalý a přísný Battle Pass model, ale na této frontě už vývojáři stihli od vydání zareagovat a podmínky nastavit zdravěji. Je zcela očividné, že Halo zůstává nejdůležitější značkou Xboxu (minimálně do příchodu chystaných klíčových titulů Bethesdy) a ten si ji bude náležitě hýčkat, takže se můžeme spolehnout na další doplňování a vylepšování Halo Infinite.
Recenze
Halo Infinite
Po kontroverzních experimentech v předešlých dvou hrách vývojáři ze studia 343 Industries velmi důrazně zařadili zpátečku a vyloženě na sílu ohnuli Halo zpět do stavu, kde bylo před jejich převzetím série. Bohužel se to neobešlo bez obětí, stejně jako implementace otevřeného světa do původně sevřenější co-op šablony. Hratelnost je nicméně stále výborná a multiplayer v letošní konkurenci vyloženě vyniknul.
Líbí se nám
- Skvělý kompetitivní multiplayer
- Vyladěné ovládání a zbraně
- Pestré taktické možnosti
- Hudba a dabing
- Dojem z rozlehlého světa
- Solidní technický stav
- Počáteční "hravost" vaší AI
Vadí nám
- Nuceně působící restart příběhu
- Repetitivní aktivity v otevřeném světě
- Patos a naivita většiny dialogů
Na Martina velmi tvrdá kritika. Velmi dobře napsáno.
Když to porovnám s Vortexem tak jako by Jirka hrál něco jiného.
Spíš Jirka není Martin a naopak…
Martin dal sedmičku, tak to z toho cejtím (minimálně v příběhu) docela průser…
Doufal jsem, že to bude hra, kvůli který bych si dokoupil Xbox, ale asi budu muset počkat na ten Starfield…
Díky za velmi pěkně sepsanou recenzi, jak tu jiný kolega zmiňoval, čtenář se musí trochu ztotožnit s autorem a Halo má u mě také speciální místo.
Když oznámili prvky otevřeného světa, bohužel jsem se přesně tohoto výsledku obával. K Halo to totiž vůbec nesedí, Halo je čistokrevná FPS střílečka zaměřená na silný příběh a jeho tempo, u tohoto typu her nechce člověk hledat na mapě vedlejší aktivity a získávat zkušenosti aby se cítil silnější než na začátku hry. Každá hra s otevřeným světem trpí ve vyprávění příběhu kdy jsou jak atmosféra, tak tempo příběhu upozaděny. Je mi tak líto, že i microsoft a 343 pouze podlehly dnešním zavedeným šablonám a trendům a v podstatě vůbec nepřemýšleli nad tím proč jsou Master Chief a Cortana tak oblíbení u svých fanoušků. Na tento nový kousek jsem se těšil, ale po celkových pocitech z různých zdrojů silně přemýšlím, jestli má tento díl pro mě vůbec cenu.
aspoň vyzkoušej v gamepassu za 26,- 😉
Proč se stále ještě najdou tací, kteří se otírají o výsledné hodnocení pod recenzí? Recenze jsou, byly a budou vždy čistě subjektivní hodnocení a pokud s ním někdo nesouhlasí nebo jej vidí jinak, jedině dobře pro něj, ne?
Je to sice subjektivní, ale recenzemi se řídí nemálo lidí.
Člověk by si měl najít recenzenta nebo více recenzentů, u kterých má jasno jaký mají vkus a názory na hry a porovnat to s vlastními. Pokud často čtu například zde Martinovi recenze, tak už je mi po nějaké době jasný, jak k jeho textu přistupovat. Už třeba budu vědět, že věci, které často hrám vytýká zase naopak mně sedí nebo se s ním naopak téměř ve všem shoduji. Podle toho přistupuji k celkovému hodnocení. Je důležité znát autora textu, chci-li se nějak k jeho závěru kriticky vyjadřovat. Je tedy naprosto směšné, aby tady někdo fňukal nad tím, že támhle a támhle to dostalo 9/10 a tady jen 7/10. To jsme jako všichni nějací roboti, aby všude byl shodný názor na jednu danou hru? Nebo jak to mám chápat? Lidi sem často chodí pouze pro svůj názor a snaží se ho utvrdit. Martin se dopustil toho, že jeho hodnocení je odchýlené od jiných známých českých recenzentů. To znamená, že se lidi nemohli utvrdit v tom, že ta hra je minimálně na 9/10 a začnou tady fňukat, jelikož jsou kompletně rozhozený ze zajetých kolejí.
proto by se mělo to číselné hodnocení uplně vypustit, skoro každý jen koukne na čísílko a recenzi ani nepřečte
Před rokem to vypadalo na průser, měsíc nebo dva před vydáním se začaly šířit nějaký naděje, ze by to mohla byt pecka a ono nic. Ale tak aspoň to neni ten průser na kterej to původně vypadalo. A za 26 Kč v gamepassu asi dobrý.
Viceprezident PlayStationu uvázl v youtubové obdobě dokumentu V síti. Šup, všichni Playstation zatratit, vyházet a spálit všechny konzole a přejít na jinou platformu.
No myslim ze to může klidně následovat a značku playstation to může hodně poškodit…
Nakonec zjistíme, že Ryan jezdí s dodávkou a láká malé děti na hraní Ratcheta.
Jen dotaz k té herní době. Jiné weby uvádějí: Základní herní doba: Zhruba 10 až 15 hodin. Jak to tedy, Martine, je?
Plus někoho by mohla zajímat lokalizace:bohužel není (původně přitom ve hře být prý měla).
6 hodin jsou ciste pribehove mise, s hrstkou vedlejsich aktivit.
Nejakych 20 hodin muze byt vycisteni cele mapy (obsazeni vsech zakladen, sesbirani vsech upgradu, zniceni vsech propaganda vezi apod.).
Info o lokalizaci je v tabulce v recenzi.
https://www.zing.cz/novinky/96296810/halo-infinite-bude-mit-cestinu/ nejspíš nějaká imaginární čeština asi
Navzdory tomu, že se to v databázi objevilo, tak to MS nikdy nepotvrdil a přinejmenším v recenzí verzi hry čeština není.
Nemohu si nerejpnout (sorry skalním). Zajímal by mě váš názor. Čtu všechny ty recenze a dočítám se následující položky:
. Velké množství zábavných zbraní.
. Velké množství efektů a explozí (obrovské množství výbušných sudů a třaskavin).
. Skupinek nepřátel se zbavíte jediným hodem výbušniny mezi další explozivní materiál.
. S plížením se tu daleko nedostanete, ale můžete to zkusit.
. Půjdete do akce sami, nebo osvobodíte skupinku spolubojovníků?
. Pustíte se do nepřátel po svých, anebo usednete do kokpitu nějakého stroje?
. Můžete jít od jednoho úkolu k druhému nejkratší cestou a nikde se nezastavovat a nezdržovat, ale také můžete sejít z cesty a splnit si některé z vedlejších úkolů…
. V cestě stojí nebezpečná základna nepřítele, nemusíte ji nutně hned dobýt.
. Cestou třeba objevíte něco zajímavějšího.
Nezní vám to NESKUTEČNĚ povědomě? Neustálé přestřelky, popojíždění, popolétávání od jedné pidi základny k druhé a čištění outpostů a to BOHUŽEL ve stále stejné kulise… Teď nesrovnávám, ale nezní vám to doslova a do písmene jako libovolné styčné prvky s ehm… Far Cry? Výše vyjmenované je v každé recenzi na Far Cry, kde to odpůrci Ubisoftu doslova trhají na cáry…
Opravdu doufám, že je to tak dobré, protože např. co se týká prostředí, tak je naprosto nevariabilní a chudé a např. i taková tragická série jako je Far Cry, nabízí v každém svém pozdějším dílu 10x větší variabilitu biomů… A já bych se Far Cry nedotknul ani klackem. I ten blbej Mad Max kdysi ukázal, jak se dá královsky zpracovat pouštní biom asi 6x naprosto odlišně (skvěle). Nemohu si pomoci, ale Halo na mě působí neuvěřitelně chudě, co se prostředí týče. A co tak koukám na ty záběry z hraní, tak mi opravdu hodně evokuje Far Cry styl. Kotvička… základny… neustálé přestřelky… výměna vozítek/poletuch… počet zbraní… vylepšování avatara…
Jak na to koukám, nějak mě zatím nenapadají žádné důvody, čím je to tak bombastické a proč to sbírá devítky (asi suchej podzim/zima). Doufám, že osobní zkušenost bude opravdu velmi, ale VELMI výrazně jiná a hlavně mi změní pohled na tento problematicky vyvíjený díl… Na mě to tedy působí vyloženě jako maximálně ta sedmička, kterou to dostalo zde na Zingu.
Jak jsem naznačoval v recenzi, ten otevřený svět je opravdu Far Cry strukturou a obsahem velmi podobný, nicméně vše je mnohem méně variabilní a chybí možnost stealthu.
Zachraňuje to zábavný arzenál/gunplay a zábavná AI nepřátel.
Je to prostě bůh komentování na internetu!
Nevidím nic špatného na tom, že se vášnivý hráč zapojuje do diskuzí v několika různých herních komunitách, obzvláště pokud to jsou poctivé a dobře formulované příspěvky. Vám na tom něco vadí?
Naopak! Je to skládání pocty jeho osobě, která o sobě tvrdí, jak žije životem vlka samotáře a i přes to všechno se dokáže bavit s lidmi alespoň na internetu.
Tento komentar Kotara mi vnuknul blaznivy napad. Co kdyby Zing udelal na Aprila specialni anketu? Vybralo by se 30 az 50 komentatoru (podle aktivity prispivani pod clanky + pripadne nejake divoke karty redakce) a ctenari by mohli hlasovat. Prvni 3 by dostali tricko nebo neco podobneho s napisem „Buh komentovani na Zingu“.
Mozna je to prilis blaznive i na Aprila, ale mozna to za tu srandu stoji …
Bůh je jen jeden a je to Korvus 🤫
to to budeš cpát kam se dá?
DOSLOVA jsem se zeptal pouze zde a na Vortexu. Což tedy tvou otázku činí poněkud irelevantní a zavádějící
Zde jsem se ptal proto, že Zing je můj domov, co se her týče od spuštění webovek a na Vortexu jsem se zeptal proto, že Jirka Bigas udělil 9/10 a přitom v recenzi zmiňuje prvky, které jsou 1:1 shodné s např. Far Cry, což je hra, u které 90% lidí u nás nenechá niť suchou a všem naprosto všechno v této hře vadí. U Halo ale nevadí. Mě zajímá jak hodně (ne)konzistentní mají hráči v diskuzích názory. Protože je to trochu k smíchu.
87 % na MTC. Dvě recenze v Česku 7/10. Zvláštní ty recenze tady.
Asi nezbyde, nez si ty recenze precist 👀
Četl jsem jsem obě recenze. Takže když si přičteme + 1, dostaneme správné hodnocení?
To nevím, řekněte nám, kolik byste vy dal šestihodinové hře s mizerným příběhem, ve které se polovina misí odehrává pořád dokola v identické budově?
Podle mě je kampaň slabých 5/10 a MP silných 8/10, takže sedmičku beru jako rozumný výsledek. Vůbec ale nepochybuji o tom, že různí lidé budou mít různý názor a budou se u hry různě bavit. I proto jsem strávil první odstavec rozebíráním mého vztahu k Halo, abych pomohl objasnit moji pozici.
Mizerné hře s šestihodinovým příběhem by Vortex určitě nedal 9/10. MTC to samé. Ale chápu, že píseček je píseček. Konzolista, Indian a Zing 7/10. První odstavec je spíš stavění si únikové cesty než obhajování něčí pozice. Píšete do těch kladů a záporů někdy totální píčoviny, ale to že je hra dostupná za 200 Kč skrz GP, kdy za ní člověk nemusí dát 1800 Kč tam není.
PS: Když to bude šestihodinová hra s mizerným příběhem v jedné budově, tak 9/10 pokud je exkluzivní na PSko. Ne, dělám si srandu. Škoda, že už nejsou doby, kdy recenze byla opravdu recenze a ne hodnocení recenzenta podle toho, jak moc se u hry rozbrečel a dotkla se jeho srdíčka.
Zcela upřímně si velmi rád přečtu vaši recenzi, až si hru zahrajete.
P.S. Ve své sbírce krabicových her mám zhruba pětinásobné množství her pro Xbox 360 než pro PS3, protože tu generaci to byla jednoznačně lepší konzole. Vždycky jsem hrál na všech platformách, už od Atari a osmibitů. Doslova vlastním téměř všechny konzole, co kdy byly, včetně věcí jako Master System, NES, Jaguar nebo 3DO. Pokud si myslíte, že je to o nějaké náklonnosti vůči nějaké platformě, tak mne jednoduše neznáte. Hraji skoro všechno skoro na všem, pro dobrou hru si rád dojdu na jakoukoliv platformu. Z Xbox Series X jsem nadšený, jak jsem psal zde:
https://www.zing.cz/specialy/96318474/prvni-rok-s-konzoli-xbox-series/
pořád je recenze jen pohled na věc a hodnocení jednoho člověka a co pročítám recenze tak je i dost rozdíl jestli je recenzent fanda serie nebo ne, ti co fandové jsou dávají spíš menší číslé jak ostatní
Chudák Zing, ten se nezavděčí. Když dávají více než ostatní, je to zle, když méně, taky zle… ach jo.
Jednoduché vysvětlení. Recenzenti v ČR ms nestojí za to (nic ve zlém), aby jim posílali se hrou zdarma i halo edici xboxu a další propriety. To se potom devítky hážou líp a nedodělky se přehlíží
Vortex dal 9/10, Hrej 9/10. A zrovna na Vortexu mají ty hodnocení nějakou logiku a konzistenci. Ale jinak je pravda co píšeš no.
Co že? Hrej.cz? To ještě vubec existuje? Vždyť ten web společně s yt kanalem chcipl asi tak pred dvema lety. Navic predpokladam, ze Halo recenzoval Pepř (pokud tam ještě pracuje), což je extrémně zaujatej fanoušek Halo a především Xboxu. Vtipný bylo jak se vždy snažil nějakým zpusobem hejtit Playstation. Tam je jasný jak Inifinite dopadlo
Tyvole a ty jako čekáš, že budou mít všechny recenze stejné hodnocení?
Ty seš prostě dement a tím bych to uzavřel .
Solidní technický stav jako +, to jsme to dopracovali, že se dávají kladné body za to, že hra jde hrát
Recenzi jsem nečetl ale nezní tohle trochu jako oxymoron? Halo Infinite – návrat ke kořenům
Příběhová kampaň radikálně překopala směřování série.
Chápu že to tak může působit, ale je potřeba vzít v potaz souvislosti.
Série poslední dva díly směřovala do citelně nových a odlišných vod, ale tento díl ji brutálním způsobem vrátil zpátky na úplný začátek.
Aha tak to potom dava smysl. Přeci jen seriii Halo jsem nikdy nehrál i přes to že miluju (solo) FPS hry
Jsou v singlu i jiné lokace než dříve prezentované lesy a sem tam základna?
Nejsou, Zeta Halo má pouze jediný biom (ten lesní) a prakticky všechny ruiny/základny využívají stejné modely a textury, často i doslova stejnou geometrii.
Děkuji za odpověď, no to je celkem zklamání. Zkusím z gamepassu, ale mé očekávání značně opadlo
to mě vadilo u Halo: CE ty stejný lokace jak přes kopírák a navíc některýma procházet tam i zpět
však jsem u multiplayeru psal, že pohřbili značku…
nikdo nesouhlasil… 10 mínusek jsem dostal od HALO fans a tady to máte…
sedmička s odřenýma ušima a herním dobou 6 hodin …
ty statické stromy jsou prostě trapas …
a teď mě omluvte …
jdu si dát hru, kde se hýbou stromy… like každá druhá hra………….
Nemůže to být třeba tím že tam není vítr? Přece jen není to na planetě.
Dám si to z gamepassu, ale nijak zvlášť od toho nic nečekám, série jde víceméně mimo mě. Třeba změním názor po dohrání. Lepší je držet očekávání na uzdě. Co mě těší je, že se všechny české recenze shodují na vyladěném technickém stavu. Bravo! Jinak Martin suverénně nejstřízlivější recenze, všude jinde tryskající orgasmy za 9/10. Takže díky, že to není vyhajpovaný text. (počítám, že na G bude za 8/10)
takže na události po Halo 3 se vykašlali?sem doufal že se dozvím o osudu Spirit of Fire, jak to vypadá s Floodem, atd.
Vykašlali je silné slovo… spíš zametli pod koberec (a pak podpálili dům, aby se po nich nenašlo ani stopy a mohli začít na zelené louce, doslova)