Po jezevci se malé švédské studio Might and Delight pustilo do příběhu rysa. Ve hře Shelter 2 budeme sledovat životní cyklus samice rysa, počínaje přípravou doupěte pro vrh, porod a péči o mláďata, což bude rozhodující pro jejich přežití.
Shelter 2 bude obsahovat všechny propracované herní vlastnosti z prvního dílu, jako jsou různé typy pohybů, skoky, lovení kořisti, stejně tak vylepšený grafická kabátek a mateřské funkce – volání mláďat, dohlížení na ně apod.
Krása přírody jde ruku v ruce s její nemilosrdnou syrovostí. To je zásadní pro Shelter 2. Byl to jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli udělat hru o rysech. Jsou uprostřed potravinového řetězce a venku je spousta nebezpečí, nejen chladné tundry, popisují hru nadšení tvůrci.
Těšit se můžete na obrovské otevřené území s bezpečným útočištěm, které představuje doupě. Jde o místo, kam se může rys vždy vrátit, nasbírat síly a shromažďovat jídlo nebo vzácné rostliny a listy. Shelter 2 bude celkově mnohem větší a svobodnější než první díl.
Shelter 2 vyjde již 9. března letošního roku pro PC a Mac Předobjednávky budou spuštěny 25. února. Pokud se rozhodnete si hru pořídit, dostanete navíc herní soundtrack a unikátní verzi samice rysa, na základě iberského rysa.