Uživatel nepřihlášen
 

Ubisoft rozdává zdarma první díl Watch Dogs na PC

Úterý 7.11.2017 10:32 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Čas na přidání do Uplay knihovny, po němž vám hra zůstane napořád, máte do 13. listopadu.

Ubisoft začal poměrně nečekaně rozdávat PC verzi prvního dílu městské hackerské akce Watch Dogs z roku 2014. Stačí zamířit na speciální stránku, přihlásit se se svým Uplay účtem nebo se zaregistrovat a hru aktivovat. Následně by měla být k dispozici v knihovně, která je součástí klienta Uplay. Přes něj Watch Dogs stáhnete.

Po aktivaci vám hra zůstane napořád, takže jestli máte o Watch Dogs zájem, raději moc neváhejte. Čas na aktivaci máte do 13. listopadu, konkrétně do 17:00 našeho času. A aby bylo jasno, nabídka se týká opravdu pouze PC verze, Watch Dogs na konzole tedy tímto způsobem získat nelze.

Zbývá otázka, proč k takové akci vůbec došlo. Možná je to snaha nalákat více lidí na koupi druhého dílu, možná hodně předčasný vánoční dárek pro fanoušky. Na konci minulého roku koneckonců Ubisoft rozdával Assassin's Creed 3. Koneckonců, když mohou různé české obchody žít v představě, že Vánoce jsou už na začátku listopadu, proč by nemohl i Ubisoft.

Tisk
Watch Dogs na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii UScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Watch Dogs Screenshot ze hry Watch Dogs Screenshot ze hry Watch Dogs Screenshot ze hry Watch Dogs Screenshot ze hry Watch Dogs Screenshot ze hry Watch Dogs Screenshot ze hry Watch Dogs Screenshot ze hry Watch Dogs
Související novinky
 
Downgrade Watch Dogs proběhl z důvodu neznalosti nových konzolí

Downgrade Watch Dogs proběhl z důvodu neznalosti nových konzolí

Pátek 15.7.2016 12:19 - Pokračování hackerské akce nemá trpět podobnými problémy, slibuje producent. Přečíst celý článek »

52 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Vyjde letos místo Assassin's Creed hra Watch Dogs 2?

Vyjde letos místo Assassin's Creed hra Watch Dogs 2?

Úterý 5.1.2016 09:11 - Pokračování hackerské akce má zachránit letošní rok francouzského vydavatele. Přečíst celý článek »

42 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kompletní edice Watch Dogs?

Kompletní edice Watch Dogs?

Středa 22.7.2015 09:30 - V předobjednávkách ji nabízí jeden zahraniční obchod, Ubisoft zatím mlčí. Přečíst celý článek »

6 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Ubisoft rozdává zdarma první díl Watch Dogs na PC
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
dinss    Hlavní postava je na můj vkus moc dětinská a proto bych si představoval, že bych si sám nějakou vytvořil. MMORPG to není ale RPG prvků to má snad dost, ne? Pokud si můžeš postavu upravovat po vzhledové stránce...proč si jí nevytvořit od začátku? Ale chápu, že by ta vlastní postava nezapadla do kontextu celé té hry.dinssdinss71858    9.11.2017 21:23 dinss

@ odpověď na komentář od Rivers25:Hlavní postava je na můj vkus moc dětinská a proto bych si představoval, že bych si sám nějakou vytvořil. MMORPG to není ale RPG prvků to má snad dost, ne? Pokud si můžeš postavu upravovat po vzhledové stránce...proč si jí nevytvořit od začátku? Ale chápu, že by ta vlastní postava nezapadla do kontextu celé té hry.

Rivers25 napsal:Postavy mi taky nepřišly kdo ví jak zajímavý ale, že by sis vytvořil vlastní postavu? Není to MMORPG, takže mně to osobně nevadí.

Rivers25    Postavy mi taky nepřišly kdo ví jak zajímavý ale, že by sis vytvořil vlastní postavu? Není to MMORPG, takže mně to osobně nevadí.Rivers25rivers2519181    9.11.2017 18:19 Rivers25

@ odpověď na komentář od dinss:Postavy mi taky nepřišly kdo ví jak zajímavý ale, že by sis vytvořil vlastní postavu? Není to MMORPG, takže mně to osobně nevadí.

dinss napsal:Druhý ED mi přijde jako pro děti. Tedy myslím hlavní charaktey. Trošku mi chybí vytvoření své vlastní.

zebrostroj74    Snažil? Když je technicky zaostalejší než GTA 4?zebrostroj74zebrostroj7473044    8.11.2017 20:30 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od Lincoln:Snažil? Když je technicky zaostalejší než GTA 4?

Lincoln napsal:Nechápu ten hate na WD1. Podle mě Watch Dogs je ještě hra, kde se Ubisoft fakt snažil. Těch detailů a všeho. WD2 se může jít zahrabat oproti tomu. V jedničce jsem měl pocit, že opravdu sedám do auta a to už jak díky těm zvukovým efektům, tak i tomu jak auta vypadala. Byla větší, robustnější. Měl jsem prostě pocit, že sedám do auta. Takové tlusté dveře atp. Ten pocit dnes nemám ani v GTA 5 ani jinde - no hate. A ten efekt kdy startujete auto. Slyšíte klíčky, jak otočí zapalování a jak nastartuje. Ne žádné prsknutí jako v ostatních hrách tomu podobných. Navíc mě to rozhodně bavilo víc jak většina her. I to podzimní prostředí bylo fakt zajímavé a dobře udělané. Byly tam i detaily. Koupil jsem si WD znovu na Xko a ta grafika je náhodou dost dobrá - PC hráči si ušetří poznámky.
Někteří by měli vyjet z hype hate vláčku a tu hru si opravdu zahrát a udělat si na to svůj názor. Nikdy se mi nestalo, že bych hru hrál znovu, ale u téhle jo. WD2 bych si nikdy znovu nezahrál, protože to prostě je úplně odlišná hra. Všechny jsem dohrál na 100%, tak vím o čem mluvím :D Nicméně to je můj názor. Dejte tomu šanci. Ta hra je náhodou super :)

Viky.05    Ja ji koupil 2 roky zpet za cca 50kc. :-DViky.05viky0531530    8.11.2017 15:39 Viky.05

Ja ji koupil 2 roky zpet za cca 50kc. :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lincoln    Ayreas: chápu, že jízdní model byl jankovitý, ale na Xku to jede teď úplně v pohodě
HardBoiled: přesně tak! Dvojka je fajn, ale je to trošku jiné no. Tohle je víc takové hackovací prostě a paradoxně mi to město přijde jako město. U mě taky jedna z mála her od Ubi za které bych ji dal ten palec nahoru :)
Lincolnlincoln21233
    8.11.2017 14:19
Lincoln

Ayreas: chápu, že jízdní model byl jankovitý, ale na Xku to jede teď úplně v pohodě
HardBoiled: přesně tak! Dvojka je fajn, ale je to trošku jiné no. Tohle je víc takové hackovací prostě a paradoxně mi to město přijde jako město. U mě taky jedna z mála her od Ubi za které bych ji dal ten palec nahoru :)

jiiirka   1x   WD1 byla super, dohral jsem ji na x360, mam koupenou na ps4 a ted dokonce na pc :D :Djiiirkajiiirka73081    8.11.2017 08:46 jiiirka

WD1 byla super, dohral jsem ji na x360, mam koupenou na ps4 a ted dokonce na pc :D :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

HardBoiled   2x   Naprosty suhlas. Jednotka bol kvalitny pocin, a to aj cez vsetky pociatocne (a aj niektore pretrvavajuce) technicke problemy. Dvojka uz bola o inom, no ani tu nehejtujem, sice na tu teenagersku wanna-be underground popkulturu som uz asi pristary, ale az tak mi zas neprekazala. No kazdopadne, jednotka mi prirastla k srdcu. Spociatku som sa kvoli tomu hate-trainu bal do toho ist, ale oplatilo sa nepocuvat masy. Jedna z mala hier, za ktore dam Ubisoftu palec hore.HardBoiledhardboiled65900    8.11.2017 08:41 HardBoiled

@ odpověď na komentář od Lincoln:Naprosty suhlas. Jednotka bol kvalitny pocin, a to aj cez vsetky pociatocne (a aj niektore pretrvavajuce) technicke problemy. Dvojka uz bola o inom, no ani tu nehejtujem, sice na tu teenagersku wanna-be underground popkulturu som uz asi pristary, ale az tak mi zas neprekazala. No kazdopadne, jednotka mi prirastla k srdcu. Spociatku som sa kvoli tomu hate-trainu bal do toho ist, ale oplatilo sa nepocuvat masy. Jedna z mala hier, za ktore dam Ubisoftu palec hore.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lincoln napsal:Nechápu ten hate na WD1. Podle mě Watch Dogs je ještě hra, kde se Ubisoft fakt snažil. Těch detailů a všeho. WD2 se může jít zahrabat oproti tomu. V jedničce jsem měl pocit, že opravdu sedám do auta a to už jak díky těm zvukovým efektům, tak i tomu jak auta vypadala. Byla větší, robustnější. Měl jsem prostě pocit, že sedám do auta. Takové tlusté dveře atp. Ten pocit dnes nemám ani v GTA 5 ani jinde - no hate. A ten efekt kdy startujete auto. Slyšíte klíčky, jak otočí zapalování a jak nastartuje. Ne žádné prsknutí jako v ostatních hrách tomu podobných. Navíc mě to rozhodně bavilo víc jak většina her. I to podzimní prostředí bylo fakt zajímavé a dobře udělané. Byly tam i detaily. Koupil jsem si WD znovu na Xko a ta grafika je náhodou dost dobrá - PC hráči si ušetří poznámky.
Někteří by měli vyjet z hype hate vláčku a tu hru si opravdu zahrát a udělat si na to svůj názor. Nikdy se mi nestalo, že bych hru hrál znovu, ale u téhle jo. WD2 bych si nikdy znovu nezahrál, protože to prostě je úplně odlišná hra. Všechny jsem dohrál na 100%, tak vím o čem mluvím :D Nicméně to je můj názor. Dejte tomu šanci. Ta hra je náhodou super :)

Ondrej_V    Neříkám, že budou rozdávat deset her, ale aby zaskórovali na Vánoce, můžou s něčím přijít. Black Flag je možnost. Hra je čtyři roky stará, lidi, co jí chtěli, už ji mají.Ondrej_Vondrej_v15018    8.11.2017 08:28 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:Neříkám, že budou rozdávat deset her, ale aby zaskórovali na Vánoce, můžou s něčím přijít. Black Flag je možnost. Hra je čtyři roky stará, lidi, co jí chtěli, už ji mají.

El_Scorpio napsal:Vlani Ubisoft rozdával hry, pretože oslavoval 20 rokov. Nemyslím si, že by si robili zvyk z toho, že teraz každé Vianoce uvolnia nejakú hru. To rozhodne nie.

El_Scorpio    Vlani Ubisoft rozdával hry, pretože oslavoval 20 rokov. Nemyslím si, že by si robili zvyk z toho, že teraz každé Vianoce uvolnia nejakú hru. To rozhodne nie.El_Scorpioel_scorpio63241    8.11.2017 08:17 El_Scorpio

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Vlani Ubisoft rozdával hry, pretože oslavoval 20 rokov. Nemyslím si, že by si robili zvyk z toho, že teraz každé Vianoce uvolnia nejakú hru. To rozhodne nie.

Ondrej_V napsal:Hry staré 3-4 roky Ubisoft rozdává. Nedivil bych se, kdyby na Vánoce rozdávali AC4BF. Vloni bylo AC3. W_D bylo pro mě zklamáním, dvojka byla trochu dětinská.

Ayreas   1x   WD1 sem hrál a dohrál taky na 100%, dokonce jak mě to bavilo tak koupil i přídavek s T-Bonem, ale ten jízdní model byl na facku! :nah:Ayreasayreas57206    8.11.2017 06:58 Ayreas

@ odpověď na komentář od Lincoln:WD1 sem hrál a dohrál taky na 100%, dokonce jak mě to bavilo tak koupil i přídavek s T-Bonem, ale ten jízdní model byl na facku! :nah:

Lincoln napsal:Nechápu ten hate na WD1. Podle mě Watch Dogs je ještě hra, kde se Ubisoft fakt snažil. Těch detailů a všeho. WD2 se může jít zahrabat oproti tomu. V jedničce jsem měl pocit, že opravdu sedám do auta a to už jak díky těm zvukovým efektům, tak i tomu jak auta vypadala. Byla větší, robustnější. Měl jsem prostě pocit, že sedám do auta. Takové tlusté dveře atp. Ten pocit dnes nemám ani v GTA 5 ani jinde - no hate. A ten efekt kdy startujete auto. Slyšíte klíčky, jak otočí zapalování a jak nastartuje. Ne žádné prsknutí jako v ostatních hrách tomu podobných. Navíc mě to rozhodně bavilo víc jak většina her. I to podzimní prostředí bylo fakt zajímavé a dobře udělané. Byly tam i detaily. Koupil jsem si WD znovu na Xko a ta grafika je náhodou dost dobrá - PC hráči si ušetří poznámky.
Někteří by měli vyjet z hype hate vláčku a tu hru si opravdu zahrát a udělat si na to svůj názor. Nikdy se mi nestalo, že bych hru hrál znovu, ale u téhle jo. WD2 bych si nikdy znovu nezahrál, protože to prostě je úplně odlišná hra. Všechny jsem dohrál na 100%, tak vím o čem mluvím :D Nicméně to je můj názor. Dejte tomu šanci. Ta hra je náhodou super :)

Ondrej_V    Hry staré 3-4 roky Ubisoft rozdává. Nedivil bych se, kdyby na Vánoce rozdávali AC4BF. Vloni bylo AC3. W_D bylo pro mě zklamáním, dvojka byla trochu dětinská.Ondrej_Vondrej_v15018    8.11.2017 06:47 Ondrej_V

Hry staré 3-4 roky Ubisoft rozdává. Nedivil bych se, kdyby na Vánoce rozdávali AC4BF. Vloni bylo AC3. W_D bylo pro mě zklamáním, dvojka byla trochu dětinská.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lincoln   2x   Nechápu ten hate na WD1. Podle mě Watch Dogs je ještě hra, kde se Ubisoft fakt snažil. Těch detailů a všeho. WD2 se může jít zahrabat oproti tomu. V jedničce jsem měl pocit, že opravdu sedám do auta a to už jak díky těm zvukovým efektům, tak i tomu jak auta vypadala. Byla větší, robustnější. Měl jsem prostě pocit, že sedám do auta. Takové tlusté dveře atp. Ten pocit dnes nemám ani v GTA 5 ani jinde - no hate. A ten efekt kdy startujete auto. Slyšíte klíčky, jak otočí zapalování a jak nastartuje. Ne žádné prsknutí jako v ostatních hrách tomu podobných. Navíc mě to rozhodně bavilo víc jak většina her. I to podzimní prostředí bylo fakt zajímavé a dobře udělané. Byly tam i detaily. Koupil jsem si WD znovu na Xko a ta grafika je náhodou dost dobrá - PC hráči si ušetří poznámky.
Někteří by měli vyjet z hype hate vláčku a tu hru si opravdu zahrát a udělat si na to svůj názor. Nikdy se mi nestalo, že bych hru hrál znovu, ale u téhle jo. WD2 bych si nikdy znovu nezahrál, protože to prostě je úplně odlišná hra. Všechny jsem dohrál na 100%, tak vím o čem mluvím :D Nicméně to je můj názor. Dejte tomu šanci. Ta hra je náhodou super :)
Lincolnlincoln21233
    8.11.2017 06:15
Lincoln

Nechápu ten hate na WD1. Podle mě Watch Dogs je ještě hra, kde se Ubisoft fakt snažil. Těch detailů a všeho. WD2 se může jít zahrabat oproti tomu. V jedničce jsem měl pocit, že opravdu sedám do auta a to už jak díky těm zvukovým efektům, tak i tomu jak auta vypadala. Byla větší, robustnější. Měl jsem prostě pocit, že sedám do auta. Takové tlusté dveře atp. Ten pocit dnes nemám ani v GTA 5 ani jinde - no hate. A ten efekt kdy startujete auto. Slyšíte klíčky, jak otočí zapalování a jak nastartuje. Ne žádné prsknutí jako v ostatních hrách tomu podobných. Navíc mě to rozhodně bavilo víc jak většina her. I to podzimní prostředí bylo fakt zajímavé a dobře udělané. Byly tam i detaily. Koupil jsem si WD znovu na Xko a ta grafika je náhodou dost dobrá - PC hráči si ušetří poznámky.
Někteří by měli vyjet z hype hate vláčku a tu hru si opravdu zahrát a udělat si na to svůj názor. Nikdy se mi nestalo, že bych hru hrál znovu, ale u téhle jo. WD2 bych si nikdy znovu nezahrál, protože to prostě je úplně odlišná hra. Všechny jsem dohrál na 100%, tak vím o čem mluvím :D Nicméně to je můj názor. Dejte tomu šanci. Ta hra je náhodou super :)

tesla    Málem bych Zapoměl.

Darovanému koni na zuby nehleď :)
teslatesla75582
    7.11.2017 22:49
tesla

Málem bych Zapoměl.

Darovanému koni na zuby nehleď :)

tesla    Paráda, nikdy jsem to nekoupil díky neuvěřitelnému hype před launchem a zklamáním snad všech recenzentů z milionu důvodů.
Takže se tomu asi mrknu na zoubek :)

Nenávidět studio ubisoft kvůli hře je zcestné:) osobně hodnotím produkt a je mi jedno že předtím neudělalo hratelné hry.
Uplay mam docela rád hlavně díky Rainbow a DIVISION která je perfektní. stačí nekupovat zajíce v bedně a počkat na gameplay atd. například EA. koupil jsem Origin Access a dostal pro mě top hry zdarma, jako battlefield 1. Zároveň díky bety SW - Battlefront II jsem koupil dopředu. Díky tomu že mě MP pohltil, nenarazil jsem na bugy (ve velkem ) přestupem ke komunitě atd. u NFS payback to máte stejné. prostě se vrací doba kdy kvalitní produkt jde na trh s kůží v podobě dema a zato jsem strašně rád. když pominu kvality tak ne každá hra sedne každému i přes stejný žánr.
teslatesla75582
    7.11.2017 22:48
tesla

Paráda, nikdy jsem to nekoupil díky neuvěřitelnému hype před launchem a zklamáním snad všech recenzentů z milionu důvodů.
Takže se tomu asi mrknu na zoubek :)

Nenávidět studio ubisoft kvůli hře je zcestné:) osobně hodnotím produkt a je mi jedno že předtím neudělalo hratelné hry.
Uplay mam docela rád hlavně díky Rainbow a DIVISION která je perfektní. stačí nekupovat zajíce v bedně a počkat na gameplay atd. například EA. koupil jsem Origin Access a dostal pro mě top hry zdarma, jako battlefield 1. Zároveň díky bety SW - Battlefront II jsem koupil dopředu. Díky tomu že mě MP pohltil, nenarazil jsem na bugy (ve velkem ) přestupem ke komunitě atd. u NFS payback to máte stejné. prostě se vrací doba kdy kvalitní produkt jde na trh s kůží v podobě dema a zato jsem strašně rád. když pominu kvality tak ne každá hra sedne každému i přes stejný žánr.

bugigascz    to je dobré! !bugigasczbugigascz30467    7.11.2017 22:06 bugigascz

to je dobré! !

dinss    Druhý ED mi přijde jako pro děti. Tedy myslím hlavní charaktey. Trošku mi chybí vytvoření své vlastní.dinssdinss71858    7.11.2017 20:32 dinss

@ odpověď na komentář od Rivers25:Druhý ED mi přijde jako pro děti. Tedy myslím hlavní charaktey. Trošku mi chybí vytvoření své vlastní.

Rivers25 napsal:Watch Dogs mám na Uplay už od včerejška. Až nebude co hrát, možná vyzkouším, dvojka je ale o dost lepší až na tu nesympatickou hlavní postavu, tmavší pleti. :D

OneShot     :-D :thumbup:OneShotoneshot73915    7.11.2017 20:09 OneShot

@ odpověď na komentář od zebrostroj74: :-D :thumbup:

zebrostroj74 napsal:Ubisoft konečně uznal, že ta hra za nic nestojí :D

zebrostroj74   1x   Ubisoft konečně uznal, že ta hra za nic nestojí :Dzebrostroj74zebrostroj7473044    7.11.2017 19:59 zebrostroj74

Ubisoft konečně uznal, že ta hra za nic nestojí :D

Mr.Lolendo    Dobrý ale asi to stejně nikdy hrát nebudu.Mr.Lolendomrlolendo10723    7.11.2017 18:45 Mr.Lolendo

Dobrý ale asi to stejně nikdy hrát nebudu.

Rivers25   1x   Watch Dogs mám na Uplay už od včerejška. Až nebude co hrát, možná vyzkouším, dvojka je ale o dost lepší až na tu nesympatickou hlavní postavu, tmavší pleti. :DRivers25rivers2519181    7.11.2017 17:56 Rivers25

Watch Dogs mám na Uplay už od včerejška. Až nebude co hrát, možná vyzkouším, dvojka je ale o dost lepší až na tu nesympatickou hlavní postavu, tmavší pleti. :D

Ljuk88   5x   Ani nemluv, z toho videa z E3 sem slintal blahem. Jenze pak prisla realita, a dostal sem hnusnou, blbe optimalizovanou hru, kde pulka veci nebyla a jizdni model si nekdo vytahl z p. dele.
Tady zacala ma nenavist ke korporaci jmenem Ubisoft, od teto chvile se stalo obelhavani zakazniku beznou staretegii Ubisoftu, a ten tak chrli jednu copy paste s. acku zadruhou.
Tahle firma lharu a podvodniku zaslouzi ignoranci od hracu a bankrot! ! !
Ljuk88ljuk8875031
    7.11.2017 16:57
Ljuk88

@ odpověď na komentář od dinss:Ani nemluv, z toho videa z E3 sem slintal blahem. Jenze pak prisla realita, a dostal sem hnusnou, blbe optimalizovanou hru, kde pulka veci nebyla a jizdni model si nekdo vytahl z p. dele.
Tady zacala ma nenavist ke korporaci jmenem Ubisoft, od teto chvile se stalo obelhavani zakazniku beznou staretegii Ubisoftu, a ten tak chrli jednu copy paste s. acku zadruhou.
Tahle firma lharu a podvodniku zaslouzi ignoranci od hracu a bankrot! ! !Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss napsal:Tenkrát jsem z WD byl strašně přehypovanej a při vydání mi to hned přešlo. Přesto jsem si WD docela užil a bavil jsem. Škoda, že to bylo tak odfláknuté... Při představě jak by se to hrálo, kdyby to mělo vše co mít mělo. Ale to jde říct i o X dalších velkých titulech od Ubi.

fighter08    Super, na PC ještě nemám :-)fighter08fighter0815352    7.11.2017 16:48 fighter08

Super, na PC ještě nemám :-)

carhrozny    Stejne tá hra už bola taká lacná, že ju má snáď každý :Dcarhroznycarhrozny27972    7.11.2017 16:32 carhrozny

Stejne tá hra už bola taká lacná, že ju má snáď každý :D

dinss   1x   Tenkrát jsem z WD byl strašně přehypovanej a při vydání mi to hned přešlo. Přesto jsem si WD docela užil a bavil jsem. Škoda, že to bylo tak odfláknuté... Při představě jak by se to hrálo, kdyby to mělo vše co mít mělo. Ale to jde říct i o X dalších velkých titulech od Ubi.dinssdinss71858    7.11.2017 15:58 dinss

Tenkrát jsem z WD byl strašně přehypovanej a při vydání mi to hned přešlo. Přesto jsem si WD docela užil a bavil jsem. Škoda, že to bylo tak odfláknuté... Při představě jak by se to hrálo, kdyby to mělo vše co mít mělo. Ale to jde říct i o X dalších velkých titulech od Ubi.

Dan4815   3x   Musím se přiznat, že od Ubi jsem se bál kupovat hry. Staré díly AC ok, veliké zklamání přišlo, když jsem si koupil s úplně se všemi auty a DLC The Crew - člověk poctivě za plnou pálku ihned objednal oznámené DLC a oni ho pak zdarma dávají k druhému hlavnímu DLC. Ovšem u Watch Dogs 2 toho naopak nelituji, a myslím, že se společnost snaží. Ale do jedničky bych nikdy před slevou nešel. No, a teď mám Gold verzi The Crew 2, tak snad to bude jenom lepší a lepší. Mnoho lidí píše, jak je Ubi hrozná společnost, ale myslím si, že to již dnes už neplatí, ačkoliv hry různých studií Ubisoftu se i dnes zdají do značné míry nedodělané.Dan4815dan481531982    7.11.2017 15:40 Dan4815

Musím se přiznat, že od Ubi jsem se bál kupovat hry. Staré díly AC ok, veliké zklamání přišlo, když jsem si koupil s úplně se všemi auty a DLC The Crew - člověk poctivě za plnou pálku ihned objednal oznámené DLC a oni ho pak zdarma dávají k druhému hlavnímu DLC. Ovšem u Watch Dogs 2 toho naopak nelituji, a myslím, že se společnost snaží. Ale do jedničky bych nikdy před slevou nešel. No, a teď mám Gold verzi The Crew 2, tak snad to bude jenom lepší a lepší. Mnoho lidí píše, jak je Ubi hrozná společnost, ale myslím si, že to již dnes už neplatí, ačkoliv hry různých studií Ubisoftu se i dnes zdají do značné míry nedodělané.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Rascal   1x   No vida, za koupi mi to nestálo, za stažení taky ne a přece jenom budu mít plnou verzi.Rascalrascal7254    7.11.2017 14:33 Rascal

No vida, za koupi mi to nestálo, za stažení taky ne a přece jenom budu mít plnou verzi.

Beeda2004    OldCar6: ten free trial je tam spis kvuli divizi ze muzes hrat zdarmaBeeda2004beeda2004421    7.11.2017 13:50 Beeda2004

OldCar6: ten free trial je tam spis kvuli divizi ze muzes hrat zdarma

Murcielago   1x   konecne si ho muzu zahrat a nemusim ho piratit :-DMurcielagomurcielago22262    7.11.2017 13:50 Murcielago

konecne si ho muzu zahrat a nemusim ho piratit :-D

Ayreas    Dvojka mě hodně bavila, až sem se divil, že to vytvořil Ubisoft :D (to myslím ze srandy, aby se tu nespustila diskuze :D) ... Každopádně s tebou souhlasím ;)Ayreasayreas57206    7.11.2017 13:46 Ayreas

@ odpověď na komentář od dustbincz:Dvojka mě hodně bavila, až sem se divil, že to vytvořil Ubisoft :D (to myslím ze srandy, aby se tu nespustila diskuze :D) ... Každopádně s tebou souhlasím ;)

dustbincz napsal:Jednička nebyla špatná a taky mě bavila. Rozhodně takovej otřes jak se říkalo to nebyl. Je fajn, že ubi takhle rozdává :-) pár her jsem takhle od nich získal, některé jsem si přidat nemohl, jelikož jsem je měl koupené :-D 2 dil byl oproti prvnímu opravdu znatelně lepší snad po všech stránkách a dobře jsem se u toho bavil :-)

dustbincz   7x   Jednička nebyla špatná a taky mě bavila. Rozhodně takovej otřes jak se říkalo to nebyl. Je fajn, že ubi takhle rozdává :-) pár her jsem takhle od nich získal, některé jsem si přidat nemohl, jelikož jsem je měl koupené :-D 2 dil byl oproti prvnímu opravdu znatelně lepší snad po všech stránkách a dobře jsem se u toho bavil :-)dustbinczdustbincz2275    7.11.2017 13:42 dustbincz

Jednička nebyla špatná a taky mě bavila. Rozhodně takovej otřes jak se říkalo to nebyl. Je fajn, že ubi takhle rozdává :-) pár her jsem takhle od nich získal, některé jsem si přidat nemohl, jelikož jsem je měl koupené :-D 2 dil byl oproti prvnímu opravdu znatelně lepší snad po všech stránkách a dobře jsem se u toho bavil :-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (570 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Overgrowth – prohopkejte se ke svobodě

Je na čase svrhnout krutovládu a opět nastolit mír. Svět volá po hrdinovi a nikdo jiný nemá tolik za ušima jako králík Turner.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC