Japonský tvůrce Hideo Kojima nám v tom před časem udělal pěkný guláš. Před rokem byl slavnostně oznámen Metal Gear Solid: Ground Zeroes a na konci téhož roku ještě Phantom Pain, z něhož posléze vylezlo, že jde o Metal Gear Solid V: Phantom Pain. Jsme proto nesmírně rádi, že na proběhnuté prezentaci v USA Kojima vše konečně objasnil a jasně řekl, že Ground Zeroes je prequel Phantom Pain.
Podle jeho slov je navržen jako větší tutoriál, který má hráčům usnadnit seznámení se sérii a především aby pochopili vše potřebné. Příběh ovšem nebude tím hlavním, přednost dostal herní systém. Co se otevřenosti týče, tak i ta bude, ovšem ne tak rozsáhlá jako v případě Phantom Pain. Bude pouze na vás, zda budete využívat hlučné automobily nebo zvolíte tišejší přesun, především pěšky.
Snake bude moci v herním světě zdolávat překážky, jako jsou žebříky, ploty a další malé objekty. Pochopitelně se může zmocnit i již zmíněného vozidla, to je ale hlučné a tak se nesmíte divit, že na sebe upozorníte. Během přestřelky vám mohou prostřelit pneumatiky a různě poškodit auto.
Novinkou bude možnost eliminovat nepřítele dříve, než spustí alarm. Pokud vás zpozoruje, budete mít chvilku na to, abyste ho zneškodnili a neupozornili na sebe další nepřátele v okolí. Díky dalekohledu nebo připojeného tabletu (holografická mapa) můžete sledovat nebo dokonce označit nepřítele. Proces je jednoduchý a nad označenými cíli se následně objeví ikonka. To samé platí v případě různých míst a objektů na mapě
Novinkou bude také možnost výslechu. Stačí nepřítele přemoci v pěstním souboji, přiložit mu nůž na krk a může začít výslech. Čas od času se dozvíte zajímavé informace. V boji budete také moci využít baterku na zbrani, kterou protivníka na moment oslepíte, či zbraň nepřítele. Spolehnout se budete moci ale i na zdraví. To se bude automaticky doplňovat.
PS4 verze Metal Gear Solid V bude prezentovaná 19. září na Tokyo Game Show. Prozatím Konami ukázalo pouze záběry z PC, které mělo totožný hardware jako aktuální konzole, tedy PlayStation 3 a Xbox 360. Na těch hra poběží v 30 snímcích za sekundu, na next-genu pak při 60fps.
Závěrem ještě video o snímání pohybu modelky Stefanie Joosten, která si v Metal Gear Solid V: Phantom Pain zahraje postavu Quiet.
no a cosplayerky už začínají [ odkaz ]
a Quiet bude mít něco společného s The Endem z MGS3 (krom toho že oba jsou snipeři) – The Endovi černý fleky na hlavě které si nechá zmizet, a Quiet a její černé fleky okolo očí které taky mizí. The Endovo tělo umělo fotosyntézu, a nejspíš to umí i tělo Quiet to by vysvětlovalo proč je tak odhalená – aby byla vysvavenu slunku co nejvíc
A to jsme nevěděli?
jestli budou rozdělený určitě půjdu do obou tohle je umělecký dílo celá sága MGS je prostě klenot kterej si nenechám ujít bude zase dechberoucí a absolutně vyčnívající z řady ♥
To PC na ktorom to prezentovali NEMALO ani zdaleka taky hardware ako ps3 a xbox360, to su len recicky. Novsie clanky to popieraju a aj zdravy rozum. Zapnut by to zapli mozno tak na 10 fps a este z horsiou grafikou.
Asi půjdu do Phantom Pain.
Takze to budou 2 samostatne hry?
Hmmm… rovnou půjdu do Phantom Pain