Pokud si vzpomínáte na původní filmová dobrodružství Šíleného Maxe, asi se vám vybaví Mel Gibson v koženém oblečení, jeho stylové vozítko a hlavně nehostinné prostředí, ve kterém se pohyboval. O samotném postapokalyptickém světě toho ale příliš nevíme a moc se toho nedozvíme ani v chystané hře od Avalanche Studios. Hráči si sice budou moci pokládat otázky typu „Co se tady stalo?“ nebo „Jak je tohle možné?“, ale odpovědi na většinu z nich se stejně nedočkají.
Tvůrci pro svou hru vytvořili jakési historické pozadí s novými informacemi a to celé pak konzultovali s Georgem Millerem, režisérem a scenáristou filmů o Šíleném Maxovi, ale to ještě neznamená, že budou dané detaily přímo na očích i samotným hráčům. Tyto údaje totiž mají sloužit především k vytvoření samotného světa – jak bude strukturován a co budeme moci v jednotlivých oblastech najít.
Autoři nehodlají přinést hráči všechno jako na stříbrném podnosu, ale naopak je jejich cílem, aby byl nucen přemýšlet o světě a stavu, v jakém se v danou chvíli nachází.
Radši tohle než aby všechno naservírovali jak úplným de**** kteří nejsou schopni ani pochopit jak se to hraje….
Navíc to nechává krásné místo pro spekulace
Já myslel že to bude prostě hra ve které budeme postupně zjišťovat něco o příběhu co kde se stalo co kdo kde komu někdo udělal atd. . A né že si to budeme muset všechno domyslet.
dost dobry doplneni
Ondr4h: …které se bude postupně odhalovat v budoucích placených dlc.
V překladu-Ve vytváření světa jsme popustili tak uzdu fantazie, že vznikli na první pohled totální fantasmagorie. Jelikož to už nemůžeme vrátit zpět tak jsme si vymysleli tajemné pozadí…