Inquisition nebude v pozdějších stahovatelných přídavcích obsahovat nové postavy. Dodatečné našroubování postav do hry neumožní vzájemná propletenost postav. Pokud by chtěl Bioware přidat nové postavy coby DLC, musí být většina z nich přítomna již na instalačním disku a odemčena později. Pro svou provázanost prostě nemohou být postavy doplněny za běhu, nechal se slyšet kreativní ředitel Mike Laidlaw.
To ovšem zvedlo vlnu kritiky a kontroverze. „Ačkoli toto není případ, kdy by hráč později připlácel za něco, co už ve skutečnosti měl doma na disku, rozhodli jsme se touto cestou nevydat. Žádná DLC s novými postavami nevydáme.“
Dragon Age: Inquisition obsáhne 9 hratelných postav. Zatím je potvrzena Cassandra, Iron Bull, Sera, Solas, Varric a Vivienne. Bioware odhaluje nové postavy přes Twitter a slibuje jednu každý měsíc. Schází nám tedy ještě tři.
EA a Bioware navíc zveřejnili další dva screenshoty ze hry. Na nových obrázcích najdete lokace, které budete moci skutečně prozkoumat. Oba obrázky jsou vytvořené přímo enginem hry. Dragon Age: Inquisition bude poháněn třetím Frostbitem a vyjde jak na PC, tak na starou a novou generaci konzolí.
Omega je nejhorší DLC od BW. Pokud vím, tak toto DLC nemělo spatřit světlo světa, a je to na tom vidět. Pokud opominu bugy v AI, cuscénách a vůbec celkovou nedodělanost, tak i po příběhové stránce se jedná o nejslabší článek. Málo rozhovorů, nudná a monotoní akce. Navíc přemrštěná cena a celkově málo obsahu. Omega vznikla jen proto, aby zaplnila adlouhou mezeru, mezi Leviathanem a Citadelou.
Re: hRDLA – Nemyslím si, že je hráč ztracen bez znalosti Arrival. Ano, to DLC doplňuje hodně věcí, ale vzhledem k tomu, co všechno bylo plánováno na začátek ME3 a bylo následně vyhozeno, je docela s podivem, že to docela funguje.
Omega je část hry, na kterou nebyl čas ji dodělat. To se stává u spousty her. Ale na rozdíl od jiných her jsme měli to štěstí, že se BioWare mohl k tomu vrátit a Omegu dokončit a vydat jako DLC. Nebo byste raději, kdyby jsme si o tom mohli jen přečíst v nějakém článku, jako je tomu u jiných her (zmiňme třeba utřižený konec her God of War III nebo Saboteur) .
hRDLA: přesně tak sem to myslel
To o Boxu jsem nevěděl, vím že je zdarma na PC a PS3. O Cerberus Network (psal jsem o tom jako o C Pack) jsem psal, ale nevzpomněl jsem si co tam vše je
Arrival se jako podraz dá brát tak že je to DLC ale bez něj je člověk celkem ztracen na začátku ME3. Omega taky vypadá jako vyseknutá ze hry a je jasné že už si to předem připravili jako půdičku pro DLC
Re: hRDLA – ME1 DLC "Bring Down the Sky" je na Xbox360 placené. Zdarma bylo ze začátku pouze na PC jako součást patche 1. 01.
K Xbox360 a PC verzi ME2 bylo v rámci "Cerberus Network" zdarma hromada DLC: Normandy Crash Site, Zaeed, Firewalker Pack, Arc Projector & Cerberus Weapon and Armor. [ odkaz ]
Re: Fabik – Zaeed a Kasumi trpí typickým vykousnutím ze hry. Javik je pak speciální případ, kdy si autoři nevěděli s postavou rady a proto ji raději vyhodili, aby se k ní pak následně vrátili jako k DLC. Výsledek je spíše smutný.
Nechápu včem jsou DLC Arrival a Omega podrazem. Co tím chcete říci?
Ria Kon: Garrus a ty jeho kalibrace mě vždycky ubíjely.
[ odkaz ]
hRDLA: Pravdu díž s těmi DLC. Jen bych doplnila, že v DAII byly itemy, které se daly původně odemknout různými úkony mimo hru (např. na FB) , a následně je zpřístupnili pro všechny (podobně jako se Shale) .
Norbi001: To ano, DLC pro DAII byly po stránce level designu na mnohem vyšší úrovni a silně hru okořenily.
Jinak devět je opravdu dostatek. Především, pokud budou jejich vztahy vzájemně silně provázané. Klidně bych si vystačila i se šesti. lepší o trochu míň, než aby postava měla jen 2 dialogy. Tímhle trochu trpěli postavy v ME2. "Can it wait for a bit? I’m in the middle of some calibration…"
hRDLA: aha moje chyba
Mě přišly největší podraz From Ashes a Leviathan (který byl paradoxně hoodně dobrý)
To je dobře protože když si vzpomenu na DLC Zaed a Kasumi v ME 2 postavy jsou super ale po dokončení 2 misí se už nedali navazovat vztahy. From Ashes (ME 3) bylo jiné ale to zase bylo vykousnuté ze hry.
9 postav stačí. Stejně budu běhat s Iron Bullem, Varricem a 3. ještě nevim .
Příběhové DLC mi vůbec vadit nebudou ty mám rád jak psal pajmič. Všechny jsou perfektní sice From Ashes, Omega a řekl bych i Arrival jsou celkem podraz ale i tak mě bavila
Malcolm: Tam se píše o AI parťácích né o tvé postavě.
umm takže tam si nebudu moct upravit postavu podle svého ?
Norbi001: Bohužel, většina jejich DLC předčí kvalitativně původní hru, což není zcela košér. Krásný příklad Mark of the Assasin k DA a Citadela k ME3. U těch DLCček je poznat, že nejsou vytržený z původní hry jako zbytek. Ale je fakt, že ostatní DLC, až na Omegu a From the Ashes jsou špička. LotSB dost nastartoval trend DLC.
pajmič: Když vydají DLC (samozřejmě příběhové) , tak budu rád, protože DLC od Bioware jsou nejlepší DLC vůbec. Viz jenom jak zvedly úroveň DA 2. Jejich DLC snesou ty nejlepší hodnocení. A nejlepší DLC od nich je Citadel, MotA, LotSB, Leviathan a zřejmě si na další nevzpomenu.