YouTube se rozhodlo zareagovat na trend, kdy nová generace herních konzolí podporuje frekvenci 60 snímků za sekundu. Populární služba, kterou využívají nejen herní společnosti, ale také samotní hráči, v nadcházejících měsících spustí podporu pro 48 a dokonce 60 fps.
Některé firmy již mají možnost nahrávat videa s frekvencí 60 snímků za sekundu.
Krom toho všeho YouTube brzy umožní fanoušků podpořit finančně svého oblíbeného autora. Přidaná bude funkce, přes kterou budete moci poslat vybranému kanálu finanční obnos.
Phase: DOCIK má pravdu. To že existují kamery které dají 10 000 snímků za vteřinu a ty na to potom koukáš zpomaleně neznamená, že si to nemůžeš zrychlit. Můžeš nahrát výstřel pistole mobilem a pak to 1000× zpomalit, ale uvidíš prd a ne kulku letící z hlavně následovanou plamenem. Stejně tak jako to můžeš nahrát vysokorychlostní kamerou a zrychlit to na "real time".
Počet snímků s rychlostí videa nemá nic společného, proto se tomu říká SNÍMKY ZA VTEŘINU => čili kolik snímků ti problikne během jedné vteřiny (fyi: FPS- Frames Per Second- Snímky Za Vteřinu)
Phase: Čím víc snímků tím víc pomalejší? Už to tu asi jednou padlo (jo určitě už si to jednou říkal a není to pravda) , ale tak jako když budeš mít kameru, která umí točit 60FPS tak pak ten záběr můžeš krásně zpomalit to jo, ale nechápu proč by záběry s 60FPS měli být pomalé o čem to fůrt mluvíš. Bavíme se pořád o počtu snímků za vteřinu, kolik jich do vteřiny narveš fůrt budou trvat jenom vteřinu, jen je to plynulejší. Pojede ti ten záběr stějně rychle jen má víc snímků. A Film snímací technika, hra zobrazovací? Ty když koukáš na film tak tím něco snímáš, nebo co? Taky se ti zobrazuje stejně jako hra ne? Nebo mluvíš o technice na natáčení? Vůbec nevím na co mi svým komentářem odpovídáš, nebo co si tím chtěl říct. Nemluvě o tom, že víc snímků za vteřinu ti ten záběr pocitově spíš zrychlí než zpomalí, tak nevím prostě o čem to mluvíš.
Docik: ano pri filme cim viac fps tym je to pomalsie…. . pretoze pri filmoch sa jedna o snimaciu techniku, pri hrach o zobrazovaciu…. preto som mu pisal, ze to nemoze porovnavat, a tato sluzba YT bude akurat tak dobra na hry a sportove prenosy
drakuba: na konzolích většina jo, ale na PC můžeš mít ve většině her tolik FPS, kolik zvládne tvůj PC
k čemu to, když ty hry jsou stejně uzamknutý na 30fps …
D3nton: rychlejší než reálnej svět to neni. .
to: D3nton
Rychlost přehrávání nebo-li čas musí být stejný při různých FPS vždy. Když si pustíš na youtube 30FPS video 2x zrychleně tak máš logicky 60FPS. Zde prezentovaná videa nejsou zrovna dobrým překladem 60FPS. Nejsou časově synchronizovaná a i mě se zdají být trochu zrychlená. (neplynulá časově)
Jinak pocit že je to zrychleně je dán tím že mozek dostává konečně dostatek informací. Čily je pro něj snažíš skládání snímku. Což uspoří vydanou energii. Kdo není na to zvyklí tak je to pro něj placebo že s mu zdá že je to zrychlené. Tak záleží zda člověk nemá zpomalené vnímání.
= čím více snímků tím méně bude člověk unavený.
Ve hře mi to nepřijde, ale ve videu mi to přijde nechutně rychlý. Když se vám to líbí tak OK, ale nepotřebuju mít film rychlejší než reálný svět, sry. Ve hře se mi to líbí, ale tady je to pro mě zbytečný. Můj názor, nenadávejte mi kvůli tomu.
S tím mohli přijít už dřív, ale stále je lepší někdy než nikdy.
to: hRDLA
Njn mají se přizpůsobit. Jednou jsem narazil na web jde se obrázky a grafika stránky na zoom přizpůsobila a to jak na mobilní tak desktop verzi. Asi nějakej web vel master (když najdu tak pošlu)
to:Docik
Jasný ale je zde jedna věc která není obecně známá.
Android. Spusta typů architektury GPU atd. Aby se vše zjednodušilo a jelo na všem tak se udělá jedno jednotné virtuální zařízení které se potom interpretuje API a ovladačem. Čili ve skutečnosti vůbec neřešíš HW. Jen tě zajímá verze API. Tzn. že vlastně vše co jede na androidu jede virtualizovaně/emulovaně. Je to emulátor. Takže je zde obrovské plýtvání výkonu a možností na úkor zjednodušení. PC porty jsou na tom stejně víceméně. Dnes se virtualizují i only PC hry. Každá indie hra je virtualizovaná. Jen na Xboxu360 a PS3 to nejede virtualizovaně. Ani není třeba. Je to jednotná architektura.
Taky proč se najednou tak roztrhl pytel s indie hrama? ! Protože je už dostateční výkon a virtualizace je konečně pořádně propracovaná/optimalizovaná. Což znamená že i je snažíš a levnější dnes udělat hru. Což zase EA apod herní společnosti, tvrdí opak což je u nich vytržená informace z kontextu čili polopravda.
Xray engin (stalker) používá asi nejvíce HW prvků. Tady je úplně jedno zda máte Pentium 4 3GHz nebo i7 6-ti jádro. Bez pořádné grafiky si neškrtnete. Volumetrické dynamické efekty jsou dělané HW (GPU) . Post-processing SW (CPU) .
Samozřejmě to neberte úplně doslovně je to složitější.
Obrázky jsou ale strašně roztáhnutý
to: hRDLA
Je to přehledné a krásně to reaguje na zoom. Mám 26´ 1920×1200 monitor
[ odkaz ]
Mr: Lolendo – o rozlyšení textur nemluvím, vynechal si ještě normal mapu, která říká světlu jaký je povrch a jak se na něm má chovat světlo. Já mluvím o pokročilých možnostech, kterým těmto třem texturám můžeš nastavit viz video: [ odkaz ]
2) já se bavím o drahém vývoji grafiky v Crysis 3 na max detaily (enviroment design, výroba propracovaných postav vozidel, budov atd) a ty se bavíš o optimalizaci Crysis 1. Já tím chtěk říct, že ti může růst výkon donekonečna exponenciálně ( [ odkaz ] ) , ale zastaví se to na tom, že ho nevyužiješ, protože grafika na takové úrovni aby ho využila nebude lehká a levná na vytvoření.
3) souhlasím, že taky nepovažuji peníze narvané do marketingu jako utracené za vývoj, ale co se týče škatulkování vývojářů tak do toho bych se nehrnul, nehledě na to, že to jestli ten vývojář může napsat vlastní script a pak ho déle ladit a testovat je o jeho nadřízených, kteří prostě mají nějaký budget na vývoj, termín a v některých případech se prostě používají hotové knihovny. Proč vymýšlet znovu kolo.
citace: "Tohle je lež! Studia jsou přímo uplácena Nvidií/AMD/Intel aby si ledé musely koupit nejnovější HW. A to jak penězi tak lepší podporou/komunikaci pro snažíš vývoj. "
No jsou uplácena zatím jen za to, aby nějaká grafická karta měla nějaké lepší efekty (AMD FX hair, a Nvidia particle effekty třeba v batmanovi)
Lolendo: Zkoušel jsi někdy nějakou mobilní stránku na desktopu? Vždyť je to ošklivý