Přijdou vám dialogy v Baldur’s Gate 3 perfektní? Podle všeho mohlo být jejich zpracování ještě lepší, nebo minimálně to vyznívá z rozhovoru se Swenem Vinckem, ve kterém se rozhovořil o chování postav.: „Snažili jsme se s tím experimentovat – problém je v tom, že je velmi náročné, aby to fungovalo. V Original Sin 1 jste skutečně mohli v kooperativní hře vést dialogy s partnerem. Vlastně jsme to v určitém okamžiku měli hluboko i v Baldur’s Gate 3. Ale problém byl v tom, že naše dialogové stromy se tak rozletěly, že jsme to už nezvládli. Tak jsme to museli všechno zaříznout.“
Teoreticky bychom se mohli komplexních dialogů dočkat v příštím titulu od jeho studia, nebo minimálně to naznačuje ve svém prohlášení: „Je to stále ambice.„. Nelze tím pádem vyloučit, že Original Sin 3 bude po této stránce ještě našlapanější než Baldur’s Gate 3. Pokud se vám ještě jedno z nejlepších RPG současnosti nedostalo do rukou najdete ho na PC a také konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Baldur's Gate 3 once featured an even deeper co-op conversation system, but Swen Vincke said their 'dialogue trees blew up so hard, we just couldn't manage it' https://t.co/lU8fzXpAwh
— PC Gamer (@pcgamer) May 3, 2024
Swen nikde neřekl, že jejich další hra bude DOS3 a pravděpodobně to bude spíš úplně nová IP
Tak jedna Sinovka ve vývoji je. Divinity: Fallen Heroes pokud se tedy nepletu![smile](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/smile.png?v=1)
Pravděpodobně není, protože tohle dal Larian k ledu ve chvíli kdy dostal možnost pracovat na BG3.
Myslím, že Larian už dnes půjde po něčem větším
Mohl by si vzít Bloodlines, Pillars, nebo Torment![evil](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/evil.png?v=1)
Tak se uklidníme. Lariani nebyli schopni napsat slušný a hluboký příběh už dekádu(možná nikdy). Ty chceš, aby psali snad nejhlubší hru vůbec(Torment)? Hrál jsi vůbec Torment? Chápeš tamnější filozofii a psychologii? Asi ne, jinak bys takový nesmysl nemohl napsat.
Řekl bych, že jsem měl možnost zakusit všechny zmíněné série a myslím si, že Swen Vincke je schopen tvořit opravdu zajímavé projekty, takže nevím proč mu nevěřit.
tvořit konzumní fantasy bez přesahu a tvořit hry s přesahem do zmíněných odvětví, je obří rozdíl.
Tak to fakt ne.
Pillars jsou založené na tom, že se pokoušely co nejvěrněji napodobit atmosféru starých Baldurů a Icewind Dale her, takže dát je Larianům, aby je zmodernizovali po vzoru BG3, by šlo proti duchu série.
U Torment zase silně pochybuji, že by dokázali vybalancovat bizarnost originálu a svou zálibu v absurdním humoru a ze hry by se pak stala neúmyslná fraška.
A Bloodlines jsou zase na hony vzdálené všemu, co kdy dělali.
Silné stránky Larianů jsou někde úplně jinde, než si žádají tyhle světy, a to říkám jako někdo, kdo jejich hry hraje už od Divine Divinity.